abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218560831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:14 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Touwtje aan doen en voordat je op de fiets stapt om je nek of pols doen. Opgelost.
Wordt het nog veel makkelijker om iemand van de fiets te trekken dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218560839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:08 schreef Drxx het volgende:

[..]
Letterlijk wel. ik linkte naar dit:

https://www.ad.nl/binnenl(...)it-abcoude~adf711a4/
Ja, en waar gaat dit topic over
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218560840
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:13 schreef capricia het volgende:
Die 'de verdachte-zonder vaste woon-en verblijfplaats' bij dat AZC:

Dat is dan naar alle waarschijnlijkheid een uitgeprocedeerde asielzoeker die illegaal in dat azc in Amsterdam zat, denk ik.
De vraag is nog altijd is het de goede dader.

hoe zijn ze zo snel bij deze persoon gekomen is mijn vraag nog altijd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:16:51 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218560843
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:13 schreef capricia het volgende:
Die 'de verdachte-zonder vaste woon-en verblijfplaats' bij dat AZC:

Dat is dan naar alle waarschijnlijkheid een uitgeprocedeerde asielzoeker die illegaal in dat azc in Amsterdam zat, denk ik.
Ja, zal nog wel bij bekenden daar zitten dan. En moet je als politie met dat soort mensen? Letterlijk uitzetten kan niet. Nachtje in de cel zijn ze meestal niet echt onder de indruk van. Je hebt van die politievlogs van Jan Willem, daar zijn ze in Utrecht centrum ook steeds bezig met dezelfde uitgeprocedeerde asielzoekers die winkeldiefstal plegen of mensen lastig vallen. Grote mond, verzetten arrestatie, nachtje de cel in en het begint weer opnieuw.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:16:51 #55
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218560844
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Of te wurgen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218560845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:16 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Ja, en waar gaat dit topic over
pi_218560847
Dit is volkomen volgens verwachting allemaal, als je al die butenlanders binnenlaat. Heet het dan nog wel een misdrijf?
Is gewoon logische gevolgschade waar we geen aandacht aan moeten schenken en gewoon mee moeten dealen.
Het is het één of het ander.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyaenidae op 22-08-2025 09:25:08 ]
pindazakje
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:18:17 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218560857
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:10 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, maar dan heb je in ieder geval nog een kans als het lukt.

Dan ben je niet totaal overgeleverd aan zo een gek.
“Wapenbeheersing is nogal een dingetje. Daarom wordt er binnen politie en defensie intensief op getraind. Ook bij professionals wil dat toch nog wel eens verkeerd aflopen. Gisteren nog in Duitsland.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218560861
quote:

[..]
Je hebt ook pepperspray die je met een clip aan je riem kan vastmaken, ik heb het net gegoogeld.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218560864
Ze sluiten nog steeds niet uit dat de opgepakte verdachte uit het AZC iets te maken heeft met de moord.
pi_218560866
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:15 schreef -river- het volgende:

[..]
Mijn dochter ook niet, dat is een schatje. Ik heb mijn jeugd (en nog lang erna) achter de bar op stratumseind in Eindhoven doorgebracht en dat vormt dan toch een heel ander karakter.
Ik wist niet dat jullie een kind hadden @vogeltjesdans ?
pindazakje
pi_218560867
quote:

[..]
Nee, want je kunt het onder je kleren verstoppen. Doorgaans trekt men aan een arm of kleding als iemand van de fiets getrokken wordt. Niet aan iets kleins als een touwtje, wat je ook nog eens niet ziet. Voor die tijd zelf van je hoofd of pols halen gaat makkelijker dan uit een tas halen, dat is de achterliggende gedachte.
pi_218560868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Dit is volkomen volgens verwachting allemaal, als je als die butenlanders binnenlaat. Heet het dan nog wel een misdrijf?
Is gewoon logische gevolgschade waar we geen aandacht aan moeten schenken en gewoon mee moeten dealen.
Het is het één of het ander.
Er vinden heel veel moorden plaats in Nederland

quote:
Er zijn 33 moorden gepleegd in de eerste vier maanden van 2025, een daling van twaalf moorden ten opzichte van dezelfde periode in 2024. Hoewel de definitieve cijfers voor heel 2025 nog niet beschikbaar zijn, is er een merkbare daling in het aantal moordslachtoffers in de eerste helft van het jaar.
hoeveel hiervan door AZC figuuren?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218560877
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:15 schreef -river- het volgende:

[..]
Mijn dochter ook niet, dat is een schatje. Ik heb mijn jeugd (en nog lang erna) achter de bar op stratumseind in Eindhoven doorgebracht en dat vormt dan toch een heel ander karakter.
Hé, dat was vroeger mijn tweede thuis.

Toen was het voor ons overigens heel normaal om te zorgen dat vrouwen niet alleen naar huis hoefden te fietsen.
pi_218560881
Hoe snel zou het eigenlijk duren voor je uitsluitsel hebt van DNA?
pi_218560884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Je hebt ook pepperspray die je met een clip aan je riem kan vastmaken, ik heb het net gegoogeld.
Allemaal schijnmaatregelen die 0.0 helpen tegen die ene complete gek en de 0.0001% kans dat jij die net toevallig tegenkomt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218560886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hé, dat was vroeger mijn tweede thuis.

Toen was het voor ons overigens heel normaal om te zorgen dat vrouwen niet alleen naar huis hoefden te fietsen.
Ik werkte in de Kram en de eigenaar bracht al zijn personeel thuis.
pi_218560891
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:16 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, zal nog wel bij bekenden daar zitten dan. En moet je als politie met dat soort mensen? Letterlijk uitzetten kan niet. Nachtje in de cel zijn ze meestal niet echt onder de indruk van. Je hebt van die politievlogs van Jan Willem, daar zijn ze in Utrecht centrum ook steeds bezig met dezelfde uitgeprocedeerde asielzoekers die winkeldiefstal plegen of mensen lastig vallen. Grote mond, verzetten arrestatie, nachtje de cel in en het begint weer opnieuw.
Een winkeldiefstal vind ik nog wel vallen onder overlast gevend.
Maar vrouwen van hun fiets trekken en gewelddadig aanranden of andere gewelddadige zedendelicten van een heel andere categorie.
Die laatste mag van mij met prioriteit voor altijd van onze straten verwijderd worden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218560896
Of je koopt zo een professioneel ding zoals de polite heeft:

https://firstcarecompany.(...)tEAQYBSABEgJM5vD_BwE
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:24:20 #70
338319 ZarB
Piña colada
pi_218560903
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Allemaal schijnmaatregelen die 0.0 helpen tegen die ene complete gek en de 0.0001% kans dat jij die net toevallig tegenkomt
Altijd in angst leven met de kans dat je alsnog niets kunt áls je dus die ene toevallige keer iemand tegenkomt of je niet laten leiden door angst en dan toevallig ook die ene verkeerde tegenkomen. Ik kies toch echt voor het tweede en zal mijn kind ook absoluut niet meegeven dat ze pepperspray of messen mee moet nemen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:25:30 #71
338319 ZarB
Piña colada
pi_218560916
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar vrouwen van hun fiets trekken en gewelddadig aanranden of andere gewelddadige zedendelicten van een heel andere categorie.
Die laatste mag van mij met prioriteit voor altijd van onze straten aardbol verwijderd worden.
Fixed.
pi_218560919
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:24 schreef ZarB het volgende:

[..]
Altijd in angst leven met de kans dat je alsnog niets kunt áls je dus die ene toevallige keer iemand tegenkomt of je niet laten leiden door angst en dan toevallig ook die ene verkeerde tegenkomen. Ik kies toch echt voor het tweede en zal mijn kind ook absoluut niet meegeven dat ze pepperspray of messen mee moet nemen.
Daar is iedereen ook vrij in. :) :)

Ik denk dat iedereen daar ook andere ervaringen mee heeft.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:25:45 #73
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218560921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:24 schreef ZarB het volgende:

[..]
Ik ook niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218560929
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Die laatste mag van mij met prioriteit voor altijd van onze straten verwijderd worden.
Inburgeren, dat zouden wij beter moeten doen want helaas is het in sommige landen heel normaal dat vrouwen op straat worden geslagen en verkracht.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 09:26:55 #75
338319 ZarB
Piña colada
pi_218560930
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 09:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Daar is iedereen ook vrij in. :) :)

Ik denk dat iedereen daar ook andere ervaringen mee heeft.
Oh zeker, maar het lijkt me vooral voor jezelf zo irritant leven. Het idee dat je altijd op je hoede moet zijn en het idee te hebben dat je daarmee controle hebt. Want de kans is aannemelijk dat je dat in dit soort zeldzame gevallen toch niet hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')