abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218561874
Ik heb het topic niet gevolgd dus misschien is het hier al besproken, maar hoelang duurt het gemiddeld vanaf het moment dat je 112 belt en er iemand op af gestuurd gaat worden? Kom je bij 112 in de wacht of kan dit nooit gebeuren? En sturen ze direct een politiewagen op je af als je aangeeft dat je belt voor de politie of wordt een inschatting gemaakt a.d.h.v. wat je vertelt?

Niet per se in relatie tot deze zaak, maar ik ben gewoon benieuwd.
pi_218561893
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:26 schreef Alaianaya het volgende:
Ik heb het topic niet gevolgd dus misschien is het hier al besproken, maar hoelang duurt het gemiddeld vanaf het moment dat je 112 belt en er iemand op af gestuurd gaat worden? Kom je bij 112 in de wacht of kan dit nooit gebeuren? En sturen ze direct een politiewagen op je af als je aangeeft dat je belt voor de politie of wordt een inschatting gemaakt a.d.h.v. wat je vertelt?

Normaal binnen een minuut wel hoor

Heb zelf wel vaker helaas 112 moeten bellen voor een ambulance, maar heb ook een p2000 app. De melding werd al doorgezet terwijl ze nog aan het uitvragen zijn.

Daarom is de eerste vraag ook altijd de locatie van het noodgeval.

Tegenwoordig zien ze het zelfs via je GPS op je telefoon
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218561908
quote:

Mijn ervaring was dat je niet in de wacht komt en er zo snel mogelijk een ambulance en politie (in mijn geval, er was sprake van een ongeval) gestuurd wordt als je aangeeft dat het serieus is.

Nou was dit wel ongeveer om de hoek bij het ziekenhuis, dus de tijd om er te komen was in mijn geval erg beperkt.

Dit was echter om 4 uur's nachts op een bijweg. Dan werkt er logischerwijs wat minder politie buiten uitgaansgebieden en eventuele alcoholcontrole en zal die tijd dus wat langer zijn.
pi_218561929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
hoeveel moorden zijn er dan door dezelfde herkomst groep gepleegd dit jaar of de afgelopen vijf jaar

heb jij daar cijfers van? of ben je maar gewoon maar wat aan het typen

ik zie graag de cijfers van je
Kan niet per se over moord vinden, behalve een vage site: https://sociaalweb.nl/nie(...)autochtone%20vrouwen. .Maar wel deze bron, die aantoont dat bepaalde groepen vaker verdacht zijn:
https://longreads.cbs.nl/(...)-2022/criminaliteit/
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 11:44:54 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218561977
quote:

Ze moeten binnen een kwartier te plekke zijn. Dat is de dienstrichtlijn.

Helaas is dat wel erg lang in geval van acuut levensgevaar. Maar helaas zijn hulpdiensten geen superhelden.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218561987
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
hoeveel moorden zijn er dan door dezelfde herkomst groep gepleegd dit jaar of de afgelopen vijf jaar

heb jij daar cijfers van? of ben je maar gewoon maar wat aan het typen

ik zie graag de cijfers van je
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Misdaadcijfers van het CBS 2022:
Geregistreerde verdachten

Totaal verdachten van misdrijven 158.000

Nederlandse achtergrond: 73.000
Met migratieachtergrond: 84.000

En hoeveel procent van onze bevolking heeft een migratieachtergrond? Ze zijn wel echt oververtegenwoordigd.
pi_218562011
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:47 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

En hoeveel procent van onze bevolking heeft een migratieachtergrond? Ze zijn wel echt oververtegenwoordigd.

En totaal daders van misdrijven?
pi_218562033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:52 schreef Nober het volgende:

[..]
Kan ik niet vinden.

Maar voor misdrijven zoals seksuele uitbuiting heeft 90% van de daders een migratieachtergrond. En is de recidive hoog.

Daar schrik je gewoon van, van die cijfers.

https://www.rijksoverheid(...)-terug-in-oud-gedrag
pi_218562041
quote:

[..]

Tel daarbij op dat personen vanaf de derde generatie allochtonen als 'autochtoon' worden gerekend en de cijfers dus in realiteit nog veel ernstiger zijn. Alsof je een olifant ineens een giraffe gaat noemen. Het zal mij niet verbazen dat de dader ook een migratieachtergrond heeft en hij hier dus eigenlijk niet had moeten zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218562042
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218562046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:52 schreef Nober het volgende:

[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)toffers-in-rotterdam

Deze gaat over moord.
Als je dan ook kijkt naar de samenstelling van de stad, is de conclusie al gauw duidelijk.
https://allecijfers.nl/gemeente/rotterdam/
Dit staat natuurlijk los van dit misdrijf, maar toont wel aan dat daders vaker een migratieachtergrond hebben.
pi_218562047
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 11:56 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Kan ik niet vinden.

Maar voor misdrijven zoals seksuele uitbuiting heeft 90% van de daders een migratieachtergrond. En is de recidive hoog.

https://www.rijksoverheid(...)-terug-in-oud-gedrag
Heel vreemd, terwijl ze in het buitenland vrouwen toch hetzelfde behandelen dan hier.
pi_218562056
Bedankt Halsema en Timmermans
pi_218562072
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:00 schreef harrievankempen het volgende:
Politici die een groot voorstander zijn van de culturele verrijking mag dit zeker worden aangerekend. Ze stellen ze bevolking willens en wetens bloot aan dit soort gevaren want het is door de jaren heen inmiddels wel bekend wat voor vlees in de kuip je importeert.
pi_218562085
quote:

[..]

Als Harvard autoriteit benader ik dit op een andere manier en ik heb recht van spreken.

Eerlijk gezegd schrik ik wel van de hoge cijfers van criminaliteit van mensen met een Nederlands achtergrond.

Uiteindelijk is de beoordeling wat is het totaal van de misdrijven en wat is het procentueel gezien in vergelijking met elkaar

Procentueel kun je gewoon stellen dat autochtone Nederlanders bijna net zoveel criminele activiteiten plegen als allochtone Nederlanders. Ik schaam me wel hiervoor

Het gegeven dat er meer of minder van de waarden zijn waarmee je vergelijkt is helemaal niet relevant. Alleen totalen zijn relevant in met verhoudingen met de aantallen.

De rest is niet anders dan suggestief proberen de werkelijkheid anders neer te zetten om ergens op te kunnen wijzen om gelijk te krijgen.

ZO doen wij dat niet op Harvard.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218562094
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als Harvard autoriteit benader ik dit op een andere manier en ik heb recht van spreken.

Eerlijk gezegd schrik ik wel van de hoge cijfers van criminaliteit van mensen met een Nederlands achtergrond.

Uiteindelijk is de beoordeling wat is het totaal van de misdrijven en wat is het procentueel gezien in vergelijking met elkaar

Procentueel kun je gewoon stellen dat autochtone Nederlanders bijna net zoveel criminele activiteiten plegen als allochtone Nederlanders. Ik schaam me wel hiervoor

Het gegeven dat er meer of minder van de waarden zijn waarmee je vergelijkt is helemaal niet relevant. Alleen totalen zijn relevant in met verhoudingen met de aantallen.

De rest is niet anders dan suggestief proberen de werkelijkheid anders neer te zetten om ergens op te kunnen wijzen om gelijk te krijgen.

_O- love you.

Het is vast een klein rondreizend groepje. :D
pi_218562095
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Politici die een groot voorstander zijn van de culturele verrijking mag dit zeker worden aangerekend. Ze stellen ze bevolking willens en wetens bloot aan dit soort gevaren want het is door de jaren heen inmiddels wel bekend wat voor vlees in de kuip je importeert.
quote:
13s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:00 schreef harrievankempen het volgende:
Eens hoor, maar voor de 100e keer, de dader hiervan is nog niet bekend
pi_218562104
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:07 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
[..]
Eens hoor, maar voor de 100e keer, de dader hiervan is nog niet bekend
Maak maar eens een ritje door Duivendrecht en dan weet je genoeg...
pi_218562109
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 08:23 schreef klaasweetalles het volgende:
De vraag moet eerder zijn moeten die asielzoekers rond dat tijdstip niet binnen zijn in een azc

Ben jij werkelijk zo achterlijk? :')
pi_218562110
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Maak maar eens een ritje door Duivendrecht en dan weet je genoeg...
Joh, maar waarom nu al die speculaties?
pi_218562114
quote:

[..]

Probleem hiervan is dat 2e of 3e generatie allochtonen gerekend worden als autochtoon volgens mij (correct me if im wrong). Dus ook die cijfers kunnen afwijken.

Hoop mensen schrikken als ze dat weten. Voor sommige mensen is het nog een ver van je bed show terwijl andere er middenin wonen.
pi_218562115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:11 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Joh, maar waarom nu al die speculaties?
Omdat er misschien in 1 week tijd bij 3 andere incidenten ook al asielzoekers bij betrokken zijn?
pi_218562124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 12:07 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
_O- love you.

Het is vast een klein rondreizend groepje. :D
De realiteit in dit geval is dat de politie bij het eerste incident in dat gebied heeft aangegeven dat het gepleegd is door een donkere man, dat heeft het slachtoffer kenbaar gemaakt

Waarschijnlijk zal deze dader wel iets te maken kunnen hebben met de slachtoffer van deze topic

Alle CBS cijfertjes zijn helemaal niet relevant. Ik heb je uitgelegd hoe dat benaderd moet worden en dat heb jij maar aan te nemen en op te volgen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218562130
quote:

Aah, dus als in een klas van 10 kinderen Jantje 50% van de misdrijven pleegt is dat helemaal niet relevant. De andere 9 kinderen plegen samen immers ook 50% van de misdrijven!

Ik zou je basisschoolboeken nog maar een keer opzoeken Klaas :W
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:17:04 #250
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218562135
Vervelend gespeculeer hiero.
Er is nog niets bekend, behalve dat het een man is.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')