abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218455380
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218455419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind de verhalen over Jaqueline een beetje opvallend. Jaqueline haar ex man heeft een zeer imposante functie binnen DAF en zij zaten er heel warmpjes bij. Zij kwam op financieel gebied echt niks tekort.

Dat zijn een fangirl was van Michelle was duidelijk, maar ik denk dat het de aandacht en de bijkomende roem haar heel erg aantrokken, want ze probeerde toen wel influencer te worden. Dat is haar uiteindelijk gelukt maar voor het geld heeft ze het nooit hoeven te doen.
Maar zou het ook kunnen dat ze gewoon echt verliefd op elkaar zijn geworden?
Waarom allemaal van die gekke complottheorieën?
Niet specifiek dat jij dat nu doet, maar de verhalen hier worden steeds wilder :')

En zelfs als ze gewoon verliefd op elkaar zijn geworden kan het zo zijn dat ze nu uit elkaar zouden gaan.

Het zijn, zou je bijna denken, net echte mensen :o
pi_218455462
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef LeSage het volgende:

[..]
Niet specifiek dat jij dat nu doet, maar de verhalen hier worden steeds wilder :')

En zelfs als ze gewoon verliefd op elkaar zijn geworden kan het zo zijn dat ze nu uit elkaar zouden gaan.

Haha dit dus.

Ik ben niet zo'n fan van de poly vanwege dat maximale. Maar ik sta hier zo in als je omschrijft. Denk dat het allemaal niet zo spannend is als hier wordt omschreven.
:)
pi_218455470
Naam van de camping pontificaal in beeld op de bon op de laatste story van AM. Dat duurde lang. :D
pi_218455472
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef LeSage het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, mensen worden verliefd en mensen gaan uit elkaar. Het is net het echte leven.

Ik vind de topic titel wel behoorlijk sensatiebelust. Er zijn jonge kinderen in het spel, het is geen tv serie waar we naar kijken. En voor zover ik kan zien zijn ze nog gewoon bij elkaar.
pi_218455496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:55 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, mensen worden verliefd en mensen gaan uit elkaar. Het is net het echte leven.

Ik vind de topic titel wel behoorlijk sensatiebelust. Er zijn jonge kinderen in het spel, het is geen tv serie waar we naar kijken. En voor zover ik kan zien zijn ze nog gewoon bij elkaar.
Hahaha, ik doelde op AM _O- die zijn met 7 over op de camping.
De Bollens zijn niet met 7, toch? Dat was in ieder geval niet wat ik bedoelde :@
pi_218455522
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:30 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Ja dit. Het typisch Spaanse ritme dus. Als een Spaans gezin dit doet is het geen probleem maar omdat Michelle NL is, is het dan wel een probleem.
Tuurlijk, mijn kids kunnen ook niet om 00:00u naar bed. Redden ze écht niet. (En ik ook niet hahaha) Maar als het daar prima gaat, wie zijn wij dan om daarover te zeiken?

Laura Brijde, die in Spanje woont, heeft ook wel eens dingetjes gedeeld over dat zij laat eten en kindjes daar rond een uurtje of 20/21 (?) weet het even niet precies, nog naar de speeltuin toegaan.
Mijn oer-Hollandse kinderen (zeker de jongste van 7) kunnen dus prima zomaar in het weekend tot 12 opblijven en de dag erna weer gewoon functioneren.
Ik snap er niets van, maar die zijn nooit moeilijk met lang opblijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218455540
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:58 schreef LeSage het volgende:

[..]
De Bollens zijn niet met 7, toch? Dat was in ieder geval niet wat ik bedoelde :@
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.

AM laat natuurlijk echt niet per ongeluk beide campings al na dag 1 of 2 in beeld zien hè. Zij is zo gehaaid. Wel beide van Yelloh Village. Samenwerking?
pi_218455583
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.

AM laat natuurlijk echt niet per ongeluk beide campings al na dag 1 of 2 in beeld zien hè. Zij is zo gehaaid. Wel beide van Yelloh Village. Samenwerking?
Als ze hem in haar bio opneemt, dan is het een samenwerking.
pi_218455593
quote:

[..]

Gehaaid is ze zeker ja! Waarschijnlijk goed voor haar engagement als de volgmoekes massaal DM's gaan sturen dat de naam van de camping zichtbaar is 🤡 Of misschien hoopt ze dat er een aantal onverhoopt in de auto stappen om haar in real life te ontmoeten 🤩😆
pi_218455601
Denkt Am nou dat als ze de camping deelt dat iedereen dan meteen in de auto stapt om er ook heen te gaan? Wat een grootheidswaanzin.
pi_218455619
So far doet ze die camping nog niet echt recht met wat ze heeft laten zien :D benieuwd of het morgen beter uit de verf komt.
pi_218455624
Mijn excuses, het klopt dat ze met de auto naar het diner ging.
Zag ik dus verkeerd.
Maar feit blijft wel dat we niet weten hoe ze terugging, auto laten staan? Opgehaald door ouders of broer/ schoonzus , was er iemand Bob?of reed ze wel zelf
pi_218455637
quote:

[..]

Denk ik wel, ze mocht ook met de hele clan op 1 plek wat normaal maar voor 6 mag
pi_218455641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:09 schreef Henrike het volgende:
Mijn excuses, het klopt dat ze met de auto naar het diner ging.
Zag ik dus verkeerd.
Maar feit blijft wel dat we niet weten hoe ze terugging, auto laten staan? Opgehaald door ouders of broer/ schoonzus , was er iemand Bob?of reed ze wel zelf
Maximaal veel vragen.
pi_218455662
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:12 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Maximaal veel vragen.
🤣😂 precies
Maar ik denk dan bij mijn eigen als we wat willen drinken bij een feestje.
Max 1 glas alcohol en zelf terug rijden of we laten een auto staan en gaan met taxi terug.
En gelukkig grote kids die kunnen rijden.
Maar neem geen risico.
pi_218455683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk ik wel, ze mocht ook met de hele clan op 1 plek wat normaal maar voor 6 mag
Ze hadden 2 plekken, waarvan op iedere plek dus eigen 1 teveel was. Maar als uitzondering mocht dat
pi_218455693
Jemig mensen, schakel een detective in. Nee, we weten niet of ze met een drankje (of meer dan 1) in de auto stapt. Maar ik snap de bedenkingen daarover. Het beeld wat ze neerzet is dat er met grote regelmaat alcohol genuttigd wordt, ook in het bijzijn van de kinderen. Als ik dan zie hoe makkelijk dat gaat, kan ik me ook zo maar voorstellen dat ze ook makkelijk nog even in de auto stapt.
En ik doe zelf best eens een drankje, maar zoals het de Bollens genormaliseerd lijkt te worden vind ik wat van.
pi_218455717
MB was laatst ook naar Amsterdam (de avond voor ze naar Spanje vertrok?) om maximaal te feesten en toen was ze ook flink aan de borrel en ging ze daarna met de auto terug. Ik had toen niet de indruk dat iemand anders reed.

Ze spuugt er niet in, in ieder geval.
pi_218455724
Of het waar is of niet, mb schetst iig het beeld dat ze met drank op achter t stuur kruipt. Elke gek zou meldingen kunnen maken bij instanties.
pi_218455748
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
MB was laatst ook naar Amsterdam (de avond voor ze naar Spanje vertrok?) om maximaal te feesten en toen was ze ook flink aan de borrel en ging ze daarna met de auto terug. Ik had toen niet de indruk dat iemand anders reed.

Ze spuugt er niet in, in ieder geval.
En dan filmt ze terwijl ze op de snelweg rijdt. |:(
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218455760
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 22:58 schreef LeSage het volgende:

[..]
Het sommetje zou ook niet kloppen 😁
pi_218455761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Jemig mensen, schakel een detective in. Nee, we weten niet of ze met een drankje (of meer dan 1) in de auto stapt. Maar ik snap de bedenkingen daarover. Het beeld wat ze neerzet is dat er met grote regelmaat alcohol genuttigd wordt, ook in het bijzijn van de kinderen. Als ik dan zie hoe makkelijk dat gaat, kan ik me ook zo maar voorstellen dat ze ook makkelijk nog even in de auto stapt.
En ik doe zelf best eens een drankje, maar zoals het de Bollens genormaliseerd lijkt te worden vind ik wat van.
Ik zou het niet aankunnen in ieder geval...
sta soms na 1 glas al op mijn kop.
pi_218455773
Ik zie op haar stories nu ook een asbak met aansteker en een mapje liggen naast haar bord. Verklaart meteen die rokersstem.
pi_218455775
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze hadden 2 plekken, waarvan op iedere plek dus eigen 1 teveel was. Maar als uitzondering mocht dat
Ja ze had er 2 te weinig opgegeven zei ze een tijd geleden. Maar de camping deed daar niet moeilijk over.
Toen dacht ik nog: maar je weet toch wel met hoeveel personen je gaat
pi_218455805
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:00 schreef LeSage het volgende:

[..]
Mijn oer-Hollandse kinderen (zeker de jongste van 7) kunnen dus prima zomaar in het weekend tot 12 opblijven en de dag erna weer gewoon functioneren.
Ik snap er niets van, maar die zijn nooit moeilijk met lang opblijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier 4 jaar. Ieder jaar vakantie is het raak. Nog nooit op tijd naar bed geweest.
Knap dat het andere ouders wel lukt. Hier vanaf 1 jaar gekampeerd, maar ook hotels is drama. En eerlijk, als ik op de camping kijk slapen er heel weinig kinderen om 20:00 uur. Dus zo gek is het allemaal niet toch.
pi_218456057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:40 schreef Cyan het volgende:
Ik zie op haar stories nu ook een asbak met aansteker en een mapje liggen naast haar bord. Verklaart meteen die rokersstem.
Ja viel mij ook al op. En op dat ligbedje dat Mb rosé inschenkt staat op de grond ook al een witte asbak. Echt een rust vakantie om bij te komen, haha nee lekker zuipen (ze schenkt het in alsof het limonade is uit een wijnfles), paffen en laat naar bed. En zogenaamd eten.
pi_218456137
Ik kwam min of meer per toeval dit artikel van jaren geleden over haar vriendschappen tegen van Michelle.

https://bijzonderkleinwonder.nl/mijn-vriendschappen/

Ze had op dat moment 5 vriendinnen, waarvan ik alleen Wendy en Lotte op dit moment nog wel eens in beeld zie verschijnen. Echt fascinerend hoe dat helemaal naar de andere kant is doorgeslapen.

Overigens heeft ze in 2020 ook al een nieuw artikel over hetzelfde onderwerp geschreven waarin ze ook aangaf dat dit wel flink veranderd is.
pi_218456263
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 00:42 schreef Moondance het volgende:
Ik kwam min of meer per toeval dit artikel van jaren geleden over haar vriendschappen tegen van Michelle.

https://bijzonderkleinwonder.nl/mijn-vriendschappen/

Ze had op dat moment 5 vriendinnen, waarvan ik alleen Wendy en Lotte op dit moment nog wel eens in beeld zie verschijnen. Echt fascinerend hoe dat helemaal naar de andere kant is doorgeslapen.

Overigens heeft ze in 2020 ook al een nieuw artikel over hetzelfde onderwerp geschreven waarin ze ook aangaf dat dit wel flink veranderd is.
Van koos vriendloos naar allemans vriend. MB is nogal doorgeslagen naar de andere kant. Nu is iedereen die ze net 5 min daarvoor heeft ontmoet een vriend voor het leven. En wordt daarna vol op de bek gezoend.
pi_218456274
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 01:10 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Van koos vriendloos naar allemans vriend. MB is nogal doorgeslagen naar de andere kant. Nu is iedereen die ze net 5 min daarvoor heeft ontmoet een vriend voor het leven. En wordt daarna vol op de bek gezoend.
Nou nou, het taalgebruik mag ook wel wat minder, sorry hoor maar vind dit niet echt normaal
pi_218456353
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 01:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nou nou, het taalgebruik mag ook wel wat minder, sorry hoor maar vind dit niet echt normaal
Joh stel je niet zo aan.
Ben je weer aan het zoeken naar iets om over te klagen.
pi_218456509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja ze had er 2 te weinig opgegeven zei ze een tijd geleden. Maar de camping deed daar niet moeilijk over.
Ik geloof er niks van dat ze zich verteld heeft, gewoon een bewuste actie van haar
pi_218456511
De complot theorieën over de Bollens vind ik veel te ver gaan overigens!
pi_218456513
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je kan wss online maar 6 mensen aanklikken per plek. Dus dat heeft ze wss gedaan voor 2 plekken en gedacht dat het wel los ging lopen als ze dat even aangaf?

Wij hebben wel eens per ongeluk de kids vergeten op te geven ergens iets niet ingevuld online met boeken. Werd gelukkig ter plekke ook geregeld, want appartement was groot genoeg, maar we hadden niet voor alle personen betaald 🙈
pi_218456514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 06:58 schreef miep123456 het volgende:
Is geen complot,is wat je ziet. Met een beetje nadenken kom je een heel eind.
pi_218456638
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 07:03 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Is geen complot,is wat je ziet. Met een beetje nadenken kom je een heel eind.
als iemand er anders over denkt, dat kan dus niet.
pi_218456641
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 06:58 schreef miep123456 het volgende:
Logisch gevolg van hun eigen acties. De poly is maximaal uitgemolken en daar leven ze met z’n tienen goed van.
Nu er duidelijk iets is veranderd wordt er maximaal gespeculeerd.
Alles maximaal, precies passend bij de B.V. BWvP.
pi_218456664
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef miep123456 het volgende:

[..]
als iemand er anders over denkt, dat kan dus niet.
Nee dat was mij ook al opgevallen.
En ergens anders over denken dat mag. Maar om iemand zomaar zonder dat de feiten bekent zijn ergens van te beschuldigen vind ik te ver gaan.
pi_218456699
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt? Of zou ze hier de Middellandse Zee bedoelen denkend we zijn in Spanje dus het zal wel een Spaanse zee zijn?

[ Bericht 34% gewijzigd door MissBaksel op 09-08-2025 08:23:24 ]
pi_218456707
Dat MB rookt wisten we allang toch?
Dat geklef met al die vrienden vind ik zelf ook niks maar dat die kinderen daar in mee gaan/moeten vind ik echt ongezond. Als ik zo’n kind in het wild zou zien zouden echt bepaalde radartjes bij mij af gaan.
pi_218456713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt?
😂echt hoor.
pi_218456843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind de verhalen over Jaqueline een beetje opvallend. Jaqueline haar ex man heeft een zeer imposante functie binnen DAF en zij zaten er heel warmpjes bij. Zij kwam op financieel gebied echt niks tekort.

Dat zijn een fangirl was van Michelle was duidelijk, maar ik denk dat het de aandacht en de bijkomende roem haar heel erg aantrokken, want ze probeerde toen wel influencer te worden. Dat is haar uiteindelijk gelukt maar voor het geld heeft ze het nooit hoeven te doen.
1950 belde, hoor
Vrouwen hoeven geen keuzes meer te maken opdat ze financieel afhankelijk zijn, Je hebt de memo vast gemist maar vanaf 1959 mogen we een bankrekening openen en worden we ook niet per direct ontslagen als we getrouwd zijn.
We zijn vrij om keuzes te maken omdat we onszelf kunnen bedruipen.

Sowieso lees ik hier vaak:"Ik snap niet dat haar man hiermee akkoord gaat,"
Het is een partner, geen werkgever. Je hebt geen akkoord nodig van een man.
Dit is de memo.
Go hard or go home
pi_218456962
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:22 schreef Hyacinth het volgende:
Dat MB rookt wisten we allang toch?
Dat geklef met al die vrienden vind ik zelf ook niks maar dat die kinderen daar in mee gaan/moeten vind ik echt ongezond. Als ik zo’n kind in het wild zou zien zouden echt bepaalde radartjes bij mij af gaan.
Wat ik ongezond vind is dat iedereen in no-time een BFF wordt genoemd, zelfs mensen waarmee een ‘zakelijke’ verbintenis is: de kapster, de nagelstyliste, de masseuse, de nanny. En dat BFF zijn gaat gepaard met een hoop lichamelijk contact. Als BFF van M ben je in elk geval niet exclusief.
Dat lichamelijke met de kinderen vind ik heel ongezond, gevaarlijk zelfs. Hoe gaan zij ooit leren grenzen te stellen?
pi_218456983
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:46 schreef Noek het volgende:

[..]
1950 belde, hoor
Vrouwen hoeven geen keuzes meer te maken opdat ze financieel afhankelijk zijn, Je hebt de memo vast gemist maar vanaf 1959 mogen we een bankrekening openen en worden we ook niet per direct ontslagen als we getrouwd zijn.
We zijn vrij om keuzes te maken omdat we onszelf kunnen bedruipen.

Sowieso lees ik hier vaak:"Ik snap niet dat haar man hiermee akkoord gaat,"
Het is een partner, geen werkgever. Je hebt geen akkoord nodig van een man.
Dit is de memo.

Op financieel gebied? Ik vind dan wel dat je overlegt met je partner voordat je je huis bijvoorbeeld vol bestelt met allerlei onzinnige meuk, of wéér een ander bed koopt, helemaal als je geen eigen inkomen hebt.
Maar misschien vinden die mannen (m/v trouwens hoor) het allemaal prima. Happy wife, happy life enzo.
pi_218456990
quote:
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt? Of zou ze hier de Middellandse Zee bedoelen denkend we zijn in Spanje dus het zal wel een Spaanse zee zijn?
Haha, ik dacht hetzelfde.
Vind het wel leuk dat ze in Spanje zijn, na haar hele leven in Frankrijk op vakantie geweest te zijn. En gisteravond zag er voor de kinderen gezelliger uit dan de kring-avondjes met veel drank van afgelopen week.
pi_218457034
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op financieel gebied? Ik vind dan wel dat je overlegt met je partner voordat je je huis bijvoorbeeld vol bestelt met allerlei onzinnige meuk, of wéér een ander bed koopt, helemaal als je geen eigen inkomen hebt.
Maar misschien vinden die mannen (m/v trouwens hoor) het allemaal prima. Happy wife, happy life enzo.
Als ik een ander bed wil, koop ik die.
Ik doe vast wel een attente mededeling waarop hij een waarvan akte kan geven. Kweenie hoor, maar verdienen jullie geen geld? Ik verdien meer dan hij. Ik werk voor wat ik wil, de rekeningen etc. Ik ben capabel genoeg om beslissingen te nemen zonder een akkoord.
Met je happy wife, happy life. Ga je lekker? Je bent meer dan een wife.
Go hard or go home
pi_218457048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat ik ongezond vind is dat iedereen in no-time een BFF wordt genoemd, zelfs mensen waarmee een ‘zakelijke’ verbintenis is: de kapster, de nagelstyliste, de masseuse, de nanny. En dat BFF zijn gaat gepaard met een hoop lichamelijk contact. Als BFF van M ben je in elk geval niet exclusief.
Dat lichamelijke met de kinderen vind ik heel ongezond, gevaarlijk zelfs. Hoe gaan zij ooit leren grenzen te stellen?
De familie Nagelkerke net zo, iedereen is ineens een lieve vriend, zweedse buren (in Spanje) en mensen die hij heeft leren kennen bij het laden van de auto. Na 1 ontmoeting zijn ze meteen lieve vrienden.
pi_218457065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 07:01 schreef Holaa het volgende:

[..]
Je kan wss online maar 6 mensen aanklikken per plek. Dus dat heeft ze wss gedaan voor 2 plekken en gedacht dat het wel los ging lopen als ze dat even aangaf?

Wij hebben wel eens per ongeluk de kids vergeten op te geven ergens iets niet ingevuld online met boeken. Werd gelukkig ter plekke ook geregeld, want appartement was groot genoeg, maar we hadden niet voor alle personen betaald 🙈
Ze waren er van tevoren al achter gekomen. Maarten heeft toen gebeld met de camping en is er een uitzondering gemaakt.

Waarom wéét ik dit over mensen die ik helemaal niet ken? 😆
pi_218457090
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:04 schreef Harper het volgende:

[..]
Haha, ik dacht hetzelfde.
Vind het wel leuk dat ze in Spanje zijn, na haar hele leven in Frankrijk op vakantie geweest te zijn. En gisteravond zag er voor de kinderen gezelliger uit dan de kring-avondjes met veel drank van afgelopen week.
Mee eens.
pi_218457107
Mijn rij 5 beste vrienden verandert ook nog wel eens. Zeker toen ik jonger was. Ik snap niet zo goed dat ergerefereerd wordt aan een artikel van 5 jaar geleden. Corona zat er tussen, jonge kinderen en dan verschuvien vriendschappen wel eens.

De laatste 5 jaar zijn mijn beste vrienden wel redelijk stabiel, maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Michelle.
pi_218457114
De Spaanse zee. Heel bijzonder is die _O-
pi_218457170
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn rij 5 beste vrienden verandert ook nog wel eens. Zeker toen ik jonger was. Ik snap niet zo goed dat ergerefereerd wordt aan een artikel van 5 jaar geleden. Corona zat er tussen, jonge kinderen en dan verschuvien vriendschappen wel eens.

De laatste 5 jaar zijn mijn beste vrienden wel redelijk stabiel, maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Michelle.
Het ging me er meer om dat ze toen ‘maar’ 5 vriendinnen had en tegenwoordig 50+. Ik vind het als je de foto’s bij het artikel ziet ook niet zo gek dat het met een aantal verwaterd is. Op die foto’s is Michelle een doodnormale jonge moeder die toevallig een blog heeft. Zij is in de afgelopen jaren natuurlijk wel maximaal veranderd.
pi_218457188
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:

En het mooiste is dat het stel waar ze mee uit eten was al sinds 2019 op haar insta voorkomt, dus ze kent ze langer dan 5 min.
Hoe vaak ze ze daadwerkelijk ziet kan ik natuurlijk niet over oordelen.
pi_218457207
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:10 schreef Noek het volgende:

[..]
Ik doe vast wel een attente mededeling waarop hij een waarvan akte kan geven. Kweenie hoor, maar verdienen jullie geen geld? Ik verdien meer dan hij. Ik werk voor wat ik wil, de rekeningen etc. Ik ben capabel genoeg om beslissingen te nemen zonder een akkoord.
Dus jij koopt dan een nieuw bed omdat je dat zelf wil (waar je partner ook in slaapt neem ik aan) zonder dat even te bespreken met diegene maar meer als mededeling?
Dat zou ik echt raar vinden en dan niet vanuit een emancipatie oogpunt maar meer vanuit goed fatsoen en respect voor de ander
pi_218457210
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 01:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het valt me op dat je sinds je hier bent voortdurend andere schrijvers wijst om wat te zeggen en te denken. Volgens mij is de regel dat we dat niet doen?! Geef gewoon je mening op wat jij ziet bij en vindt van de fluflu, maar stop met oordelen over wat anderen vinden. Het beïnvloedt behoorlijk de sfeer de laatste topics.

@mods? Het klopt toch dat dit niet mag?
pi_218457213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:32 schreef Henrike het volgende:

[..]
En het mooiste is dat het stel waar ze mee uit eten was al sinds 2019 op haar insta voorkomt, dus ze kent ze langer dan 5 min.
Ben je dit serieus uit gaan zoeken? Even 6 jaar insta terug scrollen?
pi_218457237
quote:
Ik vroeg het me ook al af _O-
pi_218457251
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:36 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Het valt me op dat je sinds je hier bent voortdurend andere schrijvers wijst om wat te zeggen en te denken. Volgens mij is de regel dat we dat niet doen?! Geef gewoon je mening op wat jij ziet bij en vindt van de fluflu, maar stop met oordelen over wat anderen vinden. Het beïnvloedt behoorlijk de sfeer de laatste topics.

