Die van Kleine Kokette Els van Limburgh?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Els van Limburgh en Kathinka de Monchy. Vrouwen dus
Oh verrek die ken ik wel! Vroeger hadden mijn ouders (en nu nog steeds) altijd Radio Noord op staan dus ik heb zijn naam wel eens gehoordquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze vogel:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_van_Dam_(stemacteur)
Die werkte dus ooit voor RTL 4 (of Veronique)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oh verrek die ken ik wel! Vroeger hadden mijn ouders (en nu nog steeds) altijd Radio Noord op staan dus ik heb zijn naam wel eens gehoord
Moet haast welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die van Kleine Kokette Els van Limburgh?
Wie weet is woensdag gehacktdagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb nog geen brief gekregen over de gehackte gegevens. Dus voorlopig zit ik goed
Ja! Dat is mijn aandeel in de protesten tegen het massatoerismequote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
@:Strani heb jij die blauwe draken uitgezet?
Als je het de volgende keer iets noordelijker doet. Dan heb je er ook nog plezier van.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Dat is mijn aandeel in de protesten tegen het massatoerisme
Ik heb dit even doorgestuurd naar Bunnikside4everforum.nl en ze komen waarschijnlijk vanavond laat even bij je op gesprek. Ze hebben veel interesse in jouw kijk op deze zaak.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet beter als Utrecht dit tweeluik verliest?
Gezellig!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb dit even doorgestuurd naar Bunnikside4everforum.nl en ze komen waarschijnlijk vanavond laat even bij je op gesprek. Ze hebben veel interesse in jouw kijk op deze zaak.
Zou het wat uitmaken of ze in de groepsfase van de Europa League of de Conference League worden uitgeschakeld ?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet beter als Utrecht dit tweeluik verliest?
Ja, want ik denk dat Utrecht verder komt in de Conference League dan in de Europa League en dus meer punten voor Nederland paktquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken of ze in de groepsfase van de Europa League of de Conference League worden uitgeschakeld ?
Voor AZ staat er wel iets op het spel.
#werkenbijdenosquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl's liveblog is lekker bezig.
20:38 • nieuwe update
ZRI-UTR | 39' Goal AZ!
Min schiet raak: 0-1 voor Utrecht! Al zit de keeper er nog wel aan.
Zrinjski Mostar - FC Utrecht: 0-1
Pas je op voor enge clowns? Die lopen nog wel eens in Derry rondquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag naar Dulunce Castle geweest, vervolgens naar Carrick a rede rope bridge en tenslotte nog naar de Giant's Causeway. Vervolgens daar in het hotel gegeten. Nu weer op weg naar de Inn waar we vannacht slapen.
Morgen naar Londonderry en vervolgens door naar Ierland voor het volgende hotel.
Gelukkig voor hem is dat in Derry, Mainequote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pas je op voor enge clowns? Die lopen nog wel eens in Derry rond
En klinkt goed!
Ik moest het googlen, maar mooie dingen bekijken jullie!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag naar Dulunce Castle geweest, vervolgens naar Carrick a rede rope bridge en tenslotte nog naar de Giant's Causeway. Vervolgens daar in het hotel gegeten. Nu weer op weg naar de Inn waar we vannacht slapen.
Morgen naar Londonderry en vervolgens door naar Ierland voor het volgende hotel.
Waaraan? Zijn snikkel?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef BillDauterive het volgende:
nos.nl's liveblog is lekker bezig.
20:38 • nieuwe update
ZRI-UTR | 39' Goal AZ!
Min schiet raak: 0-1 voor Utrecht! Al zit de keeper er nog wel aan.
Zrinjski Mostar - FC Utrecht: 0-1
Ha dit is precies wat je zei toen @H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ik moest het googlen, maar mooie dingen bekijken jullie!
Zo'n afgebrand huis smeult ook heel lang na, perfect dus voor barbecueën.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Ik bepaal zelf wel of ik mijn huis en tuin afbrand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet zo lekker wakker geworden. Ik heb wat raar gedroomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben niet zo lekker wakker geworden. Ik heb wat raar gedroomdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo'n afgebrand huis smeult ook heel lang na, perfect dus voor barbecueën.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha dit is precies wat je zei toen @:H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ik heb hier nog een tas staan met kleren die naar de kledingbank kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En dat schud je zomaar uit je mouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke zender?quote:
Hoe is het met je?quote:
Langzaamaan word ik ook wat beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels al wat beter dan vanochtend. En met jou?
Straks weer Edquote:
Ja, ik snapte maar niet waarom jullie van die opgewekte glimmende oogjes hadden!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha dit is precies wat je zei toen @:H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!
Als je 3FM luistert dan krijg je dat he.quote:
Ja maar ze hadden nu een lekkere festivallijstje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je 3FM luistert dan krijg je dat he.
quote:
Jeetje hoe doen jullie dat. Mijne ging laatst helaas dood na 5 jaar. Had er nog wel wat langer mee willen doen, maar helaas.quote:
Een tip die ik uit eigen ervaring mee kan geven: ga niet op het beeldscherm staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Jeetje hoe doen jullie dat. Mijne ging laatst helaas dood na 5 jaar. Had er nog wel wat langer mee willen doen, maar helaas.
Dit zijn de pro-tips.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Een tip die ik uit eigen ervaring mee kan geven: ga niet op het beeldscherm staan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
Fuck. Ik heb nu ook een brief gekregen over de datalek.
Dat is balenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag eerst naar Londonderry gegaan. Daar over de stadsmuur gelopen en geluncht. Daarna door naar het hotel. Aangezien het nog veel te vroeg was om daar te blijven zijn we naar Glenevin Waterfall gereden. Vervolgens naar Carrickabraghy Castle en nog even gestopt bij Doagh Strand.
Nu zitten we in het hotel in het restaurant om te gaan eten.Mooie foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ik heb nog 4 dagen te gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
Voor mij nog twee weken tot mijn vakantie
Zitten kan wel?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Een tip die ik uit eigen ervaring mee kan geven: ga niet op het beeldscherm staan
Waar ging jij ook alweer naartoe?quote:
Dat ligt eraan, als je een fauteuil op de laptop plaatst om erop te gaan zitten kan het alsnog mis gaan.quote:
Dan er toch maar op gaan liggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als je een fauteuil op de laptop plaatst om erop te gaan zitten kan het alsnog mis gaan.
Cyprusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waar ging jij ook alweer naartoe?
Mooi. Veel plezier alvast.quote:
Telefoonboek Utrecht '80/'81, hoezo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stel dat je nu een boek zat te lezen, welk boek zou het dan zijn?
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Telefoonboek Utrecht '80/'81, hoezo?
Ik wil misschien een Arsène Lupin boek lezen. Door die geweldige serie op Netflix. Het duurt nog even voordat het nieuwe seizoen uitkomt dus in de tussentijd ben ik op zoek naar een andere geweldige serie. Dat gaat nog niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, daar heb ik van gehoord. Lijkt me idd ook nog wel wat, mits een beetje leuk geschreven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil misschien een Arsène Lupin boek lezen. Door die geweldige serie op Netflix. Het duurt nog even voordat het nieuwe seizoen uitkomt dus in de tussentijd ben ik op zoek naar een andere geweldige serie. Dat gaat nog niet zo makkelijk
Ik ben soort van bezig in Het spel der tronen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben de bridgerton boeken aan het lezen, maar die gaan echt anders dan de serie. Vooral het 2de boek in vergelijking met seizoen 2.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 01:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil misschien een Arsène Lupin boek lezen. Door die geweldige serie op Netflix. Het duurt nog even voordat het nieuwe seizoen uitkomt dus in de tussentijd ben ik op zoek naar een andere geweldige serie. Dat gaat nog niet zo makkelijk
Voor mij ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
Voor mij nog twee weken tot mijn vakantie
Ik ben bezig met The Shepherd's Crown van Terry Pratchett, maar niet op een beetje regelmatige basisquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.
Ik ben net door mijn boek heen en ik zat de denken wat de volgende gaat worden.
Ondertussen heb ik nog geen idee wat er allemaal te zien en doen isquote:In een wereld die verbonden is door water brengen golven ons dichter bij elkaar. Het grootste vrij toegankelijke evenement van Nederland biedt een uniek platform om die verbondenheid te laten zien, tijdens het evenement én daarbuiten. Daarom werkt SAIL in de aanloop naar de 10e editie vanuit een nautisch decor aan een impactvolle bijdrage aan de vraagstukken van morgen.
Ik vermoed boten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:04 schreef H_T het volgende:
Ik probeer wat praktische informatie te vinden over Sail, want misschien leuk om eens even te gaan kijken. Dat valt nog niet mee, want de hele site staat vol met dit soort geneuzel
[..]
Ondertussen heb ik nog geen idee wat er allemaal te zien en doen is
Kijk, daar heb ik wat aan!quote:
Voor mij min één dagquote:
Dat klinkt niet per se uitnodigendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:04 schreef H_T het volgende:
Ik probeer wat praktische informatie te vinden over Sail, want misschien leuk om eens even te gaan kijken. Dat valt nog niet mee, want de hele site staat vol met dit soort geneuzel
[..]
Ondertussen heb ik nog geen idee wat er allemaal te zien en doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |