Ja, maar speel het spel gewoon mee, moet ze allebei tevreden stellen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is he
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu in één keer besloten heeft dat ik "ouder" geworden ben.
Qua uiterlijk en gedrag gelukkig niet. Een blinde (nieuwe) vriendin schatte me haar leeftijd in (26), en wordt nog steeds gezien als trainee door nieuwe medewerkers
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ook)
nou dan kan ik mn borst natmakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ook)
Je bent niet de enige gelukkigquote:
Is niet erg hoor, gaat geleidelijk.quote:
Dat zijn de dingen die je wilt horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, gaat geleidelijk.
Ssssst, is een publiekelijk geheim.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is he
Daarom vertel ik het het publiek ook, zodat die het geheim kunnen houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ssssst, is een publiekelijk geheim.
Waarom ben je terug met een nieuw account?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:17 schreef Utopica het volgende:
Als we het dan toch over een trip naar down memory lane hebben. Ik heb onlangs (weer) een account aangemaakt.. maar ik heb nog een oude uit 2002. Nou, die posts teruglezen..![]()
![]()
![]()
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je terug met een nieuw account?
O hemel, was het zo erg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Utopica het volgende:
[..]
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaat![]()
(en ik me doodschaam voor mijn posts uit die tijd)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Utopica het volgende:
[..]
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaat![]()
(en ik me doodschaam voor mijn posts uit die tijd)
Kennen wij jou onder een andere naam?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:17 schreef Utopica het volgende:
Als we het dan toch over een trip down memory lane hebben. Ik heb onlangs (weer) een account aangemaakt.. maar ik heb nog een oude uit 2002. Nou, die posts teruglezen..![]()
![]()
![]()
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 actief geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennen wij jou onder een andere naam?
FOK! vraagt nog regelmatig of ik 24+ ben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach hier zijn we sowieso nog jong van geest.
Die hélé oude users zitten dus in 40+ hè.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 ofzo actief geweest.
Maar ben altijd met golven actief geweest, en vooral voor 2010.
O nu ben ik wel heel benieuwd wie je bent. Ken ik je?quote:
Nice!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
FOK! vraagt nog regelmatig of ik 24+ ben.
Ik heb nog geen bekende namen gezien. Denk dat de mensen die ik ken vooral klagen dat Fok! Fok! niet meer isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die hélé oude users zitten dus in 40+ hè.
Ik ben hier van 2012quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:39 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bekende namen gezien. Denk dat de mensen die ik ken vooral klagen dat Fok! Fok! niet meer is
Laatste keer dat ik gegolfd heb moet in het vorig millenium zijn geweestquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 actief geweest.
Maar ben altijd met golven actief geweest, en vooral voor 2010.
:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gegolfd heb moet in het vorig millenium zijn geweest
O dat is al een heel eind zegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |