Waar vervang je de kip door?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:10 schreef Tuindier het volgende:
Hier vegan kip tikka massala op het menu
Hoe was dat drankje?quote:
Soja?quote:Op maandag 25 augustus 2025 18:28 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Nepkip. Even makkelijk vanavond.
quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:48 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit project gezond: spaghetti met romige courgette-basilicumsaus.
Dit keer van Picnic, met soja zie ik. Ik moet zeggen dat we al zo lang vegan eten dat ik niet denk dat ik goed kan inschatten of iets voor iemand die ook wel vlees eet lekker smaakt. In dit geval kwam de smaak natuurlijk vooral van de saus.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Soja?
Vind die nepkip van gluten gemaakt wel lekker trouwens, maar zo moeilijk aan te komen
Als ik vega of vegan eet hoeft iets niet naar vlees te smaken of erop te lijkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:45 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Dit keer van Picnic, met soja zie ik. Ik moet zeggen dat we al zo lang vegan eten dat ik niet denk dat ik goed kan inschatten of iets voor iemand die ook wel vlees eet lekker smaakt. In dit geval kwam de smaak natuurlijk vooral van de saus.
wel lekker, er staat wel een avocado op het etiket maar er zit 50% appelsap inquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe was dat drankje?
Props voor alle foto's trouwens allen. Fleurt mijn dag op
Meestal staat er een aardbei op en is het voornamelijk appelquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 05:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel lekker, er staat wel een avocado op het etiket maar er zit 50% appelsap in![]()
[ afbeelding ]
vandaag deze proberen, daar staat weer een appel voorop, maar is voornamelijk aardbei![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puur suiker drankjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 05:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel lekker, er staat wel een avocado op het etiket maar er zit 50% appelsap in![]()
[ afbeelding ]
vandaag deze proberen, daar staat weer een appel voorop, maar is voornamelijk aardbei![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja je kan eigenlijk net zo goed cola drinken, maar een sapje op zijn tijd vin ik ook wel lekkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Puur suiker drankjes.
2 klontjes suiker per 100 ML. Hele fles heb je 10 suiker klontjes binnen. Heel ongezond dus.
een smoothie toch wel iets gezonder, als ik dit zo bekijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:16 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Puur suiker drankjes.
2 klontjes suiker per 100 ML. Hele fles heb je 10 suiker klontjes binnen. Heel ongezond dus.
Lekker blijven genieten, ook al is je vakantie voorbijquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:30 schreef Molo het volgende:
Tomaten-aardappel-preisoep, was lekker!
En broodje kip tauge van de La Place, ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |