quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
@:NailQueenIk heb nog niets, maar bij mij is het al vier jaar geleden (en ben inmiddels verhuisd), dus hoop dat ik ermee weg komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mehh wat stomquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief dat mijn gegevens er ook bij zitten
Hier is het ondertussen ook meer dan 4 jaar geleden, dus misschien dat we er dan net buiten vallen...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog niets, maar bij mij is het al vier jaar geleden (en ben inmiddels verhuisd), dus hoop dat ik ermee weg kom
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kut zeg. Helemaal omdat je er weinig aan kan doen. Ik las ergens nog iets over aangifte doen. Is dat een optie?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Het ergste nog zijn die gegevens over blijf van mn lijf adressen. Niet alleen van de vrouwen waarvan de gegevens nu dan gelekt zijn, maar eigenlijk is daarmee zo'n adres ook minder veilig geworden.
Ik weet niet of het waar is maar het kan ook zijn dat door bijv. Emma Heesters meer mensen deze test hebben gedaan. En nu dus dit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:50 schreef Momo het volgende:
Denk ook dat hierdoor wel echt minder dames een test gaan afnemen de komende jaren, wat ook weer tot meer late stage baarmoederhalskanker diagnoses gaat zorgen....
Ik hoop dat dat effect sterker is...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is maar het kan ook zijn dat door bijv. Emma Heesters meer mensen deze test hebben gedaan. En nu dus dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Kings road?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die GoT kijken/hebben gekeken, weten waar ik ben.
Ik heb GoT wel gekeken, maar te lang geledenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Optioneel met debiele harige want!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
En van dat spul om krassen mee weg te poetsen!
Ik moet nu ook weer denken aan die presentator van Tell Sell: Amazing Mikequote:
Vergeet de voice over niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet nu ook weer denken aan die presentator van Tell Sell: Amazing Mike
- in de nasynchronisatie: O Mike, het is gewoon gewéldig!
Wat een nostalgie
Tekenfilms kan ik me niet herinneren. Kindernet kregen we pas een stuk later, doen ik er inmiddels te oud voor was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 04:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je had toch de Flintstones en Yogi Bear enzo op RTL4? En Kindernet had je ook nog.
Al herinner ik me inderdaad ook wel jaren dat je in de ochtend alleen het nieuws had. Op zich ook wel gezellig, met een Jan de Hoop die er nog niet te veel in was gaan geloven.
Matchte hij toen ook al zijn trui met zijn mok? Ouwe fashionicon dat het is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 04:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je had toch de Flintstones en Yogi Bear enzo op RTL4? En Kindernet had je ook nog.
Al herinner ik me inderdaad ook wel jaren dat je in de ochtend alleen het nieuws had. Op zich ook wel gezellig, met een Jan de Hoop die er nog niet te veel in was gaan geloven.
Ah daar begon t bij mij ook mee. Al vier dagen ziekjes aan t wezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een beetje keelpijn gekregen vandaag.
Geen idee, maar hij is in 30 jaar uiterlijk niet ouder geworden in elk geval. Hij deed het nieuws toen ook met ene Marc Jacobs, die eigenlijk anders heette, en ook opeens uit beeld verdwenen was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Matchte hij toen ook al zijn trui met zijn mok? Ouwe fashionicon dat het is.
Ik heb GoT gezien, maar heb geen idee waar dit is (of zelfs waarom ik dit uit die show zou moeten herkennen)quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Marc Jacobs de modeontwerper?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 03:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is in 30 jaar uiterlijk niet ouder geworden in elk geval. Hij deed het nieuws toen ook met ene Marc Jacobs, die eigenlijk anders heette, en ook opeens uit beeld verdwenen was.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah daar begon t bij mij ook mee. Al vier dagen ziekjes aan t wezen.
Tnx ik ben vandaag weer begonnen met thuiswerken, dus t gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:10 schreef Troel het volgende:
Oei, hopelijk blijft het dan inderdaad bij alleen je keel!
beterschap egeltje!
Extra veel Guinness drinken. Dat helpt!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoop dat ik dat niet ga krijgen. Is niet heel handig tijdens vakantie waarbij iedere paar dagen naar een andere plek gaan.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Extra veel Guinness drinken. Dat helpt!
want die ene druppel gaat al het verschil makenquote:2 borrelglazen dry gin
1 druppel droge vermouth
1 citroenschilletje
Een van de eerste dingen die me geleerd is bij een barbecue: gebruik nooit spiritusquote:U moet voor het aanmaken wat spiritus gebruiken. U wacht dan tot de vlammen verdwenen zijn, want alleen boven de rode gloed kan geroosterd worden
Welke pyromaan heeft dit geschreven?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:44 schreef H_T het volgende:
Uit het barbecueboek:
[..]
Een van de eerste dingen die me geleerd is bij een barbecue: gebruik nooit spiritus
Els van Limburgh en Kathinka de Monchy. Vrouwen dusquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:45 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Welke pyromaan heeft dit geschreven?
Ah die goede oude tijd dat je tenminste nog met spiritus mocht barbecueënquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:44 schreef H_T het volgende:
Uit het barbecueboek:
[..]
Een van de eerste dingen die me geleerd is bij een barbecue: gebruik nooit spiritus
Er mag ook NIKS meer in dit land!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah die goede oude tijd dat je tenminste nog met spiritus mocht barbecueën
Ja. Ik bepaal zelf wel of ik mijn huis en tuin afbrandquote:
Dat vind ik nou niet zo'n nette benaming voor de modsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani heb jij die blauwe draken uitgezet?
Marco Schuitmaker op Kink. Dat kan gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:13 schreef Redefine het volgende:
Radio.nl had net even een bug. Ik had Kink aangeklikt, maar de zender die aanging was een zender met TROS muziekfeest op het plein muziek. Ga ik ga even mijn oren laten uitspuiten
Het was nog erger dan datquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Marco Schuitmaker op Kink. Dat kan gewoon.
A*Teens?quote:
Dat was nog wel ok. En dat was geen TROS muziekfeest op het plein muziek.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:18 schreef H_T het volgende:
[..]
A*Teens?
Edit: Nah, dat was best leuk nog
Deze vogel:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Marc Jacobs de modeontwerper?![]()
[ afbeelding ]
Ja die zie ik wel naast Jan de Hoop zitten![]()
Die van Kleine Kokette Els van Limburgh?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Els van Limburgh en Kathinka de Monchy. Vrouwen dus
Oh verrek die ken ik wel! Vroeger hadden mijn ouders (en nu nog steeds) altijd Radio Noord op staan dus ik heb zijn naam wel eens gehoordquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze vogel:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_van_Dam_(stemacteur)
Die werkte dus ooit voor RTL 4 (of Veronique)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh verrek die ken ik wel! Vroeger hadden mijn ouders (en nu nog steeds) altijd Radio Noord op staan dus ik heb zijn naam wel eens gehoord
Moet haast welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die van Kleine Kokette Els van Limburgh?
Wie weet is woensdag gehacktdagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen brief gekregen over de gehackte gegevens. Dus voorlopig zit ik goed
Ja! Dat is mijn aandeel in de protesten tegen het massatoerismequote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani heb jij die blauwe draken uitgezet?
Als je het de volgende keer iets noordelijker doet. Dan heb je er ook nog plezier van.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Dat is mijn aandeel in de protesten tegen het massatoerisme
Ik heb dit even doorgestuurd naar Bunnikside4everforum.nl en ze komen waarschijnlijk vanavond laat even bij je op gesprek. Ze hebben veel interesse in jouw kijk op deze zaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet beter als Utrecht dit tweeluik verliest?
Gezellig!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit even doorgestuurd naar Bunnikside4everforum.nl en ze komen waarschijnlijk vanavond laat even bij je op gesprek. Ze hebben veel interesse in jouw kijk op deze zaak.
Zou het wat uitmaken of ze in de groepsfase van de Europa League of de Conference League worden uitgeschakeld ?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet beter als Utrecht dit tweeluik verliest?
Ja, want ik denk dat Utrecht verder komt in de Conference League dan in de Europa League en dus meer punten voor Nederland paktquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken of ze in de groepsfase van de Europa League of de Conference League worden uitgeschakeld ?
Voor AZ staat er wel iets op het spel.
#werkenbijdenosquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl's liveblog is lekker bezig.
20:38 • nieuwe update
ZRI-UTR | 39' Goal AZ!
Min schiet raak: 0-1 voor Utrecht! Al zit de keeper er nog wel aan.
Zrinjski Mostar - FC Utrecht: 0-1
Pas je op voor enge clowns? Die lopen nog wel eens in Derry rondquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag naar Dulunce Castle geweest, vervolgens naar Carrick a rede rope bridge en tenslotte nog naar de Giant's Causeway. Vervolgens daar in het hotel gegeten. Nu weer op weg naar de Inn waar we vannacht slapen.
Morgen naar Londonderry en vervolgens door naar Ierland voor het volgende hotel.
Gelukkig voor hem is dat in Derry, Mainequote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas je op voor enge clowns? Die lopen nog wel eens in Derry rond
En klinkt goed!
Ik moest het googlen, maar mooie dingen bekijken jullie!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag naar Dulunce Castle geweest, vervolgens naar Carrick a rede rope bridge en tenslotte nog naar de Giant's Causeway. Vervolgens daar in het hotel gegeten. Nu weer op weg naar de Inn waar we vannacht slapen.
Morgen naar Londonderry en vervolgens door naar Ierland voor het volgende hotel.
Waaraan? Zijn snikkel?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl's liveblog is lekker bezig.
20:38 • nieuwe update
ZRI-UTR | 39' Goal AZ!
Min schiet raak: 0-1 voor Utrecht! Al zit de keeper er nog wel aan.
Zrinjski Mostar - FC Utrecht: 0-1
Ha dit is precies wat je zei toen @H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ik moest het googlen, maar mooie dingen bekijken jullie!
Zo'n afgebrand huis smeult ook heel lang na, perfect dus voor barbecueën.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik bepaal zelf wel of ik mijn huis en tuin afbrand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet zo lekker wakker geworden. Ik heb wat raar gedroomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet zo lekker wakker geworden. Ik heb wat raar gedroomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo'n afgebrand huis smeult ook heel lang na, perfect dus voor barbecueën.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha dit is precies wat je zei toen @:H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ik heb hier nog een tas staan met kleren die naar de kledingbank kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En dat schud je zomaar uit je mouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke zender?quote:
Hoe is het met je?quote:
Langzaamaan word ik ook wat beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels al wat beter dan vanochtend. En met jou?
Straks weer Edquote:
Ja, ik snapte maar niet waarom jullie van die opgewekte glimmende oogjes hadden!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha dit is precies wat je zei toen @:H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!
Als je 3FM luistert dan krijg je dat he.quote:
Ja maar ze hadden nu een lekkere festivallijstje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je 3FM luistert dan krijg je dat he.
quote:
Jeetje hoe doen jullie dat. Mijne ging laatst helaas dood na 5 jaar. Had er nog wel wat langer mee willen doen, maar helaas.quote:
Een tip die ik uit eigen ervaring mee kan geven: ga niet op het beeldscherm staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Jeetje hoe doen jullie dat. Mijne ging laatst helaas dood na 5 jaar. Had er nog wel wat langer mee willen doen, maar helaas.
Dit zijn de pro-tips.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Een tip die ik uit eigen ervaring mee kan geven: ga niet op het beeldscherm staan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
Fuck. Ik heb nu ook een brief gekregen over de datalek.
Dat is balenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |