Van wie kwam deze open deur?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:41 schreef Bugno3 het volgende:
"Ze hebben heel veel positiewisselingen natuurlijk. Als de "zes" aan die kant wat meer in de zone blijft staan, dan krijg je ook eerder de grip erop. Te vaak liepen we dan net te ver door waardoor die ruimtes open kwamen."

Ik geloof jou nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:42 schreef Houniet het volgende:
Nou daar gaat zijn geloof in de weg zitten dus ik denk niet dat hij daar naartoe gaat.

Goser, hoe durf je zo tegen mij te sprekenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:39 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Klaas
Zelf kansloos ten ondergaan bij het eerste beetje weerstand in Europa wat je tegenkomt, nota bene in de voorronde (!) CL tegen een Turks clubje
Ga jij maar genieten van Semmie Steijn die er tegen PEC Zwolle en Fortuna Sittard elke wedstrijd 1 maakt.

Helpt ook niet dat onze goede verdedigers steeds jonger weggekocht worden.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:40 schreef Wotte het volgende:
Het geeft je te denken dat geen enkele trainer sinds Ten Hag er in is geslaagd om een hoge pressie lijn te ontwikkelen.

Beetje kwalitatief elftal zou gewoon af moeten rekenen met Fenerbahçe.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Goser, hoe durf je zo tegen mij te spreken
Ik weet nu al dat Fenerbahce heel ver gaat komen in de CL dit seizoen.
Is gewoon een goede ploeg dat heeft iedereen kunnen zien
Daarnaast werd Feyenoord 2 pingels onthouden

Ja deels maar volgens mij zit het er gewoonweg niet in met het type spelers dat je gehaald hebt. Veel van die gasten of weten niet wanneer ze moeten doordekken of zijn niet op hun best met veel ruimte in de rug.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Helpt ook niet dat onze goede verdedigers steeds jonger weggekocht worden.

Goed pressie spelen doen vooral de middenvelders en aanvallers. Denk niet dat het aan de verdediging ligt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja deels maar volgens mij zit het er gewoonweg niet in met het type spelers dat je gehaald hebt. Veel van die gasten of weten niet wanneer ze moeten doordekken of zijn niet op hun best met veel ruimte in de rug.

Nee, juist doordekken van achteruit of de paslijnen afschermen. De linies compact houden en de ruimte bespelen achter de middenvelders. Dat is allemaal defensief. Dat is zeker met hoge druk ook gewoon lastig.quote:Op maandag 18 augustus 2025 18:46 schreef papert het volgende:
[..]
Goed pressie spelen doen vooral de middenvelders en aanvallers. Denk niet dat het aan de verdediging ligt.

Fenerbahce geraakt niet eens in de CL: die gaan gewoon 2 keer aan de broek krijgen van Benfica.quote:Op maandag 18 augustus 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

Dit zal wel weer fakenews zjinquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Nou ja prima beter om gewoon afscheid van te nemen zeker voor zo'n bedrag. En graag een 6 en een spits ervoor terug.

Ligt ook aan brobbey zelf of hij dit wilt. Maar ja, dit zou welkom zijn wat mij betreftquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Nou ja prima beter om gewoon afscheid van te nemen zeker voor zo'n bedrag. En graag een 6 en een spits ervoor terug.

Beetje kritisch naar zichzelf was ook wel leuk geweest, maar een andere omgeving zal hem misschien goed doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey schijnt nogal kritisch te zijn mbt zijn volgende club. Kan ik me gezien zijn avontuur bij Leipzig wel iets bij voorstellen. Zal wel gewoon blijven.

Weg ermee en snel ook.quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]

Brobbey is de laatste die kritisch mag zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 20:36 schreef Black-Death het volgende:
Brobbey schijnt nogal kritisch te zijn mbt zijn volgende club. Kan ik me gezien zijn avontuur bij Leipzig wel iets bij voorstellen. Zal wel gewoon blijven.

Dat is echt zulke onzinquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het wordt nooit meer wat met hem.

Ben best wel fan van hem, maar ik kan ook niet meer volhouden dat het pech is met de afronding. De rust om niet de verkeerde keuze te maken komt er niet in.quote:

Zul je zien dat ze eruit vliegen tegen Benficaquote:Op maandag 18 augustus 2025 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |