Had vandaag weer iemand voor horren en plisse gordijnenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had vandaag weer iemand voor horren en plisse gordijnen
Vragen voor een hoor 323 euro
Wilde van de plisse, die kan je open en dicht doen handig voor je dekbed uitkloppen
Hier gaan er wel iets van 14 deze per week doorheen.quote:
Ja dat is ook wel lekker met warm weer, maar ik vind het vaak te zoet. Een tijd terug op het station wel een keer een frappuccino genomen. Die was wel lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier gaan er wel iets van 14 deze per week doorheen.
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo viesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel zoet denk, drink het zelf niet.quote:
Het is idd heel erg zoet, ik vind het niet te zuipenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel zoet denk, drink het zelf niet.
Die maak ik lekker zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben alleen in die in Bangkok binnen geweest. En dat was omdat degene met wie ik was perse wilde.quote:
Je komt er niet perse van buitenaf in, eerst het perron op geloof ik. Dus dat beperkt welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik las in het bericht van pullup dat ze achter de poortjes zitten.
Ik maak er echt een punt van om nooit Starbucks te drinkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben alleen in die in Bangkok binnen geweest. En dat was omdat degene met wie ik was perse wilde.
Dat scheelt gewoon omzet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Je komt er niet perse van buitenaf in, eerst het perron op geloof ik. Dus dat beperkt wel
Zulk ongedierte...............quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:54 schreef pullup het volgende:
Wellicht wat voor Ajax @:marcb1974 ?
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwgqtrom5s2f
Weet wel de bal te behouden.quote:
Lekker nuttig als je alleen rondjes kan rennenquote:
Daar is op te trainen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker nuttig als je alleen rondjes kan rennen
Niet door de gemiddelde voetballer, daar heb je een IQ voor nodig hoger dan 42.quote:
Hey Domnivoorquote:
Hoi Dottekequote:
Nog te doen met de warmte bij jou?quote:
Het valt hier nu wel mee. Er hangt wat bewolking die verkoeling geeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog te doen met de warmte bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |