Ik heb geen idee hoelang ik hier mee post eigenlijk. AL wel een tijdje volgens mijquote:
Na UTO zoietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang ik hier mee post eigenlijk. AL wel een tijdje volgens mij
Zou zo maar kunnen. En toen b en ik naar DTS geloktquote:
Gelokt toch niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. En toen b en ik naar DTS gelokttot groot genoegen van iedereen
Ja Jippie mentionde mij daar toen.quote:
Dat is toch niet lokken , je komt er nog steeds dussquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jippie mentionde mij daar toen.
Ik kwam hier toen Sacha nog mod wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Alleen de Dees post hier langer dan ik.
Roepen dan ook goed. Roepen, lokken als het beestje maar een naam heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is toch niet lokken , je komt er nog steeds duss
Hey Tonjaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben hier sinds 2003. Mij pa lag op sterven en we wilden bij hem waken. Ik moest wakker blijven en verveelde me, toen heb ik fok! gevonden.
Dat is waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roepen dan ook goed. Roepen, lokken als het beestje maar een naam heeft.
Ja ik kom er nog steeds. Wel een heel stuk minder.
O das balen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Godgloeiende, heb ik vanmiddag bij de wehkamp beddengoed besteld kom ik net een tegoedbon tegen.
Ik toen Karina nog mod was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kwam hier toen Sacha nog mod was
Van 40+?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik toen Karina nog mod was.
Zij was de eerste mod van 40+.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij was de eerste mod van 40+.
Ach dat is mij al eens eerder overkomen.quote:
Nou dan heb je nog een bon om iets anders te kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dat is mij al eens eerder overkomen.
Maar ik koop er alleen beddegoed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog een bon om iets anders te kopen.
Oquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik koop er alleen beddegoed.
Toen ik hier kwam waren er geen mods, nog niet eigenlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik toen Karina nog mod was.
Er was idd wel een tijd ook zonder mods soort vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam waren er geen mods, nog niet eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |