Wat is dit nu weer voor een rare suggestie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is wachten op een verklaring van de politie
Misschien heeft geert wilders wel een van zijn vriendjes bij de politie gebeld en tegen ze gezegd ga naar dat AZC en pak iemand op
Juist ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
https://digitaal.scp.nl/ssn2020/sociale-veiligheid/
Dat kunnen ze inderdaad zelf bepalen. En op basis daaruit blijkt dat het onveilige gevoel afneemt, zoals je in de grafiek over gevoelens van veiligheid ziet.
Aantal meldingen van seksueel geweld is in twee jaar tijd sterk gestegen - https://nos.nl/l/2541817quote:NOS.nl
Aantal meldingen van seksueel geweld is in twee jaar tijd sterk gestegen
Het aantal meldingen van seksueel geweld en grensoverschrijdend gedrag is de afgelopen jaren sterk toegenomen. Dat blijkt uit een analyse van de cijfers tussen 2020 en 2022. In twee jaar tijd nam het aantal meldingen toe met 37 procent naar ruim 40.000, staat in een rapport van de regeringscommissaris seksueel grensoverschrijdend gedrag.
Het gaat niet om aangiftes bij de politie, maar om meldingen bij hulpinstanties.
Welke sociale controle moet er midden in de nacht diep in een bos zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee, sociale controle zou toch gewoon de standaard moeten zijn?
Of wou jij tot die tijd wel even wapens gaan invoeren?
Ohja, want dit meisje fietste diep in het bos inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:08 schreef roos94 het volgende:
[..]
Welke sociale controle moet er midden in de nacht diep in een bos zijn
verlaten industrieterrein(en) lijkt me redelijk vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ohja, want dit meisje fietste diep in het bos inderdaad
Hoe zie je dat voor je bij de voorbeelden die ik noem?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nee, sociale controle zou toch gewoon de standaard moeten zijn?
Of wou jij tot die tijd wel even wapens gaan invoeren?
O ja, want buutenlaaanders erbij halen is zeldzaam op Fok!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat doe je zelf door Geert erbij te betrekken in dit topic.
Het gebeurde toch in het bos of haal ik nu alle zaken door elkaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:08 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ohja, want dit meisje fietste diep in het bos inderdaad
Ik denk dat je snel je spullen kan pakken als je wapens meeneemt naar je werk, en terecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ligt aan je baas. Als je zegt dat het uit veiligheidsoverwegingen is omdat je 's ochtends of 's avonds een bepaald stuk fietst, en je hebt een normale baas, gaat die er niet zo'n punt van maken lijkt me. Hooguit zeggen dat je wel moet zorgen dat je het goed verborgen houdt op het werk
Nogal jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gebeurde toch in het bos of haal ik nu alle zaken door elkaar
Het is vlak bij de Toekomst gebeurd. Daar is geen bos hoor. Dat is bij de Ziggo Dome, ArenA, enz.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gebeurde toch in het bos of haal ik nu alle zaken door elkaar
Iets met meldingsbereidheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Aantal meldingen van seksueel geweld is in twee jaar tijd sterk gestegen - https://nos.nl/l/2541817
Er is de laatste jaren veel meer aandacht voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dan is het niet zo gek dat het aantal meldingen stijgt en hoeft dat dus nog niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk vaker voorkomt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist ja.
[..]
Aantal meldingen van seksueel geweld is in twee jaar tijd sterk gestegen - https://nos.nl/l/2541817
Als ie slim is niet. Want ook woon-werk verkeer valt onder aansprakelijkheid van de werkgever.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je snel je spullen kan pakken als je wapens meeneemt naar je werk, en terecht.
Gaaf landjequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:11 schreef Tjacka het volgende:
alle vrouwen verplicht op mma
lijkt mij de beste oplossing
die dochter van peter aerts zou ik niet aanspreken iig
Ik las dat ze 50 min door het bos fietste. My bad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is vlak bij de Toekomst gebeurd. Daar is geen bos hoor. Dat is bij de Ziggo Dome, ArenA, enz.
Wedden dat dit bij Imane Khelif niet zou gebeuren. Dan slaat de moordenaar ff een rondje over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:11 schreef Tjacka het volgende:
alle vrouwen verplicht op mma
lijkt mij de beste oplossing
die dochter van peter aerts zou ik niet aanspreken iig
Ja en?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als ie slim is niet. Want ook woon-werk verkeer valt onder aansprakelijkheid van de werkgever.
Paar km verderop waar het vlak, leeg en verlaten is. Zeker diep in de nacht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is vlak bij de Toekomst gebeurd. Daar is geen bos hoor. Dat is bij de Ziggo Dome, ArenA, enz.
Bovendien kan een vluchtige blik het blousje in hier al tot gerekend worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Er is de laatste jaren veel meer aandacht voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dan is het niet zo gek dat het aantal meldingen stijgt en hoeft dat dus nog niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk vaker voorkomt.
Dat lijkt me voor zich spreken eigenlijk.quote:
Dat ook ja. Tegenwoordig is de drempel van schreeuwen wel wat oager geworden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bovendien kan een vluchtige blik het blousje in hier al tot gerekend worden.
Alsof volk wat dit soort gruwelijkheden kan uitvoeren zich ook maar ene zak aantrekt van wat wel of niet legaal isquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kent iedereen het spelletje steen, papier,schaar?
Leuk hoor pepperspray meenemen, maar als dat legaal wordt neemt de verdachte standaard een taser mee, waardoor de ander weer een mes mee neemt, en de volgende weer een klein vuurwapen, de volgende daarop een groot vuurwapen.
Dat dat niet de oplossing is blijkt wel in de VS.
Denk dat wat sociale controle het beste wapen is.
Wat dat betreft kunnen we nog wel wat leren van veel veiligere landen zoals Qatar, Brunei, Indonesië, Oman, Bahrein...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |