Wissels vlak na rust zeggen voldoende : Vooral gericht op het geforceerd laten staan van vriendjes Steven en Deef.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vergeet niet, gescoord, dus nu weer krediet om heel veel minuten te maken. Dat hij daaromheen vaak te traag is en al helemaal niet altijd de creatieve oplossingen naar voren ziet vergeten we dan maar even.
Less is morequote:Op zondag 17 augustus 2025 16:20 schreef Elan het volgende:
Zijn jullie nu al dusdanig depressief dat een fatsoenlijke OP teveel gevraagd is?
Je moeder ookquote:Op zondag 17 augustus 2025 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft je vriendin je zeker wijsgemaakt
Dat voelde zo wel een beetje ja, al had ik het idee dat Mokio met name veel te weinig grip had op Breum.quote:Op zondag 17 augustus 2025 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wissels vlak na rust zeggen voldoende : Vooral gericht op het geforceerd laten staan van vriendjes Steven en Deef.
Dan*quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet veel slechter als Feyenoord tegen fener
Je hebt nu 2 overschatte trainers die veel te licht zijn voor deze klus.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:29 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, na vorige week was het natuurlijk al wel duidelijk dat dit Ajax een lastig seizoen tegemoet gaat. Het was ook een bijzondere keus om een duo trainer te maken die beide al trainer zijn geweest van Ajax en nu geen fantastische indruk achterlieten. Daarnaast mist er gewoon veel kwaliteit, dit Ajax kan met wat pech nog maar zo buiten de top drie vallen.
Nee.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:38 schreef Buitendam het volgende:
Gaan jullie het hele seizoen met Weghorst en Berghuis spelen?
Sjon zit ook op dit forum. Hier heet hij Caland.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:38 schreef Buitendam het volgende:
Gaan jullie het hele seizoen met Weghorst en Berghuis spelen?
User @Caland en ik zijn groot fan van Sjon. Een sieraad voor het trainersgilde.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:31 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Sjon zit ook op dit forum. Hier heet hij Caland.
Caland = Sjonquote:Op zondag 17 augustus 2025 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:Caland en ik zijn groot fan van Sjon. Een sieraad voor het trainersgilde.
Vond hij het vandaag weer wisselvallend toevallig?quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
User @:Caland en ik zijn groot fan van Sjon. Een sieraad voor het trainersgilde.
Daar kunnen we toch rustig vanuit gaan?quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hij het vandaag weer wisselvallend toevallig?
Foutje vriend.quote:Op zondag 17 augustus 2025 17:17 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dan*
En ik zou zeggen dat een gelijkspel uit tegen Go Ahead Eagles in de Eredivisie behoorlijk veel slechter is dan thuis overtuigend winnen van Fenerbahçe.
Maar ik weet niet zo goed waarom je Feyenoord hierin betrekt.
Oh, dat heeft natuurlijk met tegen ons opkijken te maken.
Hou op hoor. Met wat tactisch vernuft zit er echt meer in deze selectiequote:
Dat denk ik na vandaag toch ook wel. Het was allemaal niet best, maar gezien het spelbeeld in de tweede helft had een overwinning me ook niet verbaasd. Maar zo lang domme Sjon er is, gaat dat niet gebeuren. Ik vrees vooral voor de CL.quote:Op zondag 17 augustus 2025 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou op hoor. Met wat tactisch vernuft zit er echt meer in deze selectie
Gloukh was best aardig. Denk alleen dat je met aandachtshoeren als Woutje en Berghuis nooit een team krijgt.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat denk ik na vandaag toch ook wel. Het was allemaal niet best, maar gezien het spelbeeld in de tweede helft had een overwinning me ook niet verbaasd. Maar zo lang domme Sjon er is, gaat dat niet gebeuren. Ik vrees vooral voor de CL.
Deze OP heeft wel wat.quote:
Nee dat is wel een probleem inderdaadquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gloukh was best aardig. Denk alleen dat je met aandachtshoeren als Woutje en Berghuis nooit een team krijgt.
Terwijl die Eagles-fans best wat geluid produceerde vandaag.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
het heeft niets met spelers en/of trainer te maken maar met tribune.
vergelijk tribune van succesjaren met tribune van nu en zoek de verschillen
13 uit 5 lijkt me nog steeds redelijk realistisch gezien het programma.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:02 schreef TheVulture het volgende:
Per saldo staan we na 2 wedstrijden op een +1 vergeleken met vorig seizoen
Ik erger me bij tijd en wijlen wel aan dat vrijblijvende gedoe tijdens het druk zetten. Niet doorstappen, je mannetje laten lopen voor de honderdste keer niet bewust zijn van de situatie. Die Wijndal had bij mij kunnen banken evenals Mokio.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Veel stemmingmakerij, terwijl Ajax gewoon had moeten winnen vandaag?
Ik ben volledig tegen de aanstelling van Heitinga, maar het is wel schrikbarend hoe de domheid zich manifesteert.
ze hadden inderdaad moeten winnen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ben volledig tegen de aanstelling van Heitinga, maar het is wel schrikbarend hoe de domheid zich manifesteert.
Gelachenquote:Op zondag 17 augustus 2025 19:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hou op hoor. Met wat tactisch vernuft zit er echt meer in deze selectie
Ver boven het domme klootjesvolk verheven ziet user Alaphilippe_ het allemaal hoofdschuddend aan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eigenlijk bewijst het hele vorige seizoen al dat er hoe dan ook meer in zit. Toegegeven: ik vind de selectie van Ajax ook ronduit matig (en vooral: niet in balans), maar als je kijkt wat Farioli er dan werkelijk uit weet te persen.quote:
Ja dat zou logisch zijn. Dus dat gaat domme Sjon nooit doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:33 schreef dimmak het volgende:
Bij vlagen was het al beter dan vorige week. Berghuis en Klaassen samen in een elftal kan niet. Dat moeten we ook echt niet meer doen. Met Satulo terug, eventueel Alvarez erbij, Moro rechtsbuiten en Gloukh 10 zal het er een stuk anders uitzien.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:39 schreef Jaeger85 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/blt04fb2c5337b6645f
Nog een trage bejaarde die in het kamikaze voetbal van Sjon totaal overlopen gaat worden.
Dus niet eens als 6.quote:Blind zou bij de recordkampioen als extra optie worden gezien voor de linksbackpositie en als linkercentrale verdediger. Op die plekken worden nog de nodige mutaties verwacht.
oneens.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
[..]
Dus niet eens als 6.
Maar sowieso; Blind moeten we niet meer doen.
Convince me.quote:
beter dan alleen maar zeiken en zeuren. Hoop is uitgestelde teleurstelling maar beter dat dan zo in het leven staan. Niet alles aan Ajax is gelukkig kut, ook nu niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker het hele jaar weer hopen op niks, succes kerel.
