Gewoon Ikea-borden hoor.quote:
Mn lievelingsquote:Op maandag 8 september 2025 16:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik een risotto ai funghi met eerst gewelde en daarna gebakken porcini, kastanjechampignons, oesterzwammen en bundelzwammen. Met geraspte Parmenzaanse kaas en een gemengde jonge bladslamix met een vinaigrette.
Wauw, wat een mooie broodjesquote:Op zondag 7 september 2025 14:10 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Beenham, spinata Romana en geitenkaas spread met knoflook en kruiden.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 14:26 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond Kip Trattoria.
quote:Op dinsdag 9 september 2025 16:41 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie broodjes![]()
Zelfgemaakt?
Zelfgekocht? Zo ja, waar haal je die vandaan?
Olijven vergeten, maar wel wodka en wat room door gedaan dus was alsnog meet dan prrrrrimaquote:Op dinsdag 9 september 2025 16:53 schreef Molo het volgende:
Kwark met kersen uit de diepvries
Straks penne met rode pesto, passata, geraspte courgette en olijven. Pecorino en mozzarella erbij en klaar is het weer op de drukke dinsdagavond
quote:Op woensdag 10 september 2025 13:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gekookte Opperdoezer ronde aardappels, gegrilde romainesla en gebakken tartaartjes.
Leuk, die mini matzesquote:Op woensdag 10 september 2025 15:37 schreef Mikeytt het volgende:
Ontbijt enkel 2 boterhammen met hagelslag, lunch bami van gisteren.
Had nog wel honger na de lunch, dus nu even mini matzes met margarine, hagelslag, kaas of suiker
[ afbeelding ]
Kijk dat zijn leuke koopjesquote:Op donderdag 11 september 2025 12:56 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ] En een cappuccino.
Net met boodschappen een red velvet van Duduk met 35% korting.
Tht morgen.
Mijn favoriete taart.
Hij is heerlijk.quote:Op donderdag 11 september 2025 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk dat zijn leuke koopjes![]()
Ik weet niet of ik die heb gehad, maar wel de yellow velvet en de black velvet. Vooral de black velvet is heerlijk, soort Schwarzwalder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |