Nou…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaassen kan in de spits

Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heracles kan er niets van dus normaliter gewoon een 3-0 of zo zondag.

Maar op dat moment had hij in Nederland al laten zien dat hij voor doelpunten kan scoren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Buiten de eredivisie 140 wedstrijden, 22 doelpunten.
Echt wat je noemt een doelpuntenmachine.

Als je naar Barcelona wordt gehaald lijkt mij 'flop' niet echt de juiste term.quote:

Inderdaad. Buttner is ook niet geflopt bij United.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je naar Barcelona wordt gehaald lijkt mij 'flop' niet echt de juiste term.
Het is ook veelzeggend dat Farioli hem heeft gehaald en geen seconde heeft gedacht aan Brobbey en/of Weghorst.

Hij was bankzitter bij Barca, en was transfervrij voor Porto.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is ook veelzeggend dat Farioli hem heeft gehaald en geen seconde heeft gedacht aan Brobbey en/of Weghorst.

Traore zou je eigenlijk nog moeten slijten, die heeft nog bar weinig laten zien. Konadu is nog te licht. Klaassen lijkt mij vooral een duc-tape oplossing.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Klaassen kan in de spits, Traoré, Konadu heb je natuurlijk

Ik vermoed dat ze daar bij BMG en Newcastle iets anders over denkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]

Zat in zijn prime niet voor niets wederom in de eredivisie, waar hij met hangende pootjes weer terugkwam. Weinig mis mee verder, maar laten we niet doen alsof hij daarbuiten iets van betekenis heeft klaargespeeldquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk de Jong een flop noemen in het buitenland is misschien wel de raarste take die ik gelezen heb vandaag.

Denk dat ze daar bij Sevilla wel anders over denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat in zijn prime niet voor niets wederom in de eredivisie, waar hij met hangende pootjes weer terugkwam. Weinig mis mee verder, maar laten we niet doen alsof hij daarbuiten iets van betekenis heeft klaargespeeld

Hij kopte er af en toe nog wel eens een balletje in inderdaad. Maar we gaan hopelijk ook niet doen alsof Weghorst een Man United spits was.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat ze daar bij Sevilla wel anders over denken.

Wat als Ueda twee goals maakt in de EL-finale dit seizoen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kopte er af en toe nog wel eens een balletje in inderdaad. Maar we gaan hopelijk ook niet doen alsof Weghorst een Man United spits was.

Dan is het nog steeds een kutspits.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat als Ueda twee goals maakt in de EL-finale dit seizoen?

Heeft het enige doelpunt in de EL finale gescoord. Slechte spits of niet dat kun je toch niks anders dan significant noemen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kopte er af en toe nog wel eens een balletje in inderdaad. Maar we gaan hopelijk ook niet doen alsof Weghorst een Man United spits was.

En werd toch in het daaropvolgende seizoen direct op de bank gezet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Heeft het enige doelpunt in de EL finale gescoord. Slechte spits of niet dat kun je toch niks anders dan significant noemen.

Hopelijk weten jullie Brobbey te verkopenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:12 schreef Makamba_ het volgende:
Goed onderwerp voor de ajaxreeks verder

Goed he, Brobbey?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk weten jullie Brobbey te verkopen

Lijkt mij een aardige rol van betekenisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat in zijn prime niet voor niets wederom in de eredivisie, waar hij met hangende pootjes weer terugkwam. Weinig mis mee verder, maar laten we niet doen alsof hij daarbuiten iets van betekenis heeft klaargespeeld

Alsof je bij Barcelona niet kan floppen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]

Door koemanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
 niemand anders had hem ooit naar Barca gehaald.
  niemand anders had hem ooit naar Barca gehaald. 

Ik wist eerlijk gezegd niet dat men hier zo'n fan was van Luuk de Jong, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:18 schreef William_Papadin het volgende:
Oei, user @:Caland faalt hier even opzichtig.
Laten we ons maar weer focussen op ons aller Ajax

Tuurlijk nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:01 schreef Black-Death het volgende:
Wat een offtopic gelul
Is Brobbey al weg?

Maar beiden gaan geen speler halen die flopt. Kost nog altijd geld aan salaris.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij was bankzitter bij Barca, en was transfervrij voor Porto.

Koeman had hem niet gehaald als hij geflopt was natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Door koemanniemand anders had hem ooit naar Barca gehaald.

Allesbehalve een fan maar je kan moeilijk ontkennen dat het een goede spits is en misschien wel de beste kopper van Europa. Blij dattie weg is uit de eredivisie.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist eerlijk gezegd niet dat men hier zo'n fan was van Luuk de Jong, maar dat geheel terzijde.

Met die logica zijn Brobbey en Weghorst dus ook toppers. Worden door koeman keer op keer bij de selectie gehaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Koeman had hem niet gehaald als hij geflopt was natuurlijk.

Koeman en aankopen is natuurlijk een komisch drama opzich . Neem er ook in mee dat Barcelona sowieso een parodie op een club was tegen het armlastige aan toenderdtijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Koeman had hem niet gehaald als hij geflopt was natuurlijk.

Top voor Eredivisie begrippen, Europese subtop in zijn prime. Hele specifieke kwaliteiten waardoor hij lang niet overal uit de verf kwam en door zijn beperkingen nooit de top gehaald.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:11 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Allesbehalve een fan maar je kan moeilijk ontkennen dat het een goede spits is en misschien wel de beste kopper van Europa. Blij dattie weg is uit de eredivisie.

Charisteasquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij een aardige rol van betekenis

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Werd die niet ook door koeman naar Ajax gehaald

Dat zegt meer over de alternatieven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:14 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Met die logica zijn Brobbey en Weghorst dus ook toppers. Worden door koeman keer op keer bij de selectie gehaald

Dit dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dus zeker geen flop, maar ook geen top.

Als iemand zegt dat Charisteas nooit een rol van betekenis heeft gespeeld op eindtoernooien, lachen we diegene ook uit.quote:

quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de alternatieven.

Hij is een typisch voorbeeld van het geromantiseerd verlangen naar oude tijden waar luie voetballers met een fantastische pass nog relevant waren. De laatste der Mohikanen enige verschil dat deze rechts is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij geen idee wat het woordje 'nostalgisch' betekent hé?

Elke idioot ziet dat Veerman zwaar overrated is. In Nederland blijven er een paar dikkertjes op televisie hem ophemelen, omdat ze zelf ook zulke types waren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij is een typisch voorbeeld van het geromantiseerd verlangen naar oude tijden waar luie voetballers met een fantastische pass nog relevant waren. De laatste der Mohikanen enige verschil dat deze rechts is.

BraithwaiteGodquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman en aankopen is natuurlijk een komisch drama opzich . Neem er ook in mee dat Barcelona sowieso een parodie op een club was tegen het armlastige aan toenderdtijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |