Ik heb er een paar keer geluncht. Je moet het inderdaad weten dat het er zit. Maar de keren dat ik er was, was het heel erg druk. Bijzondere locatie inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar 1 keer koffie gedronken en een appeltaartje gedaan![]()
Je moest op het station echt wel op perron 2 zijn en extra tijd hebben om het te vinden en er te gaan zitten, dat was natuurlijk het probleem ook.
Maar het was een prachtige en unieke tent, maar eentje van in Nederland
Hey Dame Shii.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer geluncht. Je moet het inderdaad weten dat het er zit. Maar de keren dat ik er was, was het heel erg druk. Bijzondere locatie inderdaad.
Hey maar waarom heb je nu weer vakantie van DTS dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Er verdwijnen steeds meer van dit soort zaken op een station.
Dm hem even andersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey maar waarom heb je nu weer vakantie van DTS dan?
Wel.quote:
Ah die DM ban is er nu af? Beterquote:
Hier zit nu een AH to go. Of dat nou beter is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Dat zou niet bepaald mijn idee van lunch locatie zijn
Daar kom ik helemaal nooitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zit nu een AH to go. Of dat nou beter is.
Je mag vakanties niet bespreken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah die DM ban is er nu af? Beter
Maar goed geen antwoord is ook een antwoord
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag vakanties niet bespreken.
Ze maken er vaak eenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Het is een redelijke standaard zooi aan het worden overalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken er vaak eenstarbucks
van
Ja dat is zo. Maar juist in Amsterdam zou het toch wel goed moeten lopen lijkt me.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Echt veel te overgewaardeerde tent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken er vaak eenstarbucks
van
Wat ik las in het bericht van pullup dat ze achter de poortjes zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar juist in Amsterdam zou het toch wel goed moeten lopen lijkt me.
Hopelijk kan je na de operatie weer goed lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik loop alleen in schoenen die uitgelopen zijn , of vooral bij één voet , ik ook niet op alle schoenen lopen.
En meestal als ik te lang loop krijg ik likdoorns en blaren , moet ik de tenen weer intapen en dat maakt het lopen niet altijd leuk terwijl ik wel echt hou van lopen
Of ik geopereerd word weet ik nog nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je na de operatie weer goed lopen
Ik loop al weer te ver vooruitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ik geopereerd word weet ik nog niet![]()
Ik moet eerst naar het zieken voor een foto , daarna afspraak met orthopeed en dan afwachten wat daar uitkomt
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik loop al weer te ver vooruit![]()
Nou hopelijk kan je geopereerd worden en kan je daarna weer goed lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |