abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218590029
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:17 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Actief is ze sowieso niet 🫣
🤭
pi_218590037
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 16:59 schreef Liesv88 het volgende:

[..]
Hoezo wordt nieuws over hen steeds weer verwijderd?
Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?
pi_218590065
Maike post iets over haar bruiloft, 2 jaar geleden, die is echt veranderd zeg (en niet positief)
pi_218590067
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:16 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze noemt het spontane plannen. Mijn inziens geen reden om het feestje over te slaan ;)
Het feest was op zaterdag toch?
pi_218590073
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 15:59 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
En met de ziekenhuizen in Friesland en Groningen is ook van alles mis als we DBM moeten geloven. Ik neem al haar verhalen met een hele grote korrel zout
Valt mee hoor... 😉
pi_218590079
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:59 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het feest was op zaterdag toch?
Ja klopt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218590089
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:56 schreef Norivelletje het volgende:

[..]
Ik vind dit zo raar dat nieuws van de fam Bollen steeds wordt verwijderd. Ik begin nu wel bijna te denken dat er iets van een advocaat oid op zit en dat ze het daarom maar verwijderen. Wat dus zou betekenen dat er echt iets aan de hand is want waarom zou je je zorgen maken om fake nieuws?
Ik denk niet dat een advocaat zo snel reageert met een sommatie. En zeker niet via Instagram.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218590099
quote:

[..]
Waarom zou je voor zoiets een advocaat in de arm nemen?
En dan zouden ze het toch sowieso niet moeten posten?
pi_218590130
quote:

[..]
Je kant geen advocaat zetten op iets wat waar is..
pi_218590154
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Je kan het altijd voor laten komen bij de rechter.
Of het nut heeft is een tweede.
pi_218590177
AM is de hele dag met de kinderen op pad, en dan moet er ‘s middags ook nog paardgereden worden door de kinderen.
pi_218590197
Ik heb Zoveel. Veel. Vragen! Haha
pi_218590274
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maike post iets over haar bruiloft, 2 jaar geleden, die is echt veranderd zeg (en niet positief)
Had jij geen zin om daar te soppen en te strijken? Of klusjes doen, zocht ze ook iemand voor
pi_218590350
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:08 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat is niet waar, als jij vind dat je gelijk hebt dan zoek je juridische hulp.

Maar ik geloof er niks van, wanneer een juice kanaal die iets post en dan een paar minuten erna weer verwijderd, alsof een advocaat tijd heeft om, zodra MB (of een ander) doorgeeft dat er weer iets op zo'n kanaal staat, daar gelijk achteraan te gaan.

Vind dit ook weer zo'n speculatie die de plank misslaat dat zij een advocaat in de arm hebben genomen vanwege de juice.
pi_218590400
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is niet waar, als jij vind dat je gelijk hebt dan zoek je juridische hulp.

Maar ik geloof er niks van, wanneer een juice kanaal die iets post en dan een paar minuten erna weer verwijderd, alsof een advocaat tijd heeft om, zodra MB (of een ander) doorgeeft dat er weer iets op zo'n kanaal staat, daar gelijk achteraan te gaan.

Vind dit ook weer zo'n speculatie die de plank misslaat dat zij een advocaat in de arm hebben genomen vanwege de juice.
Ja dat snap ik ook wel. Alleen zij weten dat het wel zo is omdat ze geen stel meer zijn, denk ik
pi_218590433
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
In ieder geval het zwembad bijgevuld.
Mag toch hopen dat ze ook gewoon boodschappen heeft gedaan en de wasmachine heeft aangezet. Anders gaat er iets niet goed met prioriteiten stellen 😂
pi_218590458
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik tegenwoordig ook, maar Debbie dr bolide is natuurlijk kapot dus dat kan niet🙈.

'Vroeger' kwam haar vader toch altijd kaas brengen?
Klopt, al tijden niet gezien.
pi_218590467
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
In ieder geval het zwembad bijgevuld.
Ook heel belangrijk😉
pi_218590519
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 14:25 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat taalgebruik van haar op threads ook
Ze wacht op intake voor haar fucking burnout lees ik. (DBM)
Die heeft echt geen burnout. Een bore out zal ze bedoelen.
pi_218590522
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 16:42 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja lokaal steunen is Debbie ook van. Dat was het speerpunt toen ze in de plaatselijke politiek ging. Geen idee of ze nog actief is, denk het niet.
Misschien denkt ze dat ze daarmee alle Temu meuk en Ali zooi kan compenseren.
pi_218590547
quote:

[..]
Als dat waar zou zijn, waarom dan wel steeds iets plaatsen?
Ik vind het maar raar. Maar dat vind ik sowieso van die juice kanalen. Niet echt mijn ding.
pi_218590550
Ik zag Lot Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
pi_218590568
Debbie heeft voor de zoveelste keer weer een filmpje geplaatst over al het niet bestaande drama in haar leven. Pinokkio.
pi_218590611
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Ik zag Lot Geerts in 3 verschillende outfits vandaag. Zo kom je wel aan drie wassen per dag ja.
Ja, valsspelen is dat 🙂. Gelukkig later op de dag een outfit waarin het denk ik wat fijner spelen was.

Paardrijden na zo'n dag zou ik echt geen zin in hebben. Maar eerlijk is eerlijk, ik denk dat ik nooit zin zou hebben om naar de manege te gaan. Ik vind de manegepaarden altijd een beetje sneu. Maar gelukkig krijgen ze altijd een wortel van de familie Geerts.
pi_218590645
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:59 schreef Harper het volgende:
Zij doet de trommel ook nooit vol zag ik vorige week weer.
Maar gelukkig kan ze de was dan vaak omdraaien en wegbrengen
pi_218590715
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie heeft voor de zoveelste keer weer een filmpje geplaatst over al het niet bestaande drama in haar leven. Pinokkio.
Ooh echt he!
Wat een gedoe voor een dagje weg. Ik moet zeggen ik doe het gewoon, gooi mezelf gewoon voor de leeuwen en daarna zien we wel hoe het herstel gaat. Ik vertik het om in die zin zo met mijn ziek zijn bezig te zijn. Is dat altijd verstandig? Nee.. maar voor mijzelf en mijn gezin wel fijner
pi_218590725
Die link van de blog van DBM werkt niet meer. Zou ze meelezen en hem offline gehaald hebben? Hoi Kim! :W
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_218590731
AM tegen Jet hard galopperen he, ik begrijp er niks meer van.
Ze zit toch nog niet in groepje , had Guus geen eigen ap bij zich.
Ik heb het idee dat 1 van de tweeling paardrijden niet zo leuk vind.
pi_218590732
JvP die in haar bericht schrijft:
'en een lekker rustig weekend'
pi_218590736
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:25 schreef Lief17 het volgende:
Die link van de blog van DBM werkt niet meer. Zou ze meelezen en hem offline gehaald hebben? Hoi Kim! :W
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje weten
pi_218590743
Hoe heeft Debbie dat op vakantie gedaan met zoveel mogelijk uit de zon blijven?
pi_218590744
quote:
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.
Haar kinderen hoort ze niet, ik zal haar een tip geven.
Een prachtige e-book aanschaffen, Verbinding in rust heet het!
Een echte bestseller.
O nee, ze wil geen tips 😪

[ Bericht 2% gewijzigd door Sstt1993 op 25-08-2025 19:30:15 (Aangevuld) ]
pi_218590761
quote:
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.
En dan extra ritalin meenemen naar de dierentuin? Meid, meid, meid
pi_218590767
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:28 schreef Earring het volgende:

[..]
Heel apart ja. Uurtje terug werkte het nog want ik wilde even de namen van flipflapvriendjevriendinnetje weten
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.
pi_218590770
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef miep123456 het volgende:
Hoe heeft Debbie dat op vakantie gedaan met zoveel mogelijk uit de zon blijven?
Vooral in Gambia ook vorig jaar😂

En wat is het nu van jezelf zo vaak temperaturen?
Zodat ze weet dat de pem eraan komt? Ze weet toch al dat ie komt?

Echt een kul verhaal weer
pi_218590784
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:23 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ooh echt he!
Wat een gedoe voor een dagje weg. Ik moet zeggen ik doe het gewoon, gooi mezelf gewoon voor de leeuwen en daarna zien we wel hoe het herstel gaat. Ik vertik het om in die zin zo met mijn ziek zijn bezig te zijn. Is dat altijd verstandig? Nee.. maar voor mijzelf en mijn gezin wel fijner
En in haar geval ook gewoon niet waar. Ze laat zo vaak iets anders zien.
pi_218590790
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:

[..]
Kreeg de melding dat de blog is verwijderd. Er is nog genoeg te vinden qua namen.
Ik zag nu de melding ook inderdaad
En de namen had ik gespot 😉
pi_218590791
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:29 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Onze hoogbegaafde Deb vertelt even wat het betekenD.
Haar kinderen hoort ze niet, ik zal haar een tip geven.
Een prachtige e-book aanschaffen, Verbinding in rust heet het!
Een echte bestseller.
O nee, ze wil geen tips 😪
Die D inderdaad, net als wanT in de zin van muur😬
pi_218590792
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef lila01 het volgende:

[..]
Wat weer een ergerniswekkend filmpje.
En dan extra ritalin meenemen naar de dierentuin? Meid, meid, meid
Ik stoor me er alleen al aan dat ze ‘ritalin’ zegt. Dat is gewoon een merknaam. Maar omdat ze weet dat ‘ritalin’ bekend is bij veel mensen, noemt ze dat, is cooler ofzo. 😂
pi_218590793
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 18:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Had jij geen zin om daar te soppen en te strijken? Of klusjes doen, zocht ze ook iemand voor
😆 no way. Zij is zelf thuis, zou ze zelf moeten doen
pi_218590820
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:33 schreef Maremare het volgende:

[..]
Een YouTube dag vlog met namen en kinderen herkenbaar in beeld.
Ik geef Kim een half uur, dan zal het vast ook verwijderd zijn.
pi_218590830
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:39 schreef Leesje het volgende:

[..]
Ik stoor me er alleen al aan dat ze ‘ritalin’ zegt. Dat is gewoon een merknaam. Maar omdat ze weet dat ‘ritalin’ bekend is bij veel mensen, noemt ze dat, is cooler ofzo. 😂
Ik zeg altijd, even m'n speed pilletje poppen 😜

Ik herken waar haar dochter Z is. Zou haar zo tegen het lijf kunnen lopen, zeker als je haar kleding herkent, heeft dat bloemetje op haar gezicht geen zin...
pi_218590839
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 15:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm laat een halve tekening zien want de naam van dochter is geheim 🤔 meit weet niet dat ze zelf een blog bijhoud met foto's medische details tot in de puntjes EN de namen van de kinderen?
Inclusief gezichten vol in beeld 🫣
pi_218590841
quote:

[..]
Ooh echt he!
Ik heb in de jaren gemerkt dat het voor mij geen fluit uit maakt of ik vooraf rust of andere maatregelen neem.. na een dag op pad ben ik kapot maar heb ik wel genoten 👍 Debbie's missie is om lc zichtbaar te maken.. enige wat zichtbaar is is dat ze veel liegt en egoïstisch is.. nr1 is Debbie.. het gezin komt ver na nr1!
pi_218590842
quote:
Wat een fantast 🤦♀

Echt, geen woorden voor
pi_218590843
Ritalin wordt ook voorgeschreven bij narcolepsie (slaapzucht). Mss slikt D ze daarom? 😄
pi_218590844
Die maaltijd ziet er niet echt lekker uit bij Debbie
pi_218590851
quote:

[..]
Ooh echt he!
Dit. Je gezin heeft er niks aan als je zuchtend en scheefhangend in je rolstoel zit en iedereen negeert (want dat is het). Dat heeft niks met ziek zijn te maken, maar met mindset en aandacht trekken. Een echt zieke probeert juist zo normaal mogelijk te doen. Leuk ook voor je kinderen als je 8 dagen lang om het uitje heen in je pyjama loopt of in je nest ligt.
pi_218590856
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 19:25 schreef Lief17 het volgende:
Grappig.. zou ze getipt zijn? Of echt mee lezen? Vind haar meer het type die echt een account zou aanmaken om iedereen uit te gaan schelden
pi_218590861
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 17:38 schreef Cyan het volgende:

[..]
En je bent niet geblokt? Want in dat geval zie je degene die je geblokt heeft niet tussen de volgers staan terwijl degene wel een volger kan zijn.
Nee ik kan ook op zijn profiel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')