@:mods? Het klopt toch dat dit niet mag?
In de regels staat ook; houd het netjes.
Sorry maar dit taalgebruik vind ik niet netjes.
Als je terugleest zie je juist dat ik vaak op de persoon wordt aangevallen omdat mijn mening soms anders is.
Hier heb ik al een keer melding van gemaakt via een tr
Sind de forums bij elkaar zijn ondergebracht vind ik het niet echt minder vriendelijk onder elkaar.
Jammer want niet nodig.
Je kunt toch gewoon netjes met elkaar omgaan? Zonder verwijten omdat de ander je mening niet deelt?
pi_218457253
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
I

[ Bericht 36% gewijzigd door Henrike op 09-08-2025 09:48:57 (Dubbel) ]
pi_218457255
quote:

[..]
Ze schreef zelf dat ze elkaar 4 jaar niet gezien hadden
pi_218457257
Opvallend is vooral dat users elkaar blijven aanvallen. Ja een forum is voor discussie, maar het haalt niets uit om herhaaldelijk je gelijk te willen halen via een scherm. Agree to disagree maar stop aub met steeds lichtgeraakt op elkaar te reageren. Maakt dit topic er niet leuker op.
pi_218457268
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:13 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De familie Nagelkerke net zo, iedereen is ineens een lieve vriend, zweedse buren (in Spanje) en mensen die hij heeft leren kennen bij het laden van de auto. Na 1 ontmoeting zijn ze meteen lieve vrienden.
Bizar. Ik heb geweldige vrienden. Maar dat is gegroeid. En het zijn er ook geen tientallen, ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
pi_218457270
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:48 schreef funkyfabulous het volgende:
Opvallend is vooral dat users elkaar blijven aanvallen. Ja een forum is voor discussie, maar het haalt niets uit om herhaaldelijk je gelijk te willen halen via een scherm. Agree to disagree maar stop aub met steeds lichtgeraakt op elkaar te reageren. Maakt dit topic er niet leuker op.
Je hebt gelijk,
Fijn dat jij het netjes verwoord.
pi_218457301
quote:

[..]
Wij overleggen eigenlijk ook nooit over aankopen. Of het nu gaat om een bijzettafeltje of een auto, als één van ons het nodig vindt om dat te kopen dan doen we dat.
Kinderen tentoonstellen doen we sowieso niet maar mocht één van ons dat willen dan wordt daar wél over gesproken (en gaat het niet door).
Bij een Debbie bijv. zou ik me wel kunnen voorstellen dat Roy iets zegt over haar aankopen. Zij heeft zelf al gezegd dat ze keuzes moeten maken maar ze blijft maar meuk binnenslepen.
pi_218457312
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je hebt gelijk,
Fijn dat jij het netjes verwoord.
Stop er dan zelf ook even mee :{
pi_218457325
quote:

[..]
Ik ben het deels wel met je eens, ik werk hard genoeg voor de (gezamenlijke) centen.
Je leest het wel regelmatig 'ik snap niet dat echtgenoot daar in meegaat', het verschil vind ik, de fluflu's verdienen nauwelijks geld (je gaat me niet vertellen dat Debbie met watterdrop echt geld verdiend). En ja ze hebben daar samen voor gekozen, maar ik zou me ongemakkelijk voelen om 'zijn' geld uit te geven, terwijl ik alleen maar op de bank lig te vegeteren.
pi_218457341
quote:

[..]
Waarom doe je zo aangebrand? Ik reageer volgens mij normaal op iets wat jij vindt. En dat is een andere mening dan jij hebt.

Ik overleg met mijn partner over zoiets als (weer) een nieuw bed, ook al kan ik dat prima betalen. Om dat geld gaat het ook helemaal niet, ik verdien mijn eigen geld en kan daar prima van rondkomen.
Maar als ik weer (weer) een doos vol temu-decoratiemeuk, schreeuwerige kunstbloemen of de 4e lavalamp zou bestellen, dan mag mijn partner daar prima wat van zeggen. Dat het huis vol genoeg is, dat hij/zij het niet mooi vindt/dat we aan het sparen zijn voor weet ik veel wat en dat het zonde geld is, want waarom moet je 4 lavalampen op de kast hebben.
Bijvoorbeeld.

Ik vind dat niet meer dan normaal in een relatie. IK vind dat (en partner ook) maar dat mag je best met me oneens zijn. Maar dat kun je zeggen zonder zo fel en aangebrand te reageren.
pi_218457356
quote:

[..]
Dat is dan toevallig bij deze mensen zo. Feit blijft dat vrijwel iedereen die MB haar leven binnen wandelt binnen 1,5minuut de liefste of de BFF is. Maximaal genieten van elkaars gezelschap, waar ze een aantal jaar geleden zichzelf kennelijk nog een Toos vriendloos noemde.
Prima dat dat veranderd is en dat ze nu meer behoefte heeft aan sociale contacten, maar dit is gewoon doorgeslagen naar de andere kant. Van Toos vriendloos naar iedereen is maar de liefste en de BFF, zoals iemand zei ook diegene die voor de kinderen komt zorgen, de manicure, de kapster. Ik geloof niet dat die al voordat ze deze diensten uitvoerde allemaal BFF's waren.
pi_218457360
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:58 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Stop er dan zelf ook even mee :{
Daarom schrijf ik het😊
pi_218457374
Dat meisje van dbm heeft toch vaak last van haar longen? Waarom ga je dan bij een rokerige vuurschaal met haar zitten?
pi_218457375
Zou Debbie ook #Barnevelder zetten als haar jongens jarig zijn?

Of #Kiependarper, wat de bijnaam voor Barneveld is met carnaval?
pi_218457386
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:13 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En dan ineens verdwijnen ze weer uit beeld
pi_218457395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is dan toevallig bij deze mensen zo. Feit blijft dat vrijwel iedereen die MB haar leven binnen wandelt binnen 1,5minuut de liefste of de BFF is. Maximaal genieten van elkaars gezelschap, waar ze een aantal jaar geleden zichzelf kennelijk nog een Toos vriendloos noemde.
Prima dat dat veranderd is en dat ze nu meer behoefte heeft aan sociale contacten, maar dit is gewoon doorgeslagen naar de andere kant. Van Toos vriendloos naar iedereen is maar de liefste en de BFF, zoals iemand zei ook diegene die voor de kinderen komt zorgen, de manicure, de kapster. Ik geloof niet dat die al voordat ze deze diensten uitvoerde allemaal BFF's waren.
Denk ook stuk onzekerheid.
Ze lijkt me wel een kwetsbaar persoon.
Van buiten anders dan dat ze zich werkelijk voelt.
Jammer want zo niet nodig.
pi_218457398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:08 schreef Post-its het volgende:
Dat meisje van dbm heeft toch vaak last van haar longen? Waarom ga je dan bij een rokerige vuurschaal met haar zitten?
Ja niet handig
pi_218457403
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Debbie ook #Barnevelder zetten als haar jongens jarig zijn?

Of #Kiependarper, wat de bijnaam voor Barneveld is met carnaval?
Wel weer lekker meer zooi in huis, het moet toch zo onderhand wel uit zijn voegen barsten?
pi_218457411
Ik heb nu een aantal.dagen af en toe gekeken op de Insta van dat hele poly-gebeuren.

Ik zie niet wat een aantal van jullie zien over het uit elkaar gaan eigenlijk.

Ik zie vooral veel te gelikte beelden. Het is allemaal net even over de top en te gemaakt. Vreselijk!

En daarnaast heb ik terug gescrold, en zie ik vooral 2 vrouwen geel klef met elkaar zijn, waarbij ik me afvroeg of die man überhaupt in beeld was.
pi_218457413
En bij Zoë de #scouser erbij 😂🤦♀
pi_218457432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wel weer lekker meer zooi in huis, het moet toch zo onderhand wel uit zijn voegen barsten?
Nou ik wou het niet gelijk zeggen.
Maar zag net het filmpje en dacht: waar is die opruimcoach?
Wat een bende en wat een prikkels.
Snap dat het vakantie is maar je kunt het toch wel beetje opruimen?
pi_218457463
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:14 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik heb nu een aantal.dagen af en toe gekeken op de Insta van dat hele poly-gebeuren.

Ik zie vooral veel te gelikte beelden. Het is allemaal net even over de top en te gemaakt. Vreselijk!

En daarnaast heb ik terug gescrold, en zie ik vooral 2 vrouwen geel klef met elkaar zijn, waarbij ik me afvroeg of die man überhaupt in beeld was.
Er is in de stories wel wat veranderd in die zin dat ze elkaar veel minder in beeld brengen en ze reageren niet (meer) veelvuldig op elkaar onder de posts.
Mijn inziens zijn de vele speculaties begonnen nadat een juicekanaal iets naar buiten bracht (maar die mening deelt niet iedereen 😉) over dat ze uit elkaar zouden gaan of dat MB wen affaire zou hebben gehad (wat ik met haar leven echt weer lastig te geloven vind, waar haalt ze de tijd vandaan?).
Kennelijk geven 'vrienden' steeds info door aan een juice kanaal met dat ze uit elkaar gaan.
pi_218457511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:08 schreef Post-its het volgende:
Snap ik ook niet, en zij had toch ook astma?
pi_218457527
Echt Debbie weer... jongens jarig en klein beperkt feestje want o zo ziekjes...
Zoe jarig en uitbundig groot uitgepakt feestje 🥳 leuk hoor... maar wel weer opvallend contrast
pi_218457547
Vertellen hoe jouw huishouden met geld om gaat mag in de SC.
Danku!

[ Bericht 89% gewijzigd door Donna op 09-08-2025 16:14:21 ]
pi_218457557
Vuurkorf bij astmatische mensen begrijp ik niet.
pi_218457573
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er is in de stories wel wat veranderd in die zin dat ze elkaar veel minder in beeld brengen en ze reageren niet (meer) veelvuldig op elkaar onder de posts.
Mijn inziens zijn de vele speculaties begonnen nadat een juicekanaal iets naar buiten bracht (maar die mening deelt niet iedereen 😉) over dat ze uit elkaar zouden gaan of dat MB wen affaire zou hebben gehad (wat ik met haar leven echt weer lastig te geloven vind, waar haalt ze de tijd vandaan?).
Kennelijk geven 'vrienden' steeds info door aan een juice kanaal met dat ze uit elkaar gaan.
Kijk, die verandering heb ik natuurlijk niet gezien, want toen keek ik nog niet.

We wachten in spanning af dan maar 😆.

Ik vind het allemaal wel veel te gelikt.
pi_218457592
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:14 schreef Toedeledoki36 het volgende:

I
Omdat je too late at the party bent
:P
pi_218457598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Echt Debbie weer... jongens jarig en klein beperkt feestje want o zo ziekjes...
Zoe jarig en uitbundig groot uitgepakt feestje 🥳 leuk hoor... maar wel weer opvallend contrast
Wat een berg cadeaus ook itt de jongens. Zo'n turnmat kost al meer dan 100 euro en dan nog een hoop cadeaus erbij.
pi_218457611
Die turnmat voor Z lijkt me ook vrij klein en onhandig zo in de tuin? Met die palen van de pergola en andere dingen in de buurt?
pi_218457641
Dat beslissen over wat je met geld doet zonder overleg....hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je met de financiële situatie omgaat. Komt alles in 1 pot, gaat alles apart van elkaar, gaat er gedeeltelijk iets in een gezamenlijke pot etc. Die beslissing hangt samen met hoe je geld uitgeeft. Iedereen kiest wat past in deze.
Geheel offtopic, sorry.
pi_218457665
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:35 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Kijk, die verandering heb ik natuurlijk niet gezien, want toen keek ik nog niet.

We wachten in spanning af dan maar 😆.

Ik vind het allemaal wel veel te gelikt.
Het is ook allemaal heel gelikt en picture perfect.
pi_218457817
Debbie moet even vermelden dat ze zich niet goed voelt en weer naar bed gaat. het is tenslotte weer weekend

Maar wat maakt dat uit? Zou ze commentaar van volgers krijgen als ze tussen 11.00 en 15.00 niets post? 🙄
pi_218457881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie moet even vermelden dat ze zich niet goed voelt en weer naar bed gaat. het is tenslotte weer weekend

Maar wat maakt dat uit? Zou ze commentaar van volgers krijgen als ze tussen 11.00 en 15.00 niets post? 🙄
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡
pi_218457918
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:16 schreef Huisjeaanderijn het volgende:

[..]
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡
De instanties die er toe doen kennelijk 😅.

Maar ze zal eel ff voor gaan slapen dan kan ze er straks weer vol tegen aan.
Morgen PEM en de hele dag in bed. Met koorts waarschijnlijk
pi_218457944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze hebben natuurlijk visite van de buren vanmiddag en tante saraaaaaaa en de voorbereidingen moeten door Roy gedaan worden terwijl zij lekker ligt te scrollen in bed 👌 net als na het feestje dat ze weer moe is en Roy en de buurman op kunnen ruimen
pi_218457991
quote:
Maar gelukkig begon Maarten optijd met inpakken zodat ze optijd konden vertrekken. Wat een licht is het toch he?
pi_218457994
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Het is idd maar net wat je wil zien. Als ik voor mezelf spreek, ik heb altijd een wijntje voor me staan maar ik drink heel langzaam en ik gooi altijd een flinke mik water door het glas. Zou het in story's ook kunnen lijken of ben ik alci. En daarna rij ik ook nog want amper 1 wijntje gehad. Noem het tactiek 😇
pi_218458005
quote:
De Spaanse zee, deze vrouw🙄

Topografie zal niet haar beste vak geweest zijn 🙈.
pi_218458140
Janneke had gisteren/van de week kleding gekocht voor Dance Valley, en nu toch weer keuzestress wat ze aan moet trekken 😁

Max 21 graden daar zie ik. En ‘door de wind voelt het koeler aan’ Dat wordt veel drinken dansen om warm te blijven.
pi_218458190
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had gisteren/van de week kleding gekocht voor Dance Valley, en nu toch weer keuzestress wat ze aan moet trekken 😁

Max 21 graden daar zie ik. En ‘door de wind voelt het koeler aan’ Dat wordt veel drinken dansen om warm te blijven.
Ze vraagt altijd advies en vervolgens doet ze toch weer wat anders. Ik vind er weinig leuks meer aan bij haar eigenlijk
pi_218458377
Bij AM moeten ze een nieuw ritme vinden.
Het nieuwe ritme; naar de supermarkt in de ochtend.
Net als in Frankrijk. Maar dit is natuurlijk een Spaanse supermarkt, dus toch weer anders...
pi_218458382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee dat was mij ook al opgevallen.
En ergens anders over denken dat mag. Maar om iemand zomaar zonder dat de feiten bekent zijn ergens van te beschuldigen vind ik te ver gaan.
Nahhh ik ken nog iemand die dat veelvuldig doet over Debbie. Jij ook?

Bijgelezen.
pi_218458417
De gele auto heeft het begeven? Ongeluk gehad?
pi_218458420
AM gooit er een spoor cliffhanger in dat er een ongeluk is gebeurd bij de kinderen? What?

[ Bericht 1% gewijzigd door Hocuspocus2 op 09-08-2025 13:08:47 ]
pi_218458423
En het is heet in Spanje. Je verwacht het niet hè, hoogzomer.
pi_218458427
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:36 schreef Snaky het volgende:

[..]
Maar gelukkig begon Maarten optijd met inpakken zodat ze optijd konden vertrekken. Wat een licht is het toch he?
Het was maar 5 uur rijden. Zouden ze nog een omweg van 5 uur erbij hebben gemaakt?
pi_218458511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Typisch ook, ze hebben die auto net.
Hopelijk is er geen ongeluk gebeurd en is iedereen ongedeerd
pi_218458516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bij AM moeten ze een nieuw ritme vinden.
Het nieuwe ritme; naar de supermarkt in de ochtend.
Net als in Frankrijk. Maar dit is natuurlijk een Spaanse supermarkt, dus toch weer anders...
Waarom houd zij toch zo vast aan gebruiken? Controle? Een diagnose?
pi_218458533
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nahhh ik ken nog iemand die dat veelvuldig doet over Debbie. Jij ook?

Bijgelezen.
?
pi_218458543
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Typisch ook, ze hebben die auto net.
Hopelijk is er geen ongeluk gebeurd en is iedereen ongedeerd
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.
pi_218458564
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Henrike het volgende:

[..]
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
Ze hebben deze auto net, dan zou je denken dat ie wel goed zou zijn.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
pi_218458582
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
En het is heet in Spanje. Je verwacht het niet hè, hoogzomer.
Ja en er werd al
Weken voor gewaarschuwd dat Spanje mega warm was.
Die branden de tent uit
pi_218458599
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en er werd al
Die branden de tent uit
Net als de nodige jaren hiervoor.
pi_218458608
quote:

[..]
Dat kunnen de sleutelmannen uiteraard zelf wel. 🙄
pi_218458622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM wil weer veel DM’s ontvangen denk
pi_218458656
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:43 schreef Earring het volgende:

[..]
AM wil weer veel DM’s ontvangen denk
Ja, en dan weer 15 posts er uit persen want anders komt ze niet aan haar quotum.
pi_218458675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja en er werd al
Die branden de tent uit
En ze was zo toe aan de warmte toch? Na al die 'kou' hier in NL?
pi_218458689
Mirthe deelt ook nog even een paar spontane zo sta ik altijd op de foto kiekjes.
pi_218458697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:16 schreef Huisjeaanderijn het volgende:

[..]
Wel fijn dat ze dit toneelspel ook opvoert op de verjaardag van haar mooie meisje en niet alleen bij haar jongens.
Ik verwacht wel weer 1,5 week bijkomen.
pi_218458734
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
?
Henrike je blijft maar doorgaan.
Hou er mee op!
Mods kan deze persoon geen waarschuwing krijgen door constant users met een andere mening uit de tent te lokken?
pi_218458755
Ik schrik mij gewoon kapot bij dat programma van de middelste dochter bij Minibelle. Natuurlijk is het goed om buitenschoolse activiteiten te hebben, maar bij dit meisje is de vrije tijd volledig dichtgesmeerd met activiteiten. Waar is de tijd voor dit kind om haar eigen interesses en passies te vinden en zich op sociaal gebied te ontwikkelen? Want hoe kun ie jezelf vinden en een eigen identiteit ontwikkelen als alles voor je gepland wordt? Ik heb een beetje medelijden met dit meisje, dit lijkt volkomen doorgeslagen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een professional dit voor zou stellen.

Datzelfde ook met een portfolio opstellen. Dat kind is 9 of 10? Die moet gewoon lekker zelf als hobby bezig zijn met tekenen en zichzelf ontwikkelen.

Moeder lijkt zelf een probleem te hebben met vrije tijd en aanlummelen en projecteert dat naadloos op haar kinderen. Er lijkt vooralsnog weinig ruimte voor de kinderen om hun identiteit te ontwikkelen.

Niet mijn opvoedstijl.
pi_218458766
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel fijn dat ze dit toneelspel ook opvoert op de verjaardag van haar mooie meisje en niet alleen bij haar jongens.
Ik verwacht wel weer 1,5 week bijkomen.
Zielig voor Zoë
Kind straks weer een schuldgevoel .
En tot 15:00 in bed, dan is de dag haast voorbij.
Wat deed ze voorgaande dagen? Zou toch denken dat je dat dan incalculeert
pi_218458783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef Tarantelle het volgende:
Ik schrik mij gewoon kapot bij dat programma van de middelste dochter bij Minibelle. Natuurlijk is het goed om buitenschoolse activiteiten te hebben, maar bij dit meisje is de vrije tijd volledig dichtgesmeerd met activiteiten. Waar is de tijd voor dit kind om haar eigen interesses en passies te vinden en zich op sociaal gebied te ontwikkelen? Want hoe kun ie jezelf vinden en een eigen identiteit ontwikkelen als alles voor je gepland wordt? Ik heb een beetje medelijden met dit meisje, dit lijkt volkomen doorgeslagen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een professional dit voor zou stellen.

Datzelfde ook met een portfolio opstellen. Dat kind is 9 of 10? Die moet gewoon lekker zelf als hobby bezig zijn met tekenen en zichzelf ontwikkelen.

Moeder lijkt zelf een probleem te hebben met vrije tijd en aanlummelen en projecteert dat naadloos op haar kinderen. Er lijkt vooralsnog weinig ruimte voor de kinderen om hun identiteit te ontwikkelen.

Niet mijn opvoedstijl.
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
pi_218458787
quote:

[..]
Kan toch altijd gebeuren of niet?
pi_218458800
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:59 schreef Annika2016 het volgende:

[..]
Henrike je blijft maar doorgaan.
Hou er mee op!
Mods kan deze persoon geen waarschuwing krijgen door constant users met een andere mening uit de tent te lokken?
Ik vroeg me alleen af wat ze bedoelde met bijgelezen, dus ik begrijp je boze reactie niet.
Een paar Posts terug gaf ik zelf toe dat een mede forum lid gelijk ( post 63 en 69)had en dat ik er meer op zou letten en nu doe ik het weer niet goed?
Ik bedoel hier helemaal niks mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 09-08-2025 13:13:32 ]
pi_218458826
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:03 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zielig voor Zoë
Kind straks weer een schuldgevoel .
En tot 15:00 in bed, dan is de dag haast voorbij.
Wat deed ze voorgaande dagen? Zou toch denken dat je dat dan incalculeert
Dit doet ze ook bij haar zoons en omdat ze altijd duidelijk laat merken dat haar dochter favoriet is vind ik dit dus fijn voor haar zoons. Dat deze kinderen moeten dealen met de aandachttrekkerij van hun moeder, daar vind ik van alles van.
En Debbie hoeft niks in te calculeren, zij kan prima functioneren zonder te slapen. Dat laat ze immers regelmatig zien.
pi_218458831
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:37 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Het is idd maar net wat je wil zien. Als ik voor mezelf spreek, ik heb altijd een wijntje voor me staan maar ik drink heel langzaam en ik gooi altijd een flinke mik water door het glas. Zou het in story's ook kunnen lijken of ben ik alci. En daarna rij ik ook nog want amper 1 wijntje gehad. Noem het tactiek 😇
Letterlijk water bij de wijn doen! 😆 Officieel mag je met ongeveer 2 consumpties nog rijden, maar soms voel ik me na een half glas al niet meer in staat om te rijden, dus doe ik dat dan ook niet.
Maar door het beeld wat MB neerzet snap ik dat mensen daar vraagtekens bij hebben. Maar nogmaals; zoals zij (maar bijvoorbeeld ook die van Bzzzzonder) alcohol normaliseert vind ik niet nodig. Alcohol maakt echt meer kapot dan je lief is. Dus om daar nou ‘stoer’ over te doen 🤷🏼♀.
pi_218458832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?
pi_218458835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Maar goed, betekent niet dat het niet kan gebeuren natuurlijk.
pi_218458838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.
pi_218458839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
De familie Geerts koopt alleen wrakken want dan kunnen de mannen weer lekker knutselen.
pi_218458861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Letterlijk water bij de wijn doen! 😆 Officieel mag je met ongeveer 2 consumpties nog rijden, maar soms voel ik me na een half glas al niet meer in staat om te rijden, dus doe ik dat dan ook niet.
Maar door het beeld wat MB neerzet snap ik dat mensen daar vraagtekens bij hebben. Maar nogmaals; zoals zij (maar bijvoorbeeld ook die van Bzzzzonder) alcohol normaliseert vind ik niet nodig. Alcohol maakt echt meer kapot dan je lief is. Dus om daar nou ‘stoer’ over te doen 🤷🏼♀.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef Tarantelle het volgende:

Niet mijn opvoedstijl.
Denk dat het bij haar ook te maken heeft met haar Russische achtergrond?
Zo'n prestatiedrsng
Kinderen moeten al
Zoveel , dat ze ze niet gewoon lekker kind laat zijn.
pi_218458870
Onze auto, goed gecheckt voor de vakantie, stond 2x bij de garage in Italië. 1x kapotte bougie, 1x kapotte koplamp. Dus het kan echt zomaar gebeuren.
pi_218458882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zit
pi_218458885
Geen idee wat er met de auto Geerts was, maar fijn dat iedereen weer thuis is. Het lijkt mij toch best wel stress geven als er zoiets is met de kinderen.
pi_218458893
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Het is mij al best vaak overkomen, dat ik stil stond. 2 keer ook met een leaseauto van mijn werk van nog geen jaar oud (sindsdien nooit meer Fiat voor mij).
pi_218458940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.
Ik heb ook een top sport verleden, maar ben daar ook wel van genezen.
Zal mijn kinderen altijd steunen, maar nooit zo pushen zoals minibelle.
pi_218459044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
wees dan maar blij!
pi_218459050
Janneke met haar nepwimpers, ik vind het heel erg lelijk!
Bij haar zus vind ik ook altijd zo zonde.
Overduidelijk nep en waarom? Evert vind het sexy, echt hou op hoor
pi_218459189
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.
Nu is ze dus de kinderen klaar aan het stomen voor de kunstacademie?

No offense, maar wat als de wondertjes straks iets anders willen. Kind van 4 jaar en 8 maanden ballet EN tennisles?
Voor vormgeven

Bijna 10-
- "Conservatorium" kinderkoor ( waarom geen "gewoon?"
- "prive" tekenles
- "kunstacademie" kunstles
- moderne dans (toch nog iets normaals)
- tennisles
- "rabarber musical les?"

En dan nog plusklassen en dergelijke.
Is dit de Russische mentaliteit?

Sta echt met open mond te lezen.
En dan nog van pgb...
pi_218459271
Dat er altijd alcohol bij moet zijn en het zo wordt genormaliseerd vind ik niet oké. Het heeft ook iets treurigs. Zonde alcohol voelt ze zich blijkbaar niet comfortabel
pi_218459284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zit
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.
pi_218459318
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:13 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.
Tsja, misschien iemand laten sleutelen die er verstand van heeft.
Ik wou het risico niet lopen op zo'n eind naar Frankrijk/Spanje.
Ik vind het daar toch altijd al een werkplaats van motoren idd.
Fijn als je er naast woont
pi_218459324
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Mee eens, echt niet mooi
pi_218459403
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.
Nu is ze dus de kinderen klaar aan het stomen voor de kunstacademie?

No offense, maar wat als de wondertjes straks iets anders willen. Kind van 4 jaar en 8 maanden ballet EN tennisles?
Voor vormgeven

Bijna 10-
- "Conservatorium" kinderkoor ( waarom geen "gewoon?"
- "prive" tekenles
- "kunstacademie" kunstles
- moderne dans (toch nog iets normaals)
- tennisles
- "rabarber musical les?"

En dan nog plusklassen en dergelijke.
Is dit de Russische mentaliteit?

Sta echt met open mond te lezen.
En dan nog van pgb...
Volgens mij heeft zij zelf ook een hoog niveau tennis verleden. Laatst postte ze dat de oudste haar nu voorbij was qua niveau
pi_218459491
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Ik vind het bij niemand mooi. Het geeft zo’n onnozele uitkijk, het is gewoon too much.
pi_218459514
En Judith is weer eens aan het filmen op de fiets. Ik gun haar echt een bekeuring. Of dat ze tegen een muur fietst. In elk geval iets waardoor een ander geen schade heeft maar haar fiets wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 09-08-2025 14:42:09 ]
pi_218459679
Peppie zit echt droog te kijken achter Sanneke terwijl ze reclame maakt voor yfood 😆 echt enthousiast
pi_218459683
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:36 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith is weer eens aan het filmen op de fiets. Ik gun haar echt een bekeuring. Of dat ze tegen een muur fietst. In elk geval iets waardoor een ander geen schade heeft maar haar fiets wel.
En zo oninteressant ook he. Ik bedoel dat je schoenen gaat ruilen, moet dat echt nu opgenomen worden terwijl je aan het verkeer deelneemt? Straks schep je een kind op een stepje ofzo die ineens om een hoek schiet. Doe gewoon niks.

Niets is zo belangrijk dat het NU in het verkeer gefilmd én gepost moet worden.
pi_218459711
Ik snap ook niet dat Dolly bakfiets hier niets over zegt. Zij heeft als samenwerking toen die bakfiets gehad, maar vind dit echt hele slechte reclame.
pi_218459724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Peppie zit echt droog te kijken achter Sanneke terwijl ze reclame maakt voor yfood 😆 echt enthousiast
Hij lijkt wel niet helemaal goed. Zou iemand ooit iets aanschaffen wat die twee aanprijzen?
pi_218459729
Jezus bij die advertentie bij Sanneke is het licht aan maar niemand thuis bij Peppie.
pi_218459752
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?
nee hoor hoeft niet, kan ook zijn dat ze al 1 auto met pech hebben opgehaald onderweg
pi_218459761
AM het is een behoorlijk groot zwembad... dat is niet hoor :') dat valt juist best tegen. Maximale diepte is ook maar iets van 1.45 of 1.50 en dat is maar op een klein stukje in het midden. De rest loopt allemaal af naar het midden toe. Dus voor volwassenen gewoon klein en ook voor kinderen niet heel boeiend. oO<
pi_218459767
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef mignonne het volgende:

[..]
En zo oninteressant ook he. Ik bedoel dat je schoenen gaat ruilen, moet dat echt nu opgenomen worden terwijl je aan het verkeer deelneemt? Straks schep je een kind op een stepje ofzo die ineens om een hoek schiet. Doe gewoon niks.

Niets is zo belangrijk dat het NU in het verkeer gefilmd én gepost moet worden.
Ik vind haar behoefte om werkelijk alles op ieder moment te delen echt heel vreemd..
pi_218459773
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus bij die advertentie bij Sanneke is het licht aan maar niemand thuis bij Peppie.
De smaak fudge brownie smaakt naar brownie maar dan fudge. Heel gek volgens Sanneke, want je verwacht dat het smaakt naar chocomelk.
Error hier. Als ik aardbeien koop verwacht ik dat ze smaken naar aardbeien en niet naar een pizza salami.
pi_218459783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ik vind haar behoefte om werkelijk alles op ieder moment te delen echt heel vreemd..
Zij deelt dingen die ik niet eens deel met mijn man omdat ze gewoon niet belangrijk zijn.
pi_218459805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Hoeft niet kan ook een ander pech geval op de route zijn. Hebben wij ook wel eens gehad
pi_218459834
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:16 schreef Liesv88 het volgende:
Onze auto, goed gecheckt voor de vakantie, stond 2x bij de garage in Italië. 1x kapotte bougie, 1x kapotte koplamp. Dus het kan echt zomaar gebeuren.
Idem alleen niet in Italy 🤣 wel goed gecheckt en toch stil gestaan op vakantie 🤷 kan gewoon gebeuren
pi_218459969
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?

Ook AM: continu de naam van de camping filmen .

Is ze dom is is dit tactiek?

Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
pi_218460003
Die tuin bij Sanneke, dat had ze toch zelf ook een beetje bij kunnen houden? Olé, ze moeten uit dat chalet maar ze wonen er toch nog? Zou ze binnen ook niet meer schoonmaken omdat er toch uit moeten? Dit vind ik dus echt tokkie. Zou er op zo’n park ook niet een regel/richtlijn zijn voor het onderhoud van de tuinen?
pi_218460047
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
L🤣😂
  zaterdag 9 augustus 2025 @ 15:43:33 #161
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218460057
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Die tuin bij Sanneke, dat had ze toch zelf ook een beetje bij kunnen houden? Olé, ze moeten uit dat chalet maar ze wonen er toch nog? Zou ze binnen ook niet meer schoonmaken omdat er toch uit moeten? Dit vind ik dus echt tokkie. Zou er op zo’n park ook niet een regel/richtlijn zijn voor het onderhoud van de tuinen?
Ze zat toch regelmatig met M. in de tuin? Dat is dus pure onzin. Echt schandalig om het zo te verwaarlozen. En laat Sanneke ook nog haar handen wapperen of is ze Peppie alleen maar commando’s aan het geven?
pi_218460058
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?

Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
Ik vermoed dat de camping gewoon een samenwerking is, vandaar dat alles af en toe subtiel in beeld gebracht wordt 🤪. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon ergens een huisje op de berg regelen. Voor hoe zij vakantie vieren biedt een camping geen enkele meerwaarde. En ik moet er niet aan denken om elke dag met het hele gezin in de auto te stappen om een eind naar een supermarkt te rijden. Op de camping laat ik de kinderen gewoon boodschappen en broodjes halen in de campingshop (maar goed, drukke supermarkten zijn niet per se mijn hobby).
pi_218460071
quote:

Door geregeld te gaan douchen samen vrees ik, maar goed dan krijgen ze het juist warm.
Niet te doen in zo'n tent
pi_218460077
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:43 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ze zat toch regelmatig met M. in de tuin? Dat is dus pure onzin. Echt schandalig om het zo te verwaarlozen. En laat Sanneke ook nog haar handen wapperen of is ze Peppie alleen maar commando’s aan het geven?
Ik heb het idee dat Sanneke zich verplaatst van bed naar bank en terug. Meer zit er niet in volgens mij. Nou, heel af en toe met de auto op pad om te lunchen.
pi_218460085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:43 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik vermoed dat de camping gewoon een samenwerking is, vandaar dat alles af en toe subtiel in beeld gebracht wordt 🤪. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon ergens een huisje op de berg regelen. Voor hoe zij vakantie vieren biedt een camping geen enkele meerwaarde. En ik moet er niet aan denken om elke dag met het hele gezin in de auto te stappen om een eind naar een supermarkt te rijden. Op de camping laat ik de kinderen gewoon boodschappen en broodjes halen in de campingshop (maar goed, drukke supermarkten zijn niet per se mijn hobby).
Precies,
Maar omdat ze geen goede koelkast hebben en met veel waren moet je vaker naar de super.
Wij gaan altijd in 1 keer goed, en idd kleine dingen dan bij de camping winkel.
Thuis werkt ze altijd met een vaste lijst boodschappen, waarom dan nu niet?
pi_218460137
Platte band en dus een leermomentje, voor wie?
pi_218460144
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat Sanneke zich verplaatst van bed naar bank en terug. Meer zit er niet in volgens mij. Nou, heel af en toe met de auto op pad om te lunchen.
En Vintedpakketjes wegbrengen
Linkjes delen van opblaasbadjes maar voor Mijan hoeft dat niet?
Zoals ze de tuin heeft laten verslonzen, bizar!
pi_218460149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De smaak fudge brownie smaakt naar brownie maar dan fudge. Heel gek volgens Sanneke, want je verwacht dat het smaakt naar chocomelk.
Error hier. Als ik aardbeien koop verwacht ik dat ze smaken naar aardbeien en niet naar een pizza salami.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Sanneke het wel heel rustig uit vind leggen, ze moet alleen iets meer doen aan de presentatie, zet het op een tafel en film jezelf vanuit een andere hoek zodat je buik niet zo in beeld is.
En , laat Dion achterwege, dat voegt niet veel toe.
pi_218460154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:55 schreef Earring het volgende:

[..]
En Vintedpakketjes wegbrengen
Linkjes delen van opblaasbadjes maar voor Mijan hoeft dat niet?
Zoals ze de tuin heeft laten verslonzen, bizar!
Ik
Zie geen beelden van de tuin
pi_218460192
Am; het heeft een groot zwembad
Reviews zover; het zwembad is klein
pi_218460206
Wij doen ook elke dag of om de dag boodschappen op de camping hoor. Dan gaan we vaak zelfs met het hele gezin naar de supermarkt. In de gemiddelde campingwinkel die ik tegenkom kun je vrijwel niks kopen, hoogstens een fles wijn en een pak maandverband. En broodjes in de ochtend.

Zo’n camping koelkast is geen echte koelkast, die koelt niet tot een bepaalde temperatuur maar koelt een aantal graden onder de buitentemperatuur.
pi_218460210
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:54 schreef miep123456 het volgende:
Dit had ze gelijk bij die foto kunnen zetten maar nu was het natuurlijk weer reacties oproepen
  Moderator zaterdag 9 augustus 2025 @ 16:08:51 #173
382129 crew  Donna
pi_218460226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 09:36 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

@:mods? Het klopt toch dat dit niet mag?
Je tagt de mods hier niet mee hoor. Je tagt een user die dat als gebruikersnaam heeft. 😅😅
Je moet ons echt even bij naam taggen of een report zetten op een reactie als je onze aandacht wilt. ^O^
pi_218460271
Jee dan heb je de hele week niks te doen, het hangt maar op die bank en dan heb je je tuin zo verwaarloosd. Hij werkt in ieder geval nog, hoezo doet zij niks aan die tuin?
pi_218460288
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef Clavis het volgende:
Jee dan heb je de hele week niks te doen, het hangt maar op die bank en dan heb je je tuin zo verwaarloosd. Hij werkt in ieder geval nog, hoezo doet zij niks aan die tuin?
Maar met zo'n klein menneke wil je toch juist lekker buiten zitten, opblaasbadje, kleedje op de grond.
Het hoeft ook niet mega af maar opruimen en een beetje aankleden is toch gezelliger.
En in de avond lekker buiten zitten
pi_218460352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef Clavis het volgende:
Zij heeft autisme he
Daarom zijn die drinkmaaltijden ook zo ideaal😂
Waarvan ze er vervolgens al 3 half leeg gelurkt hebben
pi_218460402
Wat zonde van die tuin zeg! Juist zo fijn om dan lekker buiten te kunnen zijn.
Maar ik snap die bende in huis ook nooit zo. T is niet vies op zich maar gewoon rommelig en chaotisch. Net als bij Debbie. Ik zou daar erg onrustig en ongelukkig van worden.
pi_218460424
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Sanneke het wel heel rustig uit vind leggen, ze moet alleen iets meer doen aan de presentatie, zet het op een tafel en film jezelf vanuit een andere hoek zodat je buik niet zo in beeld is.
En , laat Dion achterwege, dat voegt niet veel toe.
Het totaalplaatje lijkt mij heel belangrijk bij het maken van reclame. Kan ze het nog zo rustig vertellen, het straalt niks uit.
pi_218460455
Ik kan me bijna niet voorstellen van AM dat dit een samenwerking is. Echt, als dat het is dan brengt ze het wel echt héél beroerd in beeld allemaal. Ik zet in de spoiler wat plaatjes die ik zelf gemaakt heb van onze vakantie daar. Geeft toch een beetje ander beeld van precies dezelfde camping :')

SPOILER
En ja toegegeven die kampeerplaatsen waar zij staan zijn wel echt veel minder qua hoe ze zijn aangelegd.
Er is overigens ook echt de hele dag door een heel leuk animatieprogramma waar ze gewoon bij kunnen aanschuiven met activiteiten voor kinderen tot 12 jaar maar ook sport en activiteiten voor 12 tot 18.
pi_218460464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:06 schreef Fenne het volgende:
Wij doen ook elke dag of om de dag boodschappen op de camping hoor. Dan gaan we vaak zelfs met het hele gezin naar de supermarkt. In de gemiddelde campingwinkel die ik tegenkom kun je vrijwel niks kopen, hoogstens een fles wijn en een pak maandverband. En broodjes in de ochtend.

Zo’n camping koelkast is geen echte koelkast, die koelt niet tot een bepaalde temperatuur maar koelt een aantal graden onder de buitentemperatuur.
Vakantie vieren is voor mij niet elke dag in de auto stappen en een drukke supermarkt in gaan. Ik moet er niet aan denken 😁. In NL heb ik altijd een fiets bij mij en zonder fiets gewoon de supermarkt op de camping, daar redden we ons prima mee (je betaalt het dubbele, maar ja, vakantie is duur).
pi_218460465
We weten wel dat ze niet op de beste plek van de camping liggen
pi_218460477
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:28 schreef mignonne het volgende:
Wat zonde van die tuin zeg! Juist zo fijn om dan lekker buiten te kunnen zijn.
Maar ik snap die bende in huis ook nooit zo. T is niet vies op zich maar gewoon rommelig en chaotisch. Net als bij Debbie. Ik zou daar erg onrustig en ongelukkig van worden.
Ja en dan kunnen ze niet tegen prikkels
pi_218460482
En ik kijk dus nu pas de beelden van Annemarie. Maar hoe eten zij met 7 personen van 3 pizza's? Ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen.
pi_218460503
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Vakantie vieren is voor mij niet elke dag in de auto stappen en een drukke supermarkt in gaan. Ik moet er niet aan denken 😁. In NL heb ik altijd een fiets bij mij en zonder fiets gewoon de supermarkt op de camping, daar redden we ons prima mee (je betaalt het dubbele, maar ja, vakantie is duur).
En dan vooral
Niet met zijn allen, de tweeling en Guus kunnen toch wel even alleen daar blijven.
pi_218460516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:54 schreef miep123456 het volgende:
Hoe ze hem moeten vervangen... lijkt mij meer dan duidelijk dat ze dat bedoelde
pi_218460557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...
O en bier in vele vormen en maten...
Ik heb toch iets meer culinaire wensen 🤣
Wij gaan om de dag naar de winkel gecombineerd met de reis of een andere activiteit! Dus wel met zijn alle
pi_218460620
quote:

Ooit 1 keer gedaan. Eind Juni begin Juli in Spanje met de tent. Mijn hemel wat een ellende. Bloedje heet. Ik dacht toen ook, waarom heeft niemand mij hiervoor gewaarschuwd 😂. Daarna gingen we altijd in september. Was veel beter te doen 😅

Maar goed, aan de andere kant. Er zijn genoeg mensen die met de tent kamperen in de zomer. Ook in Spanje.

AM was toch zo toe aan de warmte? Zie haar nu in bijna alle stories klagen dat het zo warm is. Ook weer zo typisch. En hoezo moet ze benoemen dat Saar haar draai nog niet gevonden heeft? Ze zijn er amper 24 uur. Mag een kind even landen?
pi_218460639
quote:

Wij hebben jaren gekampeerd met een tent in de warme landen binnen Europa (Kroatië, Italië, Zuid-Frankrijk en Spanje) en daar echt geen problemen met slapen gehad.
pi_218460648
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Wij hebben jaren gekampeerd met een tent in de warme landen binnen Europa (Kroatië, Italië, Zuid-Frankrijk en Spanje) en daar echt geen problemen met slapen gehad.
Ik ook altijd gedaan, ook nooit problemen mee gehad. Vaak koelt het ook best snel af in de avond/nacht en dan is het in de tent als je die een beetje behoorlijk door lucht ook snel koeler.
pi_218460652
@mignonne: wat een leuke foto’s
Veel mooier dan wat zij laten zien
Maar de drone beelden van die vorige camping zullen wel wat opleveren misschien
pi_218460668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef Tarantelle het volgende:
En ik kijk dus nu pas de beelden van Annemarie. Maar hoe eten zij met 7 personen van 3 pizza's? Ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen.
Ze hadden ook porties kip ofzo in die ronde bakjes
pi_218460703
Vergeleken met het “zwembad” bij AM thuis is het zwembad in Spanje groot.

Het zal wel afwachten zijn tot na de vakantie voor een kortingscode die ze “losgepeuterd” heeft na alle vragen die ze in haar dm kreeg.
pi_218460724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:52 schreef Earring het volgende:
@:mignonne: wat een leuke foto’s
Veel mooier dan wat zij laten zien
Maar de drone beelden van die vorige camping zullen wel wat opleveren misschien
Ja wellicht dat ze daar nog wat leuks mee kunnen tot nu toe vind ik het niet veel soeps haha.
pi_218460819
quote:
Er is overigens ook echt de hele dag door een heel leuk animatieprogramma waar ze gewoon bij kunnen aanschuiven met activiteiten voor kinderen tot 12 jaar maar ook sport en activiteiten voor 12 tot 18.
Zouden de kinderen daar aan mee mogen doen? Of kan AM niet tegen de drukte dus mag dat niet? Moeten ze verplicht mee naar de supermarkt en de Decathlon voor nog meer handdoeken en handige dingen?
pi_218460831
Ik verwacht ook nog wel dat ze een dag naar Barcelona gaan. De koffietentjes zijn al uitgezocht.
pi_218460876
quote:

Nee ze is echt zo dom. Met haar Spaanse zee🙈 Maar zo zijn er nog talloze voorbeelden.
pi_218460900
De familie G staat op de slechtste plek. Kun je zoiets niet zelf reserveren? Krijg je een plek toegewezen?

En ik moet er niet aan denken, je kijkt zo bij de buren op tafel, aan 3 kanten. Geen enkele afscheiding, zoals bij de vorige camping.

Maar ik ga dan ook niet kamperen. In het hoogseizoen. In Spanje.
pi_218460932
Wat een dramatische posts weer van AM: het is warm...joh!!! in Spanje?
En opnieuw het ritme moeten vinden??
Nou volgens mij vervelen die kinderen zich inmiddels de pleuris. Doen al een week echt helemaal niks!
Ga een uitstapje doen, zoek iets actiefs voor de tweeling.
pi_218460990
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
pi_218461003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef Lodelie het volgende:
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
Jaja ritme he? Dat hebben de Geertsen nodig, ook al is het mega warm.
pi_218461031
En ja, ik vind ook dat hipenhot asociaal veel vliegt en dat haar vakantieprogramma's vaak behoorlijk vol zitten.
Maar 1000x liever haar vakantie dan die geestdodende van de fam Geerts.
pi_218461100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:26 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Jaja ritme he? Dat hebben de Geertsen heeft AM nodig, ook al is het mega warm.
pi_218461117
Kan sanneke ook niet helpen in de tuin door haar autisme?
pi_218461127
En nog iets wat me opviel: wat moet het bedrijf denken die Sanneke gevraagd heeft om reclame te maken😳
Bij beiden is er toch werkelijk niemand thuis daarboven?
pi_218461133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...
Wij gaan om de dag naar de winkel gecombineerd met de reis of een andere activiteit! Dus wel met zijn alle
Precies dit ja!
pi_218461168
Ik vind het altijd zo gek als kampeerders met de kont van de tent/caravan/vouwwagen naar het laantje gaan staan. Kijken ze zelf ook tegen de achterkant van een caravan aan. Zo’n opgesloten gevoel.
pi_218461199
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Gecombineerd met een andere activiteit idd. Voor de Geertsen is dit de activiteit.
pi_218461218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:49 schreef Fenne het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als kampeerders met de kont van de tent/caravan/vouwwagen naar het laantje gaan staan. Kijken ze zelf ook tegen de achterkant van een caravan aan. Zo’n opgesloten gevoel.
Wij kamperen niet maar als ik dat zou doen zou ik ook zo gaan staan. Totaal geen behoefte aan voorbijgangers. Daarom kamperen wij ook niet😂
pi_218461247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wij kamperen niet maar als ik dat zou doen zou ik ook zo gaan staan. Totaal geen behoefte aan voorbijgangers. Daarom kamperen wij ook niet😂
Dan kun je beter idd niet kamperen, want ik vind het echt heel vervelend als ik tegen de achterkant van iemands tent of caravan aan moet kijken. Kamperen is een sociaal gebeuren. En ik zit ook echt niet te wachten om bij de buren op het bord te kunnen kijken, daarom gaan wij naar campings waar je niet hutjemutje staat.
pi_218461268
Ach alleen al aan de staat en hoe ze praat over die tuin zegt genoeg. Met haar zogenaamde wandelen met Mijan ( oh ik ben erachter als ik met hem wandel dan slaapt hij! )
En met haar zogenaamde we zitten samen in de tuin. Echt Sanneke is ook lid van firma list en bedrog hoor. Die komt alleen maar zoals iemand hier al zei van haar bed naar de bank en als ze ergens gaan eten dan zit ze in de auto en filmt ze altijd de 1 minuut die ze maximaal loopt naar het eettentje.
En inderdaad, als gezonde vrouw kan je je man toch gewoon helpen? Wat is dat nou toch.
pi_218461359
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach alleen al aan de staat en hoe ze praat over die tuin zegt genoeg. Met haar zogenaamde wandelen met Mijan ( oh ik ben erachter als ik met hem wandel dan slaapt hij! )
En met haar zogenaamde we zitten samen in de tuin. Echt Sanneke is ook lid van firma list en bedrog hoor. Die komt alleen maar zoals iemand hier al zei van haar bed naar de bank en als ze ergens gaan eten dan zit ze in de auto en filmt ze altijd de 1 minuut die ze maximaal loopt naar het eettentje.
En inderdaad, als gezonde vrouw kan je je man toch gewoon helpen? Wat is dat nou toch.
Sanneke is veel, maar, mijns inziens, niet gezond.
pi_218461362
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:03 schreef Henrike het volgende:
Am; het heeft een groot zwembad
Reviews zover; het zwembad is klein
Maar AM is wereldvreemd he? Kwam alleen maar in het huisje van haar ouders met opzetzwembad. En gaat thuis in Nederland überhaupt nooit naar een zwembad.
pi_218461373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:55 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap ook niet dat Dolly bakfiets hier niets over zegt. Zij heeft als samenwerking toen die bakfiets gehad, maar vind dit echt hele slechte reclame.
Dolly blokkeert je als je ze erop wijst. Die willen gewoon reclame, ongeacht of het veilig is of niet.
pi_218461396
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als je vergeet te eten, je toch fors overgewicht kunt hebben? Of hoort dat ook bij autisme?
pi_218461423
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:25 schreef Johanna38 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als je vergeet te eten, je toch fors overgewicht kunt hebben? Of hoort dat ook bij autisme?
Er was ooit zo’n tv-programma: secret eaters
pi_218461464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:25 schreef Johanna38 het volgende:
Het overgewicht kan natuurlijk ook los staan van dat je NU vergeet te eten.

Ik heb ook vroeger door de jaren heen flink overgewicht ontwikkeld en daarna een periode gehad dat ik slecht at en het soms vergat, maar die periode was niet de reden van mijn overgewicht.

Dus het een kan los staan van het ander.
pi_218461476
Er zijn ook campings waarbij het niet mag. Daarbij ben je verplicht de zij- of vooringang aan het laantje te zetten. Of je nu in Zuid-Frankrijk zit of in Spanje: warm is het er toch vaak wel.
pi_218461498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er zijn ook campings waarbij het niet mag. Daarbij ben je verplicht de zij- of vooringang aan het laantje te zetten. Of je nu in Zuid-Frankrijk zit of in Spanje: warm is het er toch vaak wel.
Ik ken eigenlijk vooral campings waar het niet mag. En ik snap dat wel, want het ziet er heel ongezellig uit. Maar goed, wij kamperen vrijwel alleen in NL (en een heel enkele keer in de Alpen). Nederland heeft gewoon geweldige campings.

Qua hitte en tent: 's nachts koelt het meestal snel af in een tent (vooral als je katoen hebt), maar je nachten zijn kort omdat je in de ochtend je tent uitzweet.
pi_218461554
Ik kan me er niet aan storen als een gezin de andere kant op zit.
pi_218461562
quote:
Echt hè, haal dat fruit op
pi_218461642
En dan trekt ze de boel uit het zwembad.
Lot heeft de bandjes nog om en dan eet ze een banaan, die kun je toch ook aan het zwembad opeten, leg het fruit in de bolderkar.
Jet droeg vorige week een uv pak maar nu aan de zee waar het dubbel zo hard gaat laten ze haar schouders verbranden.
Deze snap ik toch echt niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 09-08-2025 19:06:34 (Typefout) ]
pi_218461821
quote:
Bizar die starheid
pi_218461897
In haar defense, in alle eerlijkheid, in dat zwembad mag geen eigen meegebracht eten en drinken worden gegeten of gedronken. En het zwembad is dusdanig klein en rustig dat je dat ook niet ongezien toch stiekem wel kan doen. En het gaat dicht tussen 14 en 15. Weet niet hoe laat dit was maar het zou daarmee samen kunnen vallen.

Maar goed dan nog is het lachwekkend hoe "flexibel" ze om gaat met haar planning.
pi_218461898
Als je een maaltijd vergeet maar dat compenseert met door de hele dag heen ongezond te eten dan vliegt het er wel aan natuurlijk
pi_218461933
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 19:49 schreef mignonne het volgende:
In haar defense, in alle eerlijkheid, in dat zwembad mag geen eigen meegebracht eten en drinken worden gegeten of gedronken. En het zwembad is dusdanig klein en rustig dat je dat ook niet ongezien toch stiekem wel kan doen. En het gaat dicht tussen 14 en 15. Weet niet hoe laat dit was maar het zou daarmee samen kunnen vallen.

Maar goed dan nog is het lachwekkend hoe "flexibel" ze om gaat met haar planning.
O ja dat kan natuurlijk ook
pi_218461978
Tien van wil leuke vrouw maar is zichzelf wel een beetje aan het verliezen in mannen heb ik het idee
pi_218462044
De familie Geerts eet in de winter watermeloen. Maar in Spanje, waar het zomerfruit zo heerlijk is, eten ze banaan.
8)7
En weer 5 (!!) zakken chips als avondeten?
pi_218462060
En ik snap het niet: deze camping is net een stapje te ver voor hun?
Maar ze zitten er nu toch? En ja, ik was best verbaasd dat ze na de eerste stop nog eens 5 uur gingen rijden naar Spanje, maar dat weet je voor je boekt neem ik aan?
pi_218462068
Waarom staat AM zo gek op die foto? Het is net of ze geen onderdeel is van de groep ofzo ondanks dat ze er midden tussen staat. Ik kan het niet goed uitleggen.
pi_218462101
En Lot, met verbrande wangen, steeds in die bolderkar. Alsof ze 2 jaar is.
pi_218462124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
Plots kan ze niet meer lopen, volgens mij valt het AM enorm tegen op deze locatie.
pi_218462133
quote:
Ik wilde net zeggen, hoe oud is Lot helemaal omdat ze in de Veer moet zitten?
pi_218462173
Het zou mijn camping ook niet zijn.
Maar daarom kijk ik altijd de plattegrond en lees de reviews. Een afgescheiden plek zoals ze op de vorige camping hadden zou ook mijn voorkeur hebben. Maar daarom gok ik toch op een soort samenwerking van de organisatie waar die 2 campings onder vallen
pi_218462194
Had ze nou maar de reismevrouw betaald.. 😁
pi_218462226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef Earring het volgende:
Het zou mijn camping ook niet zijn.
Maar daarom kijk ik altijd de plattegrond en lees de reviews. Een afgescheiden plek zoals ze op de vorige camping hadden zou ook mijn voorkeur hebben. Maar daarom gok ik toch op een soort samenwerking van de organisatie waar die 2 campings onder vallen
Dat vermoed ik nu ook.
pi_218462385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef mignonne het volgende:
Waarom staat AM zo gek op die foto? Het is net of ze geen onderdeel is van de groep ofzo ondanks dat ze er midden tussen staat. Ik kan het niet goed uitleggen.
Zij staat een stap naar voren. Ze is vrijwel de langste en iedereen die achter haar staat is kleiner dan zij is.
pi_218462405
quote:
Am heeft het allemaal niet zo goed onder controle. Eerst hield ze nog een hele preek dat ze elkaar goed in de gaten hielden omdat het zo warm was.
Maar Lot is gewoon verbrand.

En juist met deze warmte zou ik mijn kinderen goed te eten geven. Ipv chips.
pi_218462411
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'

Aldus MB. Is die even de weg kwijt, zeg.
pi_218462434
O, en ze schrijft onderaan het bericht ook nog even:
#nergenslieverdanhier

Die mist het thuisfront dus echt niet.
pi_218462450
En Jet is ook verbrand.

Kan gebeuren hè, was hier ook.
Maar predik dan niet zo van te voren.

En dan dat 'nu zwembad, straks fruit en dan naar het strand'
Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
pi_218462466
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'

Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.

MB voelt zich 15 denk ik. Ze komt bipolair over.
pi_218462486
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En Jet is ook verbrand.

Kan gebeuren hè, was hier ook.
Maar predik dan niet zo van te voren.

Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
Nee dat is geen optie daar. Een middag rond de tent hangen is er niet bij. Mijn dochter van 13 zou hier ook doodongelukkig van worden. Die heeft echt dr moment alleen/ zelf op pad gaan "nodig".
pi_218462489
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:

Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.
Totale paniek. Ik denk dat AM echt helemaal over de kook gaat als iemand iets niet wil.

Vind het van zoon G ook bijzonder dat hij zo meegaand is. Hij is al 16. Dit is toch een oer saaie vakantie voor hem
pi_218462491
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.

Zoals ze die jongens claimt vind ik niet normaal. Ik vond haar voorheen wel een leuke vrouw. Nu zie ik iemand die zo self- absorbed is dat ze volledig los is van de realiteit. Die kwijlende reacties eronder van mede-influencers helpen ook niet echt.
pi_218462515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.
Totale paniek. Ik denk dat AM echt helemaal over de kook gaat als iemand iets niet wil.

Vind het van zoon G ook bijzonder dat hij zo meegaand is. Hij is al 16. Dit is toch een oer saaie vakantie voor hem
Mijn zoon is even oud en die zou doodongelukkig worden van zo'n vakantie. Ik ook, dus hij heeft geluk haha.

G heeft de pech dat hij er net tussen in valt, tussen de groten en de kleintjes. Ik vind dat wel sneu voor hem.
pi_218462519
Onveilig ook. Je verwacht van je moeder dat ze je moeder is. Niet een BFF die ook van jou steun verwacht.
pi_218462528
Wat ik mij al een paar keer afgevraagd hebt: waarom gebruik je je kinderen om een punt te maken naar opmerkingen, die je kennelijk krijgt. Nu ook weer naar Jet: "We gaan naar de minidisco, dan kan je vriendjes maken". Daar gebruik je je jongere kinderen toch niet voor, die snappen daar helemaal niets van?

Ik weet nu wel bijna zeker dat ze een samenwerking hebben met Yelloh: ik vraag mij af of ze deze camping zelf hadden gekozen anders. Wel leuk dat ze een keer een ander land dan Frankrijk kiezen en ik hoop dat ze nog een leuke week hebben. De ingerichte tenten zien er bij deze camping veel mooier uit dan de staanplaatsen.

Ik hoop dat ze dan nog wel een keer ergens naar een lekker Spaans restaurant gaan. En dan lekker over het strand wandelen in het donker.
pi_218462563
Die kinderen van MB krijgen bij een scheiding (mochten de geruchten waar zijn) toch een vreselijk loyaliteitsprobleem?
Ze voelen zich nu al zo verantwoordelijk voor het welzijn van hun moeder.
pi_218462577
Milou in bikini vanaf de zijkant gefilmd. Iemand die daar wel op zit te wachten?
pi_218462623
Leuk dat Maarten ook een poging doet bij de minidisco. AM heeft zo’n beetje dezelfde outfit aan als 1 van de tweeling. Ik vind het totaal niet bij AM passen 😅.

Ik denk ook niet dat het hun vakantieplek is. Ik zou me er best kunnen vermaken denk ik. Maar dan wel in n huisje.
pi_218462670
quote:

Brrr die kinderen zijn gewoon nog jonger dan 10 toch?
Hoe ben je dan vrienden?
Maar ook hier weer; iedereen is een BFF, dus haar kinderen ook.

En ze zeggen ook nog dat ze 'the cool mom' is.
pi_218462697
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:57 schreef Brioche2 het volgende:
Milou in bikini vanaf de zijkant gefilmd. Iemand die daar wel op zit te wachten?
Wat is er precies mis mee?
pi_218462771
Debbie op TT zit te fangirlen op die vent waar ze die cd van heeft. Ze zet een foto van hem in een lijstje in de gang?!
pi_218462784
Hoe kan je nou lekker dansen en meedoen als je moeder met een camera op je gezicht staat!
Laat die kinderen toch met rust.
Doe lekker mee net zoals Maarten.

Ik vind trouwens dat hij er de hele vakantie uitgerust en ontspannen uitziet.
pi_218462787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op TT zit te fangirlen op die vent waar ze die cd van heeft. Ze zet een foto van hem in een lijstje in de gang?!
Dat doen meisjes van 13 toch?
pi_218462793
quote:
😂
Infantiel gedrag. Wilde Roy niet in het gras liggen voor een foto?
pi_218462807
quote:
Hij is wel écht een goeie zanger hahah
pi_218462829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Absoluut. Maar kom op, ze is 30. Haar dochter is sociaal emotioneel toe aan groep 6, gaat gewoon haar moeder voorbij.
pi_218462838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:

[..]
Ja love it. Maar hem in berichten taggen in de hoop dat hij het ziet.. dat is wel puberaal hoor 🤪
pi_218462859
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:22 schreef Lodelie het volgende:
Hoe kan je nou lekker dansen en meedoen als je moeder met een camera op je gezicht staat!
Laat die kinderen toch met rust.
Doe lekker mee net zoals Maarten.

Ik vind trouwens dat hij er de hele vakantie uitgerust en ontspannen uitziet.
Ja idd! Ik weet niet of ik het goed interpreteer maar ik vond het overkomen alsof ze S een beetje te kakken zette omdat die de kinderdisco (nog) leuk vond. Geniet gewoon van je kind die het naar haar zin heeft. En als ze dat grappig vindt hoeft ze dat niet met iedereen te delen maar kan dat ook gewoon een geintje tussen haar en Maarten zijn ofzo
pi_218462867
quote:

[..]
Dat zeker!

Het is ook wel typisch Debbie dat als ze iets leuk vindt dat het uitvergroot moet worden. Gênant, dat wel.
pi_218462902
Ja Maarten lijkt wel te genieten van de vakantie en van de kinderen. Leuk om te zien! Anderzijds voel ik voor hem ook altijd een beetje medelijden. Ben je de 50 inmiddels ruim gepasseerd, je oudste kind is inmiddels 25 jaar, maar zelf zit je nog steeds met een peuter in het peuterbad.

Op den duur ben je toch wel klaar met die fase. En Maarten, met z’n inmiddels grijze haar, had net zo goed opa kunnen zijn.

Hij lijkt wel echt van al z’n kinderen te genieten.
pi_218462948
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:29 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ja idd! Ik weet niet of ik het goed interpreteer maar ik vond het overkomen alsof ze S een beetje te kakken zette omdat die de kinderdisco (nog) leuk vond. Geniet gewoon van je kind die het naar haar zin heeft. En als ze dat grappig vindt hoeft ze dat niet met iedereen te delen maar kan dat ook gewoon een geintje tussen haar en Maarten zijn ofzo
Het was AM die zo stond te dansen. S stond compleet stil op het filmpje. Dat vond ze pubergedrag en daarom zette ze haar te kakken.
pi_218462990
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:33 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ja Maarten lijkt wel te genieten van de vakantie en van de kinderen. Leuk om te zien! Anderzijds voel ik voor hem ook altijd een beetje medelijden. Ben je de 50 inmiddels ruim gepasseerd, je oudste kind is inmiddels 25 jaar, maar zelf zit je nog steeds met een peuter in het peuterbad.

Op den duur ben je toch wel klaar met die fase. En Maarten, met z’n inmiddels grijze haar, had net zo goed opa kunnen zijn.

Hij lijkt wel echt van al z’n kinderen te genieten.
Grijs haar zegt tegenwoordig toch niets meer over leeftijd? Er zijn mannen (ja, ook vrouwen) die in hun 30e al grijs worden. Ik vind Maarten er eigenlijk best goed uit zien voor zijn leeftijd.

Ik denk dat Maarten meer tot rust komt nu de groep is gehalveerd.
  Moderator zaterdag 9 augustus 2025 @ 21:45:39 #265
184769 crew  Deisyy
pi_218463055
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]

Laat de diagnoses maar achterwege.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218463123
quote:

[..]
Ik ken hem niet 🫣
pi_218463125
Wat een geld voor een week op een camping die net een stap te ver is voor AM. (geen idee wat ze er mee bedoelt).

Aangezien het een samenwerking is, zal het met het geld wel meevallen. Voor mij zou ik het, met eigen kampeermiddel, echt te veel geld vinden. BIjna 200E per nacht voor 7 personen en 1 tent.
pi_218463127
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Het was AM die zo stond te dansen. S stond compleet stil op het filmpje. Dat vond ze pubergedrag en daarom zette ze haar te kakken.
AM is een verschrikkelijk mens!
pi_218463130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
😂
Infantiel gedrag. Wilde Roy niet in het gras liggen voor een foto?
Die heeft genoeg van al die fotoshoots
pi_218463136
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja love it. Maar hem in berichten taggen in de hoop dat hij het ziet.. dat is wel puberaal hoor 🤪
Puberaal? Gewoon wanhopig
pi_218463137
Die taart bij Debbie ziet er heerlijk en goed uit!
pi_218463147
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind het wel leuk om AM eens mee te zien doen! Maar nee, de sneer naar S (nu ineens een bijna puber, maar als Wild en Snuggs in de reclame moeten dan zijn ze al volop puber met puberzweet en alle andere perikelen) was zeker niet nodig.

Wel bijzonder trouwens, dat ze zo’n matige plek op de camping gekregen hebben als dit een samenwerking is (wat inderdaad zo lijkt te zijn).
pi_218463149
quote:
Speaking of tt... filmpje over de katten... "does his birthmom know she created the best part of my life" 🤔 Dus 3 kinderen maar de katten zijn nr1...
pi_218463188
Ik geloof er niets van dat dit een samenwerking is. Dan had ze het allemaal veel meer opgehemeld. Net als die winkel vol troep te leuk, en de deo, die houten graf kistjes die blijkbaar onmisbaar zijn, de “hammen” broeken van the stone waarbij haar lichaam niet zo goed uit komt.

Ze is erg kritisch op de camping. Ik heb het idee dat het een tegenvaller is. Als dit een samenwerking was, had ze dit niet laten merken.
pi_218463216
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die heeft genoeg van al die fotoshoots
Gisteren nog één gehad😂
Alvast onder de kerstboom.
pi_218463237
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik geloof er niets van dat dit een samenwerking is. Dan had ze het allemaal veel meer opgehemeld. Net als die winkel vol troep te leuk, en de deo, die houten graf kistjes die blijkbaar onmisbaar zijn, de “hammen” broeken van the stone waarbij haar lichaam niet zo goed uit komt.

Ze is erg kritisch op de camping. Ik heb het idee dat het een tegenvaller is. Als dit een samenwerking was, had ze dit niet laten merken.
"Houten grafkistjes"🤣🤣
pi_218463239
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Wat is er precies mis mee?
Zie t probleem ook niet, het is een vrouw in bikini.
pi_218463240
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Speaking of tt... filmpje over de katten... "does his birthmom know she created the best part of my life" 🤔 Dus 3 kinderen maar de katten zijn nr1...
Nee, ze heeft er een disclaimer bij gezet, kinderen zijn natuurlijk belangrijker. Ik mis vooral de andere kat.
pi_218463270
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een geld voor een week op een camping die net een stap te ver is voor AM. (geen idee wat ze er mee bedoelt).

Aangezien het een samenwerking is, zal het met het geld wel meevallen. Voor mij zou ik het, met eigen kampeermiddel, echt te veel geld vinden. BIjna 200E per nacht voor 7 personen en 1 tent.
Ik vraag me af of dat dan het totaal is voor 2 campingplekken in plaats van 1?

SPOILER
pi_218463292
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, ze heeft er een disclaimer bij gezet, kinderen zijn natuurlijk belangrijker. Ik mis vooral de andere kat.
Weer opgeëist door de buren?
pi_218463295
Die opmerking van MB over haar zoons vind ik gewoon een beetje eng.
pi_218463356
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gisteren nog één gehad😂
Alvast onder de kerstboom.
Mijn man zou me voor gek verklaren
pi_218463361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:04 schreef mignonne het volgende:

[..]
Weer opgeëist door de buren?
Dat denk ik niet maar volgens mij had ze gewoon haar zinnen gezet op die kat. En toen ze hem had was de lol er vanaf.
pi_218463373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Mijn man zou me voor gek verklaren
Die van mij was niet meegegaan. Zijn geluk is dat ik zelf ook niet zou gaan😉
pi_218463387
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:

Die heb ik trouwens al een tijdje niet voorbij zien komen?
pi_218463395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:05 schreef Ballerina888 het volgende:
Die opmerking van MB over haar zoons vind ik gewoon een beetje eng.
Dat is ook (een beetje) eng. Als die kinderen voelsprieten hebben, zoals zij het omschrijft, denk ik dat zij veel meer mee krijgen dan goed is voor hun leeftijd. Kleine potjes hebben grote oren.
pi_218463409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:22 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat vermoed ik nu ook.
Maar dan ga je toch met gierende banden naar huis als je het niet leuk vindt.
Hoe lang blijven ze hier?
pi_218463424
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Am heeft het allemaal niet zo goed onder controle. Eerst hield ze nog een hele preek dat ze elkaar goed in de gaten hielden omdat het zo warm was.
Maar Lot is gewoon verbrand.

En juist met deze warmte zou ik mijn kinderen goed te eten geven. Ipv chips.
Ja jet ook vind ik. Dan zijn ze aan de zee en is het uv pak uit.
Gaat toch veel harder . Zon zout wind
pi_218463483
quote:

Ik heb altijd geleerd je kinderen niet als vrienden te zien, tuurlijk ben je er mega gek op maar als vader of moeder heb je een andere rol.
En ik kan me voorstellen dat mb in moeilijke tijden zo denkt maar het blijven nog kinderen.
pi_218463557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Mijn zoon is even oud en die zou doodongelukkig worden van zo'n vakantie. Ik ook, dus hij heeft geluk haha.

G heeft de pech dat hij er net tussen in valt, tussen de groten en de kleintjes. Ik vind dat wel sneu voor hem.
Ik snap ook werkelijk niet dat ze de kids niet lekker over die camping laat struinen
Pap en mam zitten bij het zwembad, als er wat is kom je maar. Jet en Lot even naar de kids club
Of samen even een leuke excursie zoeken. De hele dag hobbelen ze achter elkaar aan
pi_218463571
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik kan me er niet aan storen als een gezin de andere kant op zit.
Ligt ook nogal aan de plaatsen.
Wij staan toevallig nu wel een beetje zo, omdat we anders tegen de berg omhoog kijken en nu over de camping heen kunnen kijken.
Maar onze buren zitten absoluut niet op onze schoot.

Wij boeken overigens ook altijd duurdere plaatsen voor meer ruimte. Ik wil de caravan en luifel gewoon ruim kunnen opzetten.

Bij AM snap ik dat gefrot op de meter niet.

Wel een klein soort respect voor haar punctualiteit op de camping. Ik krijg dat er met de grootste wil ter wereld niet in op de camping _O-
Altijd lunchen en avondeten op van die onmogelijke tijden omdat de dag anders loopt dan verwacht :D
pi_218463583
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:12 schreef Cyan het volgende:

[..]
Dat is ook (een beetje) eng. Als die kinderen voelsprieten hebben, zoals zij het omschrijft, denk ik dat zij veel meer mee krijgen dan goed is voor hun leeftijd. Kleine potjes hebben grote oren.
De oudste is heel gevoelig, daarom ook echt zielig voor ze vind ik.
Misschien valt het uiteindelijk allemaal mee , hoop ik voor alle partijen.
Ze noemt ze wel in de hashtag onze jingens
pi_218463623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:45 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee dat is geen optie daar. Een middag rond de tent hangen is er niet bij. Mijn dochter van 13 zou hier ook doodongelukkig van worden. Die heeft echt dr moment alleen/ zelf op pad gaan "nodig".
Nog meer: ik heb dat zelf af en toe nodig. De mannen de hort op (met een bootje op het water of zoiets) en ik met een boek in stilte.
Alles samendoen vind ik zo vermoeiend :')
pi_218463662
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
1 week
pi_218463667
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb altijd geleerd je kinderen niet als vrienden te zien, tuurlijk ben je er mega gek op maar als vader of moeder heb je een andere rol.
En ik kan me voorstellen dat mb in moeilijke tijden zo denkt maar het blijven nog kinderen.
Ouder zijn is inderdaad een andere rol dan vriend(in). Een kind moet lekker kind kunnen zijn.
pi_218463678
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
.......
Ik denk dat Maarten meer tot rust komt nu de groep is gehalveerd.
Dit denk ik ook. Hij leek de eerste dagen van de vakantie best wat gestresst als er eten geregeld moest worden.
pi_218463687
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat denk ik niet maar volgens mij had ze gewoon haar zinnen gezet op die kat. En toen ze hem had was de lol er vanaf.
Dat is bij Debbie vaker. De pranamat, de bakfiets , de stempels, straks de rolstoel
pi_218463690
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Ik vind het ook bizarre prijzen. Dat vond ik van de 300 euro in Frankrijk al. Maar dit is relatief nog duurder.
pi_218463725
quote:

Volledig van het padje. En heeeeel erg vol van zichzelf.
pi_218463738
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee dat kan dus juist niet als het een samenwerking is.
pi_218463742
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:41 schreef lila01 het volgende:
O, en ze schrijft onderaan het bericht ook nog even:
#nergenslieverdanhier

Die mist het thuisfront dus echt niet.
Die check with reality wordt een hele harde, ben ik bang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')