abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218532226
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 08:44 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Eigenlijk bewijst het hele vorige seizoen al dat er hoe dan ook meer in zit. Toegegeven: ik vind de selectie van Ajax ook ronduit matig (en vooral: niet in balans), maar als je kijkt wat Farioli er dan werkelijk uit weet te persen.
Precies, maar Heitinga kan er geen kanker van.
Groot fan van User Wotte
pi_218532229
quote:
17s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Bij verliespunten is het altijd zo druk hier, mooie bevestiging dat we groter zijn.
Het valt me eigenlijk nog reuze mee.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218532387
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 20:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Het was weer lachwekkend slecht vandaag

Je wordt nu al 2 wedstrijden onder druk gezet

Balbezit was van GAE zelfs hoger dan die van ajax

Eigenlijk is het weer een neerwaartse spiraal na vorig seizoen

Ligt dit aan Sjonnie? Misschien voor een klein gedeelte door een middenveld te creeren met Klaassen en Berghuis.

Dat kan echt niet. Je werd vorige week overlopen op het middenveld en vanmiddag weer.

Alstublieft! Stel dit middenveld ook op tegen 010 graag.
Klaas :')

Zelf kansloos ten ondergaan bij het eerste beetje weerstand in Europa wat je tegenkomt, nota bene in de voorronde (!) CL tegen een Turks clubje :')

Ga jij maar genieten van Semmie Steijn die er tegen PEC Zwolle en Fortuna Sittard elke wedstrijd 1 maakt.
pi_218532410
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:39 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Klaas :')

Zelf kansloos ten ondergaan bij het eerste beetje weerstand in Europa wat je tegenkomt, nota bene in de voorronde (!) CL tegen een Turks clubje :')

Ga jij maar genieten van Semmie Steijn die er tegen PEC Zwolle en Fortuna Sittard elke wedstrijd 1 maakt.
Is waarschijnlijk vergeten dat zijn club ook tegen excelsior echt extreem dramatisch was en met heel veel geluk de 3 punten hebben gepakt.
pi_218532417
quote:
19s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Nou nou nou nou nou
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218532434
quote:
19s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoewel ik het eens ben met de inhoud van je bericht, kan ik me niet vinden in je bewoording.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218532446
Ben heel benieuwd wanneer Heitinga het aandurft om Klaassen op de bank te zetten. Blijft vreemd dat hij aanvoerder is geworden.
pi_218532458
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:49 schreef Simmertje het volgende:
Ben heel benieuwd wanneer Heitinga het aandurft om Klaassen op de bank te zetten. Blijft vreemd dat hij aanvoerder is geworden.
Op zich snap ik de keuze wel om hem aanvoerder te maken. Maar dat staat los van het feit of hij moet spelen.
pi_218532475
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:51 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Op zich snap ik de keuze wel om hem aanvoerder te maken. Maar dat staat los van het feit of hij moet spelen.
Mwah, ik vind dat je eerste aanvoerder in principe altijd een basisplek heeft. Ik had daarom lekker voor Taylor gekozen, misschien had hij dan ook wat meer verantwoordelijkheid gevoeld. Hij loopt er erg verloren bij momenteel.
pi_218532479
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:43 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Is waarschijnlijk vergeten dat zijn club ook tegen excelsior echt extreem dramatisch was en met heel veel geluk de 3 punten hebben gepakt.
Feyenoord gaat natuurlijk de punten wel 'gewoon' pakken tegen dat soort ploegen. Wat er dan ontstaat is een beetje een schijnbeeld dat je daadwerkelijk een goede ploeg hebt, want bij de eerste weerstand blijkt 80% van de selectie niet mee te kunnen.
pi_218532511
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Feyenoord gaat natuurlijk de punten wel 'gewoon' pakken tegen dat soort ploegen. Wat er dan ontstaat is een beetje een schijnbeeld dat je daadwerkelijk een goede ploeg hebt, want bij de eerste weerstand blijkt 80% van de selectie niet mee te kunnen.
Tja Excelsior schoot 2x op de paal. Aanvallend had Ajax gisteren ook wel veel pech.

Heb niet het gevoel dat Feyenoord heel veel verder is dan Ajax momenteel, viel alleen net wat beter voor hun afgelopen weekend. Daarnaast schat ik GAE uit wel wat hoger in dan Excelsior, winnen doen we daar toch niet de afgelopen seizoenen.
pi_218532551
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Tja Excelsior schoot 2x op de paal. Aanvallend had Ajax gisteren ook wel veel pech.

Heb niet het gevoel dat Feyenoord heel veel verder is dan Ajax momenteel, viel alleen net wat beter voor hun afgelopen weekend. Daarnaast schat ik GAE uit wel wat hoger in dan Excelsior, winnen doen we daar toch niet de afgelopen seizoenen.
dat zijn ze ook niet, ook daar gewoon los zand en tegen een wat betere tegenstander dan excelsior gaan die ook punten verliezen.
pi_218532561
Weinig concreet, maar toch:

quote:
Mannsverk lijkt Ajax te gaan verlaten
Het tijdperk van Sivert Mannsverk bij Ajax lijkt voorbij. De Noorse middenvelder zou niet de plannen van trainer John Heitinga voorkomen. Mannsverk werd afgelopen seizoen verhuurd aan Cardiff City en zou Amsterdam nu definitief moet verlaten. Hij werd eerder deze zomer in verband gebracht met Championship-club Blackburn Rovers. Wordt vervolgd! (Bron: VI)
pi_218532562
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:07 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
dat zijn ze ook niet, ook daar gewoon los zand en tegen een wat betere tegenstander dan excelsior gaan die ook punten verliezen.
Maar met Domme John aan het roer verliezen wij er nog meer.
Groot fan van User Wotte
pi_218532705
Ik snap inmiddels wel waarom Itakura zo snel persoonlijk rond was met Ajax. Die verdiend 3,5 miljoen per jaar. Bijna een verdubbeling ten opzichte van wat die in Duitsland kreeg.
pi_218532746
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik snap inmiddels wel waarom Itakura zo snel persoonlijk rond was met Ajax. Die verdiend 3,5 miljoen per jaar. Bijna een verdubbeling ten opzichte van wat die in Duitsland kreeg.
Dat lijkt me heel sterk.
pi_218532757
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat lijkt me heel sterk.
Bevestigd salaris op capoloy. Prachtig groen vinkje.
pi_218532837
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:43 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Bevestigd salaris op capoloy. Prachtig groen vinkje.
en ze zullen vast helemaal gelijk hebben over de genoemde 1.8 miljoen netto, alleen is dat voor een buitenlandse speler niet 3.5 miljoen bruto (en dan heb ik het niet over de 30% regeling die niet meer echt geldt voor hoge salarissen).
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:07:59 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218533214
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:10 schreef Black-Death het volgende:
Weinig concreet, maar toch:
[..]

Blind incoming.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_218533235
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:33 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Hier geloof ik geen zak van.

En daarnaast, zó snel was het allemaal niet rond. Ging gewoon op een normale manier.
pi_218533305
Mourinho wil Alvarez ook

twitter
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218533318
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mourinho wil Alvarez ook

[ twitter ]
Die kunnen we wel wegstrepen, hoewel hij bij Ajax denk ik wel de meeste garantie heeft op een basisplek.
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:42:54 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218533392
Nou daar gaat zijn geloof in de weg zitten dus ik denk niet dat hij daar naartoe gaat.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_218533401
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
Nou daar gaat zijn geloof in de weg zitten dus ik denk niet dat hij daar naartoe gaat.
Whut?
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:57:13 #75
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218533479
quote:
10s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
Net als bij Fredsj en Talisca?
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')