Denk het ook. M is trouwens weer flink aan het swifferen, want de vragen onder haar bericht zijn al weer weg.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:
Ik denk dat K & J al het theater van M spuugzat zijn en een rustig leventje met zn 2tjes en de kinderen ambiëren.
Maar ja, financieel kan dat maar niet zo want M brengt met de spondeals het meeste geld binnen, net die boerderij gekocht incl mega verbouwing. Dus wat nu? Keeping up with the Bollens..
Staan op Facebook, 1 in ieder gevalquote:Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Earring het volgende:
[..]
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje weten
Ik wist niet dat ze daar (ook) schreef. Heb ooit een blog van haar op mamaplaats gelezen, daardoor weet ik de naam + aandoening van haar zoon 😅.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:11 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Kids en kurken? Zo'n stupide mammawebsite
Waar moet ze nu haar gal spuienquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Maremare het volgende:
DBM is bezig met de grote schoonmaak hoor. Threads is ook helemaal leeg nu.
En heeft ze je nog geantwoord? Of heeft ze he weggevloekt?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:06 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Zal ik het je nog sterker vertellen...ik was zo klaar met die onzin dat ik haar een pb gedaan heb met de vraag waarom ze zo geheimzinnig over die namen doet omdat iedereen die haar googled binnen 2 minuten de namen weet door de blog en andere mamaplatforms.
Ik zie nog genoeg staan van haarquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Maremare het volgende:
DBM is bezig met de grote schoonmaak hoor. Threads is ook helemaal leeg nu.
Threads laadt soms de berichten niet. Had ik van de week ook.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:37 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ja zie het ineens ook weer allemaal staan. Vreemd 😳
Oef die zijn niet zo happig op verwijderen... herplaatsen van alles ongevraagd 🫣quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op mamaplaats staat ook alles
Oh dan kan het dat ook zijn🤣🤣quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:40 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ze heeft al 24u niks geplaatst dus misschien is ze al op vakantie 🤣 (maar volgens mij had ze het over september, de datum weet ik niet)
Zoooooiquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik snap ook niets van het feit dat M nog steeds verhuisdozen aan het uitpakken is. Dat zou mij mateloos irriteren dat ik nog steeds niet bij mn spullen kan. En ja ik weet er zijn legio mensen die ook nog genoeg gevulde dozen op zolder hebben staan en soms zelfs meenemen bij een volgende verhuizing
Ah that explains. Dankjewel!quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:38 schreef Post-its het volgende:
[..]
Threads laadt soms de berichten niet. Had ik van de week ook.
Precies datquote:Op maandag 25 augustus 2025 14:18 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Nou inderdaad precies dit! Vooral toen de kinderen nog jonger waren was vakantie voor hun echt vakantie en hadden ze eigenlijk weinig behoefte aan speelafspraakjes.
Het was een gokje van mij op basis van de afkorting.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze daar (ook) schreef. Heb ooit een blog van haar op mamaplaats gelezen, daardoor weet ik de naam + aandoening van haar zoon 😅.
Door haar te hoge hartslag omdat ze geen conditie heeft aangezien ze of gestrekt ligt of in een rolstoel..quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbies lijf levert iedere dag topsport. Met slapen?
Ze is kampioen luierenquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbies lijf levert iedere dag topsport. Met slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |