Indianenverhalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
In de gevangenis weten ze toch wel hoe om te gaan met een figuur die een meisje vermoord heeft?
In de gevangenissen schijnen ze ook dol te zijn op zedendeliquenten. Hij heeft dubbel geluk dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
In de gevangenis weten ze toch wel hoe om te gaan met een figuur die een meisje vermoord heeft?
Ik heb ook niet gezegd wanneer en of hij dat moet doen. Mocht hij er ooit aan toe zijn, dan gun ik hem dat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:34 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik denk dat die vader op dit moment meer verdriet heeft omdat ie geen dochter meer heeft dan dat hij aan wraak zal denken.
vroeger overleefde je had vaak niet, zeker als het om kinderen ging en de medegevangen daarachter waren gekomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Die komt daar niet hoor...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Daarna fietste Lisa hem tegemoet. Weird.quote:Hij keek even achterom naar twee fietsers en fietste vervolgens terug richting Amsterdam, om daarna even te stoppen. Ter hoogte van het bedrijventerrein bij de Makro scheen hij met een lampje en leek even in het gras te kijken. Daarop fietste hij weer verder richting stadskant
Ligt er aan, het was toch maar een ongelovige kk kech.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Een asielzoeker die minderjarige meisjes verkracht en vermoord gaat niet eens tussen het "normale" publiek geplaatst worden want dan is hij binnen een week zelf dood.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zie geen probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een asielzoeker die minderjarige meisjes verkracht en vermoord gaat niet eens tussen het "normale" publiek geplaatst worden want dan is hij binnen een week zelf dood.
Nou preciesquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Beetje zoals de hete olie aanval in een ander AZC .. die wou ook niet uitgezet worden.
Veel van die mensen lopen met PTSS en andere geestelijke afwijkingen. Zelfde geldt voor Oekraïne vluchtelingen. Wordt totaal geen aandacht aan geschonken. Mensen worden een kamer in gedumpt en ze zoeken het verder maar uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dan zullen degenen die daar de verantwoordelijkheid hebben over die mensen zich ook niet zo lekker voelen nu.
En terecht. Als je hier graag wil wonen gedraag je je en hoef je niet in het holst van de nacht buiten rond te hangen en rottigheid uit te halen.
Een Nederlands staatsburger met PTSS kan ook gerust 3 maanden wachten voor een intake. Er is gewoon teveel bezuinigdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Veel van die mensen lopen met PTSS en andere geestelijke afwijkingen. Zelfde geldt voor Oekraïne vluchtelingen. Wordt totaal geen aandacht aan geschonken. Mensen worden een kamer in gedumpt en ze zoeken het verder maar uit.
Ja daar ben ik het mee eens. Plus dat daarbij komt kijken dat de hoeveelheid mensen uit een cultuur waarbij de ongelijkheid van vrouwen en in sommige gevallen vrouwenonderdrukking ook te groot kan worden, om de solide basis van je eigen normen en waarden daaromtrent te kunnen bewaken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is gewoon een numbers game. Helemaal geen probleem om in kleine aantallen wat asielzoekers op te nemen. Maar met deze aantallen weet je gewoon dat er veel te veel gajes tussenzit.
Ik gok, als Halsema aan het woord is het gewoon gaat om een man, zonder vaste woon en verblijfplaatsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:42 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik gok op een Syriër
Die zijn wel knettergek
Of gewoon een 22-jarige Amstredammerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik gok, als Halsema aan het woord is het gewoon gaat om een man, zonder vaste woon en verblijfplaats
Laat maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik gok, als Halsema aan het woord is het gewoon gaat om een man, zonder vaste woon en verblijfplaats
Johquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:47 schreef Landgeld het volgende:
Had dit incident voorkomen kunnen worden als politie eerder had ingegrepen bij het eerste incident?
Waarschijnlijk wisten ze dat het om een asielzoeker ging en probeerden ze het onder de pet te houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:47 schreef Landgeld het volgende:
Had dit incident voorkomen kunnen worden als politie eerder had ingegrepen bij het eerste incident?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |