Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gebeurde toch in het bos of haal ik nu alle zaken door elkaar
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken als de politie met een verklaring komt waarom onze AZC figuur is aangehouden. Dan moet je de topic gewoon beter lezen.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Politici die een groot voorstander zijn van de culturele verrijking mag dit zeker worden aangerekend. Ze stellen ze bevolking willens en wetens bloot aan dit soort gevaren want het is door de jaren heen inmiddels wel bekend wat voor vlees in de kuip je importeert.
Nogmaals:quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:03 schreef r_one het volgende:
@:mods Esther is terecht, zouden jullie de foto's uit post #2 en #30 willen verwijderen?
Eens, zeker de complimenten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:14 schreef 2172619626795 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst ,,live” meegemaakt hoe de moderatie te werk gaat tijdens zo’n hevig onderwerp als de moord op Lisa. Er verdwenen zowat meer posts dan ik ze eigenlijk kon lezen.
Ik wil enkel mijn waardering uitspreken voor het commitment van jullie om notabene vrijwillig in je eigen tijd de energie te vinden, om zo’n discussie in goede banen te leiden. Gekeken naar andere platformen kun je hier vanuit elk spectrum heel ver gaan in het uiten van je mening en jullie als moderators maken dat mogelijk. Dat is zeker tegenwoordig heel veel waard.
Bedankt daarvoor.
Een nacht crewquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, zeker de complimenten.
Maar een nacht crew bij dit soort heftige dingen is misschien wel handig. Mensen moeten hun emoties wel kwijt, reactie erop en een discussie. En daarna de bezem erover.
En in de vroege morgen de feiten in de OP en weer opnieuw beginnen.
@:Yvonne
Dan maar de boel op nachtslot tot de betreffende mod er weer is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat is niet Koekkoek, niet iedereen ligt om 20:30 op bed.
En wat doen we met users die dag en nacht lopen te zuigen en te trollen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
Je zou voor bepaalde users kunnen instellen dat die niet snachts kunnen posten omdat het voor rumoer zorgt. Zeker in het weekend als mensen met een slok op gaan posten.
gewoon een tip.
Deporteren naar forum.fok.ru.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 14:27 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
En wat doen we met users die dag en nacht lopen te zuigen en te trollen?
Dat is alleen mogelijk bij een fok!-score van boven de 50.000quote:Op zondag 24 augustus 2025 11:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom mag de ene user wel de gekopieerde tekst van een premium betaallink posten, en de ander niet?
Hoe is dat geregeld?
Niemand mag datquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:42 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waarom mag de ene user wel de gekopieerde tekst van een premium betaallink posten, en de ander niet?
Hoe is dat geregeld? Waarom is dat?
Ah, ok... het heeft soms de schijn van willekeur namelijk of als een mod op zijn/haar 'pikkie' is getrapt... en daar ga ik helaas slecht op..quote:
Jemig wat een felle reactie zegquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:21 schreef sp3c het volgende:
Dat leeft dan vooral in je koppie
Ik heb gewoon niet de tijd om elke link te checken en sommige sites doen artikelen na een x aantal uur in primeum, anderen laten je dan weer een x aantal artikelen lezen voordat het premium gaat, shit is niet te doen maar, als je er 1 ziet kun je het melden dan kunnen we er wat aan doen
Moderators die iets wel of niet modden omdat ze op hun 'pikkie' getrapt zijn ben ik nog niet tegengekomen en ik kom hier al heel, heel lang
Beide suggesties ga ik helaas slecht op maar bedankt voor de feedback ...
quote:Het gehele victim blaming stopt per direct. Zo niet, volgen er bans.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel aardig denigrerend naar (blonde) vrouwen die wel steeds lastig worden gevallen en meer.
Het is gewoon grotendeels waar dat vooral vrouwen naïef blijven en links stemmen en zo de verkrachtigen zelf in stand houden. Kom op voor de mede-vrouw is er niet bij. Maar wel de gewone man die gewoon werkt en goed is voor zijn vrouw ermee belasten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |