Vervolgens gedragen worden door een 37 jarige Kroaat die bij Split niet eens aan de bak kwam.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe Solispolar onzin is uit.

Ja dat je niet veel te zoeken hebt in de Cl als je van Fener verliest ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ach Gurney. Als je verliest van een team waar jongens als En-Nesyri, Duran en Skriniar de topspelers zijn dan zegt dat voldoende. Daar kun je heel krampachtig over doen, maar dan heb je gewoon niks te zoeken in de CL.

Ajax, AZ en Utrecht zouden ook gewoon van Fener en Mourinho hebben verloren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat je niet veel te zoeken hebt in de Cl als je van Fener verliest ben ik het wel mee eens.
Het grappige is meer dat je argumentatie is echt van geen kant klopt. 8 Turken en 3 uitgerangeerde Europeanen, dan ben je gewoon onzin aan het lullen. Net als zeggen dat Fener een relatief makkelijke loting was in die fase.
Daar moest ik een beetje om lachen. Je overdrijft weer net te ver om lekker te kunnen zuigen, en zet jezelf op die manier voor joker.

Het is dat je er zelf niet bij kunt, anders zou je het liefst jezelf nog even pijpen of niet? Jeetje wat ligt het narcisme-gehalte bij sommige users hier hoog zeg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, ik vrees dat ik de CR7-Solispolar-Klaas driehoek hier op gang breng dus ik zal zelf wel proberen dit topic weer aan de praat te krijgen.
Waar denken jullie Ajacieden dat een versterking het meest nodig is? Een 6 moet er sowieso wel bij maar eigenlijk vind ik jullie backs wel het zwakste.

Backs worden steeds belangrijker in voetbal. Daarom is het huidige bestand wel pijnlijk. Tactische tegenstanders kunnen daar vol genoegen van gaan profiteren, zelfs als Ajax een 6 haalt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, ik vrees dat ik de CR7-Solispolar-Klaas driehoek hier op gang breng dus ik zal zelf wel proberen dit topic weer aan de praat te krijgen.
Waar denken jullie Ajacieden dat een versterking het meest nodig is? Een 6 moet er sowieso wel bij maar eigenlijk vind ik jullie backs wel het zwakste.

Heeft hij wel gewoon een puntquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:34 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is dat je er zelf niet bij kunt, anders zou je het liefst jezelf nog even pijpen of niet? Jeetje wat ligt het narcisme-gehalte bij sommige users hier hoog zeg.
'het niveau is hier heel laag, ik zal wel even iets zinnigs posten zodat we weer door kunnen'

Het verbaast mij sowieso dat het halen van goede backs zo lastig lijkt te worden. Feyenoord heeft ook maar één goede back die nog eens zelf opgeleid is. Bij jullie kan Gaaei nog net, Wijndal en Regeer eigenlijk echt niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Backs worden steeds belangrijker in voetbal. Daarom is het huidige bestand wel pijnlijk. Tactische tegenstanders kunnen daar vol genoegen van gaan profiteren, zelfs als Ajax een 6 haalt.
Toch vind ik de 6-positie het allerbelangrijkst. Omdat een middenveld uiteindelijk cruciaal is voor hoe je verdedigt, aanvalt en alles er tussen in.

Gijs Smal is een prima back, naast Read. Vooral linksbacks is een chronisch tekort aan in het moderne voetbal. Geldt trouwens ook voor linker centrale verdedigers. Het is blijkbaar toch moeilijk om linkshandige en linksvoetige mensen te vinden in een wereld waar mensen tegenwoordig zelfs hun vork met hun rechterhand gebruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het verbaast mij sowieso dat het halen van goede backs zo lastig lijkt te worden. Feyenoord heeft ook maar één goede back die nog eens zelf opgeleid is. Bij jullie kan Gaaei nog net, Wijndal en Regeer eigenlijk echt niet.
Een goede 6, ben wel benieuwd wat dat voor jullie gaat betekenen. Met Gloukh (creatieve 10) en Taylor (scorende box to box speler) heb je al twee rollen bezet, een Alvarez had denk ik een prima aanvulling geweest.

Wel gegund na zijn smerig trage wedstrijd waar die erbij liep als een 50 jarige leeftijd tegen Rayo .quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Blind vertoeft op dit moment al in Amsterdam, ijsje eten met de familie Klaassen.

prima beslissing, wel worden de opties achterin wat beperkter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:37 schreef Black-Death het volgende:
Dies Janse dus een jaartje naar Grunn.

Hebben wij gewoon 3-1 tegen gewonnen vorig jaar met AZ.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax, AZ en Utrecht zouden ook gewoon van Fener en Mourinho hebben verloren.

Dat was wel voordat Sultan Erdogan van Constantinopel het voetbal ging sponsoren ter eer en glorie van de grootste Islamitische Staat van Europa.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hebben wij gewoon 3-1 tegen gewonnen vorig jaar met AZ.

quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Meerdink is echt niet significant beter dan Brobbey.

Nee, Meerdink is minder goed.quote:

Ik heb nog nooit een zak met geld zien scorenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat was wel voordat Sultan Erdogan van Constantinopel het voetbal ging sponsoren ter eer en glorie van de grootste Islamitische Staat van Europa.

Mwah.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een zak met geld zien scoren

Hebben ze zelfs die gozer zonder aanwezige motoriek zo’n bizar salaris gegeven ja?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:21 schreef Bofjijff het volgende:
Mannsverk dichtbij een overgang naar sparta praag. Huur met optie tot koop

Zal wel weer de befaamde Mislintat CL salarisverhoging zijn. 2,5 miljoen volgens de Telegraaf lees ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze zelfs die gozer zonder aanwezige motoriek zo’n bizar salaris gegeven ja?

Dat klopt alweer niet. Nouja Febo Mike is gewoon doelbewust wat feiten aan het verdraaien. 2,5 miljoen is zijn resterende salaris over zijn gehele contract periode, NIET per jaar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zal wel weer de befaamde Mislintat CL salarisverhoging zijn. 2,5 miljoen volgens de Telegraaf lees ik.

Ja dus een ruime 800.000 per jaar maar dat is zonder de CL-bonus dus inclusief die bonus 1.1 ongeveer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:40 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat klopt alweer niet. Nouja Febo Mike is gewoon doelbewust wat feiten aan het verdraaien. 2,5 miljoen is zijn resterende salaris over zijn gehele contract periode, NIET per jaar.

Een wat betere bewoording! Hoe dan ook Mike lult weer onzin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
1.1-1.2 mio met de CL-bonus. Voor een overbodige speler is dat veel natuurlijk.
[..]
Ja dus een ruime 800.000 per jaar maar dat is zonder de CL-bonus dus inclusief die bonus 1.1 ongeveer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |