Kennen wij jou onder een andere naam?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:17 schreef Utopica het volgende:
Als we het dan toch over een trip down memory lane hebben. Ik heb onlangs (weer) een account aangemaakt.. maar ik heb nog een oude uit 2002. Nou, die posts teruglezen..![]()
![]()
![]()
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 actief geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kennen wij jou onder een andere naam?
FOK! vraagt nog regelmatig of ik 24+ ben.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Ach hier zijn we sowieso nog jong van geest.
Die hélé oude users zitten dus in 40+ hè.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 ofzo actief geweest.
Maar ben altijd met golven actief geweest, en vooral voor 2010.
O nu ben ik wel heel benieuwd wie je bent. Ken ik je?quote:
Nice!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
FOK! vraagt nog regelmatig of ik 24+ ben.
Ik heb nog geen bekende namen gezien. Denk dat de mensen die ik ken vooral klagen dat Fok! Fok! niet meer isquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die hélé oude users zitten dus in 40+ hè.
Ik ben hier van 2012quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:39 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bekende namen gezien. Denk dat de mensen die ik ken vooral klagen dat Fok! Fok! niet meer is
Laatste keer dat ik gegolfd heb moet in het vorig millenium zijn geweestquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Hélé oude users wellicht, maar voor het laatst in 2015 actief geweest.
Maar ben altijd met golven actief geweest, en vooral voor 2010.
:quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 20:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gegolfd heb moet in het vorig millenium zijn geweest
O dat is al een heel eind zegquote:
Nee, op FOK!quote:
Ik ook niet.quote:
Sssst.quote:
Ik heb geen idee hoelang ik hier mee post eigenlijk. AL wel een tijdje volgens mijquote:
Na UTO zoietsquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoelang ik hier mee post eigenlijk. AL wel een tijdje volgens mij
Zou zo maar kunnen. En toen b en ik naar DTS geloktquote:
Gelokt toch niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. En toen b en ik naar DTS gelokttot groot genoegen van iedereen
Ja Jippie mentionde mij daar toen.quote:
Dat is toch niet lokken , je komt er nog steeds dussquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Jippie mentionde mij daar toen.
Ik kwam hier toen Sacha nog mod wasquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
Alleen de Dees post hier langer dan ik.
Roepen dan ook goed. Roepen, lokken als het beestje maar een naam heeft.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is toch niet lokken , je komt er nog steeds duss
Hey Tonjaquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef tonja het volgende:
Ik ben hier sinds 2003. Mij pa lag op sterven en we wilden bij hem waken. Ik moest wakker blijven en verveelde me, toen heb ik fok! gevonden.
Dat is waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roepen dan ook goed. Roepen, lokken als het beestje maar een naam heeft.
Ja ik kom er nog steeds. Wel een heel stuk minder.
O das balen danquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Godgloeiende, heb ik vanmiddag bij de wehkamp beddengoed besteld kom ik net een tegoedbon tegen.
Ik toen Karina nog mod was.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kwam hier toen Sacha nog mod was
Van 40+?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik toen Karina nog mod was.
Zij was de eerste mod van 40+.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zij was de eerste mod van 40+.
Ach dat is mij al eens eerder overkomen.quote:
Nou dan heb je nog een bon om iets anders te kopen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach dat is mij al eens eerder overkomen.
Maar ik koop er alleen beddegoed.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan heb je nog een bon om iets anders te kopen.
Oquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik koop er alleen beddegoed.
Toen ik hier kwam waren er geen mods, nog niet eigenlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik toen Karina nog mod was.
Er was idd wel een tijd ook zonder mods soort vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam waren er geen mods, nog niet eigenlijk
Wij konden zonder een mod ook goed doorgaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er was idd wel een tijd ook zonder mods soort van
heel soms heb je toch wel een mod nodig maar over het algemeen gaat het hier nu al jaren goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij konden zonder een mod ook goed doorgaan.
Als ik het maar niet hoef te doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
heel soms heb je toch wel een mod nodig maar over het algemeen gaat het hier nu al jaren goed
Doe maar niet neequote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik het maar niet hoef te doen.
Misschien iets voor die kleine meidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
O, ga jij zo beginnen????
[ afbeelding ]
Bestelling annuleren en volgende week opnieuw bestellen met korting.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Godgloeiende, heb ik vanmiddag bij de wehkamp beddengoed besteld kom ik net een tegoedbon tegen.
Soms is het simpelquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bestelling annuleren en volgende week opnieuw bestellen met korting.
Dat kan niet (meer) Ik heb het nodig en het is al onderweg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Bestelling annuleren en volgende week opnieuw bestellen met korting.
Dan kun je er misschien iemand anders blij mee maken. Parkietje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan niet (meer) Ik heb het nodig en het is al onderweg.
Met een dekbed? Als ik die in haar kooi doe dan zit zij vastgeklemd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kun je er misschien iemand anders blij mee maken. Parkietje?
Dat vind ik nou ook.quote:
Arme ik, dat beest maakt mij af als ik het ook maar in mijn hoofd haal om uit te voeren.quote:
Ik heb toch meer medelijden met die kleine meidquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Arme ik, dat beest maakt mij af als ik het ook maar in mijn hoofd haal om uit te voeren.
Ik lees het al. Net zo'n dramaqueen als muis van @DerRabbitquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Arme ik, dat beest maakt mij af als ik het ook maar in mijn hoofd haal om uit te voeren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik lees het al. Net zo'n dramaqueen als muis van @:DerRabbit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |