Zou ook bij PSV op de radar staan. Maar las dat er ook andere buitenlandse clubs zijn geīnteresseerd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:00 schreef William_Papadin het volgende:
Zou Zirkzee een optie zijn indien Brobbey verkocht zou worden? Het lijkt me een zeer behendige spits, maar of hij rendeert in dit elftal durf ik niet te zeggen.

Dit riekt naar racisme.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:17 schreef TornadoDK het volgende:
Zirkzee is toch ook zo'n luie ongemotiveerde draak?

Dit vraagt om een permaban.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Depay lijkt misschien ook nog beschikbaar te komen

Is die zwart dan? Ik ken hem verder niet. Ik baseer me op de uitspraken van ten hag dat die veel te dik bij man u binnen kwam.quote:

quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is die zwart dan? Ik ken hem verder niet. Ik baseer me op de uitspraken van ten hag dat die veel te dik bij man u binnen kwam.

In de eredivisie zal hij er wellicht af en toe nog wel een bal inschieten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
Probleem van een niet scorende spits oplossen met het halen van een niet scorende spits genot.
Al moet je Zirkzee natuurlijk altijd huren als je de kans krijgt.

Ach houd op hoor. Of gaan we spelers nu al beoordelen op basis van een jaartje op het kerkhof genaamd Manchester United? Zirkzee is een jonge speler die in het diepe is gegooid in een team wat totaal niet draait (en al 10 jaar niet draait). Die jongen kan echt wel voetballen en zou bij Ajax nu gewoon bij de 3 beste spelers horen. Als je niet ziet dat hij meer talent heeft dan Weghorst en Brobbey dan houdt het echt wel een beetje op.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:
Probleem van een niet scorende spits oplossen met het halen van een niet scorende spits genot.

Racist. Alleen omdat je beticht wordt van racisme, vermoed je dat hij zwart is. Alsof Aziaten, Europeanen en bijvoorbeeld Zuid Amerikanen niet racistisch bejegend kunnen worden. Heel eng dit. Bah.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Is die zwart dan? Ik ken hem verder niet. Ik baseer me op de uitspraken van ten hag dat die veel te dik bij man u binnen kwam.

Heb jij eerst dit bericht getypt en toen pas een willekeurige quote gekozen om het te plaatsen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op hoor. Of gaan we spelers nu al beoordelen op basis van een jaartje op het kerkhof genaamd Manchester United? Zirkzee is een jonge speler die in het diepe is gegooid in een team wat totaal niet draait (en al 10 jaar niet draait). Die jongen kan echt wel voetballen en zou bij Ajax nu gewoon bij de 3 beste spelers horen. Als je niet ziet dat hij meer talent heeft dan Weghorst en Brobbey dan houdt het echt wel een beetje op.

Dat dachten we vorig seizoen (en dit seizoen) ook bij Brobbeyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de eredivisie zal hij er wellicht af en toe nog wel een bal inschieten.

Ik vind dit een mooi vertrekpuntquote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:12 schreef manny het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om gediscrimineerd te worden.

Ik hoop dat Brobbey een vertrekpunt heeft.quote:

Welk seizoen heeft Zirkzee dan wel veel gescoord?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach houd op hoor. Of gaan we spelers nu al beoordelen op basis van een jaartje op het kerkhof genaamd Manchester United? Zirkzee is een jonge speler die in het diepe is gegooid in een team wat totaal niet draait (en al 10 jaar niet draait). Die jongen kan echt wel voetballen en zou bij Ajax nu gewoon bij de 3 beste spelers horen. Als je niet ziet dat hij meer talent heeft dan Weghorst en Brobbey dan houdt het echt wel een beetje op.

Die jongen zit ook op een veel te hoog salaris, moet je niet aan beginnen, ik heb liever een 6 die er wat van kan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 16:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welk seizoen heeft Zirkzee dan wel veel gescoord?

Op basis van wat?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:10 schreef Makamba_ het volgende:

Op basis van het feit dat hij op zo'n beetje 5 posities beter is dan wat je nu in je selectie hebt lopen.quote:

. Maar vermoedelijk wel te duur ja
. Maar vermoedelijk wel te duur ja

Gozer heeft een jaar of 3 geleden een goed seizoen gehad. Op basis daarvan snap ik ook wel dat je Brobby haalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 15:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]

Zolang het een deel van het salaris overnemen betreft is het wel echt een goede speler. Ook vorig jaar op momenten bij United.quote:

Dat laat hij inderdaad al jaren zien, wat een onzin, best een aardige spits, maar duidelijk geen topper, maar wel op een topsalaris.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij op zo'n beetje 5 posities beter is dan wat je nu in je selectie hebt lopen.
En waarschijnlijk sowieso de beste speler in je selectie zou zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |