Welnee. En zeker niet als er flink gezopen wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Zo'n gek gaat vast niet op het Leidseplein tekeer.
En ik denk wel dat een iedereen wat extra op elkaar let na dit

Ja, het is alleen totaal offtopic geleuter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister goser ik hou me altijd aan feiten en mogelijkheden binnen de feiten die in onze samenleving plaatsvinden.links of rechts
[..]
Kortom binnen de politie gebeuren ook dingen die het daglicht niet kunnen verdragen
Peter R. de Vries heeft daar ook in het verleden diverse keren op gewezen

Ik denk niet dat dit erg veel invloed zal hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:33 schreef capricia het volgende:
Over het gevoel van veiligheid gesproken:
We gaan het weekend in, veel vrouwen willen stappen, ook in Amsterdam.
En deze gestoorde gek loopt nog vrij rond.

Etnisch profileren of patroon herkenning? Als je nu opzoekt welke groep vaker een misdrijf pleegt, is het niet zo gek dat er aan etnisch profileren gedaan wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
luister goser ik hou me altijd aan feiten en mogelijkheden binnen de feiten die in onze samenleving plaatsvinden.links of rechts
[..]
Kortom binnen de politie gebeuren ook dingen die het daglicht niet kunnen verdragen
Peter R. de Vries heeft daar ook in het verleden diverse keren op gewezen

Dat moet nog blijken als de politie met een verklaring komt waarom onze AZC figuur is aangehouden. Dan moet je de topic gewoon beter lezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, het is alleen totaal offtopic geleuter.

Alleen gaat VVD aan die arbeidsmigrant sowieso niets doen. En dat hoeft ook niet, want als je zorgt dat de asielstroom opdroogt, heb je geen van dit soort problemen meer.quote:

Dat AZC figuur was voor een zedenmisdrijf als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken als de politie met een verklaring komt waarom onze AZC figuur is aangehouden. Dan moet je de topic gewoon beter lezen.

Smiley gemist?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alleen gaat VVD aan die arbeidsmigrant sowieso niets doen. En dat hoeft ook niet, want als je zorgt dat de asielstroom opdroogt, heb je geen van dit soort problemen meer.

De politie noemde specifiek een man die ook op de fiets was. Wellicht had Lisa dat nog benoemd tijdens het telefoongesprek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:47 schreef DrDentz het volgende:
Weten we zeker dat het een man was? Wat als het een hele sterke en snelle vrouw was?

Als je een fok zolderkamer autist bent, heb je geen last van dit gespuis en deze problematiek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:33 schreef capricia het volgende:
Over het gevoel van veiligheid gesproken:
We gaan het weekend in, veel vrouwen willen stappen, ook in Amsterdam.
En deze gestoorde gek loopt nog vrij rond.

Gedragspatronen zijn nuttige signalen, maar nooit een garantie. Ze helpen bij het begrijpen of voorspellen, maar moeten altijd in de context en met nuance bekeken worden. Wat jij doet is alles op een hoop gooien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:44 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Etnisch profileren of patroon herkenning? Als je nu opzoekt welke groep vaker een misdrijf pleegt, is het niet zo gek dat er aan etnisch profileren gedaan wordt.
Als 8 van de 10 meeuwen op de dak van je auto poepen, zet je dan evengoed je auto in een gebied met meeuwen? Want die overige 2 doen dat niet.

Natuurlijk doen ze datquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Vraag me af of de politie al bij de laatste kroeg/ "grand cafe" is geweest waar ze gezien is. Wellicht dat daar een of ander figuur haar lastig heeft gevallen en gevolgd is.

Nee, smiley vergetenquote:

Goed om te zien dat de FOK! Detectives in topvorm zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Vraag me af of de politie al bij de laatste kroeg/ "grand cafe" is geweest waar ze gezien is. Wellicht dat daar een of ander figuur haar lastig heeft gevallen en gevolgd is.

Je mag altijd naar 0800-7000 bellen om een anonieme tip te geven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:50 schreef inslagenreuring het volgende:

Zou de politie eigenlijk wel het fietspad zijn afgegaan op zoek naar sporen??quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de FOK! Detectives in topvorm zijn

Dan zijn we in de aap gelogeerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:47 schreef DrDentz het volgende:
Weten we zeker dat het een man was? Wat als het een hele sterke en snelle vrouw was?

Natuurlijke vijanden importeren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:44 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Etnisch profileren of patroon herkenning? Als je nu opzoekt welke groep vaker een misdrijf pleegt, is het niet zo gek dat er aan etnisch profileren gedaan wordt.
Als 8 van de 10 meeuwen op de dak van je auto poepen, zet je dan evengoed je auto in een gebied met meeuwen? Want die overige 2 doen dat niet.

Het kan natuurlijk ook dat het 7 minuten heeft geduurd voor ze gevonden is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:55 schreef klaasweetalles het volgende:
De politie had al aangegeven dat heel de route wat is afgelegd op camera beelden is nagetrokken alleen de laatste zes zeven minuten blijkt onduidelijk daarin te zijn
heel toevallig weer
wist de dader dit? is dan ook een vraag

Ik mis nog een aantal usual suspects anders. Ga er vanuit dat de politie ze in dienst genomen heeft na de grote successen uit het verleden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de FOK! Detectives in topvorm zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |