Binnen is het goed te doen, lekker kunnen koelen vannacht. Maar buiten is het hier nu 30 graden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het valt hier nu wel mee. Er hangt wat bewolking die verkoeling geeft.
Hoe is het bij jou?
Dan lekker binnen blijven als het kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen is het goed te doen, lekker kunnen koelen vannacht. Maar buiten is het hier nu 30 graden.
Ik ook, dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 13:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak er echt een punt van om nooit Starbucks te drinken
Zal wel moeten, mijn scootmobiel is stukquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan lekker binnen blijven als het kan.
Oh, dat is flink balen Dotteke.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel moeten, mijn scootmobiel is stuk
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh, dat is flink balen Dotteke.
Lekker dan. Kun je je wel redden tot na maandag?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgen
drie weken geleden al onderdelen voor die van mij besteld, maar schijnt nog niet binnen te zijn.
Vandaag komt Henk en die neemt mijn kleine mee. Die staat standaard in zijn auto voor als wij weggaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lekker dan. Kun je je wel redden tot na maandag?
Het idee opzich is idd al ruk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag komt Henk en die neemt mijn kleine mee. Die staat standaard in zijn auto voor als wij weggaan.
Dat is echt een heel kleintje wat stapvoets rijd. Maar goed ben er wel voor even meegeholpen
Het idee niet weg te kunnen is geen fijn gevoel
Moet ik mijn killerparkiet er even op af sturen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en krijg pas na maandag bericht wanneer ze een leen scootmobiel krijgen
drie weken geleden al onderdelen voor die van mij besteld, maar schijnt nog niet binnen te zijn.
Dat heb ik iedere dag, nog geen 100 meter kunnen lopen en steeds maar weer proberen tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het idee opzich is idd al ruk.
Ik weet dat het niet hetzelfde is als jouw situatie, maar ik heb ooit kruisbanden ingescheurd en dan op krukken moeten lopen en maar paar honderd meter per keer kunnen doen vond ik al kwalitatief uitermate teleurstellend![]()
Ja doet dat ffkes voor mij. Ben ik je eeuwige dankbaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik mijn killerparkiet er even op af sturen?
Dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Go for itquote:
Hele Eendelijke Garde er op af sturen, kijken hoe snel ze die onderdelen kunnen fixen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij nog een oude?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hele Eendelijke Garde er op af sturen, kijken hoe snel ze die onderdelen kunnen fixen!
Daar heb je een hoop keukenpersoneel voor nodigquote:
Ah nee, wat erg voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:01 schreef Utopica het volgende:
Ik bedenk me ineens dat ik tegenwoordig in deze sub thuishoor.
Waarom dat? Gewoon extra yoghurt erover een klaar tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn yoghurtmuur, zoals Aoibhin het noemt.
[ afbeelding ]
Morgen gaan we hem overschilderen
Volle yoghurt of magere yoghurt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Gewoon extra yoghurt erover een klaar toch
Als het maar goedkope yoghurt is, geen premium spul, dat is zondequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 18:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Volle yoghurt of magere yoghurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |