Nope.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komen niet door het poortje ?![]()
SBE
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel engquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even kijken wat dat is, lijkt mij geen pretje
Hopelijk kunnen ze er iets aan doen
Als je dat spannend vindt kan je vaak ook wel een roesje erbij vragen, ga je toch lekker slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel eng![]()
Aan de andere kant: ik kan al jaren geen normale schoenen meer aan , geen hakken dragen , terwijl ik een hele collectie heb , en het doet pijn , dus ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt om me te laten opereren
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik opquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat spannend vindt kan je vaak ook wel een roesje erbij vragen, ga je toch lekker slapen.
Zo'n Hallux Valgus is echt heel pijnlijk en ook ongemakkelijk omdat veel schoenen niet meer kan dragen.
Sterkte!
Ik dacht dat je het spannend vond dat je de operatie mee krijgt als je een ruggenprik krijgtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik op
Nee dat vind ik niet engquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het spannend vond dat je de operatie mee krijgt als je een ruggenprik krijgt
Zelf heb ik ook weleens een ruggenprik gehad en vond het vooraf een heel eng idee, dat ze zo in je rug in een kwetsbaar gebied gaan prikken, maar het werd inderdaad verdoofd en voelde er niets van.
Snap ik dat je dat spannend vind. Knap dat je dan toch nog zoveel wandelt moet toch ook pijnlijk zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel eng![]()
Aan de andere kant: ik kan al jaren geen normale schoenen meer aan , geen hakken dragen , terwijl ik een hele collectie heb , en het doet pijn , dus ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt om me te laten opereren
Mijn killerparkiet wil je handje wel vast houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik op
Ik loop alleen in schoenen die uitgelopen zijn , of vooral bij één voet , ik ook niet op alle schoenen lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik dat je dat spannend vind. Knap dat je dan toch nog zoveel wandelt moet toch ook pijnlijk zijn?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet wil je handje wel vast houden.
Hoiquote:
Boozequote:
Goed hydrateren is belangrijkquote:
Ad Fundum?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Hoe was de wandeling vandaag?
Wel genieten.quote:
Met vele maten toch?quote:
Zo goed jaquote:
Dat is wel het leukst.quote:
Daarom, en een fust is ook een maatquote:
Ik heb er een paar keer geluncht. Je moet het inderdaad weten dat het er zit. Maar de keren dat ik er was, was het heel erg druk. Bijzondere locatie inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar 1 keer koffie gedronken en een appeltaartje gedaan![]()
Je moest op het station echt wel op perron 2 zijn en extra tijd hebben om het te vinden en er te gaan zitten, dat was natuurlijk het probleem ook.
Maar het was een prachtige en unieke tent, maar eentje van in Nederland
Hey Dame Shii.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer geluncht. Je moet het inderdaad weten dat het er zit. Maar de keren dat ik er was, was het heel erg druk. Bijzondere locatie inderdaad.
Hey maar waarom heb je nu weer vakantie van DTS dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Er verdwijnen steeds meer van dit soort zaken op een station.
Dm hem even andersquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey maar waarom heb je nu weer vakantie van DTS dan?
Wel.quote:
Ah die DM ban is er nu af? Beterquote:
Hier zit nu een AH to go. Of dat nou beter is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:57 schreef Puzzie het volgende:
Dat zou niet bepaald mijn idee van lunch locatie zijn
Daar kom ik helemaal nooitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zit nu een AH to go. Of dat nou beter is.
Je mag vakanties niet bespreken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah die DM ban is er nu af? Beter
Maar goed geen antwoord is ook een antwoord
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag vakanties niet bespreken.
Ze maken er vaak eenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Het is een redelijke standaard zooi aan het worden overalquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken er vaak eenstarbucks
van
Ja dat is zo. Maar juist in Amsterdam zou het toch wel goed moeten lopen lijkt me.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dame Shii.
Echt veel te overgewaardeerde tent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze maken er vaak eenstarbucks
van
Wat ik las in het bericht van pullup dat ze achter de poortjes zitten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar juist in Amsterdam zou het toch wel goed moeten lopen lijkt me.
Hopelijk kan je na de operatie weer goed lopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik loop alleen in schoenen die uitgelopen zijn , of vooral bij één voet , ik ook niet op alle schoenen lopen.
En meestal als ik te lang loop krijg ik likdoorns en blaren , moet ik de tenen weer intapen en dat maakt het lopen niet altijd leuk terwijl ik wel echt hou van lopen
Of ik geopereerd word weet ik nog nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk kan je na de operatie weer goed lopen
Ik loop al weer te ver vooruitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ik geopereerd word weet ik nog niet![]()
Ik moet eerst naar het zieken voor een foto , daarna afspraak met orthopeed en dan afwachten wat daar uitkomt
Dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik loop al weer te ver vooruit![]()
Nou hopelijk kan je geopereerd worden en kan je daarna weer goed lopen
Had vandaag weer iemand voor horren en plisse gordijnenquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had vandaag weer iemand voor horren en plisse gordijnen
Vragen voor een hoor 323 euro
Wilde van de plisse, die kan je open en dicht doen handig voor je dekbed uitkloppen
Hier gaan er wel iets van 14 deze per week doorheen.quote:
Ja dat is ook wel lekker met warm weer, maar ik vind het vaak te zoet. Een tijd terug op het station wel een keer een frappuccino genomen. Die was wel lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier gaan er wel iets van 14 deze per week doorheen.
[ afbeelding ]
Ik vind dat zo viesquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel zoet denk, drink het zelf niet.quote:
Het is idd heel erg zoet, ik vind het niet te zuipenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel zoet denk, drink het zelf niet.
Die maak ik lekker zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben alleen in die in Bangkok binnen geweest. En dat was omdat degene met wie ik was perse wilde.quote:
Je komt er niet perse van buitenaf in, eerst het perron op geloof ik. Dus dat beperkt welquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ik las in het bericht van pullup dat ze achter de poortjes zitten.
Ik maak er echt een punt van om nooit Starbucks te drinkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben alleen in die in Bangkok binnen geweest. En dat was omdat degene met wie ik was perse wilde.
Dat scheelt gewoon omzet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Je komt er niet perse van buitenaf in, eerst het perron op geloof ik. Dus dat beperkt wel
Zulk ongedierte...............quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:54 schreef pullup het volgende:
Wellicht wat voor Ajax @:marcb1974 ?
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lwgqtrom5s2f
Weet wel de bal te behouden.quote:
Lekker nuttig als je alleen rondjes kan rennenquote:
Daar is op te trainen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker nuttig als je alleen rondjes kan rennen
Niet door de gemiddelde voetballer, daar heb je een IQ voor nodig hoger dan 42.quote:
Hey Domnivoorquote:
Hoi Dottekequote:
Nog te doen met de warmte bij jou?quote:
Het valt hier nu wel mee. Er hangt wat bewolking die verkoeling geeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog te doen met de warmte bij jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |