Normaal binnen een minuut wel hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:26 schreef Alaianaya het volgende:
Ik heb het topic niet gevolgd dus misschien is het hier al besproken, maar hoelang duurt het gemiddeld vanaf het moment dat je 112 belt en er iemand op af gestuurd gaat worden? Kom je bij 112 in de wacht of kan dit nooit gebeuren? En sturen ze direct een politiewagen op je af als je aangeeft dat je belt voor de politie of wordt een inschatting gemaakt a.d.h.v. wat je vertelt?
Niet per se in relatie tot deze zaak, maar ik ben gewoon benieuwd.
Mijn ervaring was dat je niet in de wacht komt en er zo snel mogelijk een ambulance en politie (in mijn geval, er was sprake van een ongeval) gestuurd wordt als je aangeeft dat het serieus is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:26 schreef Alaianaya het volgende:
Ik heb het topic niet gevolgd dus misschien is het hier al besproken, maar hoelang duurt het gemiddeld vanaf het moment dat je 112 belt en er iemand op af gestuurd gaat worden? Kom je bij 112 in de wacht of kan dit nooit gebeuren? En sturen ze direct een politiewagen op je af als je aangeeft dat je belt voor de politie of wordt een inschatting gemaakt a.d.h.v. wat je vertelt?
Kan niet per se over moord vinden, behalve een vage site: https://sociaalweb.nl/nie(...)autochtone%20vrouwen. .Maar wel deze bron, die aantoont dat bepaalde groepen vaker verdacht zijn:quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoeveel moorden zijn er dan door dezelfde herkomst groep gepleegd dit jaar of de afgelopen vijf jaar
heb jij daar cijfers van? of ben je maar gewoon maar wat aan het typen
ik zie graag de cijfers van je
Ze moeten binnen een kwartier te plekke zijn. Dat is de dienstrichtlijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:26 schreef Alaianaya het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NEDquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoeveel moorden zijn er dan door dezelfde herkomst groep gepleegd dit jaar of de afgelopen vijf jaar
heb jij daar cijfers van? of ben je maar gewoon maar wat aan het typen
ik zie graag de cijfers van je
En totaal daders van misdrijven?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED
Misdaadcijfers van het CBS 2022:
Geregistreerde verdachten
Totaal verdachten van misdrijven 158.000
Nederlandse achtergrond: 73.000
Met migratieachtergrond: 84.000
En hoeveel procent van onze bevolking heeft een migratieachtergrond? Ze zijn wel echt oververtegenwoordigd.
Kan ik niet vinden.quote:
Tel daarbij op dat personen vanaf de derde generatie allochtonen als 'autochtoon' worden gerekend en de cijfers dus in realiteit nog veel ernstiger zijn. Alsof je een olifant ineens een giraffe gaat noemen. Het zal mij niet verbazen dat de dader ook een migratieachtergrond heeft en hij hier dus eigenlijk niet had moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
En hoeveel procent van onze bevolking heeft een migratieachtergrond? Ze zijn wel echt oververtegenwoordigd.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)toffers-in-rotterdamquote:
Heel vreemd, terwijl ze in het buitenland vrouwen toch hetzelfde behandelen dan hier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:56 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden.
Maar voor misdrijven zoals seksuele uitbuiting heeft 90% van de daders een migratieachtergrond. En is de recidive hoog.
https://www.rijksoverheid(...)-terug-in-oud-gedrag
Politici die een groot voorstander zijn van de culturele verrijking mag dit zeker worden aangerekend. Ze stellen ze bevolking willens en wetens bloot aan dit soort gevaren want het is door de jaren heen inmiddels wel bekend wat voor vlees in de kuip je importeert.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:00 schreef harrievankempen het volgende:
Bedankt Halsema en Timmermans
Als Harvard autoriteit benader ik dit op een andere manier en ik heb recht van spreken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als Harvard autoriteit benader ik dit op een andere manier en ik heb recht van spreken.
Eerlijk gezegd schrik ik wel van de hoge cijfers van criminaliteit van mensen met een Nederlands achtergrond.
Uiteindelijk is de beoordeling wat is het totaal van de misdrijven en wat is het procentueel gezien in vergelijking met elkaar
Procentueel kun je gewoon stellen dat autochtone Nederlanders bijna net zoveel criminele activiteiten plegen als allochtone Nederlanders. Ik schaam me wel hiervoor
Het gegeven dat er meer of minder van de waarden zijn waarmee je vergelijkt is helemaal niet relevant. Alleen totalen zijn relevant in met verhoudingen met de aantallen.
De rest is niet anders dan suggestief proberen de werkelijkheid anders neer te zetten om ergens op te kunnen wijzen om gelijk te krijgen.
ZO doen wij dat niet op Harvard.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Politici die een groot voorstander zijn van de culturele verrijking mag dit zeker worden aangerekend. Ze stellen ze bevolking willens en wetens bloot aan dit soort gevaren want het is door de jaren heen inmiddels wel bekend wat voor vlees in de kuip je importeert.
Eens hoor, maar voor de 100e keer, de dader hiervan is nog niet bekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:00 schreef harrievankempen het volgende:
Bedankt Halsema en Timmermans
Maak maar eens een ritje door Duivendrecht en dan weet je genoeg...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:07 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
[..]
Eens hoor, maar voor de 100e keer, de dader hiervan is nog niet bekend
Ben jij werkelijk zo achterlijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:23 schreef klaasweetalles het volgende:
De vraag moet eerder zijn moeten die asielzoekers rond dat tijdstip niet binnen zijn in een azc
Joh, maar waarom nu al die speculaties?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Maak maar eens een ritje door Duivendrecht en dan weet je genoeg...
Probleem hiervan is dat 2e of 3e generatie allochtonen gerekend worden als autochtoon volgens mij (correct me if im wrong). Dus ook die cijfers kunnen afwijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als Harvard autoriteit benader ik dit op een andere manier en ik heb recht van spreken.
Eerlijk gezegd schrik ik wel van de hoge cijfers van criminaliteit van mensen met een Nederlands achtergrond.
Uiteindelijk is de beoordeling wat is het totaal van de misdrijven en wat is het procentueel gezien in vergelijking met elkaar
Procentueel kun je gewoon stellen dat autochtone Nederlanders bijna net zoveel criminele activiteiten plegen als allochtone Nederlanders. Ik schaam me wel hiervoor
Het gegeven dat er meer of minder van de waarden zijn waarmee je vergelijkt is helemaal niet relevant. Alleen totalen zijn relevant in met verhoudingen met de aantallen.
De rest is niet anders dan suggestief proberen de werkelijkheid anders neer te zetten om ergens op te kunnen wijzen om gelijk te krijgen.
ZO doen wij dat niet op Harvard.
Omdat er misschien in 1 week tijd bij 3 andere incidenten ook al asielzoekers bij betrokken zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:11 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Joh, maar waarom nu al die speculaties?
De realiteit in dit geval is dat de politie bij het eerste incident in dat gebied heeft aangegeven dat het gepleegd is door een donkere man, dat heeft het slachtoffer kenbaar gemaaktquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:07 schreef Black_Baron het volgende:
[..]love you.
Het is vast een klein rondreizend groepje.
Aah, dus als in een klas van 10 kinderen Jantje 50% van de misdrijven pleegt is dat helemaal niet relevant. De andere 9 kinderen plegen samen immers ook 50% van de misdrijven!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:05 schreef klaasweetalles het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |