quote:
Ah ik wilde deze zienquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De term Boston Strong komt vaak voor
Je imdb link werkt hier niet.quote:
Oh ja, ik heb het wat geeditquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je imdb link werkt hier niet.
Maar wel een heel goede film ook ja. Volledig anders wel
Fok is gewoon raarquote:
Jij ziet die link tenminste nog.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je imdb link werkt hier niet.
Maar wel een heel goede film ook ja. Volledig anders wel
Ik zag hem ook niet, keek ook via quote of er 1 in zatquote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij ziet die link tenminste nog.
[ afbeelding ]
Ik zag hem alleen als ik op ‘quote’ drukte.
Hij werkte wel.
FOK! doet weer raar idd.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag hem ook niet, keek ook via quote of er 1 in zat
Dat vind ik nou ook.quote:
Thnx. Jij ook. Ben al weer wakker helaasquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 02:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Jij ook. Ben al weer wakker helaas
Morguh mscholquote:
Welke gek heeft dat onderzocht ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:49 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)knacht/82510515.html
Heer MT6quote:
Slaapexpert bij LIJV (Lekker in je Vel) Irma Leijtenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Welke gek heeft dat onderzocht ?![]()
![]()
![]()
Oprotten met je kortere lontje
Ik was een van de andere 2/3quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slaapexpert bij LIJV (Lekker in je Vel) Irma Leijten
Ik volg alleen het SKS. Die is al geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:08 schreef pullup het volgende:
Je moet aan het blazen Fruit
https://www.volkskrant.nl(...)y#Echobox=1755232447
Ghehe mazzel danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 07:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik volg alleen het SKS. Die is al geweest.
Die hadden best wind ook. Mooie wedstrijden gezien.quote:
Heer Vers, insgelijks!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
2
[..]
niet gewoon standaard een slaaptekort hebben![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 06:57 schreef Karzai het volgende:
morning, weer een tropisch dagje vandaag
[ afbeelding ]
Morguh heren en Chanelquote:
Laten wij als 40+-SC kaketoe Elvis adopterenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:42 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)7sriZVYd7tnXJUiTUaLw
Godsamme
Hey Puzzie, de wandeling er al weer opzitten?quote:
Die kan wel bij eendje blijven denk ik. Heeft die parkiet ook meteen een extra vriendjequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Laten wij als 40+-SC kaketoe Elvis adopteren
Kwam jij daaar wel eens?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:42 schreef pullup het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)7sriZVYd7tnXJUiTUaLw
Godsamme
Dan vreet die kanarie van SBE hem opquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar 1 keer koffie gedronken en een appeltaartje gedaanquote:
Of andersomquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vreet die kanarie van SBE hem op
Goedemorgen Dotquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Puzzie, de wandeling er al weer opzitten?
Jaquote:
ALtijd jammer dan dat zoiets failliet gaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar 1 keer koffie gedronken en een appeltaartje gedaan![]()
Je moest op het station echt wel op perron 2 zijn en extra tijd hebben om het te vinden en er te gaan zitten, dat was natuurlijk het probleem ook.
Maar het was een prachtige en unieke tent, maar eentje van in Nederland
Gelijk heb je, al hoewel het nu nog niet zo warm is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot![]()
Nee , ik sla nu ff over . Veel te warm
https://restaurant1eklas.nl/quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd jammer dan dat zoiets failliet gaat
Hier is het toch echt een stuk warmer dan 19 gradenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, al hoewel het nu nog niet zo warm is.
Het is hier nu 19 graden vannacht toen ik beneden kwam was het 14 graden, heerlijk was dat
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:54 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDan geef ik Elvis wel een kans die heeft goed kunnen oefenen.
Elvis has not left the building, the building has left Elvis
Prachtigquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:57 schreef pullup het volgende:
[..]
https://restaurant1eklas.nl/
En de geschiedenis
https://restaurant1eklas.nl/restaurant/geschiedenis
Ben ik even blij dat het hier wat koeler is dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier is het toch echt een stuk warmer dan 19 graden
Het is hier drie dagen knetter heet , in die dagen kom ik amper buiten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat het hier wat koeler is dan.
Gisteren was het hier bloedheet. Maar goed de dag is nog niet om kan allemaal nog
Groot gelijk hoor, ik zit dan ook opgesloten in huis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is hier drie dagen knetter heet , in die dagen kom ik amper buiten.
Morgen weer lopen
quote:
Free Elvis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:
Ah maar die zitten overal wel op FOK!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]ik ga naar waar de gezellig mensen zitten
Maar vooral in 40+, ongezellige mensen motten we hier niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah maar die zitten overal wel op FOK!
Die komen niet door het poortje ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar vooral in 40+, ongezellige mensen motten we hier niet.
Nou ja als het zo heet is krijg ik ook last van mijn voet, ik heb een hallux valgus voet en dat gaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, ik zit dan ook opgesloten in huis.
Hey Lovelyquote:
Moest even kijken wat dat is, lijkt mij geen pretjequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja als het zo heet is krijg ik ook last van mijn voet, ik heb een hallux valgus voet en dat gaat
op een gegeven moment pijn doen met lopen(, voeten zwellen sowieso op als het warm is.
Over twee weken moet ik naar het ziekenhuis om te kijken of ik daaraan geopereerd kan worden.
Nope.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komen niet door het poortje ?![]()
SBE
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel engquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even kijken wat dat is, lijkt mij geen pretje
Hopelijk kunnen ze er iets aan doen
Als je dat spannend vindt kan je vaak ook wel een roesje erbij vragen, ga je toch lekker slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel eng![]()
Aan de andere kant: ik kan al jaren geen normale schoenen meer aan , geen hakken dragen , terwijl ik een hele collectie heb , en het doet pijn , dus ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt om me te laten opereren
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik opquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat spannend vindt kan je vaak ook wel een roesje erbij vragen, ga je toch lekker slapen.
Zo'n Hallux Valgus is echt heel pijnlijk en ook ongemakkelijk omdat veel schoenen niet meer kan dragen.
Sterkte!
Ik dacht dat je het spannend vond dat je de operatie mee krijgt als je een ruggenprik krijgtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik op
Nee dat vind ik niet engquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het spannend vond dat je de operatie mee krijgt als je een ruggenprik krijgt
Zelf heb ik ook weleens een ruggenprik gehad en vond het vooraf een heel eng idee, dat ze zo in je rug in een kwetsbaar gebied gaan prikken, maar het werd inderdaad verdoofd en voelde er niets van.
Snap ik dat je dat spannend vind. Knap dat je dan toch nog zoveel wandelt moet toch ook pijnlijk zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel eng![]()
Aan de andere kant: ik kan al jaren geen normale schoenen meer aan , geen hakken dragen , terwijl ik een hele collectie heb , en het doet pijn , dus ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt om me te laten opereren
Mijn killerparkiet wil je handje wel vast houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik op
Ik loop alleen in schoenen die uitgelopen zijn , of vooral bij één voet , ik ook niet op alle schoenen lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik dat je dat spannend vind. Knap dat je dan toch nog zoveel wandelt moet toch ook pijnlijk zijn?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet wil je handje wel vast houden.
Goed hydrateren is belangrijkquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Hoe was de wandeling vandaag?
Wel genieten.quote:
Dat is wel het leukst.quote:
Ik heb er een paar keer geluncht. Je moet het inderdaad weten dat het er zit. Maar de keren dat ik er was, was het heel erg druk. Bijzondere locatie inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar 1 keer koffie gedronken en een appeltaartje gedaan![]()
Je moest op het station echt wel op perron 2 zijn en extra tijd hebben om het te vinden en er te gaan zitten, dat was natuurlijk het probleem ook.
Maar het was een prachtige en unieke tent, maar eentje van in Nederland
Hey Dame Shii.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer geluncht. Je moet het inderdaad weten dat het er zit. Maar de keren dat ik er was, was het heel erg druk. Bijzondere locatie inderdaad.
Hey maar waarom heb je nu weer vakantie van DTS dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Er verdwijnen steeds meer van dit soort zaken op een station.
Dm hem even andersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey maar waarom heb je nu weer vakantie van DTS dan?
Wel.quote:
Ah die DM ban is er nu af? Beterquote:
Hier zit nu een AH to go. Of dat nou beter is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Dat zou niet bepaald mijn idee van lunch locatie zijn
Daar kom ik helemaal nooitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zit nu een AH to go. Of dat nou beter is.
Je mag vakanties niet bespreken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah die DM ban is er nu af? Beter
Maar goed geen antwoord is ook een antwoord
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag vakanties niet bespreken.
Ze maken er vaak eenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Het is een redelijke standaard zooi aan het worden overalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken er vaak eenstarbucks
van
Ja dat is zo. Maar juist in Amsterdam zou het toch wel goed moeten lopen lijkt me.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Echt veel te overgewaardeerde tent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken er vaak eenstarbucks
van
Wat ik las in het bericht van pullup dat ze achter de poortjes zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar juist in Amsterdam zou het toch wel goed moeten lopen lijkt me.
Hopelijk kan je na de operatie weer goed lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik loop alleen in schoenen die uitgelopen zijn , of vooral bij één voet , ik ook niet op alle schoenen lopen.
En meestal als ik te lang loop krijg ik likdoorns en blaren , moet ik de tenen weer intapen en dat maakt het lopen niet altijd leuk terwijl ik wel echt hou van lopen
Of ik geopereerd word weet ik nog nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je na de operatie weer goed lopen
Ik loop al weer te ver vooruitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ik geopereerd word weet ik nog niet![]()
Ik moet eerst naar het zieken voor een foto , daarna afspraak met orthopeed en dan afwachten wat daar uitkomt
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik loop al weer te ver vooruit![]()
Nou hopelijk kan je geopereerd worden en kan je daarna weer goed lopen
Had vandaag weer iemand voor horren en plisse gordijnenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had vandaag weer iemand voor horren en plisse gordijnen
Vragen voor een hoor 323 euro
Wilde van de plisse, die kan je open en dicht doen handig voor je dekbed uitkloppen
Hier gaan er wel iets van 14 deze per week doorheen.quote:
Ja dat is ook wel lekker met warm weer, maar ik vind het vaak te zoet. Een tijd terug op het station wel een keer een frappuccino genomen. Die was wel lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier gaan er wel iets van 14 deze per week doorheen.
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo viesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel zoet denk, drink het zelf niet.quote:
Het is idd heel erg zoet, ik vind het niet te zuipenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel zoet denk, drink het zelf niet.
Die maak ik lekker zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben alleen in die in Bangkok binnen geweest. En dat was omdat degene met wie ik was perse wilde.quote:
Je komt er niet perse van buitenaf in, eerst het perron op geloof ik. Dus dat beperkt welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik las in het bericht van pullup dat ze achter de poortjes zitten.
Ik maak er echt een punt van om nooit Starbucks te drinkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben alleen in die in Bangkok binnen geweest. En dat was omdat degene met wie ik was perse wilde.
Dat scheelt gewoon omzet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Je komt er niet perse van buitenaf in, eerst het perron op geloof ik. Dus dat beperkt wel
Zulk ongedierte...............quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:54 schreef pullup het volgende:
Wellicht wat voor Ajax @:marcb1974 ?
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwgqtrom5s2f
Weet wel de bal te behouden.quote:
Lekker nuttig als je alleen rondjes kan rennenquote:
Daar is op te trainen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker nuttig als je alleen rondjes kan rennen
Niet door de gemiddelde voetballer, daar heb je een IQ voor nodig hoger dan 42.quote:
Hey Domnivoorquote:
Nog te doen met de warmte bij jou?quote:
Het valt hier nu wel mee. Er hangt wat bewolking die verkoeling geeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog te doen met de warmte bij jou?
Binnen is het goed te doen, lekker kunnen koelen vannacht. Maar buiten is het hier nu 30 graden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het valt hier nu wel mee. Er hangt wat bewolking die verkoeling geeft.
Hoe is het bij jou?
Dan lekker binnen blijven als het kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen is het goed te doen, lekker kunnen koelen vannacht. Maar buiten is het hier nu 30 graden.
Ik ook, dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak er echt een punt van om nooit Starbucks te drinken
Zal wel moeten, mijn scootmobiel is stukquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan lekker binnen blijven als het kan.
Oh, dat is flink balen Dotteke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel moeten, mijn scootmobiel is stuk
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, dat is flink balen Dotteke.
Lekker dan. Kun je je wel redden tot na maandag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgen
drie weken geleden al onderdelen voor die van mij besteld, maar schijnt nog niet binnen te zijn.
Vandaag komt Henk en die neemt mijn kleine mee. Die staat standaard in zijn auto voor als wij weggaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker dan. Kun je je wel redden tot na maandag?
Het idee opzich is idd al ruk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag komt Henk en die neemt mijn kleine mee. Die staat standaard in zijn auto voor als wij weggaan.
Dat is echt een heel kleintje wat stapvoets rijd. Maar goed ben er wel voor even meegeholpen
Het idee niet weg te kunnen is geen fijn gevoel
Moet ik mijn killerparkiet er even op af sturen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgen
drie weken geleden al onderdelen voor die van mij besteld, maar schijnt nog niet binnen te zijn.
Dat heb ik iedere dag, nog geen 100 meter kunnen lopen en steeds maar weer proberen tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het idee opzich is idd al ruk.
Ik weet dat het niet hetzelfde is als jouw situatie, maar ik heb ooit kruisbanden ingescheurd en dan op krukken moeten lopen en maar paar honderd meter per keer kunnen doen vond ik al kwalitatief uitermate teleurstellend![]()
Ja doet dat ffkes voor mij. Ben ik je eeuwige dankbaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik mijn killerparkiet er even op af sturen?
Dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Go for itquote:
Hele Eendelijke Garde er op af sturen, kijken hoe snel ze die onderdelen kunnen fixen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nog een oude?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hele Eendelijke Garde er op af sturen, kijken hoe snel ze die onderdelen kunnen fixen!
Daar heb je een hoop keukenpersoneel voor nodigquote:
Ah nee, wat erg voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik tegenwoordig in deze sub thuishoor.
Waarom dat? Gewoon extra yoghurt erover een klaar tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn yoghurtmuur, zoals Aoibhin het noemt.
[ afbeelding ]
Morgen gaan we hem overschilderen
Volle yoghurt of magere yoghurt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Gewoon extra yoghurt erover een klaar toch
Als het maar goedkope yoghurt is, geen premium spul, dat is zondequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volle yoghurt of magere yoghurt?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn yoghurtmuur, zoals Aoibhin het noemt.
[ afbeelding ]
Welkom danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Welkom dan maar, eens had ik dat ook. 14 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
We hebben een jarige. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Welkom, het valt best mee hier hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Jonger gaat niemand hier worden dus welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Best wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom, het valt best mee hier hoor.
Zeker, we hebben echt nog nooit verlorenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
Wij zijn gewoon het beste korfbalteam van heel 40+
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach hier zijn we sowieso nog jong van geest.
Tot ie zich ook zo gaat bewegen, dan wordt ie soepquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op jouw UI.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot ie zich ook zo gaat bewegen, dan wordt ie soep
Wat is daar te zien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet weten wat ze vanavond gaan kijken.
20h25 NPO 2 kan wel eens interessant worden.
NOS Kamp Tjideng - Oorlog aan beide kanten van het prikkeldraad (NOS)quote:
Kamp Tjideng?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet weten wat ze vanavond gaan kijken.
20h25 NPO 2 kan wel eens interessant worden.
Ok ga ik wellicht even aan beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NOS Kamp Tjideng - Oorlog aan beide kanten van het prikkeldraad (NOS)
Vandaag herdenken we de bevrijding van Indonesië.
Dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ga ik wellicht even aan beginnen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
RIP yoghurtmuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
Als je kind haar beer waterboard
[ afbeelding ]
Wil je er over pratenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Moet dan ook met jou?quote:
Nee hoor mag ook met jou of je killerquote:
Doe maar even met mijn parkiet, zij houdt zo weer een sessie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor mag ook met jou of je killer
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is hequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor mag ook met jou of je killer
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu in één keer besloten heeft dat ik "ouder" geworden ben.quote:
Ja, maar speel het spel gewoon mee, moet ze allebei tevreden stellen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is he
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu in één keer besloten heeft dat ik "ouder" geworden ben.
Qua uiterlijk en gedrag gelukkig niet. Een blinde (nieuwe) vriendin schatte me haar leeftijd in (26), en wordt nog steeds gezien als trainee door nieuwe medewerkers
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ook)
nou dan kan ik mn borst natmakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ook)
Je bent niet de enige gelukkigquote:
Is niet erg hoor, gaat geleidelijk.quote:
Dat zijn de dingen die je wilt horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, gaat geleidelijk.
Ssssst, is een publiekelijk geheim.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is he
Daarom vertel ik het het publiek ook, zodat die het geheim kunnen houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ssssst, is een publiekelijk geheim.
Waarom ben je terug met een nieuw account?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:17 schreef Utopica het volgende:
Als we het dan toch over een trip naar down memory lane hebben. Ik heb onlangs (weer) een account aangemaakt.. maar ik heb nog een oude uit 2002. Nou, die posts teruglezen..![]()
![]()
![]()
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je terug met een nieuw account?
O hemel, was het zo erg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Utopica het volgende:
[..]
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaat![]()
(en ik me doodschaam voor mijn posts uit die tijd)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Utopica het volgende:
[..]
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaat![]()
(en ik me doodschaam voor mijn posts uit die tijd)
Kennen wij jou onder een andere naam?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:17 schreef Utopica het volgende:
Als we het dan toch over een trip down memory lane hebben. Ik heb onlangs (weer) een account aangemaakt.. maar ik heb nog een oude uit 2002. Nou, die posts teruglezen..![]()
![]()
![]()
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 actief geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennen wij jou onder een andere naam?
FOK! vraagt nog regelmatig of ik 24+ ben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach hier zijn we sowieso nog jong van geest.
Die hélé oude users zitten dus in 40+ hè.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 ofzo actief geweest.
Maar ben altijd met golven actief geweest, en vooral voor 2010.
O nu ben ik wel heel benieuwd wie je bent. Ken ik je?quote:
Nice!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
FOK! vraagt nog regelmatig of ik 24+ ben.
Ik heb nog geen bekende namen gezien. Denk dat de mensen die ik ken vooral klagen dat Fok! Fok! niet meer isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die hélé oude users zitten dus in 40+ hè.
Ik ben hier van 2012quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:39 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bekende namen gezien. Denk dat de mensen die ik ken vooral klagen dat Fok! Fok! niet meer is
Laatste keer dat ik gegolfd heb moet in het vorig millenium zijn geweestquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 actief geweest.
Maar ben altijd met golven actief geweest, en vooral voor 2010.
:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gegolfd heb moet in het vorig millenium zijn geweest
O dat is al een heel eind zegquote:
Nee, op FOK!quote:
Ik ook niet.quote:
Sssst.quote:
Ik heb geen idee hoelang ik hier mee post eigenlijk. AL wel een tijdje volgens mijquote:
Na UTO zoietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang ik hier mee post eigenlijk. AL wel een tijdje volgens mij
Zou zo maar kunnen. En toen b en ik naar DTS geloktquote:
Gelokt toch niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. En toen b en ik naar DTS gelokttot groot genoegen van iedereen
Ja Jippie mentionde mij daar toen.quote:
Dat is toch niet lokken , je komt er nog steeds dussquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jippie mentionde mij daar toen.
Ik kwam hier toen Sacha nog mod wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Alleen de Dees post hier langer dan ik.
Roepen dan ook goed. Roepen, lokken als het beestje maar een naam heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is toch niet lokken , je komt er nog steeds duss
Hey Tonjaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben hier sinds 2003. Mij pa lag op sterven en we wilden bij hem waken. Ik moest wakker blijven en verveelde me, toen heb ik fok! gevonden.
Dat is waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roepen dan ook goed. Roepen, lokken als het beestje maar een naam heeft.
Ja ik kom er nog steeds. Wel een heel stuk minder.
O das balen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Godgloeiende, heb ik vanmiddag bij de wehkamp beddengoed besteld kom ik net een tegoedbon tegen.
Ik toen Karina nog mod was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kwam hier toen Sacha nog mod was
Van 40+?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik toen Karina nog mod was.
Zij was de eerste mod van 40+.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij was de eerste mod van 40+.
Ach dat is mij al eens eerder overkomen.quote:
Nou dan heb je nog een bon om iets anders te kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dat is mij al eens eerder overkomen.
Maar ik koop er alleen beddegoed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog een bon om iets anders te kopen.
Oquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik koop er alleen beddegoed.
Toen ik hier kwam waren er geen mods, nog niet eigenlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik toen Karina nog mod was.
Er was idd wel een tijd ook zonder mods soort vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam waren er geen mods, nog niet eigenlijk
Wij konden zonder een mod ook goed doorgaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was idd wel een tijd ook zonder mods soort van
heel soms heb je toch wel een mod nodig maar over het algemeen gaat het hier nu al jaren goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij konden zonder een mod ook goed doorgaan.
Als ik het maar niet hoef te doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
heel soms heb je toch wel een mod nodig maar over het algemeen gaat het hier nu al jaren goed
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het maar niet hoef te doen.
Wat een broekiequote:
Misschien iets voor die kleine meidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O, ga jij zo beginnen????
[ afbeelding ]
Bestelling annuleren en volgende week opnieuw bestellen met korting.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Godgloeiende, heb ik vanmiddag bij de wehkamp beddengoed besteld kom ik net een tegoedbon tegen.
Soms is het simpelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bestelling annuleren en volgende week opnieuw bestellen met korting.
Dat kan niet (meer) Ik heb het nodig en het is al onderweg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bestelling annuleren en volgende week opnieuw bestellen met korting.
Dan kun je er misschien iemand anders blij mee maken. Parkietje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan niet (meer) Ik heb het nodig en het is al onderweg.
Met een dekbed? Als ik die in haar kooi doe dan zit zij vastgeklemd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kun je er misschien iemand anders blij mee maken. Parkietje?
Dat vind ik nou ook.quote:
Arme ik, dat beest maakt mij af als ik het ook maar in mijn hoofd haal om uit te voeren.quote:
Ik heb toch meer medelijden met die kleine meidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Arme ik, dat beest maakt mij af als ik het ook maar in mijn hoofd haal om uit te voeren.
Ik lees het al. Net zo'n dramaqueen als muis van @DerRabbitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Arme ik, dat beest maakt mij af als ik het ook maar in mijn hoofd haal om uit te voeren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees het al. Net zo'n dramaqueen als muis van @:DerRabbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |