Nieuw bsn gebeurt wel eens bij hoge uitzondering, maar dan loop je wel tegen veel gedoe aan inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, er zullen nog wel meer haken en ogen aanzitten ook
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:57 schreef Momo het volgende:
@:NailQueenIk heb nog niets, maar bij mij is het al vier jaar geleden (en ben inmiddels verhuisd), dus hoop dat ik ermee weg komSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Mehh wat stomquote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een brief dat mijn gegevens er ook bij zitten
Hier is het ondertussen ook meer dan 4 jaar geleden, dus misschien dat we er dan net buiten vallen...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog niets, maar bij mij is het al vier jaar geleden (en ben inmiddels verhuisd), dus hoop dat ik ermee weg kom
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kut zeg. Helemaal omdat je er weinig aan kan doen. Ik las ergens nog iets over aangifte doen. Is dat een optie?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Het ergste nog zijn die gegevens over blijf van mn lijf adressen. Niet alleen van de vrouwen waarvan de gegevens nu dan gelekt zijn, maar eigenlijk is daarmee zo'n adres ook minder veilig geworden.
Ik weet niet of het waar is maar het kan ook zijn dat door bijv. Emma Heesters meer mensen deze test hebben gedaan. En nu dus dit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:50 schreef Momo het volgende:
Denk ook dat hierdoor wel echt minder dames een test gaan afnemen de komende jaren, wat ook weer tot meer late stage baarmoederhalskanker diagnoses gaat zorgen....
Ik hoop dat dat effect sterker is...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het waar is maar het kan ook zijn dat door bijv. Emma Heesters meer mensen deze test hebben gedaan. En nu dus dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kings road?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die GoT kijken/hebben gekeken, weten waar ik ben.
Ik heb GoT wel gekeken, maar te lang geledenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die GoT kijken/hebben gekeken, weten waar ik ben.
Optioneel met debiele harige want!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
En van dat spul om krassen mee weg te poetsen!
Ik moet nu ook weer denken aan die presentator van Tell Sell: Amazing Mikequote:
Vergeet de voice over niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moet nu ook weer denken aan die presentator van Tell Sell: Amazing Mike
- in de nasynchronisatie: O Mike, het is gewoon gewéldig!
Wat een nostalgie
Tekenfilms kan ik me niet herinneren. Kindernet kregen we pas een stuk later, doen ik er inmiddels te oud voor was.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 04:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je had toch de Flintstones en Yogi Bear enzo op RTL4? En Kindernet had je ook nog.
Al herinner ik me inderdaad ook wel jaren dat je in de ochtend alleen het nieuws had. Op zich ook wel gezellig, met een Jan de Hoop die er nog niet te veel in was gaan geloven.
Matchte hij toen ook al zijn trui met zijn mok? Ouwe fashionicon dat het is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 04:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je had toch de Flintstones en Yogi Bear enzo op RTL4? En Kindernet had je ook nog.
Al herinner ik me inderdaad ook wel jaren dat je in de ochtend alleen het nieuws had. Op zich ook wel gezellig, met een Jan de Hoop die er nog niet te veel in was gaan geloven.
Ah daar begon t bij mij ook mee. Al vier dagen ziekjes aan t wezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een beetje keelpijn gekregen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |