abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218564220
Opsporing was waarschijnlijk vrij eenvoudig, men had camerabeelden iets voorbij Amstelstation, en waarschijnlijk bij het COA zelf iets verderop, daarna ook nog even de dagen ervoor checken bij de verkrachting, en het zal niet zo moeilijk zijn geweest hem eruit te pikken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:25:22 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_218564221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Kan dat niet? Gelukkig nooit wat van gemerkt. Al decennia.
Mooi, dan is er geen probleem. Fijn dat we dit zo makkelijk af kunnen kaarten.

Ik heb nooit wat van problemen met asielzoekers gemerkt. Dus is het er niet.

Opgelost, slotje. Misschien kunnen we zo samen mee topics af?
Laffe huichelaar
pi_218564222
In dit soort gevallen gun ik de vader van Lisa wel effe wat 'momentjes' met die strontparasiet.

Verder geen details of zo, maar ik vind Law Abiding Citizen wel een goede film.
pi_218564223
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:13 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
DNA liegt niet
Soms worden er net zo goed fouten gemaakt, DNA aanwezig maar niet van de dader.

Ik zeg niet dat het in dit delict het geval is, maar als je de doodstraf invoert voor moord met voorbedachte rade geldt dat natuurlijk voor alle rechtzaken.
pi_218564224
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:18 schreef timmmmm het volgende:
Fijn, we hebben een buitenlander gevonden. Kunnen we het allemaal op de asielzoekers steken en hoeven we het niet meer over het vervelende probleempje te hebben dat vrouwen niet veilig over straat kunnen, al decennia.
De ongebreidelde invoer van conservatief gedachtegoed betreffende de ongelijkheid van vrouwen is natuurlijk gewoon onderdeel van het probleem.

Daarmee zeg ik niet dat alle asielzoekers het land uit moeten, natuurlijk. Maar het moet op een normale fatsoenlijke wijze bespreekbaar zijn of we willen dat deze groep mensen met tienduizenden per jaar blijft groeien.

Tegelijkertijd is het inderdaad niet de bedoeling dat de kern van het probleem nu wordt ondergesneeuwd doordat de verdachte een asielzoeker lijkt te zijn. Maar dat heeft m.i. meer met algemene fatsoensnormen in discussies te maken dan met het onderwerp zelf.
pi_218564226
quote:
Fijn, we hebben een buitenlander gevonden. Kunnen we het allemaal op de asielzoekers steken en hoeven we het niet meer over het vervelende probleempje te hebben dat vrouwen niet veilig over straat kunnen, al decennia.
Maar de problemen van de voorgaande decennia kunnen we moeilijk meer oplossen, de huidige en toekomstige problemen wel degelijk en daar zie je een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen die schuldig zijn aan het stijgende onveilige gevoel bij vrouwen. Zowel bij de ernstige seksuele misdrijven als seksuele intimidatie.
  Moderator vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:27:42 #257
441859 crew  Lenny77
pi_218564234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:19 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Misschien was dat het doel: levenslang verzorgd en bediend door de Nederlandse staat, lekker warmpjes binnen. Beter dan uitzetting / illegaliteit.
Beetje zoals de hete olie aanval in een ander AZC .. die wou ook niet uitgezet worden.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218564237
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Soms worden er net zo goed fouten gemaakt, DNA aanwezig maar niet van de dader.

Ik zeg niet dat het in dit delict het geval is, maar als je de doodstraf invoert voor moord met voorbedachte rade geldt dat natuurlijk voor alle rechtzaken.
Dat is het probleem ook, dit kan niet missen. Maar je bent jaren tot soms wel tientallen jaren bezig met procederen voor een doodstraf, dat het je als maatschappij uiteindelijk alleen maar meer kost.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218564239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dan kan je ook gewoon willem alexander een dreigbrief sturen ofzo. Doe je wat minder leed mee en heb je t zelfde effect :+
Moet je wel kunnen schrijven.
pi_218564245
quote:
PVV trekt de champagnefles open, en FOK moet extra servers inhuren. ;)
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:29:49 #261
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218564247
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
De ongebreidelde invoer van conservatief gedachtegoed betreffende de ongelijkheid van vrouwen is natuurlijk gewoon onderdeel van het probleem.

Daarmee zeg ik niet dat alle asielzoekers het land uit moeten, natuurlijk. Maar het moet op een normale fatsoenlijke wijze bespreekbaar zijn of we willen dat deze groep mensen met tienduizenden per jaar blijft groeien.

Tegelijkertijd is het inderdaad niet de bedoeling dat de kern van het probleem nu wordt ondergesneeuwd doordat de verdachte een asielzoeker lijkt te zijn. Maar dat heeft m.i. meer met algemene fatsoensnormen in discussies te maken dan met het onderwerp zelf.
Het is gewoon een numbers game. Helemaal geen probleem om in kleine aantallen wat asielzoekers op te nemen. Maar met deze aantallen weet je gewoon dat er veel te veel gajes tussenzit.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:30:04 #262
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218564249
Op de persconferentie, die live te volgen is op NU.nl, zal de Amsterdamse driehoek aanwezig zijn. Die bestaat uit burgemeester Femke Halsema, de politie en het Openbaar Ministerie
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218564251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:29 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
PVV trekt de champagnefles open, en FOK moet extra servers inhuren. ;)
Haha, ja want dat is het echte probleem
pi_218564253
quote:
84s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaaa ze hebben ‘m. Nu rechtstreeks de oven in ermee.
Kabinet Zipportal met gedoogpartner @RamboDirk steunt deze motie.
pi_218564256
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Op de persconferentie, die live te volgen is op NU.nl, zal de Amsterdamse driehoek aanwezig zijn. Die bestaat uit burgemeester Femke Halsema, de politie en het Openbaar Ministerie
Halsema? Toe maar, die was erg druk met op sociale media posten hoe gezellig ze het wel niet had op Sail.

Die zal wel chagrijnig zijn nu
pi_218564259
Ik stel me gewoon voor dat de dader zijn eerste daad had gepleegd

hij kent natuurlijk niet de Nederlandsen taal, heeft het nieuws niet gevolgd en dus niet wetende dat er een jacht op hem geopend is

Vervolgens besluit hij het op korte termijn nog een keer te doen want hij weet van niets wat er zich allemaal afspeelt en denkt dat het allemaal nog wel een keer kan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:32:28 #267
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218564260
quote:
Welke twee misdrijven? (Ik haal ze door elkaar).
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:33:20 #268
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218564266
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar de problemen van de voorgaande decennia kunnen we moeilijk meer oplossen, de huidige en toekomstige problemen wel degelijk en daar zie je een oververtegenwoordiging van bepaalde groepen die schuldig zijn aan het stijgende onveilige gevoel bij vrouwen. Zowel bij de ernstige seksuele misdrijven als seksuele intimidatie.
Dan zou ik verwachten dat er beleid wordt gemaakt op lange termijn. Je kunt het wel op buitenlanders gooien en dan de grenzen sluiten (waarschijnlijk de oplossing van rechtse partijen), terwijl de problemen veel dieper liggen. Het begint bij opvoeding, scholing, normen en waarden. Daar mag er meer aandacht naartoe.

Maar goed, dit gaat weer de gebruikelijke kant op. Daar zijn de vrouwen niet mee geholpen als je het mij vraagt. Ik lees berichten over dat er elk 8 dagen een vrouw wordt vermoord in Nederland. Merendeels door een bekende.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:33:24 #269
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218564267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:30 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Haha, ja want dat is het echte probleem
De PVVV aka Geert Wilders in de regering zorgt voor polarisatie en vooral niet voor oplossingen, daar schiet NL echt niks mee op hoor.
Volgens Geert ligt het toch altijd aan anderen, zo voorspelbaar… dan weet je al hoe de komende jaren weer gaan lopen
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218564273
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef Saekerhett het volgende:
In dit soort gevallen gun ik de vader van Lisa wel effe wat 'momentjes' met die strontparasiet.

Verder geen details of zo, maar ik vind Law Abiding Citizen wel een goede film.
Ik denk dat die vader op dit moment meer verdriet heeft omdat ie geen dochter meer heeft dan dat hij aan wraak zal denken.
pi_218564274
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
De PVVV aka Geert Wilders in de regering zorgt voor polarisatie en vooral niet voor oplossingen, daar schiet NL echt niks mee op hoor.
Volgens Geert ligt het toch altijd aan anderen, zo voorspelbaar… dan weet je al hoe de komende jaren weer gaan lopen
PVV is sowieso kut, maar dat staat toch echt buiten kijf
pi_218564276
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:32 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik stel me gewoon voor dat de dader zijn eerste daad had gepleegd

hij kent natuurlijk niet de Nederlandsen taal, heeft het nieuws niet gevolgd en dus niet wetende dat er een jacht op hem geopend is

Vervolgens besluit hij het op korte termijn nog een keer te doen want hij weet van niets wat er zich allemaal afspeelt en denkt dat het allemaal nog wel een keer kan.
Daar gaat zijn kans op strafvermindering….
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:35:17 #273
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_218564277
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Toch had die met terugwerkende kracht wel gelijk.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:36:00 #274
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_218564280
In de gevangenis weten ze toch wel hoe om te gaan met een figuur die een meisje vermoord heeft?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:36:05 #275
367000 roos94
pi_218564281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:31 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Halsema? Toe maar, die was erg druk met op sociale media posten hoe gezellig ze het wel niet had op Sail.

Die zal wel chagrijnig zijn nu
Femke is te druk met haar pijnlijke poten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')