Je bent met Klaassen én Berghuis vooral defensief een stuk kwetsbaarder, omdat de een nauwelijks achter de backs meer aan wil/kan lopen en de ander ook te traag is in de omschakeling.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:33 schreef dimmak het volgende:
Bij vlagen was het al beter dan vorige week. Berghuis en Klaassen samen in een elftal kan niet. Dat moeten we ook echt niet meer doen. Met Satulo terug, eventueel Alvarez erbij, Moro rechtsbuiten en Gloukh 10 zal het er een stuk anders uitzien.
Je kan blijkbaar ook al niet lezen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 09:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker het hele jaar weer hopen op niks, succes kerel.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutwedstrijd weer
Nog maar 32 gelukkig
Precies, maar Heitinga kan er geen kanker van.quote:Op maandag 18 augustus 2025 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Eigenlijk bewijst het hele vorige seizoen al dat er hoe dan ook meer in zit. Toegegeven: ik vind de selectie van Ajax ook ronduit matig (en vooral: niet in balans), maar als je kijkt wat Farioli er dan werkelijk uit weet te persen.
Het valt me eigenlijk nog reuze mee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Bij verliespunten is het altijd zo druk hier, mooie bevestiging dat we groter zijn.
Klaasquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Het was weer lachwekkend slecht vandaag
Je wordt nu al 2 wedstrijden onder druk gezet
Balbezit was van GAE zelfs hoger dan die van ajax
Eigenlijk is het weer een neerwaartse spiraal na vorig seizoen
Ligt dit aan Sjonnie? Misschien voor een klein gedeelte door een middenveld te creeren met Klaassen en Berghuis.
Dat kan echt niet. Je werd vorige week overlopen op het middenveld en vanmiddag weer.
Alstublieft! Stel dit middenveld ook op tegen 010 graag.
Is waarschijnlijk vergeten dat zijn club ook tegen excelsior echt extreem dramatisch was en met heel veel geluk de 3 punten hebben gepakt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klaas![]()
Zelf kansloos ten ondergaan bij het eerste beetje weerstand in Europa wat je tegenkomt, nota bene in de voorronde (!) CL tegen een Turks clubje![]()
Ga jij maar genieten van Semmie Steijn die er tegen PEC Zwolle en Fortuna Sittard elke wedstrijd 1 maakt.
Nou nou nou nou nouquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies, maar Heitinga kan er geen kanker van.
Hoewel ik het eens ben met de inhoud van je bericht, kan ik me niet vinden in je bewoording.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies, maar Heitinga kan er geen kanker van.
Op zich snap ik de keuze wel om hem aanvoerder te maken. Maar dat staat los van het feit of hij moet spelen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:49 schreef Simmertje het volgende:
Ben heel benieuwd wanneer Heitinga het aandurft om Klaassen op de bank te zetten. Blijft vreemd dat hij aanvoerder is geworden.
Mwah, ik vind dat je eerste aanvoerder in principe altijd een basisplek heeft. Ik had daarom lekker voor Taylor gekozen, misschien had hij dan ook wat meer verantwoordelijkheid gevoeld. Hij loopt er erg verloren bij momenteel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op zich snap ik de keuze wel om hem aanvoerder te maken. Maar dat staat los van het feit of hij moet spelen.
Feyenoord gaat natuurlijk de punten wel 'gewoon' pakken tegen dat soort ploegen. Wat er dan ontstaat is een beetje een schijnbeeld dat je daadwerkelijk een goede ploeg hebt, want bij de eerste weerstand blijkt 80% van de selectie niet mee te kunnen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk vergeten dat zijn club ook tegen excelsior echt extreem dramatisch was en met heel veel geluk de 3 punten hebben gepakt.
Tja Excelsior schoot 2x op de paal. Aanvallend had Ajax gisteren ook wel veel pech.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Feyenoord gaat natuurlijk de punten wel 'gewoon' pakken tegen dat soort ploegen. Wat er dan ontstaat is een beetje een schijnbeeld dat je daadwerkelijk een goede ploeg hebt, want bij de eerste weerstand blijkt 80% van de selectie niet mee te kunnen.
dat zijn ze ook niet, ook daar gewoon los zand en tegen een wat betere tegenstander dan excelsior gaan die ook punten verliezen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tja Excelsior schoot 2x op de paal. Aanvallend had Ajax gisteren ook wel veel pech.
Heb niet het gevoel dat Feyenoord heel veel verder is dan Ajax momenteel, viel alleen net wat beter voor hun afgelopen weekend. Daarnaast schat ik GAE uit wel wat hoger in dan Excelsior, winnen doen we daar toch niet de afgelopen seizoenen.
quote:Mannsverk lijkt Ajax te gaan verlaten
Het tijdperk van Sivert Mannsverk bij Ajax lijkt voorbij. De Noorse middenvelder zou niet de plannen van trainer John Heitinga voorkomen. Mannsverk werd afgelopen seizoen verhuurd aan Cardiff City en zou Amsterdam nu definitief moet verlaten. Hij werd eerder deze zomer in verband gebracht met Championship-club Blackburn Rovers. Wordt vervolgd! (Bron: VI)
Maar met Domme John aan het roer verliezen wij er nog meer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat zijn ze ook niet, ook daar gewoon los zand en tegen een wat betere tegenstander dan excelsior gaan die ook punten verliezen.
Dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik snap inmiddels wel waarom Itakura zo snel persoonlijk rond was met Ajax. Die verdiend 3,5 miljoen per jaar. Bijna een verdubbeling ten opzichte van wat die in Duitsland kreeg.
Bevestigd salaris op capoloy. Prachtig groen vinkje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk.
en ze zullen vast helemaal gelijk hebben over de genoemde 1.8 miljoen netto, alleen is dat voor een buitenlandse speler niet 3.5 miljoen bruto (en dan heb ik het niet over de 30% regeling die niet meer echt geldt voor hoge salarissen).quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Bevestigd salaris op capoloy. Prachtig groen vinkje.
Blind incoming.quote:
Hier geloof ik geen zak van.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik snap inmiddels wel waarom Itakura zo snel persoonlijk rond was met Ajax. Die verdiend 3,5 miljoen per jaar. Bijna een verdubbeling ten opzichte van wat die in Duitsland kreeg.
Die kunnen we wel wegstrepen, hoewel hij bij Ajax denk ik wel de meeste garantie heeft op een basisplek.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mourinho wil Alvarez ook
[ twitter ]
Whut?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
Nou daar gaat zijn geloof in de weg zitten dus ik denk niet dat hij daar naartoe gaat.
Net als bij Fredsj en Talisca?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
Nou daar gaat zijn geloof in de weg zitten dus ik denk niet dat hij daar naartoe gaat.
Van wie kwam deze open deur?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
"Ze hebben heel veel positiewisselingen natuurlijk. Als de "zes" aan die kant wat meer in de zone blijft staan, dan krijg je ook eerder de grip erop. Te vaak liepen we dan net te ver door waardoor die ruimtes open kwamen."![]()
![]()
Ik geloof jou nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
Goser, hoe durf je zo tegen mij te sprekenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klaas![]()
Zelf kansloos ten ondergaan bij het eerste beetje weerstand in Europa wat je tegenkomt, nota bene in de voorronde (!) CL tegen een Turks clubje![]()
Ga jij maar genieten van Semmie Steijn die er tegen PEC Zwolle en Fortuna Sittard elke wedstrijd 1 maakt.
Helpt ook niet dat onze goede verdedigers steeds jonger weggekocht worden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:40 schreef Wotte het volgende:
Het geeft je te denken dat geen enkele trainer sinds Ten Hag er in is geslaagd om een hoge pressie lijn te ontwikkelen.
Beetje kwalitatief elftal zou gewoon af moeten rekenen met Fenerbahçe.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Goser, hoe durf je zo tegen mij te spreken![]()
Ik weet nu al dat Fenerbahce heel ver gaat komen in de CL dit seizoen.
Is gewoon een goede ploeg dat heeft iedereen kunnen zien
Daarnaast werd Feyenoord 2 pingels onthouden
Ja deels maar volgens mij zit het er gewoonweg niet in met het type spelers dat je gehaald hebt. Veel van die gasten of weten niet wanneer ze moeten doordekken of zijn niet op hun best met veel ruimte in de rug.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat onze goede verdedigers steeds jonger weggekocht worden.
Goed pressie spelen doen vooral de middenvelders en aanvallers. Denk niet dat het aan de verdediging ligt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja deels maar volgens mij zit het er gewoonweg niet in met het type spelers dat je gehaald hebt. Veel van die gasten of weten niet wanneer ze moeten doordekken of zijn niet op hun best met veel ruimte in de rug.
Nee, juist doordekken van achteruit of de paslijnen afschermen. De linies compact houden en de ruimte bespelen achter de middenvelders. Dat is allemaal defensief. Dat is zeker met hoge druk ook gewoon lastig.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef papert het volgende:
[..]
Goed pressie spelen doen vooral de middenvelders en aanvallers. Denk niet dat het aan de verdediging ligt.
Fenerbahce geraakt niet eens in de CL: die gaan gewoon 2 keer aan de broek krijgen van Benfica.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit zal wel weer fakenews zjinquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Nou ja prima beter om gewoon afscheid van te nemen zeker voor zo'n bedrag. En graag een 6 en een spits ervoor terug.
Ligt ook aan brobbey zelf of hij dit wilt. Maar ja, dit zou welkom zijn wat mij betreftquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Nou ja prima beter om gewoon afscheid van te nemen zeker voor zo'n bedrag. En graag een 6 en een spits ervoor terug.
Beetje kritisch naar zichzelf was ook wel leuk geweest, maar een andere omgeving zal hem misschien goed doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey schijnt nogal kritisch te zijn mbt zijn volgende club. Kan ik me gezien zijn avontuur bij Leipzig wel iets bij voorstellen. Zal wel gewoon blijven.
Weg ermee en snel ook.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Brobbey is de laatste die kritisch mag zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey schijnt nogal kritisch te zijn mbt zijn volgende club. Kan ik me gezien zijn avontuur bij Leipzig wel iets bij voorstellen. Zal wel gewoon blijven.
Dat is echt zulke onzinquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt nooit meer wat met hem.
Ben best wel fan van hem, maar ik kan ook niet meer volhouden dat het pech is met de afronding. De rust om niet de verkeerde keuze te maken komt er niet in.quote:
Zul je zien dat ze eruit vliegen tegen Benficaquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Koppen en vrijlopen gaan het ook niet worden. Altijd maar met zijn tegenstander in de weer. En in de Franse competitie heeft ie bonken van negers tegenover zich waar hijzelf klein bij is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben best wel fan van hem, maar ik kan ook niet meer volhouden dat het pech is met de afronding. De rust om niet de verkeerde keuze te maken komt er niet in.
Bij Ajax wordt het moeilijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben best wel fan van hem, maar ik kan ook niet meer volhouden dat het pech is met de afronding. De rust om niet de verkeerde keuze te maken komt er niet in.
Ja die schiet er straks vijftien in Frankrijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij Ajax wordt het moeilijk.
De kans dat hij het ergens anders ineens weer wel laat zien is meer dan redelijk aanwezig. Is wel meer met spelers die bij Ajax niets (meer) laten zien
Ik zou als ik Ajax was elke euro die je aan Brobbey verdient blind voor Meerdink neerleggen, maar daar AZ helaas nooit aan meewerken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey is plan B, Mo’tje Meerdink verkocht ze een nee.
Ja vijftien keer in de tribunequote:Op maandag 18 augustus 2025 22:14 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja die schiet er straks vijftien in Frankrijk.
Julie vermoorden mij als ik een voorstander van 3-5-2 ben zeker?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:04 schreef manny het volgende:
Anyway. Het lijkt erop dat ze echt iets doen op dat trainingsveld en dat er iets van een gedachte achter zat in Deventer. Goed: nee. Een tikkie beter: ja. Nog geen dubbel programma, dus ze kunnen weer oefenen als een malle en hopelijk snel fatsoenlijk spel.
Ik ook. Maar als je Brobbey voor 20 miljoen verkoopt kan je je voorstellen dat AZ ook ontzettend hoog in de boom gaat zitten idd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou als ik Ajax was elke euro die je aan Brobbey verdient blind voor Meerdink neerleggen, maar daar AZ helaas nooit aan meewerken.
Ik wil nooit meer een transfer van AZ direct naar Ajax.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou als ik Ajax was elke euro die je aan Brobbey verdient blind voor Meerdink neerleggen, maar daar AZ helaas nooit aan meewerken.
Gaat toch naar Fener.quote:
Mezelf een dooie mus voor gehouden..quote:
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hoe kan dat nou, hij is helemaal geen moslim?????
Die vent scoort af en toe maar is echt niet significant beter dan Brobbey.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:05 schreef Solispolar het volgende:
Het meest pijnlijke is dat Fenerbahce eigenlijk een relatief makkelijke loting is; er zijn veel betere tegenstanders, om nog maar te zwijgen over de ploegen die je in de CL tegenkomt. Fenerbahce bestaat uit 8 Turken en 3 uitgerangeerde Europeanen.
Dan hoop ik dat ze niet voor de kinderen hoeven mee te nemen, is die zooi al lang en breed gesmolten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Blind vertoeft op dit moment al in Amsterdam, ijsje eten met de familie Klaassen.
Stukje Veteranendag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Blind vertoeft op dit moment al in Amsterdam, ijsje eten met de familie Klaassen.
Ach Gurney. Als je verliest van een team waar jongens als En-Nesyri, Duran en Skriniar de topspelers zijn dan zegt dat voldoende. Daar kun je heel krampachtig over doen, maar dan heb je gewoon niks te zoeken in de CL.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe Solispolar onzin is uit.
Nee hoor. Maar aangezien we net een vleugelspeler van 10 mio plus hebben gekocht en maar 1 spits hebben. Weet ik niet helemaal zeker of dat het beste idee is…quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Julie vermoorden mij als ik een voorstander van 3-5-2 ben zeker?
Die buitenspeler kan er niks van...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:09 schreef manny het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar aangezien we net een vleugelspeler van 10 mio plus hebben gekocht en maar 1 spits hebben. Weet ik niet helemaal zeker of dat het beste idee is…
Het hangt van de spelers af die je hebt en het hangt af van de manier waarop je het omzet. Wat @manny al noemt, het is met de huidige selectie niet het eerste waar ik aan denkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Julie vermoorden mij als ik een voorstander van 3-5-2 ben zeker?
Vervolgens gedragen worden door een 37 jarige Kroaat die bij Split niet eens aan de bak kwam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe Solispolar onzin is uit.
Ja dat je niet veel te zoeken hebt in de Cl als je van Fener verliest ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach Gurney. Als je verliest van een team waar jongens als En-Nesyri, Duran en Skriniar de topspelers zijn dan zegt dat voldoende. Daar kun je heel krampachtig over doen, maar dan heb je gewoon niks te zoeken in de CL.
Ajax, AZ en Utrecht zouden ook gewoon van Fener en Mourinho hebben verloren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat je niet veel te zoeken hebt in de Cl als je van Fener verliest ben ik het wel mee eens.
Het grappige is meer dat je argumentatie is echt van geen kant klopt. 8 Turken en 3 uitgerangeerde Europeanen, dan ben je gewoon onzin aan het lullen. Net als zeggen dat Fener een relatief makkelijke loting was in die fase.
Daar moest ik een beetje om lachen. Je overdrijft weer net te ver om lekker te kunnen zuigen, en zet jezelf op die manier voor joker.
Het is dat je er zelf niet bij kunt, anders zou je het liefst jezelf nog even pijpen of niet? Jeetje wat ligt het narcisme-gehalte bij sommige users hier hoog zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, ik vrees dat ik de CR7-Solispolar-Klaas driehoek hier op gang breng dus ik zal zelf wel proberen dit topic weer aan de praat te krijgen.
Waar denken jullie Ajacieden dat een versterking het meest nodig is? Een 6 moet er sowieso wel bij maar eigenlijk vind ik jullie backs wel het zwakste.
Backs worden steeds belangrijker in voetbal. Daarom is het huidige bestand wel pijnlijk. Tactische tegenstanders kunnen daar vol genoegen van gaan profiteren, zelfs als Ajax een 6 haalt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, ik vrees dat ik de CR7-Solispolar-Klaas driehoek hier op gang breng dus ik zal zelf wel proberen dit topic weer aan de praat te krijgen.
Waar denken jullie Ajacieden dat een versterking het meest nodig is? Een 6 moet er sowieso wel bij maar eigenlijk vind ik jullie backs wel het zwakste.
Heeft hij wel gewoon een puntquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf niet bij kunt, anders zou je het liefst jezelf nog even pijpen of niet? Jeetje wat ligt het narcisme-gehalte bij sommige users hier hoog zeg.
'het niveau is hier heel laag, ik zal wel even iets zinnigs posten zodat we weer door kunnen'
Het verbaast mij sowieso dat het halen van goede backs zo lastig lijkt te worden. Feyenoord heeft ook maar één goede back die nog eens zelf opgeleid is. Bij jullie kan Gaaei nog net, Wijndal en Regeer eigenlijk echt niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Backs worden steeds belangrijker in voetbal. Daarom is het huidige bestand wel pijnlijk. Tactische tegenstanders kunnen daar vol genoegen van gaan profiteren, zelfs als Ajax een 6 haalt.
Toch vind ik de 6-positie het allerbelangrijkst. Omdat een middenveld uiteindelijk cruciaal is voor hoe je verdedigt, aanvalt en alles er tussen in.
Gijs Smal is een prima back, naast Read. Vooral linksbacks is een chronisch tekort aan in het moderne voetbal. Geldt trouwens ook voor linker centrale verdedigers. Het is blijkbaar toch moeilijk om linkshandige en linksvoetige mensen te vinden in een wereld waar mensen tegenwoordig zelfs hun vork met hun rechterhand gebruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verbaast mij sowieso dat het halen van goede backs zo lastig lijkt te worden. Feyenoord heeft ook maar één goede back die nog eens zelf opgeleid is. Bij jullie kan Gaaei nog net, Wijndal en Regeer eigenlijk echt niet.
Een goede 6, ben wel benieuwd wat dat voor jullie gaat betekenen. Met Gloukh (creatieve 10) en Taylor (scorende box to box speler) heb je al twee rollen bezet, een Alvarez had denk ik een prima aanvulling geweest.
Wel gegund na zijn smerig trage wedstrijd waar die erbij liep als een 50 jarige leeftijd tegen Rayo .quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
prima beslissing, wel worden de opties achterin wat beperkter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Black-Death het volgende:
Dies Janse dus een jaartje naar Grunn.
Hebben wij gewoon 3-1 tegen gewonnen vorig jaar met AZ.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax, AZ en Utrecht zouden ook gewoon van Fener en Mourinho hebben verloren.
Dat was wel voordat Sultan Erdogan van Constantinopel het voetbal ging sponsoren ter eer en glorie van de grootste Islamitische Staat van Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hebben wij gewoon 3-1 tegen gewonnen vorig jaar met AZ.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meerdink is echt niet significant beter dan Brobbey.
Nee, Meerdink is minder goed.quote:
Ik heb nog nooit een zak met geld zien scorenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat was wel voordat Sultan Erdogan van Constantinopel het voetbal ging sponsoren ter eer en glorie van de grootste Islamitische Staat van Europa.
Mwah.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zak met geld zien scoren
Hebben ze zelfs die gozer zonder aanwezige motoriek zo’n bizar salaris gegeven ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:21 schreef Bofjijff het volgende:
Mannsverk dichtbij een overgang naar sparta praag. Huur met optie tot koop
Zal wel weer de befaamde Mislintat CL salarisverhoging zijn. 2,5 miljoen volgens de Telegraaf lees ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze zelfs die gozer zonder aanwezige motoriek zo’n bizar salaris gegeven ja?
Dat klopt alweer niet. Nouja Febo Mike is gewoon doelbewust wat feiten aan het verdraaien. 2,5 miljoen is zijn resterende salaris over zijn gehele contract periode, NIET per jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zal wel weer de befaamde Mislintat CL salarisverhoging zijn. 2,5 miljoen volgens de Telegraaf lees ik.
Ja dus een ruime 800.000 per jaar maar dat is zonder de CL-bonus dus inclusief die bonus 1.1 ongeveer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat klopt alweer niet. Nouja Febo Mike is gewoon doelbewust wat feiten aan het verdraaien. 2,5 miljoen is zijn resterende salaris over zijn gehele contract periode, NIET per jaar.
Een wat betere bewoording! Hoe dan ook Mike lult weer onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1.1-1.2 mio met de CL-bonus. Voor een overbodige speler is dat veel natuurlijk.
[..]
Ja dus een ruime 800.000 per jaar maar dat is zonder de CL-bonus dus inclusief die bonus 1.1 ongeveer.
Volgens mij het enige wat Mislintat goed gedaan heeft, is die salarispost omlaag brengen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Een wat betere bewoording! Hoe dan ook Mike lult weer onzin.
Past in de lijn met het halen van Klaassen en Heitinga: vergaan-en-het-was-al-geen-glorie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:26 schreef -XOR- het volgende:
Blind halen is toch eigenlijk wel een soort creatief faillissement.
Sowieso, het gaat alleen maar over de hoge salarissen onder Mislintat. We zijn blijkbaar collectief vergeten dat hij ook al flink moest bezuinigen. Zijn “salarisverhoging bij CL” stond eerst nog bekend als “salarisreductie mits geen CL”.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat klopt alweer niet. Nouja Febo Mike is gewoon doelbewust wat feiten aan het verdraaien. 2,5 miljoen is zijn resterende salaris over zijn gehele contract periode, NIET per jaar.
Ik lees op dagelijkse basis heel veel achterlijkheid hier in het Ajax-topic, maar deze zin gaat direct in de top-10 aller tijden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:13 schreef papert het volgende:
Blind hoeft van mij echt niet. Dan toch nog liever Wijndal.
Blind werd afgelopen weekend anders ook weer flink bekritiseerd, dus het is een beetje lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik lees op dagelijkse basis heel veel achterlijkheid hier in het Ajax-topic, maar deze zin gaat direct in de top-10 aller tijden.
Nou ja Blind is in ieder geval altijd dan nog een goede leider in het veld, Wijndal kan er niets van en snapt er niets van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Blind werd afgelopen weekend anders ook weer flink bekritiseerd, dus het is een beetje lood om oud ijzer.
Laat ik voorop stellen dat Wijndal er geen klote van kan. Nou ja hij kan het wel, soms zijn er hele kleine dingetjes waaraan je ziet dat die het nog wel kan, maar het komt er gewoon niet uit. Either way, kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja Blind is in ieder geval altijd dan nog een goede leider in het veld, Wijndal kan er niets van en snapt er niets van.
Of hij echt een leider is weet ik niet, heb hem ook al een tijd niet zien spelen, wat hij wel goed kon is het juiste moment voor de pass kiezen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nou ja Blind is in ieder geval altijd dan nog een goede leider in het veld, Wijndal kan er niets van en snapt er niets van.
Dat is wel echt een prima 14e speler ofzo. Zou ik ook zonde vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lees dat Fitz-Jim mogelijk verhuurd gaat worden. Dat zou ik toch wel zonde vinden. Prima selectiespeler.
Henk Spaan heeft zojuist een hartverzakking gekregenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lees dat Fitz-Jim mogelijk verhuurd gaat worden. Dat zou ik toch wel zonde vinden. Prima selectiespeler.
Dan kan het eigenlijk niet anders dat ze al ver zijn met een andere middenvelder.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kenneth blijftquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:43 schreef papert het volgende:
[..]
Dan kan het eigenlijk niet anders dat ze al ver zijn met een andere middenvelder.
Het went natuurlijk ookquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het valt me eigenlijk nog reuze mee.
OL Lyonnes heeft interessequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Muiten tegen schreuder was volledig terecht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:29 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat Wijndal er geen klote van kan. Nou ja hij kan het wel, soms zijn er hele kleine dingetjes waaraan je ziet dat die het nog wel kan, maar het komt er gewoon niet uit. Either way, kan er geen klote van.
Maar vind je Blind echt een leider? Ik heb ik die indruk nooit gehad. En ik ben nog niet vergeten hoe die bewust begon te muiten toen het hem allemaal niet zinde op dat moment.
Eindelijk nu die babyface een beetje ok begint te voetballen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Dat is wel echt een prima 14e speler ofzo. Zou ik ook zonde vinden.
25 mio incl doorverkoop%. Prima.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Brobbey twijfelt zelf nog, maar Ajax en Rennes naderen een akkoord.
Nu speelt de bias op, dat je 'afgeschreven' spelers sneller naar de uitgang praat. Maar Brobbey zou echt dom zijn als hij aan Rennes twijfelt. Hij heeft niets te eisen met zijn hopeloze staat van dienst de afgelopen 16 maanden. En Rennes, de Ligue 1, lijkt me een prima toneel om jezelf te bewijzen.
https://www.telegraaf.nl/(...)taande/84717634.html
quote:Namen van spelers voor wie Ajax wel concreet had willen worden, zijn volgens bronnen rondom de club die van Chema Andres (20, Real Madrid), Tyler Morton (22, Liverpool) en Mario Martin (21, Real Madrid). Doordat Ajax niet de financiële ruimte had eerder te handelen, omdat Sivert Mannsverk en Ahmetcan Kaplan nog niet zijn vertrokken en Brobbey nog niet is verkocht, werd Andres voor drie miljoen euro weggekaapt door VfB Stuttgart, ging Morton voor tien miljoen euro naar Olympique Lyon en huurde Getafe Martin.
ik wil Brobbey best op de fiets naar Rennes brengen. Krijgt die er nog een paar jonko's bij ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
25 mio incl doorverkoop%. Prima.
Wel een nieuwe spits en een 6 halen.
[..]
Die gaat natuurlijk afwachten wat er nog aan interesse komt, en raakt vervolgens geblesseerdquote:Ajax en Stade Rennais naderen deal over Brobbey
De onderhandelingen tussen Ajax en Stade Rennais over Brian Brobbey verlopen naar verluidt "bijzonder goed". Ajax zou 25 miljoen euro inclusief bonussen verlangen. Ook wil de club een doorverkooppercentage bedingen. Een akkoord lijkt aanstaande, hoewel het afwachten is of de spits zelf oren heeft naar een overstap naar de Franse club. Er is ook sluimerende interesse van clubs uit de Bundesliga en Serie A, waardoor de aanvaller mogelijk nog wil wachten met een beslissing. (Bron: De Telegraaf)
Maakt geblesseerd even veel doelpunten als wanneer die fit is. Dus maakt ook niet uitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die gaat natuurlijk afwachten wat er nog aan interesse komt, en raakt vervolgens geblesseerd
voor een transfer wel natuurlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maakt geblesseerd even veel doelpunten als wanneer die fit is. Dus maakt ook niet uit
Zou ook bij PSV op de radar staan. Maar las dat er ook andere buitenlandse clubs zijn geïnteresseerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:00 schreef William_Papadin het volgende:
Zou Zirkzee een optie zijn indien Brobbey verkocht zou worden? Het lijkt me een zeer behendige spits, maar of hij rendeert in dit elftal durf ik niet te zeggen.
Dit riekt naar racisme.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:17 schreef TornadoDK het volgende:
Zirkzee is toch ook zo'n luie ongemotiveerde draak?
Dit vraagt om een permaban.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Depay lijkt misschien ook nog beschikbaar te komen
Is die zwart dan? Ik ken hem verder niet. Ik baseer me op de uitspraken van ten hag dat die veel te dik bij man u binnen kwam.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is die zwart dan? Ik ken hem verder niet. Ik baseer me op de uitspraken van ten hag dat die veel te dik bij man u binnen kwam.
In de eredivisie zal hij er wellicht af en toe nog wel een bal inschieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
Probleem van een niet scorende spits oplossen met het halen van een niet scorende spits genot.
Al moet je Zirkzee natuurlijk altijd huren als je de kans krijgt.
Ach houd op hoor. Of gaan we spelers nu al beoordelen op basis van een jaartje op het kerkhof genaamd Manchester United? Zirkzee is een jonge speler die in het diepe is gegooid in een team wat totaal niet draait (en al 10 jaar niet draait). Die jongen kan echt wel voetballen en zou bij Ajax nu gewoon bij de 3 beste spelers horen. Als je niet ziet dat hij meer talent heeft dan Weghorst en Brobbey dan houdt het echt wel een beetje op.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
Probleem van een niet scorende spits oplossen met het halen van een niet scorende spits genot.
Racist. Alleen omdat je beticht wordt van racisme, vermoed je dat hij zwart is. Alsof Aziaten, Europeanen en bijvoorbeeld Zuid Amerikanen niet racistisch bejegend kunnen worden. Heel eng dit. Bah.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is die zwart dan? Ik ken hem verder niet. Ik baseer me op de uitspraken van ten hag dat die veel te dik bij man u binnen kwam.
Heb jij eerst dit bericht getypt en toen pas een willekeurige quote gekozen om het te plaatsen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op hoor. Of gaan we spelers nu al beoordelen op basis van een jaartje op het kerkhof genaamd Manchester United? Zirkzee is een jonge speler die in het diepe is gegooid in een team wat totaal niet draait (en al 10 jaar niet draait). Die jongen kan echt wel voetballen en zou bij Ajax nu gewoon bij de 3 beste spelers horen. Als je niet ziet dat hij meer talent heeft dan Weghorst en Brobbey dan houdt het echt wel een beetje op.
Dat dachten we vorig seizoen (en dit seizoen) ook bij Brobbeyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de eredivisie zal hij er wellicht af en toe nog wel een bal inschieten.
Ik vind dit een mooi vertrekpuntquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:12 schreef manny het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om gediscrimineerd te worden.
Ik hoop dat Brobbey een vertrekpunt heeft.quote:
Welk seizoen heeft Zirkzee dan wel veel gescoord?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op hoor. Of gaan we spelers nu al beoordelen op basis van een jaartje op het kerkhof genaamd Manchester United? Zirkzee is een jonge speler die in het diepe is gegooid in een team wat totaal niet draait (en al 10 jaar niet draait). Die jongen kan echt wel voetballen en zou bij Ajax nu gewoon bij de 3 beste spelers horen. Als je niet ziet dat hij meer talent heeft dan Weghorst en Brobbey dan houdt het echt wel een beetje op.
Die jongen zit ook op een veel te hoog salaris, moet je niet aan beginnen, ik heb liever een 6 die er wat van kan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welk seizoen heeft Zirkzee dan wel veel gescoord?
Op basis van wat?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
Op basis van het feit dat hij op zo'n beetje 5 posities beter is dan wat je nu in je selectie hebt lopen.quote:
Gozer heeft een jaar of 3 geleden een goed seizoen gehad. Op basis daarvan snap ik ook wel dat je Brobby haalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Zolang het een deel van het salaris overnemen betreft is het wel echt een goede speler. Ook vorig jaar op momenten bij United.quote:
Dat laat hij inderdaad al jaren zien, wat een onzin, best een aardige spits, maar duidelijk geen topper, maar wel op een topsalaris.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij op zo'n beetje 5 posities beter is dan wat je nu in je selectie hebt lopen.
En waarschijnlijk sowieso de beste speler in je selectie zou zijn.
Zowel met hem als Zirkzee het gevoel dat ze ook maar in de spits gezet zijn terwijl ze veel liever op het middenveld ballen . Vooral omdat beiden liever geen fysiek contact willen ondanks hun lengte.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:41 schreef Näsenbar het volgende:
Henk Veerman zou er in dit Ajax makkelijk 30 inschieten. Maargoed, die past vast niet in het profiel.
Maar wat is goed, we hebben juist geen behoefte aan goede spitsen, we hebben behoefte aan scorende spitsen ook in grote wedstrijden, daarom hebben we ook maar Wout genomen omdat het op een begeven moment wel genoeg is met goede spitsen, de goede spelers hebben we al genoeg eromheen normaal gesproken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zirkzee heeft het bij Anderlecht en Bologna op jonge leeftijd toch gewoon erg goed gedaan. Maar vermoedelijk wel te duur ja
Omdat zo'n Veerman nutteloos is in de CL en tegen de top-5.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:41 schreef Näsenbar het volgende:
Henk Veerman zou er in dit Ajax makkelijk 30 inschieten. Maargoed, die past vast niet in het profiel.
Het is geen toeval dat topspeler Veerman op zesentwintig jarige leeftijd nog in de Eredivisie speelt. We zijn echt het enige land met een enigzins fatsoenlijke competitie die zulke spelers waardeert uit nostalgische overwegingen. Je hebt er verder geen hol aan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar wat is goed, we hebben juist geen behoefte aan goede spitsen, we hebben behoefte aan scorende spitsen ook in grote wedstrijden, daarom hebben we ook maar Wout genomen omdat het op een begeven moment wel genoeg is met goede spitsen, de goede spelers hebben we al genoeg eromheen normaal gesproken.
Zirkzee heeft nergens bewezen er 20 in een seizoen in te kunnen schieten, dus ongeschikt.
[..]
Omdat zo'n Veerman nutteloos is in de CL en tegen de top-5.
Niet om heel vervelend te doen, maar ook Wout heeft maar 1x in zijn hele carriére meer dan 20 goals in een seizoen gemaakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zirkzee heeft nergens bewezen er 20 in een seizoen in te kunnen schieten, dus ongeschikt.
Henk speelt bij Volendam.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat topspeler Veerman op zesentwintig jarige leeftijd nog in de Eredivisie speelt. We zijn echt het enige land met een enigzins fatsoenlijke competitie die zulke spelers waardeert uit nostalgische overwegingen. Je hebt er verder geen hol aan.
Heb persoonlijk ook liever iemand die ook een beetje kan voetballen, is het tenminste om aan te zien, en heb je er in wedstrijden waarin de spits niet scoort nog iets aan. Spitsen die er consequent 20+ inschieten zijn momenteel ook niet haalbaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet om heel vervelend te doen, maar ook Wout heeft maar 1x in zijn hele carriére meer dan 20 goals in een seizoen gemaakt.
Weghorst heeft in de Bundesliga 3 seizoenen van 15+ gehad (waarvan eentje dus 20 goals), dat doen niet veel spitsen hem na.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Niet om heel vervelend te doen, maar ook Wout heeft maar 1x in zijn hele carriére meer dan 20 goals in een seizoen gemaakt.
Dat dachten we van Bergwijn ookquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weghorst heeft in de Bundesliga 3 seizoenen van 15+ gehad (waarvan eentje dus 20 goals), dat doen niet veel spitsen hem na.
Zirkzee legt er in de eredivisie overigens gewoon lachend 30 in.
Volgens mij heb jij geen idee wat het woordje 'nostalgisch' betekent hé?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat topspeler Veerman op zesentwintig jarige leeftijd nog in de Eredivisie speelt. We zijn echt het enige land met een enigzins fatsoenlijke competitie die zulke spelers waardeert uit nostalgische overwegingen. Je hebt er verder geen hol aan.
Die wacht nog op Real Madridquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Brobbey geen zin heeft in Rennes
Waar heeft die wel zin in?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:06 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Brobbey geen zin heeft in Rennes
Die is voor geen enkele Nederlandse club haalbaar vanwege zijn salaris van 6.5 miljoen per jaarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:00 schreef William_Papadin het volgende:
Zou Zirkzee een optie zijn indien Brobbey verkocht zou worden? Het lijkt me een zeer behendige spits, maar of hij rendeert in dit elftal durf ik niet te zeggen.
Wat een bedrag voor zo iemandquote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:52 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die is voor geen enkele Nederlandse club haalbaar vanwege zijn salaris van 6.5 miljoen per jaar
In de PL is er nu eenmaal een overvloed aan geld.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat een bedrag voor zo iemand
quote:
Jullie hoeven niet boos op mij te worden. Het is alleen maar een constatering.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar heeft die wel zin in?
marktwaarde van 13 miljoenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:08 schreef Black-Death het volgende:
Misschien Dolberg terughalen als Brobbey vertrekt?
hij mag al blij zijn met belangstelling van AS Roma, Sunderland en VfB Stuttgart.quote:
Oh das fors.. naja als Brobbey voor 25 vertrekt moet dat kunnenquote:
snap ook niet waarom hij dat niet gewoon doetquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
hij mag al blij zijn met belangstelling van AS Roma, Sunderland en VfB Stuttgart.
Dat roept men altijd maar ik zie nou nooit een niet-scorende spits opeens wel scoren als die naar de eredivisie gaat.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Weghorst heeft in de Bundesliga 3 seizoenen van 15+ gehad (waarvan eentje dus 20 goals), dat doen niet veel spitsen hem na.
Zirkzee legt er in de eredivisie overigens gewoon lachend 30 in.
Is al 27 jaar en heeft dus geen restwaarde meer. Ajax kan beter voor een jonger talent gaan. We hebben al teveel oudjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh das fors.. naja als Brobbey voor 25 vertrekt moet dat kunnen
Vind je? Beetje leeftijd 25-30 in de selectie zou niet verkeerd zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Is al 27 jaar en heeft dus geen restwaarde meer. Ajax kan beter voor een jonger talent gaan. We hebben al teveel oudjes.
Pelle.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat roept men altijd maar ik zie nou nooit een niet-scorende spits opeens wel scoren als die naar de eredivisie gaat.
30+ is misschien wat overdreven. Bij United zien ze Zirkzee eigenlijk ook niet als spits maar meer als 2e spits/raumdeuter (al is zijn positionering vaak juist heel slecht). Hij is echter wel veel beter dan de hele Ajax-selectie, maar het lijkt me ook voor hemzelf niet handig om naar de eredivisie te gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat roept men altijd maar ik zie nou nooit een niet-scorende spits opeens wel scoren als die naar de eredivisie gaat.
Giakoumakisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Idd. Die gaat nergens heen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar heeft die wel zin in?
Gimenezquote:
Garantie op speeltijdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:03 schreef -XOR- het volgende:
Bovendien, waarom zou Zirkzee van een vervallen grootmacht waar alles mis is en het totaal niet liep naar een vervallen grootmacht waar alles mis is het totaal niet loopt gaan?
Ja maar hij gaat dan gewoon moeiteloos in de malaise mee, het is geen speler die een elftal neerzet of meesleurt. Hij is flegmatiek, positioneel zwak, traag en timide. Zirkzee is veel meer gebaat om in een goeddraaiend team dat lekker voetbalt terecht te komen, daar kan hij goed in mee.quote:
Oke oke je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat dan gewoon moeiteloos in de malaise mee, het is geen speler die een elftal neerzet of meesleurt. Hij is flegmatiek, positioneel zwak, traag en timide. Zirkzee is veel meer gebaat om in een goeddraaiend team dat lekker voetbalt terecht te komen, daar kan hij goed in mee.
Bovendien heb je ook niets aan presteren in Nederland als je net mislukt bent in Engeland. Niemand neemt de Nederlandse competitie serieus voor spitsen.
Dikgedrukte vind ik wel opmerkelijk. Dan heb je alleen Weghorst..quote:Het is nog allerminst zeker waar Brian Brobbey na deze zomer zijn carrière vervolgt. Stade Rennes is zoals eerder gemeld het meest concreet en pakt ook door in de onderhandelingen met Ajax, maar Brobbey lijkt zelf allesbehalve overtuigd om zijn loopbaan in Bretagne voort te zetten. Dat heeft volgens het Algemeen Dagblad alles te maken met concrete interesse uit de Bundesliga, Premier League en de Serie A.
Ajax lijkt er ondertussen wel uit te komen met Stade Rennes, dat meer dan twintig miljoen euro over heeft voor de spits. De transfer lijkt op dit moment dan ook vooral te hangen op de persoonlijke overtuiging van Brobbey om voor Stade Rennes te kiezen. De Franse club moet hem zowel financieel als sportief zien te overtuigen en dat lijkt geen gemakkelijke opgave. Brobbey lijkt meer te voelen voor een transfer naar AS Roma, VfB Stuttgart of Sunderland, clubs die ook steeds concreter lijken te worden voor de spits.
De kans op een aanzienlijke transfersom voor Ajax neemt door de toenemende interesse ook alleen maar toe, zo schetst het AD. Zodra de club dit geld binnen heeft, lijkt de club niet voornemens een vervanger te halen voor Brobbey maar het bedrag te herinvesteren in een geschikte opvolger van de eerder deze zomer transfervrij vertrokken Jordan Henderson.
Lekker in de winterstop pas vertrekken?quote:Ook Lille schijnt Brobbey te willen
In navolging van Stade Rennais schijnt ook Lille OSC zich bij Ajax te hebben gemeld voor Brian Brobbey. Ajax verlangt naar verluidt zo'n 25 miljoen voor de 23-jarige spits. Het is nog niet duidelijk of Brobbey een overstap naar de Franse competitie ziet zitten. Naar verluidt is nog minimaal een half jaar bij Ajax ook een serieuze optie. (Bron: De Telegraaf)
Ik zie het, 25 mio+ doorverkoop voor Brobbey is daar duidelijk bewijs van.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bovendien heb je ook niets aan presteren in Nederland als je net mislukt bent in Engeland. Niemand neemt de Nederlandse competitie serieus voor spitsen.
Is dat niet meer de Ajax-tax?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie het, 25 mio+ doorverkoop voor Brobbey is daar duidelijk bewijs van.![]()
Klaassen kan in de spits, Traoré, Konadu heb je natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke oke je hebt me overtuigd.
[..]
Dikgedrukte vind ik wel opmerkelijk. Dan heb je alleen Weghorst..
[..]
Lekker in de winterstop pas vertrekken?
Ik heb liever een échte spits (Klaassen is dat niet), Traoré vind ik niks, en Konadu moet je niet als eerste spits hebben nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaassen kan in de spits, Traoré, Konadu heb je natuurlijk
Buiten de eredivisie 140 wedstrijden, 22 doelpunten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat was geen niet scorende spits.
Flopte hard in het buitenlandquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat was geen niet scorende spits.
Nou…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaassen kan in de spits
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles kan er niets van dus normaliter gewoon een 3-0 of zo zondag.
Maar op dat moment had hij in Nederland al laten zien dat hij voor doelpunten kan scoren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Buiten de eredivisie 140 wedstrijden, 22 doelpunten.
Echt wat je noemt een doelpuntenmachine.
Als je naar Barcelona wordt gehaald lijkt mij 'flop' niet echt de juiste term.quote:
Inderdaad. Buttner is ook niet geflopt bij United.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je naar Barcelona wordt gehaald lijkt mij 'flop' niet echt de juiste term.
Het is ook veelzeggend dat Farioli hem heeft gehaald en geen seconde heeft gedacht aan Brobbey en/of Weghorst.
Hij was bankzitter bij Barca, en was transfervrij voor Porto.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend dat Farioli hem heeft gehaald en geen seconde heeft gedacht aan Brobbey en/of Weghorst.
Traore zou je eigenlijk nog moeten slijten, die heeft nog bar weinig laten zien. Konadu is nog te licht. Klaassen lijkt mij vooral een duc-tape oplossing.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaassen kan in de spits, Traoré, Konadu heb je natuurlijk
Ik vermoed dat ze daar bij BMG en Newcastle iets anders over denkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zat in zijn prime niet voor niets wederom in de eredivisie, waar hij met hangende pootjes weer terugkwam. Weinig mis mee verder, maar laten we niet doen alsof hij daarbuiten iets van betekenis heeft klaargespeeldquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk de Jong een flop noemen in het buitenland is misschien wel de raarste take die ik gelezen heb vandaag.
Denk dat ze daar bij Sevilla wel anders over denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat in zijn prime niet voor niets wederom in de eredivisie, waar hij met hangende pootjes weer terugkwam. Weinig mis mee verder, maar laten we niet doen alsof hij daarbuiten iets van betekenis heeft klaargespeeld
Hij kopte er af en toe nog wel eens een balletje in inderdaad. Maar we gaan hopelijk ook niet doen alsof Weghorst een Man United spits was.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat ze daar bij Sevilla wel anders over denken.
Wat als Ueda twee goals maakt in de EL-finale dit seizoen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kopte er af en toe nog wel eens een balletje in inderdaad. Maar we gaan hopelijk ook niet doen alsof Weghorst een Man United spits was.
Dan is het nog steeds een kutspits.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat als Ueda twee goals maakt in de EL-finale dit seizoen?
Heeft het enige doelpunt in de EL finale gescoord. Slechte spits of niet dat kun je toch niks anders dan significant noemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kopte er af en toe nog wel eens een balletje in inderdaad. Maar we gaan hopelijk ook niet doen alsof Weghorst een Man United spits was.
En werd toch in het daaropvolgende seizoen direct op de bank gezet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft het enige doelpunt in de EL finale gescoord. Slechte spits of niet dat kun je toch niks anders dan significant noemen.
Hopelijk weten jullie Brobbey te verkopenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:12 schreef Makamba_ het volgende:
Goed onderwerp voor de ajaxreeks verder
Goed he, Brobbey?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk weten jullie Brobbey te verkopen
Lijkt mij een aardige rol van betekenisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat in zijn prime niet voor niets wederom in de eredivisie, waar hij met hangende pootjes weer terugkwam. Weinig mis mee verder, maar laten we niet doen alsof hij daarbuiten iets van betekenis heeft klaargespeeld
Alsof je bij Barcelona niet kan floppen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Door koemanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik wist eerlijk gezegd niet dat men hier zo'n fan was van Luuk de Jong, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:18 schreef William_Papadin het volgende:
Oei, user @:Caland faalt hier even opzichtig.
Laten we ons maar weer focussen op ons aller Ajax
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:01 schreef Black-Death het volgende:
Wat een offtopic gelul
Is Brobbey al weg?
Maar beiden gaan geen speler halen die flopt. Kost nog altijd geld aan salaris.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij was bankzitter bij Barca, en was transfervrij voor Porto.
Koeman had hem niet gehaald als hij geflopt was natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Door koemanniemand anders had hem ooit naar Barca gehaald.
Allesbehalve een fan maar je kan moeilijk ontkennen dat het een goede spits is en misschien wel de beste kopper van Europa. Blij dattie weg is uit de eredivisie.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist eerlijk gezegd niet dat men hier zo'n fan was van Luuk de Jong, maar dat geheel terzijde.
Met die logica zijn Brobbey en Weghorst dus ook toppers. Worden door koeman keer op keer bij de selectie gehaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Koeman had hem niet gehaald als hij geflopt was natuurlijk.
Koeman en aankopen is natuurlijk een komisch drama opzich . Neem er ook in mee dat Barcelona sowieso een parodie op een club was tegen het armlastige aan toenderdtijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Koeman had hem niet gehaald als hij geflopt was natuurlijk.
Top voor Eredivisie begrippen, Europese subtop in zijn prime. Hele specifieke kwaliteiten waardoor hij lang niet overal uit de verf kwam en door zijn beperkingen nooit de top gehaald.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Allesbehalve een fan maar je kan moeilijk ontkennen dat het een goede spits is en misschien wel de beste kopper van Europa. Blij dattie weg is uit de eredivisie.
Charisteasquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij een aardige rol van betekenis
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Werd die niet ook door koeman naar Ajax gehaald
Dat zegt meer over de alternatieven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Met die logica zijn Brobbey en Weghorst dus ook toppers. Worden door koeman keer op keer bij de selectie gehaald
Dit dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dus zeker geen flop, maar ook geen top.
Als iemand zegt dat Charisteas nooit een rol van betekenis heeft gespeeld op eindtoernooien, lachen we diegene ook uit.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de alternatieven.
Hij is een typisch voorbeeld van het geromantiseerd verlangen naar oude tijden waar luie voetballers met een fantastische pass nog relevant waren. De laatste der Mohikanen enige verschil dat deze rechts is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee wat het woordje 'nostalgisch' betekent hé?
Elke idioot ziet dat Veerman zwaar overrated is. In Nederland blijven er een paar dikkertjes op televisie hem ophemelen, omdat ze zelf ook zulke types waren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij is een typisch voorbeeld van het geromantiseerd verlangen naar oude tijden waar luie voetballers met een fantastische pass nog relevant waren. De laatste der Mohikanen enige verschil dat deze rechts is.
BraithwaiteGodquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman en aankopen is natuurlijk een komisch drama opzich . Neem er ook in mee dat Barcelona sowieso een parodie op een club was tegen het armlastige aan toenderdtijd.
Volgens mij heeft hij zelf ook gunstig geinvesteerd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn familie is vrij vermogend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |