Nope.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 09:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komen niet door het poortje ?![]()
SBE
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel engquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moest even kijken wat dat is, lijkt mij geen pretje
Hopelijk kunnen ze er iets aan doen
Als je dat spannend vindt kan je vaak ook wel een roesje erbij vragen, ga je toch lekker slapen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel eng![]()
Aan de andere kant: ik kan al jaren geen normale schoenen meer aan , geen hakken dragen , terwijl ik een hele collectie heb , en het doet pijn , dus ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt om me te laten opereren
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik opquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je dat spannend vindt kan je vaak ook wel een roesje erbij vragen, ga je toch lekker slapen.
Zo'n Hallux Valgus is echt heel pijnlijk en ook ongemakkelijk omdat veel schoenen niet meer kan dragen.
Sterkte!
Ik dacht dat je het spannend vond dat je de operatie mee krijgt als je een ruggenprik krijgtquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik op
Nee dat vind ik niet engquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het spannend vond dat je de operatie mee krijgt als je een ruggenprik krijgt
Zelf heb ik ook weleens een ruggenprik gehad en vond het vooraf een heel eng idee, dat ze zo in je rug in een kwetsbaar gebied gaan prikken, maar het werd inderdaad verdoofd en voelde er niets van.
Snap ik dat je dat spannend vind. Knap dat je dan toch nog zoveel wandelt moet toch ook pijnlijk zijn?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel spannend , want mocht ik geopereerd worden dan is dat met een ruggenprik en dat vind ik best wel eng![]()
Aan de andere kant: ik kan al jaren geen normale schoenen meer aan , geen hakken dragen , terwijl ik een hele collectie heb , en het doet pijn , dus ik heb nu eindelijk de knoop doorgehakt om me te laten opereren
Mijn killerparkiet wil je handje wel vast houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind een operatie niet spannend maar een ruggenprik wel, mijn moeder is er ook aan geopereerd , het is eigenlijk en kleine ingreep vertelde mijn huisarts, alleen die ruggenprik vind ik wel eng. Maar volgens mij kan je voor verdoofd worden begreep ik, dus daar hoop ik op
Ik loop alleen in schoenen die uitgelopen zijn , of vooral bij één voet , ik ook niet op alle schoenen lopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik dat je dat spannend vind. Knap dat je dan toch nog zoveel wandelt moet toch ook pijnlijk zijn?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet wil je handje wel vast houden.
Hoiquote:
Boozequote:
Goed hydrateren is belangrijkquote:
Ad Fundum?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 11:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Hoe was de wandeling vandaag?
Wel genieten.quote:
Met vele maten toch?quote:
Zo goed jaquote:
Dat is wel het leukst.quote: