Binnen is het goed te doen, lekker kunnen koelen vannacht. Maar buiten is het hier nu 30 graden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het valt hier nu wel mee. Er hangt wat bewolking die verkoeling geeft.
Hoe is het bij jou?
Dan lekker binnen blijven als het kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen is het goed te doen, lekker kunnen koelen vannacht. Maar buiten is het hier nu 30 graden.
Ik ook, dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak er echt een punt van om nooit Starbucks te drinken
Zal wel moeten, mijn scootmobiel is stukquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan lekker binnen blijven als het kan.
Oh, dat is flink balen Dotteke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel moeten, mijn scootmobiel is stuk
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, dat is flink balen Dotteke.
Lekker dan. Kun je je wel redden tot na maandag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgen
drie weken geleden al onderdelen voor die van mij besteld, maar schijnt nog niet binnen te zijn.
Vandaag komt Henk en die neemt mijn kleine mee. Die staat standaard in zijn auto voor als wij weggaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker dan. Kun je je wel redden tot na maandag?
Het idee opzich is idd al ruk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag komt Henk en die neemt mijn kleine mee. Die staat standaard in zijn auto voor als wij weggaan.
Dat is echt een heel kleintje wat stapvoets rijd. Maar goed ben er wel voor even meegeholpen
Het idee niet weg te kunnen is geen fijn gevoel
Moet ik mijn killerparkiet er even op af sturen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgen
drie weken geleden al onderdelen voor die van mij besteld, maar schijnt nog niet binnen te zijn.
Dat heb ik iedere dag, nog geen 100 meter kunnen lopen en steeds maar weer proberen tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het idee opzich is idd al ruk.
Ik weet dat het niet hetzelfde is als jouw situatie, maar ik heb ooit kruisbanden ingescheurd en dan op krukken moeten lopen en maar paar honderd meter per keer kunnen doen vond ik al kwalitatief uitermate teleurstellend![]()
Ja doet dat ffkes voor mij. Ben ik je eeuwige dankbaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik mijn killerparkiet er even op af sturen?
Dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Go for itquote:
Hele Eendelijke Garde er op af sturen, kijken hoe snel ze die onderdelen kunnen fixen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nog een oude?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hele Eendelijke Garde er op af sturen, kijken hoe snel ze die onderdelen kunnen fixen!
Daar heb je een hoop keukenpersoneel voor nodigquote:
Ah nee, wat erg voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik tegenwoordig in deze sub thuishoor.
Waarom dat? Gewoon extra yoghurt erover een klaar tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn yoghurtmuur, zoals Aoibhin het noemt.
[ afbeelding ]
Morgen gaan we hem overschilderen
Volle yoghurt of magere yoghurt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Gewoon extra yoghurt erover een klaar toch
Als het maar goedkope yoghurt is, geen premium spul, dat is zondequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volle yoghurt of magere yoghurt?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn yoghurtmuur, zoals Aoibhin het noemt.
[ afbeelding ]
Welkom danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Welkom dan maar, eens had ik dat ook. 14 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
We hebben een jarige. Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Welkom, het valt best mee hier hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Jonger gaat niemand hier worden dus welkomquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Best wel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Welkom, het valt best mee hier hoor.
Zeker, we hebben echt nog nooit verlorenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:54 schreef Domnivoor het volgende:
Wij zijn gewoon het beste korfbalteam van heel 40+
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach hier zijn we sowieso nog jong van geest.
Die lijkt een beetje op jouw UI.quote:
Tot ie zich ook zo gaat bewegen, dan wordt ie soepquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die lijkt een beetje op jouw UI.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot ie zich ook zo gaat bewegen, dan wordt ie soep
Wat is daar te zien?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet weten wat ze vanavond gaan kijken.
20h25 NPO 2 kan wel eens interessant worden.
NOS Kamp Tjideng - Oorlog aan beide kanten van het prikkeldraad (NOS)quote:
Kamp Tjideng?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die nog niet weten wat ze vanavond gaan kijken.
20h25 NPO 2 kan wel eens interessant worden.
Ok ga ik wellicht even aan beginnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NOS Kamp Tjideng - Oorlog aan beide kanten van het prikkeldraad (NOS)
Vandaag herdenken we de bevrijding van Indonesië.
Dat doe ik dus ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ga ik wellicht even aan beginnen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
RIP yoghurtmuurquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
Als je kind haar beer waterboard
[ afbeelding ]
Wil je er over pratenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Moet dan ook met jou?quote:
Nee hoor mag ook met jou of je killerquote:
Doe maar even met mijn parkiet, zij houdt zo weer een sessie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor mag ook met jou of je killer
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is hequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor mag ook met jou of je killer
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu in één keer besloten heeft dat ik "ouder" geworden ben.quote:
Ja, maar speel het spel gewoon mee, moet ze allebei tevreden stellen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is he
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat mijn lichaam nu in één keer besloten heeft dat ik "ouder" geworden ben.
Qua uiterlijk en gedrag gelukkig niet. Een blinde (nieuwe) vriendin schatte me haar leeftijd in (26), en wordt nog steeds gezien als trainee door nieuwe medewerkers
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ook)
nou dan kan ik mn borst natmakenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you, je weet wat ze zeggen he? Het leven begint pas na je 40ste (helaas de aftakeling ook)
Je bent niet de enige gelukkigquote:
Is niet erg hoor, gaat geleidelijk.quote:
Dat zijn de dingen die je wilt horenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is niet erg hoor, gaat geleidelijk.
Ssssst, is een publiekelijk geheim.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat dat 1 van zijn persoonlijkheden is he
Daarom vertel ik het het publiek ook, zodat die het geheim kunnen houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ssssst, is een publiekelijk geheim.
Waarom ben je terug met een nieuw account?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:17 schreef Utopica het volgende:
Als we het dan toch over een trip naar down memory lane hebben. Ik heb onlangs (weer) een account aangemaakt.. maar ik heb nog een oude uit 2002. Nou, die posts teruglezen..![]()
![]()
![]()
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je terug met een nieuw account?
O hemel, was het zo erg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Utopica het volgende:
[..]
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaat![]()
(en ik me doodschaam voor mijn posts uit die tijd)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:19 schreef Utopica het volgende:
[..]
Omdat het mailadres uit die tijd niet eens meer bestaat![]()
(en ik me doodschaam voor mijn posts uit die tijd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |