Waarom?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:10 schreef Näsenbar het volgende:
Zouden ze het telefoonnummer van Marcel Keizer al aan het opzoeken zijn?
Oh stom van me, die hebben ze natuurlijk al ingevlogen deze zomer.quote:
Dit vonden ze bij de dagbesteding vast een leuk grapjequote:Op zondag 17 augustus 2025 14:12 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Oh stom van me, die hebben ze natuurlijk al ingevlogen deze zomer.
Tussenjaartjequote:Op zondag 17 augustus 2025 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:
Lekker achter de feiten aanlopen vanaf ronde 2. Topseizoen
Het scheelt al de helft als je een zes opstelt die wel kan voetballen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Sjon gaat het gooien op de arbitrage ipv zijn grabbelton.
Dit is een goede post.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:16 schreef TheVulture het volgende:
GAE uit is een van de 6,7 lastige uitpotjes. Die ploeg speelt met heel veel energie waardoor het soms veel gevaarlijker lijkt dan het qua cijfers is.
Enige grote verdedigende fout is de 2-1, voor de rest stond het met name in de 2e helft gewoon beter.
Gezien het spelverloop in die 2e helft had je er misschien nog 3 punten uit kunnen slepen, maar voor nu kan ik ook wel leven met een punt.
Hou dit positieve vastquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:16 schreef TheVulture het volgende:
GAE uit is een van de 6,7 lastige uitpotjes. Die ploeg speelt met heel veel energie waardoor het soms veel gevaarlijker lijkt dan het qua cijfers is.
Enige grote verdedigende fout is de 2-1, voor de rest stond het met name in de 2e helft gewoon beter.
Gezien het spelverloop in die 2e helft had je er misschien nog 3 punten uit kunnen slepen, maar voor nu kan ik ook wel leven met een punt.
Het is allemaal perspectief. Ik kom niet uit Eindhoven dat scheelt al een flinke slok op de borrel in het leven.quote:
Watquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
Tweede helft werd nog best leuk door de energie Fitz Jim. Verder tja eerste helft was weer door de modder heenploegen. Ik zal één van de weinige zijn maar ik vond dat er een paar mooie schoten van Berghuis tussen zaten. Zijn afgekeurde doelpunt is zeer discutabel.........
Kijkende naar de gehele wedstrijd is gelijkspel niet onterecht. Go Ahead had de scheids niet tegen maar de scheids is niet de reden dat Ajax hier weg komt met één punt.
Positief afsluiten met de Japanner, wat een eindbaas. Vooral de eerste helft!
Goede post maar de afgekeurde goal was zeker terecht afgekeurdquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:19 schreef LethalNinja het volgende:
Tweede helft werd nog best leuk door de energie Fitz Jim. Verder tja eerste helft was weer door de modder heenploegen. Ik zal één van de weinige zijn maar ik vond dat er een paar mooie schoten van Berghuis tussen zaten. Zijn afgekeurde doelpunt is zeer discutabel.........
Kijkende naar de gehele wedstrijd is gelijkspel niet onterecht. Go Ahead had de scheids niet tegen maar de scheids is niet de reden dat Ajax hier weg komt met één punt.
Positief afsluiten met de Japanner, wat een eindbaas. Vooral de eerste helft!
Lekker onderbouwd die smilie van je. Maar misschien is dat te lastig voor je. OP basis van de camera beelden lijkt het eerst knie/ been en vlak daarna arm....... Aanvallend hands maar niet bewust zou de scheids zich niet mee moeten bemoeien.quote:
Sow @Wotte haalt keihard uit richting het zuidenquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is allemaal perspectief. Ik kom niet uit Eindhoven dat scheelt al een flinke slok op de borrel in het leven.
en Wijndal.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Jammer jongens, Eagles zijn gewoon een stugge ploeg en het lag natuurlijk aan de arbitrage.
Noord-brabant is ook een deprimerende niemandsland niemandsland van meelijwekkend volk met rare tongval tussen Amsterdam en Antwerpen. Het zuiden is Maastricht.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sow @:Wotte haalt keihard uit richting het zuiden
De CL en de beker tellen niet mee blijkbaar.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:14 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutwedstrijd weer
Nog maar 32 gelukkig
Het staat slechts letterlijk in de regels dat een doelpunt maken direct nadat je onopzettelijk hands maakt niet is toegestaan.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Lekker onderbouwd die smilie van je. Maar misschien is dat te lastig voor je. OP basis van de camera beelden lijkt het eerst knie/ been en vlak daarna arm....... Aanvallend hands maar niet bewust zou de scheids zich niet mee moeten bemoeien.
Af en toe heb ik het wel het idee dat ze de meest vreemde regels verzinnen om het Ajax zo moeilijk mogelijk te makenquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Het staat slechts letterlijk in de regels dat een doelpunt maken direct nadat je onopzettelijk hands maakt niet is toegestaan.
Hier komt het wel op neer inderdaad, hoop toch wel op een 6, al zet John die ook gewoon op linksbuiten, waarom hebben ze Gloukh gehaald?quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:16 schreef TheVulture het volgende:
KNFBquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het wel het idee dat ze de meest vreemde regels verzinnen om het Ajax zo moeilijk mogelijk te maken
Die jongen heeft wel de verfijning .quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier komt het wel op neer inderdaad, hoop toch wel op een 6, al zet John die ook gewoon op linksbuiten, waarom hebben ze Gloukh gehaald?
Ik vind het wel een leuk Joosje die Gloukhquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier komt het wel op neer inderdaad, hoop toch wel op een 6, al zet John die ook gewoon op linksbuiten, waarom hebben ze Gloukh gehaald?
Defensief reageren ook wel on point.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
Tot op heden lijkt de grootste kwaliteit van Heitinga moeilijk kijken te zijn.
Daar hij de beste trainer van Nederland inquote:Op zondag 17 augustus 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
Tot op heden lijkt de grootste kwaliteit van Heitinga moeilijk kijken te zijn.
Vergeet niet, gescoord, dus nu weer krediet om heel veel minuten te maken. Dat hij daaromheen vaak te traag is en al helemaal niet altijd de creatieve oplossingen naar voren ziet vergeten we dan maar even.quote:Op zondag 17 augustus 2025 14:56 schreef Simmertje het volgende:
Ik vrees een beetje de Boer taferelen. Klaassen die constant mag starten omdat het een vriendje van de trainer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |