Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo'n afgebrand huis smeult ook heel lang na, perfect dus voor barbecueën.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha dit is precies wat je zei toen @:H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Ik heb hier nog een tas staan met kleren die naar de kledingbank kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]En dat schud je zomaar uit je mouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke zender?quote:
Hoe is het met je?quote:
Langzaamaan word ik ook wat beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Inmiddels al wat beter dan vanochtend. En met jou?
Straks weer Edquote:
Ja, ik snapte maar niet waarom jullie van die opgewekte glimmende oogjes hadden!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha dit is precies wat je zei toen @:H_T en ik het laatst over gloryholes hadden!
Als je 3FM luistert dan krijg je dat he.quote:
Ja maar ze hadden nu een lekkere festivallijstje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 15:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je 3FM luistert dan krijg je dat he.
quote:
Jeetje hoe doen jullie dat. Mijne ging laatst helaas dood na 5 jaar. Had er nog wel wat langer mee willen doen, maar helaas.quote:
Een tip die ik uit eigen ervaring mee kan geven: ga niet op het beeldscherm staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Jeetje hoe doen jullie dat. Mijne ging laatst helaas dood na 5 jaar. Had er nog wel wat langer mee willen doen, maar helaas.
Dit zijn de pro-tips.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Een tip die ik uit eigen ervaring mee kan geven: ga niet op het beeldscherm staan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
Fuck. Ik heb nu ook een brief gekregen over de datalek.
Dat is balenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:21 schreef NailQueen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |