abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218564037
Vanavond om 18.00 uur zal er een persconferentie plaatsvinden op het Hoofdbureau aan de Elandsgracht in Amsterdam. Daarin zal de driehoek waar dat mogelijk is met meer informatie en uitleg komen. De persconferentie is live te volgen via de website van De Telegraaf.
pi_218564040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:02 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Zoals ik al voorspelde . Zie bovenstaand. Wat heel aannemelijk was. Wilde Lisa ook verkrachten en zij heeft dat voorkomen door de politie te bellen .

Helaas dezelfde gek . DNA match zal er zijn geweest . Evenals camerabeelden .
Ik had ook al een slecht voorgevoel, de lokaties ademenen ook een gelijke sfeer uit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_218564042
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Vanavond om 18.00 uur zal er een persconferentie plaatsvinden op het Hoofdbureau aan de Elandsgracht in Amsterdam. Daarin zal de driehoek waar dat mogelijk is met meer informatie en uitleg komen. De persconferentie is live te volgen via de website van De Telegraaf.
Het zou mij niet verbazen als de man direct bekend heeft.
pi_218564043
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 16:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Als de PVV de verkiezingsbeloftes had waargemaakt was dit niet gebeurd.
Helemaal mee eens.
pi_218564044
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 16:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Als de PVV de verkiezingsbeloftes had waargemaakt was dit niet gebeurd.
Wat een bullshit, als je een beetje weet hoe politiek helaas werkt is dat je gebonden bent aan wederom helaas tig wetten en verdragen op met name europees niveau

Het is hier immers geen autocratische Bananenrepubliek waarbij je met een pennenstreek iedereen op het vliegtuig terug kan zetten.

Daarnaast heeft ome wilders zelf de stekker eruit getrokken terwijl hij een eigen minister had. Die kans is nu voorgoed vergeven.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:04:02 #181
338319 ZarB
Piña colada
pi_218564045
De tering he wat een gore rat.

Dit is echt niet te verkroppen. Sowieso niet, maar 2 in een korte tijd :'( :r

Uitflikkeren naar rattistan en tot nooit meer ziens.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_218564046
Kan de politieke shit achterwege blijven.
pi_218564048
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 16:54 schreef MissButterflyy het volgende:
Even een vraag over zo’n COA: de bewoners kunnen gewoon in en uitlopen wanneer ze willen? Hebben ze geen begeleiders?
Is daar geen toezicht? Heb geen idee hoe het er daar aan toe gaat.
Tjacka en ik gaan binnenkort een kijkje nemen.
pi_218564050
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:03 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een deel valt weg.
quote:
was zijn de regels in een COA voor de asielzoekers
ChatGPT zei:

In een COA-opvanglocatie (Centraal Orgaan opvang asielzoekers) gelden huisregels en afspraken die zorgen voor veiligheid, leefbaarheid en respectvol samenleven. Het COA heeft hiervoor een huishoudelijk reglement dat elke bewoner moet ondertekenen. De belangrijkste regels zijn:

Algemene regels

Respect: bewoners moeten respectvol omgaan met andere bewoners, medewerkers en buren.

Geweld en discriminatie: fysiek of verbaal geweld, bedreigingen, pesten en discriminatie zijn verboden.

Drugs en alcohol: het gebruik of bezit van harddrugs is verboden. Alcohol is in veel opvanglocaties beperkt toegestaan (afhankelijk van de locatie).

Wapens: bezit van wapens of gevaarlijke voorwerpen is niet toegestaan.

Bezoekers: meestal alleen overdag toegestaan en moeten zich melden bij de receptie; overnachten van bezoekers is niet toegestaan.

Wonen en dagelijkse gang van zaken

Hygiëne: bewoners zijn verplicht hun kamer en gezamenlijke ruimtes schoon te houden.

Geluidsoverlast: rusttijden gelden in de avond/nacht; harde muziek of lawaai is verboden.

Koken & eten: er gelden regels voor het gebruik van gezamenlijke keukens, zoals schoon achterlaten en geen voedsel verspillen.

Roken: alleen in aangewezen ruimtes of buiten toegestaan.

Veiligheid

Brandveiligheid: het is verboden te roken of koken op de kamer en vluchtwegen moeten vrij blijven.

Toegang & legitimatie: bewoners moeten altijd hun COA-legitimatiepas bij zich hebben.

In- en uitchecken: bij tijdelijke afwezigheid (bijv. logeren of familiebezoek) moet men dit doorgeven.

Gevolgen bij overtreding

Bij overtreding van de regels kan het COA maatregelen nemen, zoals:

een waarschuwing,

inhouding van leefgeld,

tijdelijke ontzegging van voorzieningen,

overplaatsing naar een andere locatie,

in ernstige gevallen melding bij politie/IND.

👉 Het officiële document heet “Huishoudelijk reglement COA” en is publiek in meerdere talen beschikbaar.

Wil je dat ik de meest actuele versie van dit COA-huishoudelijk reglement voor je ophaal en samenvat per categorie (bv. veiligheid, leefregels, geldzaken)?

Je zei:
mogen ze in en uit lopen wanneer ze lopen ook snachts
ChatGPT zei:

Goede vraag 👍. In een COA-opvanglocatie gelden hierover duidelijke afspraken:

Overdag → bewoners mogen in principe vrij in- en uitlopen. Het is hun woonplek, dus er is geen "opsluiting".

’s Nachts → de meeste locaties

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218564051
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:02 schreef greysbones het volgende: [..] Wat dacht je van eruit Uit dit land
Nou nou nou dat is wel erg resoluut, mag ik je er aan helpen herinneren dat we in een fatsoenlijke rechtsstaat leven met normen en waarden!?
pi_218564052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef ZarB het volgende:
De tering he wat een gore rat.

Dit is echt niet te verkroppen. Sowieso niet, maar 2 in een korte tijd :'( :r

Uitflikkeren naar rattistan en tot nooit meer ziens.
Krijg waarschijnlijk gewoon levenslang.
pi_218564053
Meer meer meer meer
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:05:04 #188
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218564054
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:02 schreef greysbones het volgende: [..] Wat dacht je van eruit Uit dit land
Is 't een buudnlender? Dat was toch dat vermiste meisje die met die statushouder meeging? Ik ben blijkbaar onvoldoende ingelezen. Land uit is beter als die mogelijkheid bestaat, maar wel met een enkeltje naar de zandbak. We gaan geen buurland hiermee opzadelen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Spellchecker vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:05:10 #189
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218564055
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nou heeft hij zeker voorlopig onderdak :X
pi_218564056
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:03 schreef raptorix het volgende:

[..]
Best kans dat die opgepakt dacht te zijn voor de moord en niet voor de verkrachting.
pi_218564058
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef Nober het volgende:

[..]
Nou nou nou dat is wel erg resoluut, mag ik je er aan helpen herinneren dat we in een fatsoenlijke rechtsstaat leven met normen en waarden!?
In andere landen zijn straffen vele malen zwaarder dan NL
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218564060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
En daar mee betalen wij mee aan zijn kosten en inwoning in een land waar hij niet hoort. Geen straf voor hem.

Terug sturen naar de shit hole waar hij vandaan komt. Dat ie uit elkaar gereten mag worden door zn vijanden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218564064
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Best kans dat die opgepakt dacht te zijn voor de moord en niet voor de verkrachting.
Mijn vermoeden is dat het meer gebaseerd is op dat ze gelijk een persverklaring willen afleggen, hoef niet natuurlijk, maar zomaar mijn gevoel.
pi_218564066
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Is 't een buudnlender? Dat was toch dat vermiste meisje die met die statushouder meeging? Ik ben blijkbaar onvoldoende ingelezen. Land uit is beter als die mogelijkheid bestaat, maar wel met een enkeltje naar de zandbak. We gaan geen buurland hiermee opzadelen.
Nee, dat was een meisje die in Breda op het AZC zat, die familie heeft haar zelf opgehaald/ bevrijd.
pi_218564067
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef raptorix het volgende:

[..]
Echt levenslang bestaat niet in NL
20 jaar
En dat is veel en veel te kort
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:07:04 #196
503714 SebbeSwensje
pi_218564068
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:04 schreef Nober het volgende:

[..]
Daarom moet je ook kordaat optreden tegen types die van mening zijn te kunnen/mogen handelen op een manier die haaks staat op de normen en waarden van een fatsoenlijke rechtstaat.
Appears.
pi_218564072
Ik ben wel voor doodstraf voor dit soort gevallen

Opzettelijk doden van iemand dan heeft de moordenaar voor mij ook geen rechten meer om te leven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Miss 200.000.000! vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:07:44 #198
367000 roos94
pi_218564074
Maargoed dan ben je 22 en mag je de rest van je hele leven naar vier muren staren. Leuk vooruitzicht.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 17:07:47 #199
503714 SebbeSwensje
pi_218564075
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, dat was een meisje die in Breda op het AZC zat, die familie heeft haar zelf opgehaald/ bevrijd.
Ah, ik haal dus weer eens het eea door elkaar.
Appears.
pi_218564076
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 17:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Echt levenslang bestaat niet in NL
20 jaar
En dat is veel en veel te kort
Jawel hoor, alleen kun je tegenwoordig bij 25 jaar een gratietraject starten, maar het is zeker geen zekerheid dat je (direct) vrij komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')