Ja, dna zal ook wel overeenkomen. En zo’n idioot kan ook gewoon zijn telefoon daar hebben verloren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het meer gebaseerd is op dat ze gelijk een persverklaring willen afleggen, hoef niet natuurlijk, maar zomaar mijn gevoel.
Excusesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen kun je tegenwoordig bij 25 jaar een gratietraject starten, maar het is zeker geen zekerheid dat je (direct) vrij komt.
Maar je mag wel in Nederland blijven. Geen kans op uitzetting en gewoon bed, bad en brood.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef roos94 het volgende:
Maargoed dan ben je 22 en mag je de rest van je hele leven naar vier muren staren. Leuk vooruitzicht.
Wat dacht je van "oorlogstrauma". En dan komt ie in een kliniek waar men totaal incapabel is om dit te behandelen en hij pleegt daar weer een delict.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:57 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En gelukkig is ze niet verkracht.
Nu nog even een advocaat vinden die de woordjes 'lieve jongen, moeilijke jeugd, en.. en.. in de mond wil nemen en natuurlijk een rechter die niet te streng wil straffen omdat ie anders zn verblijfsvergunning kwijt zal raken en we kunnen weer over naar de orde van de dag.
Beloftes zijn voor de bühne in een coalitieland. Domme ezels die daar in trappen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Als de PVV de verkiezingsbeloftes had waargemaakt was dit niet gebeurd.
De definitie van "mens" zouden we in dit geval wel mogen herzien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Excuses
30 jaar
Langer mag niet ivm rechten van de mens
Meer staat er niet, het betekent gewoon dat in de meeste locaties de asielzoekers gewoon in en uit kunnen lopen s'nachtsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘s nachts de meeste locaties wat? Dat valt weg.
Beetje tv kijken, tafeltennissen met de boys, dopjes in elkaar draaien, eigen sportveldje, leven hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Maar je mag wel in Nederland blijven. Geen kans op uitzetting en gewoon bed, bad en brood.
Nee Levenslang = Levenslang met herbeoordeling mogelijk op 25 jaar, 30 jaar is de maximumstraf die je kunt krijgen, en dat is tegenwoordig geen 1/3e meer, en ook niet automatisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Excuses
30 jaar
Misschien moet je het wat minder op jezelf betrekken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 14:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat als ik thuis op mijn zolderkamer aan het computeren ben dat ik meer gevaar loop dan als ik als jonge dame alleen middenin de nacht door amsterdam ga dwalen.
Levenslang mag prima. Er moet alleen wel recht op herbeoordeling zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Excuses
30 jaar
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt levenslang bestaat niet in NL
20 jaar
En dat is veel en veel te kort
Probleem is als je de verkeerde te pakken hebt, het niet meer terug kan draaien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben wel voor doodstraf voor dit soort gevallen
Opzettelijk doden van iemand dan heeft de moordenaar voor mij ook geen rechten meer om te leven
Dat is niet bestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
De meeste vrouwen idd in hun huis vermoord door hun eigen partner.
DNA liegt nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Probleem is als je de verkeerde te pakken hebt, het niet meer terug kan draaien.
Wat bazel je nou allemaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
20 jaar
Bron: https://www.om.nl/documen(...)ange-gevangenisstrafquote:De zwaarste straf die in Nederland opgelegd kan worden is levenslange gevangenisstraf. Levenslang betekent voor het leven. Aan een levenslang gestrafte kan door de Koning gratie worden verleend. Dit kan tot gevolg hebben dat een veroordeling tot levenslange gevangenisstraf op jaren worden gesteld. In dat geval mag de veroordeelde eerder uit de gevangenis.
Gratie bij levenslange gevangenisstraf
Nadat 25 jaar van de levenslange straf is verstreken wordt door het Adviescollege Levenslanggestraften geadviseerd of de veroordeelde mag beginnen met activiteiten die gericht zijn op een mogelijke terugkeer in de samenleving.
RIP Roos94 dan maar vastquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is niet best![]()
RIP aan bijna alle vrouwen op deze wereld.
Ik vermoed dat deze figuur een TBS-longstay bewoner gaat worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat bazel je nou allemaal?
[..]
Bron: https://www.om.nl/documen(...)ange-gevangenisstraf
Onderdak, 3 x pd een maaltijd, douche, bed, kamertje voor zichzelf en heel veel aandacht van deugende huppelkutjes die hem moeten gaan bijbrengen hoe om te gaan met vrouwen, voor als hij over een tijdje weer op proefverlof mag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:05 schreef maily het volgende:
[..]
Nou heeft hij zeker voorlopig onderdak
Ook bij een DNA-match is de zekerheid nooit 100%. Daarbij moet je rekening houden met fouten die bij de opsporing / forensische analyse gemaakt kunnen worden, bijv. contaminatie van bewijs.quote:
Zolang dat stuk uitschot de rest van zijn leven niet meer in de maatschappij komt en voor de rest ook een heel treurig, eenzaam bestaan heeft, vind ik het prima.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze figuur een TBS-longstay bewoner gaat worden.
Dit is onjuist. De zwaarste straf na levenslang is 30 jaar en daarvan moet je er 28 jaar uitzitten. Levenslang is echt levenslang, ja, je mag na 25 jaar een gratieverzoek indienen maar de kans dat dat gehonoreerd wordt is klein, gebeurt amper.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
20 jaar
Hahahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Fijn, we hebben een buitenlander gevonden. Kunnen we het allemaal op de asielzoekers steken en hoeven we het niet meer over het vervelende probleempje te hebben dat vrouwen niet veilig over straat kunnen, al decennia.
Misschien was dat het doel: levenslang verzorgd en bediend door de Nederlandse staat, lekker warmpjes binnen. Beter dan uitzetting / illegaliteit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Krijg waarschijnlijk gewoon levenslang.
Ik betaal liever niet mee aan die straf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zolang dat stuk uitschot de rest van zijn leven niet meer in de maatschappij komt en voor de rest ook een heel treurig, eenzaam bestaan heeft, vind ik het prima.
Oh ja, ook een druppelende kraan naast zijn bed zou erg welkom zijn.
Camerabeelden, getuigen, verklaringen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ook bij een DNA-match is de zekerheid nooit 100%. Daarbij moet je rekening houden met fouten die bij de opsporing / forensische analyse gemaakt kunnen worden, bijv. contaminatie van bewijs.
Zonde van de centen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze figuur een TBS-longstay bewoner gaat worden.
Ja, een leven lang gevangen zitten is een absoluut feestquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien was dat het doel: levenslang verzorgd en bediend door de Nederlandse staat, lekker warmpjes binnen. Beter dan uitzetting / illegaliteit.
quote:Inmiddels heeft onderzoek volgens de politie uitgewezen dat dezelfde man beide misdrijven heeft gepleegd. De onderzoeksteams werken vanaf nu nauw samen.
Waar jij wel of niet aan mee wil betalen is natuurlijk niet zo relevant.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik betaal liever niet mee aan die straf.
Klopt maar als nabestaanden wil je toch liever dat iemand wegkwijnt in een celletje dan dat hij er gewoon tussenuit knijpt met een spuit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Zonde van de centen.
Stel dat deze ellendeling daar 35 jaar zit dan zijn de kost ons dat miljoenen. (bijv. 35x365x500= ruim 6 miljoen euro)
Liever een spuitje of beter nog tegen de muur.
Ze hebben daar een gedeelde kamer en zijn vrij om eruit te open en voor 23:00 terug te zijn geloof ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Even een vraag over zo’n COA: de bewoners kunnen gewoon in en uitlopen wanneer ze willen? Hebben ze geen begeleiders?
Is daar geen toezicht? Heb geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
Oh hier mag men alleen relevante dingen zeggen en geen mening geven. Bedankt, mod!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar jij wel of niet aan mee wil betalen is natuurlijk niet zo relevant.
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klopt maar als nabestaanden wil je toch liever dat iemand wegkwijnt in een celletje dan dat hij er gewoon tussenuit knijpt met een spuit.
Ik ook niet, hoewel ik wel voor meer dingen betaal waar ik het niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik betaal liever niet mee aan die straf.
Des te vreemder is de neiging van sommige groeperingen om dit soort tuig binnen te halen en binnen te willen houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Fijn, we hebben een buitenlander gevonden. Kunnen we het allemaal op de asielzoekers steken en hoeven we het niet meer over het vervelende probleempje te hebben dat vrouwen niet veilig over straat kunnen, al decennia.
Uiteraard maakt secundair bewijs de zaak sterker en daar zal een rechter ook rekening mee houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Camerabeelden, getuigen, verklaringen.
Kan dat niet? Gelukkig nooit wat van gemerkt. Al decennia.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
DNA bewijs is meestal wel waterdicht, althans voor een groot deelquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:12 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Probleem is als je de verkeerde te pakken hebt, het niet meer terug kan draaien.
Vrij zeker nu dat de dader is gestopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:22 schreef Ericr het volgende:
Gelukkig niet nog meer slachtoffers. Enige lichtpuntje bij die tragische zaken.
Dan kan je ook gewoon willem alexander een dreigbrief sturen ofzo. Doe je wat minder leed mee en heb je t zelfde effectquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien was dat het doel: levenslang verzorgd en bediend door de Nederlandse staat, lekker warmpjes binnen. Beter dan uitzetting / illegaliteit.
Nou, dan zullen degenen die daar de verantwoordelijkheid hebben over die mensen zich ook niet zo lekker voelen nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben daar een gedeelde kamer en zijn vrij om eruit te open en voor 23:00 terug te zijn geloof ik
Mooi, dan is er geen probleem. Fijn dat we dit zo makkelijk af kunnen kaarten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kan dat niet? Gelukkig nooit wat van gemerkt. Al decennia.
Soms worden er net zo goed fouten gemaakt, DNA aanwezig maar niet van de dader.quote:
De ongebreidelde invoer van conservatief gedachtegoed betreffende de ongelijkheid van vrouwen is natuurlijk gewoon onderdeel van het probleem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Maar de problemen van de voorgaande decennia kunnen we moeilijk meer oplossen, de huidige en toekomstige problemen wel degelijk en daar zie je een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen die schuldig zijn aan het stijgende onveilige gevoel bij vrouwen. Zowel bij de ernstige seksuele misdrijven als seksuele intimidatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Beetje zoals de hete olie aanval in een ander AZC .. die wou ook niet uitgezet worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook, dit kan niet missen. Maar je bent jaren tot soms wel tientallen jaren bezig met procederen voor een doodstraf, dat het je als maatschappij uiteindelijk alleen maar meer kost.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Soms worden er net zo goed fouten gemaakt, DNA aanwezig maar niet van de dader.
Ik zeg niet dat het in dit delict het geval is, maar als je de doodstraf invoert voor moord met voorbedachte rade geldt dat natuurlijk voor alle rechtzaken.
Moet je wel kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon willem alexander een dreigbrief sturen ofzo. Doe je wat minder leed mee en heb je t zelfde effect
PVV trekt de champagnefles open, en FOK moet extra servers inhuren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Het is gewoon een numbers game. Helemaal geen probleem om in kleine aantallen wat asielzoekers op te nemen. Maar met deze aantallen weet je gewoon dat er veel te veel gajes tussenzit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De ongebreidelde invoer van conservatief gedachtegoed betreffende de ongelijkheid van vrouwen is natuurlijk gewoon onderdeel van het probleem.
Daarmee zeg ik niet dat alle asielzoekers het land uit moeten, natuurlijk. Maar het moet op een normale fatsoenlijke wijze bespreekbaar zijn of we willen dat deze groep mensen met tienduizenden per jaar blijft groeien.
Tegelijkertijd is het inderdaad niet de bedoeling dat de kern van het probleem nu wordt ondergesneeuwd doordat de verdachte een asielzoeker lijkt te zijn. Maar dat heeft m.i. meer met algemene fatsoensnormen in discussies te maken dan met het onderwerp zelf.
Haha, ja want dat is het echte probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
PVV trekt de champagnefles open, en FOK moet extra servers inhuren.
Kabinet Zipportal met gedoogpartner @RamboDirk steunt deze motie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaaa ze hebben ‘m. Nu rechtstreeks de oven in ermee.
Halsema? Toe maar, die was erg druk met op sociale media posten hoe gezellig ze het wel niet had op Sail.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Op de persconferentie, die live te volgen is op NU.nl, zal de Amsterdamse driehoek aanwezig zijn. Die bestaat uit burgemeester Femke Halsema, de politie en het Openbaar Ministerie
Welke twee misdrijven? (Ik haal ze door elkaar).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:20 schreef raptorix het volgende:
In parool vrij expliciet:
https://www.parool.nl/mis(...)t-abcoude~b9bcb0d9a/
[..]
Dan zou ik verwachten dat er beleid wordt gemaakt op lange termijn. Je kunt het wel op buitenlanders gooien en dan de grenzen sluiten (waarschijnlijk de oplossing van rechtse partijen), terwijl de problemen veel dieper liggen. Het begint bij opvoeding, scholing, normen en waarden. Daar mag er meer aandacht naartoe.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar de problemen van de voorgaande decennia kunnen we moeilijk meer oplossen, de huidige en toekomstige problemen wel degelijk en daar zie je een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen die schuldig zijn aan het stijgende onveilige gevoel bij vrouwen. Zowel bij de ernstige seksuele misdrijven als seksuele intimidatie.
De PVVV aka Geert Wilders in de regering zorgt voor polarisatie en vooral niet voor oplossingen, daar schiet NL echt niks mee op hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Haha, ja want dat is het echte probleem
Ik denk dat die vader op dit moment meer verdriet heeft omdat ie geen dochter meer heeft dan dat hij aan wraak zal denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef Saekerhett het volgende:
In dit soort gevallen gun ik de vader van Lisa wel effe wat 'momentjes' met die strontparasiet.
Verder geen details of zo, maar ik vind Law Abiding Citizen wel een goede film.
PVV is sowieso kut, maar dat staat toch echt buiten kijfquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De PVVV aka Geert Wilders in de regering zorgt voor polarisatie en vooral niet voor oplossingen, daar schiet NL echt niks mee op hoor.
Volgens Geert ligt het toch altijd aan anderen, zo voorspelbaar… dan weet je al hoe de komende jaren weer gaan lopen
Daar gaat zijn kans op strafvermindering….quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik stel me gewoon voor dat de dader zijn eerste daad had gepleegd
hij kent natuurlijk niet de Nederlandsen taal, heeft het nieuws niet gevolgd en dus niet wetende dat er een jacht op hem geopend is
Vervolgens besluit hij het op korte termijn nog een keer te doen want hij weet van niets wat er zich allemaal afspeelt en denkt dat het allemaal nog wel een keer kan.
Toch had die met terugwerkende kracht wel gelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De PVVV aka Geert Wilders in de regering zorgt voor polarisatie en vooral niet voor oplossingen, daar schiet NL echt niks mee op hoor.
Volgens Geert ligt het toch altijd aan anderen, zo voorspelbaar… dan weet je al hoe de komende jaren weer gaan lopen
Femke is te druk met haar pijnlijke potenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:31 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Halsema? Toe maar, die was erg druk met op sociale media posten hoe gezellig ze het wel niet had op Sail.
Die zal wel chagrijnig zijn nu
Indianenverhalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
In de gevangenis weten ze toch wel hoe om te gaan met een figuur die een meisje vermoord heeft?
In de gevangenissen schijnen ze ook dol te zijn op zedendeliquenten. Hij heeft dubbel geluk dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
In de gevangenis weten ze toch wel hoe om te gaan met een figuur die een meisje vermoord heeft?
Ik heb ook niet gezegd wanneer en of hij dat moet doen. Mocht hij er ooit aan toe zijn, dan gun ik hem dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vader op dit moment meer verdriet heeft omdat ie geen dochter meer heeft dan dat hij aan wraak zal denken.
vroeger overleefde je had vaak niet, zeker als het om kinderen ging en de medegevangen daarachter waren gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Die komt daar niet hoor...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Daarna fietste Lisa hem tegemoet. Weird.quote:Hij keek even achterom naar twee fietsers en fietste vervolgens terug richting Amsterdam, om daarna even te stoppen. Ter hoogte van het bedrijventerrein bij de Makro scheen hij met een lampje en leek even in het gras te kijken. Daarop fietste hij weer verder richting stadskant
Ligt er aan, het was toch maar een ongelovige kk kech.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Een asielzoeker die minderjarige meisjes verkracht en vermoord gaat niet eens tussen het "normale" publiek geplaatst worden want dan is hij binnen een week zelf dood.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een asielzoeker die minderjarige meisjes verkracht en vermoord gaat niet eens tussen het "normale" publiek geplaatst worden want dan is hij binnen een week zelf dood.
Nou preciesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beetje zoals de hete olie aanval in een ander AZC .. die wou ook niet uitgezet worden.
Veel van die mensen lopen met PTSS en andere geestelijke afwijkingen. Zelfde geldt voor Oekraïne vluchtelingen. Wordt totaal geen aandacht aan geschonken. Mensen worden een kamer in gedumpt en ze zoeken het verder maar uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dan zullen degenen die daar de verantwoordelijkheid hebben over die mensen zich ook niet zo lekker voelen nu.
En terecht. Als je hier graag wil wonen gedraag je je en hoef je niet in het holst van de nacht buiten rond te hangen en rottigheid uit te halen.
Een Nederlands staatsburger met PTSS kan ook gerust 3 maanden wachten voor een intake. Er is gewoon teveel bezuinigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Veel van die mensen lopen met PTSS en andere geestelijke afwijkingen. Zelfde geldt voor Oekraïne vluchtelingen. Wordt totaal geen aandacht aan geschonken. Mensen worden een kamer in gedumpt en ze zoeken het verder maar uit.
Ja daar ben ik het mee eens. Plus dat daarbij komt kijken dat de hoeveelheid mensen uit een cultuur waarbij de ongelijkheid van vrouwen en in sommige gevallen vrouwenonderdrukking ook te groot kan worden, om de solide basis van je eigen normen en waarden daaromtrent te kunnen bewaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is gewoon een numbers game. Helemaal geen probleem om in kleine aantallen wat asielzoekers op te nemen. Maar met deze aantallen weet je gewoon dat er veel te veel gajes tussenzit.
Ik gok, als Halsema aan het woord is het gewoon gaat om een man, zonder vaste woon en verblijfplaatsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik gok op een Syriër
Die zijn wel knettergek
Of gewoon een 22-jarige Amstredammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik gok, als Halsema aan het woord is het gewoon gaat om een man, zonder vaste woon en verblijfplaats
Laat maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik gok, als Halsema aan het woord is het gewoon gaat om een man, zonder vaste woon en verblijfplaats
Johquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:47 schreef Landgeld het volgende:
Had dit incident voorkomen kunnen worden als politie eerder had ingegrepen bij het eerste incident?
Waarschijnlijk wisten ze dat het om een asielzoeker ging en probeerden ze het onder de pet te houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:47 schreef Landgeld het volgende:
Had dit incident voorkomen kunnen worden als politie eerder had ingegrepen bij het eerste incident?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |