Voor hh vatbaarquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:36 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond een makkelijke bakplaat met kabeljauw en groente.
Jammie!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:34 schreef Blues het volgende:
Avondhapje: sashimi van zalm en tonijn met wakamé.
Sausje van soja en wasabi![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik geroerbakte Chinese kool met shiitakes en taugé en daarbij een restje mihoen Singapore.
zo dat is een flink ontbijtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:37 schreef SoS87 het volgende:
Koffie.
2 sneetjes kaas, 2 met filet americain, 2 pindakaas.
Surinamers gebruiken ook vaak spaghetti voor hun bami, dus geen gek ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:37 schreef foodlover het volgende:
Gisteravond een geslaagde geīmproviseerde bami goreng. Restant kipfilet haasjes aan reepjes, gemarineerd met scheutje rijstwijn, oestersaus en ketjap, witte peper. Tauge, little gem, gehakte koriander, ui en knoflook. Kruidenmix van korianderpoeder, gember, komijn.
Omdat de lokale buurtsuper in ES of geen mie verkoopt of tegen een woekerprijs (Soubry rood of bruin tegen 3x NL prijs) eens fijne, dunne spaghetti gebruikt en een schepje baking soda in het kookwater gedaan. Dat zorgt voor een loog effect, chewy en meer gele noodles.
Voor herhaling vatbaar!
Hele goeie, lekker is dat jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:37 schreef foodlover het volgende:
Gisteravond een geslaagde geīmproviseerde bami goreng. Restant kipfilet haasjes aan reepjes, gemarineerd met scheutje rijstwijn, oestersaus en ketjap, witte peper. Tauge, little gem, gehakte koriander, ui en knoflook. Kruidenmix van korianderpoeder, gember, komijn.
Omdat de lokale buurtsuper in ES of geen mie verkoopt of tegen een woekerprijs (Soubry rood of bruin tegen 3x NL prijs) eens fijne, dunne spaghetti gebruikt en een schepje baking soda in het kookwater gedaan. Dat zorgt voor een loog effect, chewy en meer gele noodles.
Voor herhaling vatbaar!
Paupersateh, eens in de zoveel tijd is dat zo lekker hequote:
Ja dit is het bazenleven!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:46 schreef Curiosity het volgende:
Ik had gisteren ook nog 2 hele mooie vijgen meegenomen van de markt.
Nu lekker als lunch met geitenkaas en honing.
[ link | afbeelding ]
Dan doe je dat toch?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:04 schreef Molo het volgende:
Ik wil ook champagne, gekoeld in een bidet, net als in The Phoenecian Scheme
Lekker veel variatie! Broodje chorizo van zo'n truck is echt gewéldig!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:34 schreef Blues het volgende:
Even op gang komen met een zachtgekookt eieen peer en 2 pruimen, thee en koffie
Vanavond scharrelen we ons kostje bij elkaar hier:
https://www.proefparkhaarlem.nl/etendrinken
Ik geef Balconi een 8 voor de prijs (vond t bij een andere winkel voor 1,99).quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:19 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik had deze meegenomen bij de Xenos,zijn best lekker, een 7tje.
[ link | afbeelding ]
Deze heb ik ook nog, maar nog niet geprobeerd.
Volgens iemand op tiktok erg zoet.
Bij Dirk zelfs 1,29.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geef Balconi een 8 voor de prijs (vond t bij een andere winkel voor 1,99).
Dat 2e pak koekjes geef ik een 2. Zelfs de red velvet variant daarvan was beter. Wat een ellende.
Balconi ligt hier voor een euro.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik geef Balconi een 8 voor de prijs (vond t bij een andere winkel voor 1,99).
Dat 2e pak koekjes geef ik een 2. Zelfs de red velvet variant daarvan was beter. Wat een ellende.
Pistachequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:52 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Bij Dirk zelfs 1,29.
Zal ik een apart pistache lekkernijen topic aanmaken?
Ook pistache?quote:
Xenos 4,99 in ruby, wit en melk. 100 gram. Vond ze zo ontzettend klein dat ik ze heb laten liggen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Pistache![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had op vakantie een reepje van 80 gram voor ¤9,-
Was pistache en candy floss
Lekker maar natuurlijk een debiele prijs dus blijft bij eenmalige actie
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:09 schreef golfer het volgende:
Nu, als tussendoortje: arancini (gefrituurde tomaat-risottoballetjes met mozzarella en basilicum) en gefrituurde kippenstukjes van onze lokale Italiaanse specialiteitenwinkel Passie voor eten.
Heb net ff gekeken, geen pistache, wel kokosquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook pistache?![]()
Goedkoopste had ik 1,49 bij Die Grenze.
[..]
Xenos 4,99 in ruby, wit en melk. 100 gram. Vond ze zo ontzettend klein dat ik ze heb laten liggen.
Maar dat is dan wel onwijs lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:38 schreef Mathijsco het volgende:
Vandaag maar eens lekkere, gevulde wraps maken. Helaas de taco saus vergeten, dus dat wordt weer naar de supermarkt. 😠
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:10 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het: kreukelpatat van Friethoes, appelcompote en gebakken tartaartjes.
Lekker!quote:
Eh mag/mocht je niet kauwen? Echt shoarmasoep gemaakt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 17:55 schreef drakin het volgende:
Andijviesoep:
1e bord soep: andijvie met wat zout koken, wat bouillon erbij en met de staafmixer fijn maken.
2e bord soep: courgette gebakken erdoor, pesto erdoor en zongedroogde tomaatjes.
3e bord soep: shoarma gebakken en een teen knoflook erdoor.
Nu is het goed
Shoarmasoep? O nee asjeblieft niet, het blijft wel heel hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eh mag/mocht je niet kauwen? Echt shoarmasoep gemaakt?
Ik had vanmorgen op verjaardag een puntje citroen-maanzaadcake. Hou niet zo van citroendingen maar dit was lekker, met een laagje glazuur erop.
Daarna 2 boterhammen met 100% pindakaas gekregen.
Vanavond geen kookzin na een blčhnacht en blčhdag. Ik denk dat ik even thuisbezorgd ga bekijken.
De foto's waren niet plaatsingwaardig maar we aten er o.a. stokjes yakitori, biefstuk van de greenegg met truffelmayonaise, saté ajam, gefrituurde fruit de mer, braadworst en emplanades.quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben benieuwd wat jij of jullie gisteren hebben gehapt op het festival
Ik begrijp em nuquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Shoarmasoep? O nee asjeblieft niet, het blijft wel heel hoor.
Het begon met andijviesoep en bij elk bord heb ik iets toegevoegd aan de oorspronkelijke soep. Dus steeds meer 'bite'
Lekker genoten!quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
De foto's waren niet plaatsingwaardig maar we aten er o.a. stokjes yakitori, biefstuk van de greenegg met truffelmayonaise, saté ajam, gefrituurde fruit de mer, braadworst en emplanades.
B.zat te vol om nog een broodje chorizo erbij te doen. 2 drankjes erbij en met de tegenwoordige prijzen waren we met 4 personen dik 100 euro kwijt voor streetfood happen.
Waar vervang je de kip door?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:10 schreef Tuindier het volgende:
Hier vegan kip tikka massala op het menu
Hoe was dat drankje?quote:
Soja?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Nepkip. Even makkelijk vanavond.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit project gezond: spaghetti met romige courgette-basilicumsaus.
Dit keer van Picnic, met soja zie ik. Ik moet zeggen dat we al zo lang vegan eten dat ik niet denk dat ik goed kan inschatten of iets voor iemand die ook wel vlees eet lekker smaakt. In dit geval kwam de smaak natuurlijk vooral van de saus.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Soja?
Vind die nepkip van gluten gemaakt wel lekker trouwens, maar zo moeilijk aan te komen
Als ik vega of vegan eet hoeft iets niet naar vlees te smaken of erop te lijkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:45 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit keer van Picnic, met soja zie ik. Ik moet zeggen dat we al zo lang vegan eten dat ik niet denk dat ik goed kan inschatten of iets voor iemand die ook wel vlees eet lekker smaakt. In dit geval kwam de smaak natuurlijk vooral van de saus.
wel lekker, er staat wel een avocado op het etiket maar er zit 50% appelsap inquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe was dat drankje?
Props voor alle foto's trouwens allen. Fleurt mijn dag op
Meestal staat er een aardbei op en is het voornamelijk appelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 05:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel lekker, er staat wel een avocado op het etiket maar er zit 50% appelsap in![]()
[ afbeelding ]
vandaag deze proberen, daar staat weer een appel voorop, maar is voornamelijk aardbei![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puur suiker drankjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 05:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel lekker, er staat wel een avocado op het etiket maar er zit 50% appelsap in![]()
[ afbeelding ]
vandaag deze proberen, daar staat weer een appel voorop, maar is voornamelijk aardbei![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja je kan eigenlijk net zo goed cola drinken, maar een sapje op zijn tijd vin ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Puur suiker drankjes.
2 klontjes suiker per 100 ML. Hele fles heb je 10 suiker klontjes binnen. Heel ongezond dus.
een smoothie toch wel iets gezonder, als ik dit zo bekijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Puur suiker drankjes.
2 klontjes suiker per 100 ML. Hele fles heb je 10 suiker klontjes binnen. Heel ongezond dus.
Lekker blijven genieten, ook al is je vakantie voorbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:30 schreef Molo het volgende:
Tomaten-aardappel-preisoep, was lekker!
En broodje kip tauge van de La Place, ook lekker
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:24 schreef golfer het volgende:
Vanavond steken we de kamado weer aan voor een BBQ: gemarineerde kippendijfilet-saté, hamburgers, maiskolven, gemarineerde grote garnalen en een lekkere salade van komkommer, cherrytomaten en wat gebakken courgettte-schijfjes.
Leuk! Heerlijk. Hoop dat t goed bbq weer was. Was hier een beetje apart nml.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:12 schreef Blues het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
free images online
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |