Uitgeprocedeerde asielzoeker is het, als ik het zo lees. Die aanrander.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Inburgeren, dat zouden wij beter moeten doen want helaas is het in sommige landen heel normaal dat vrouwen op straat worden geslagen en verkracht.
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh zeker, maar het lijkt me vooral voor jezelf zo irritant leven. Het idee dat je altijd op je hoede moet zijn en het idee te hebben dat je daarmee controle hebt. Want de kans is aannemelijk dat je dat in dit soort zeldzame gevallen toch niet hebt.
Kap eens met die onderbuik berichten de hele tijd en hou je bij de feiten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo ver zijn we al gezonken.
(Maar heb ik ook niet)
Hm nee, dan komen we op het punt en meteen een groot probleem dat we een uitgeprocedeerde asielzoeker terug moeten sturen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Uitgeprocedeerde asielzoeker is het, als ik het zo lees. Die aanrander.
Inburgeren lijkt me niet op zijn plaats?
Goed werkgeverschap.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik werkte in de Kram en de eigenaar bracht al zijn personeel thuis.
Laten we hopen dat deze idioot nergens meer ter wereld zich gaat inburgeren in de toekomst. Achter slot en grendel al zal dat onze samenleving miljoenen kosten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Uitgeprocedeerde asielzoeker is het, als ik het zo lees. Die aanrander.
Inburgeren lijkt me niet op zijn plaats?
Ik denk dat vrouwen dat zelf wel kunnen bepalen, of ze zich 'steeds veiliger' voelen op straat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die onderbuik berichten de hele tijd en hou je bij de feiten.
Het wordt steeds veiliger in Nederland, jij hint op het tegenovergestelde. Juist de vele aandacht in deze zaak laat zien hoe ongebruikelijk het eigenlijk is dat een meisje van d'r fiets wordt getrokken en vermoord. Als het elke week gebeurde was deze reeks niet al 4 delen.
DolleMina hypequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kap eens met die onderbuik berichten de hele tijd en hou je bij de feiten.
Het wordt steeds veiliger in Nederland, jij hint op het tegenovergestelde. Juist de vele aandacht in deze zaak laat zien hoe ongebruikelijk het eigenlijk is dat een meisje van d'r fiets wordt getrokken en vermoord. Als het elke week gebeurde was deze reeks niet al 4 delen.
Ja idd. Vrouwen in Afrika (of waar ie dan ook vandaan komt) hoeven van mij ook niet slachtoffer te worden van dit roofdier.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Laten we hopen dat deze idioot nergens meer ter wereld zich gaat inburgeren in de toekomst. Achter slot en grendel al zal dat onze samenleving miljoenen kosten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
Met alle respect, maar een 17 jarig meisje is vermoord. Waarom gaat het hier ineens over politieke stokpaardjes?
Je doet zelf vrolijk mee???quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik voel een tweet van Greetje aankomen…
Met alle respect, maar je komt inmiddels bijna 10 jaar op FOK! en vraagt je dit nog serieus af?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
Met alle respect, maar een 17 jarig meisje is vermoord. Waarom gaat het hier ineens over politieke stokpaardjes?
Omdat de discussie zeker onder vrouwen op Instagram verschoven is dat ze veilig nachts over straat moeten kunnen naar aanleiding van dat bericht van Nienke 's Gravemade.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
Ik snap niet zo goed wat het stemmen van groen links te maken heeft met dat je vind dat vrouwen ook ‘s nachts veilig over straat moeten kunnen gaan en mannen hun poten thuis moeten houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:31 schreef Landgeld het volgende:
Al die zogenaamde “GroenLinks “ dames met “ik heb recht op de nacht “ , maar ondertussen wel beleid kiezen die asielzoekers binnenlaat.
Love is in the air!
Misschien moeten ze die Instagram post ook in het Pools , Arabisch oid doen
Eens. Ik overwoog het al een tijdje maar heb het net besteld. Hier in Roosendaal schijnt in het bos ook een gek rond te lopen die overdag vrouwen aanrandt en ik wil daar veilig met de hont kunnen lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Busje pepperspray zou je als vrouw gewoon standaard bij je moeten hebben. Zo ver zijn we al gezonken.
(Maar heb ik ook niet)
https://digitaal.scp.nl/ssn2020/sociale-veiligheid/quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen dat zelf wel kunnen bepalen, of ze zich 'steeds veiliger' voelen op straat.
Maar bedankt voor je bijdrage.
Die pepperspray is dan the least of your worries.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
Je snapt dat "wapens" zoals pepperspray en zakmesjes meebrengen ook tegen je gewerkt kan worden? Een sterke vent pakt dat gewoon af en dan is het ineens jouw probleem.
Ligt aan je baas. Als je zegt dat het uit veiligheidsoverwegingen is omdat je 's ochtends of 's avonds een bepaald stuk fietst, en je hebt een normale baas, gaat die er niet zo'n punt van maken lijkt me. Hooguit zeggen dat je wel moet zorgen dat je het goed verborgen houdt op het werkquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:05 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hmmm ik fiets wel eens naar m’n werk maar heb m’n baas toch wat uit te leggen denk ik als ze er achter komen dat ik een mes en pepperspray bij me heb.
Dan heb je tenminste nog een kans, anders heb je helemaal niks, zoals bij Lisa.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
Je snapt dat "wapens" zoals pepperspray en zakmesjes meebrengen ook tegen je gewerkt kan worden? Een sterke vent pakt dat gewoon af en dan is het ineens jouw probleem.
Dat vind ik altijd zo'n kulargument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:40 schreef roos94 het volgende:
Gewoon meer wapens, dan komt alles goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n kulargument.
Die sterke vent is sowieso al van plan om je iets aan te doen. Zonder pepperspray heb je nul kans en met pepperspray heeft hij evenveel kans als wanneer ie enkel z'n kracht gebruikt. Dan trek je als vrouw sowieso aan het kortste end.
Met spray heb je nog iets van een kans.
Maar ook zonder 'de vele culturen die een heel ander gedachtegoed meekrijgen en neerstrijken in Nederland' zijn vrouwen die in het donker alleen fietsen/lopen minder veilig (dat zou logischerwijze niet zo moeten zijn, maar het is helaas wel zo). Het is niet zo dat er nooit iets dergelijks gebeurde voor pak 'm beet 1960 ofzo natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/binnenl(...)ssing-in-de-weg.html
Maar eigenlijk moeten de jongens goed opgevoed worden met het idee dat mannen en vrouwen gelijk zijn.
Goed idee hoor, maar dat schuurt toch een beetje met de vele culturen die een heel ander gedachtegoed meekrijgen en neerstrijken in Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |