Maar zou het ook kunnen dat ze gewoon echt verliefd op elkaar zijn geworden?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind de verhalen over Jaqueline een beetje opvallend. Jaqueline haar ex man heeft een zeer imposante functie binnen DAF en zij zaten er heel warmpjes bij. Zij kwam op financieel gebied echt niks tekort.
Dat zijn een fangirl was van Michelle was duidelijk, maar ik denk dat het de aandacht en de bijkomende roem haar heel erg aantrokken, want ze probeerde toen wel influencer te worden. Dat is haar uiteindelijk gelukt maar voor het geld heeft ze het nooit hoeven te doen.
Haha dit dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar zou het ook kunnen dat ze gewoon echt verliefd op elkaar zijn geworden?
Waarom allemaal van die gekke complottheorieën?
Niet specifiek dat jij dat nu doet, maar de verhalen hier worden steeds wilder![]()
En zelfs als ze gewoon verliefd op elkaar zijn geworden kan het zo zijn dat ze nu uit elkaar zouden gaan.
Het zijn, zou je bijna denken, net echte mensen
Je hebt gelijk, mensen worden verliefd en mensen gaan uit elkaar. Het is net het echte leven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar zou het ook kunnen dat ze gewoon echt verliefd op elkaar zijn geworden?
Waarom allemaal van die gekke complottheorieën?
Niet specifiek dat jij dat nu doet, maar de verhalen hier worden steeds wilder![]()
En zelfs als ze gewoon verliefd op elkaar zijn geworden kan het zo zijn dat ze nu uit elkaar zouden gaan.
Het zijn, zou je bijna denken, net echte mensen
Hahaha, ik doelde op AMquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:55 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mensen worden verliefd en mensen gaan uit elkaar. Het is net het echte leven.
Ik vind de topic titel wel behoorlijk sensatiebelust. Er zijn jonge kinderen in het spel, het is geen tv serie waar we naar kijken. En voor zover ik kan zien zijn ze nog gewoon bij elkaar.
Mijn oer-Hollandse kinderen (zeker de jongste van 7) kunnen dus prima zomaar in het weekend tot 12 opblijven en de dag erna weer gewoon functioneren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:30 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Ja dit. Het typisch Spaanse ritme dus. Als een Spaans gezin dit doet is het geen probleem maar omdat Michelle NL is, is het dan wel een probleem.
Tuurlijk, mijn kids kunnen ook niet om 00:00u naar bed. Redden ze écht niet. (En ik ook niet hahaha) Maar als het daar prima gaat, wie zijn wij dan om daarover te zeiken?
Laura Brijde, die in Spanje woont, heeft ook wel eens dingetjes gedeeld over dat zij laat eten en kindjes daar rond een uurtje of 20/21 (?) weet het even niet precies, nog naar de speeltuin toegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, ik doelde op AMdie zijn met 7 over op de camping.
De Bollens zijn niet met 7, toch? Dat was in ieder geval niet wat ik bedoelde
Als ze hem in haar bio opneemt, dan is het een samenwerking.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.
AM laat natuurlijk echt niet per ongeluk beide campings al na dag 1 of 2 in beeld zien hè. Zij is zo gehaaid. Wel beide van Yelloh Village. Samenwerking?
Gehaaid is ze zeker ja! Waarschijnlijk goed voor haar engagement als de volgmoekes massaal DM's gaan sturen dat de naam van de camping zichtbaar is 🤡 Of misschien hoopt ze dat er een aantal onverhoopt in de auto stappen om haar in real life te ontmoeten 🤩😆quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je inderdaad doelde op de Bollens. Omdat ze altijd roepen over hun tienen. Het is al laat, lange dag geweest en ik moet gewoon naar bed.
AM laat natuurlijk echt niet per ongeluk beide campings al na dag 1 of 2 in beeld zien hè. Zij is zo gehaaid. Wel beide van Yelloh Village. Samenwerking?
Denk ik wel, ze mocht ook met de hele clan op 1 plek wat normaal maar voor 6 magquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:01 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Maximaal veel vragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:09 schreef Henrike het volgende:
Mijn excuses, het klopt dat ze met de auto naar het diner ging.
Zag ik dus verkeerd.
Maar feit blijft wel dat we niet weten hoe ze terugging, auto laten staan? Opgehaald door ouders of broer/ schoonzus , was er iemand Bob?of reed ze wel zelf
🤣😂 preciesquote:
Ze hadden 2 plekken, waarvan op iedere plek dus eigen 1 teveel was. Maar als uitzondering mocht datquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Denk ik wel, ze mocht ook met de hele clan op 1 plek wat normaal maar voor 6 mag
En dan filmt ze terwijl ze op de snelweg rijdt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
MB was laatst ook naar Amsterdam (de avond voor ze naar Spanje vertrok?) om maximaal te feesten en toen was ze ook flink aan de borrel en ging ze daarna met de auto terug. Ik had toen niet de indruk dat iemand anders reed.
Ze spuugt er niet in, in ieder geval.
Het sommetje zou ook niet kloppen 😁quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 22:58 schreef LeSage het volgende:
[..]
Hahaha, ik doelde op AMdie zijn met 7 over op de camping.
De Bollens zijn niet met 7, toch? Dat was in ieder geval niet wat ik bedoelde
Ik zou het niet aankunnen in ieder geval...quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Jemig mensen, schakel een detective in. Nee, we weten niet of ze met een drankje (of meer dan 1) in de auto stapt. Maar ik snap de bedenkingen daarover. Het beeld wat ze neerzet is dat er met grote regelmaat alcohol genuttigd wordt, ook in het bijzijn van de kinderen. Als ik dan zie hoe makkelijk dat gaat, kan ik me ook zo maar voorstellen dat ze ook makkelijk nog even in de auto stapt.
En ik doe zelf best eens een drankje, maar zoals het de Bollens genormaliseerd lijkt te worden vind ik wat van.
Ja ze had er 2 te weinig opgegeven zei ze een tijd geleden. Maar de camping deed daar niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze hadden 2 plekken, waarvan op iedere plek dus eigen 1 teveel was. Maar als uitzondering mocht dat
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:00 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijn oer-Hollandse kinderen (zeker de jongste van 7) kunnen dus prima zomaar in het weekend tot 12 opblijven en de dag erna weer gewoon functioneren.
Ik snap er niets van, maar die zijn nooit moeilijk met lang opblijven.Hier 4 jaar. Ieder jaar vakantie is het raak. Nog nooit op tijd naar bed geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap dat het andere ouders wel lukt. Hier vanaf 1 jaar gekampeerd, maar ook hotels is drama. En eerlijk, als ik op de camping kijk slapen er heel weinig kinderen om 20:00 uur. Dus zo gek is het allemaal niet toch.
Ja viel mij ook al op. En op dat ligbedje dat Mb rosé inschenkt staat op de grond ook al een witte asbak. Echt een rust vakantie om bij te komen, haha nee lekker zuipen (ze schenkt het in alsof het limonade is uit een wijnfles), paffen en laat naar bed. En zogenaamd eten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:40 schreef Cyan het volgende:
Ik zie op haar stories nu ook een asbak met aansteker en een mapje liggen naast haar bord. Verklaart meteen die rokersstem.
Van koos vriendloos naar allemans vriend. MB is nogal doorgeslagen naar de andere kant. Nu is iedereen die ze net 5 min daarvoor heeft ontmoet een vriend voor het leven. En wordt daarna vol op de bek gezoend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 00:42 schreef Moondance het volgende:
Ik kwam min of meer per toeval dit artikel van jaren geleden over haar vriendschappen tegen van Michelle.
https://bijzonderkleinwonder.nl/mijn-vriendschappen/
Ze had op dat moment 5 vriendinnen, waarvan ik alleen Wendy en Lotte op dit moment nog wel eens in beeld zie verschijnen. Echt fascinerend hoe dat helemaal naar de andere kant is doorgeslapen.
Overigens heeft ze in 2020 ook al een nieuw artikel over hetzelfde onderwerp geschreven waarin ze ook aangaf dat dit wel flink veranderd is.
Nou nou, het taalgebruik mag ook wel wat minder, sorry hoor maar vind dit niet echt normaalquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:10 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Van koos vriendloos naar allemans vriend. MB is nogal doorgeslagen naar de andere kant. Nu is iedereen die ze net 5 min daarvoor heeft ontmoet een vriend voor het leven. En wordt daarna vol op de bek gezoend.
Joh stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou nou, het taalgebruik mag ook wel wat minder, sorry hoor maar vind dit niet echt normaal
Ik geloof er niks van dat ze zich verteld heeft, gewoon een bewuste actie van haarquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja ze had er 2 te weinig opgegeven zei ze een tijd geleden. Maar de camping deed daar niet moeilijk over.
Toen dacht ik nog: maar je weet toch wel met hoeveel personen je gaat
Je kan wss online maar 6 mensen aanklikken per plek. Dus dat heeft ze wss gedaan voor 2 plekken en gedacht dat het wel los ging lopen als ze dat even aangaf?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja ze had er 2 te weinig opgegeven zei ze een tijd geleden. Maar de camping deed daar niet moeilijk over.
Toen dacht ik nog: maar je weet toch wel met hoeveel personen je gaat
Is geen complot,is wat je ziet. Met een beetje nadenken kom je een heel eind.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 06:58 schreef miep123456 het volgende:
De complot theorieën over de Bollens vind ik veel te ver gaan overigens!
als iemand er anders over denkt, dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:03 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Is geen complot,is wat je ziet. Met een beetje nadenken kom je een heel eind.
Logisch gevolg van hun eigen acties. De poly is maximaal uitgemolken en daar leven ze met z’n tienen goed van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 06:58 schreef miep123456 het volgende:
De complot theorieën over de Bollens vind ik veel te ver gaan overigens!
Nee dat was mij ook al opgevallen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:45 schreef miep123456 het volgende:
[..]
als iemand er anders over denkt, dat kan dus niet.
😂echt hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt?
1950 belde, hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:50 schreef Kaatjepuk het volgende:
Ik vind de verhalen over Jaqueline een beetje opvallend. Jaqueline haar ex man heeft een zeer imposante functie binnen DAF en zij zaten er heel warmpjes bij. Zij kwam op financieel gebied echt niks tekort.
Dat zijn een fangirl was van Michelle was duidelijk, maar ik denk dat het de aandacht en de bijkomende roem haar heel erg aantrokken, want ze probeerde toen wel influencer te worden. Dat is haar uiteindelijk gelukt maar voor het geld heeft ze het nooit hoeven te doen.
Wat ik ongezond vind is dat iedereen in no-time een BFF wordt genoemd, zelfs mensen waarmee een ‘zakelijke’ verbintenis is: de kapster, de nagelstyliste, de masseuse, de nanny. En dat BFF zijn gaat gepaard met een hoop lichamelijk contact. Als BFF van M ben je in elk geval niet exclusief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:22 schreef Hyacinth het volgende:
Dat MB rookt wisten we allang toch?
Dat geklef met al die vrienden vind ik zelf ook niks maar dat die kinderen daar in mee gaan/moeten vind ik echt ongezond. Als ik zo’n kind in het wild zou zien zouden echt bepaalde radartjes bij mij af gaan.
Op financieel gebied? Ik vind dan wel dat je overlegt met je partner voordat je je huis bijvoorbeeld vol bestelt met allerlei onzinnige meuk, of wéér een ander bed koopt, helemaal als je geen eigen inkomen hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:46 schreef Noek het volgende:
[..]
1950 belde, hoor
Vrouwen hoeven geen keuzes meer te maken opdat ze financieel afhankelijk zijn, Je hebt de memo vast gemist maar vanaf 1959 mogen we een bankrekening openen en worden we ook niet per direct ontslagen als we getrouwd zijn.
We zijn vrij om keuzes te maken omdat we onszelf kunnen bedruipen.
Sowieso lees ik hier vaak:"Ik snap niet dat haar man hiermee akkoord gaat,"
Het is een partner, geen werkgever. Je hebt geen akkoord nodig van een man.
Dit is de memo.
Haha, ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt? Of zou ze hier de Middellandse Zee bedoelen denkend we zijn in Spanje dus het zal wel een Spaanse zee zijn?
Als ik een ander bed wil, koop ik die.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op financieel gebied? Ik vind dan wel dat je overlegt met je partner voordat je je huis bijvoorbeeld vol bestelt met allerlei onzinnige meuk, of wéér een ander bed koopt, helemaal als je geen eigen inkomen hebt.
Maar misschien vinden die mannen (m/v trouwens hoor) het allemaal prima. Happy wife, happy life enzo.
De familie Nagelkerke net zo, iedereen is ineens een lieve vriend, zweedse buren (in Spanje) en mensen die hij heeft leren kennen bij het laden van de auto. Na 1 ontmoeting zijn ze meteen lieve vrienden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat ik ongezond vind is dat iedereen in no-time een BFF wordt genoemd, zelfs mensen waarmee een ‘zakelijke’ verbintenis is: de kapster, de nagelstyliste, de masseuse, de nanny. En dat BFF zijn gaat gepaard met een hoop lichamelijk contact. Als BFF van M ben je in elk geval niet exclusief.
Dat lichamelijke met de kinderen vind ik heel ongezond, gevaarlijk zelfs. Hoe gaan zij ooit leren grenzen te stellen?
Ze waren er van tevoren al achter gekomen. Maarten heeft toen gebeld met de camping en is er een uitzondering gemaakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 07:01 schreef Holaa het volgende:
[..]
Je kan wss online maar 6 mensen aanklikken per plek. Dus dat heeft ze wss gedaan voor 2 plekken en gedacht dat het wel los ging lopen als ze dat even aangaf?
Wij hebben wel eens per ongeluk de kids vergeten op te geven ergens iets niet ingevuld online met boeken. Werd gelukkig ter plekke ook geregeld, want appartement was groot genoeg, maar we hadden niet voor alle personen betaald 🙈
Mee eens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:04 schreef Harper het volgende:
[..]
Haha, ik dacht hetzelfde.
Vind het wel leuk dat ze in Spanje zijn, na haar hele leven in Frankrijk op vakantie geweest te zijn. En gisteravond zag er voor de kinderen gezelliger uit dan de kring-avondjes met veel drank van afgelopen week.
Het ging me er meer om dat ze toen ‘maar’ 5 vriendinnen had en tegenwoordig 50+. Ik vind het als je de foto’s bij het artikel ziet ook niet zo gek dat het met een aantal verwaterd is. Op die foto’s is Michelle een doodnormale jonge moeder die toevallig een blog heeft. Zij is in de afgelopen jaren natuurlijk wel maximaal veranderd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn rij 5 beste vrienden verandert ook nog wel eens. Zeker toen ik jonger was. Ik snap niet zo goed dat ergerefereerd wordt aan een artikel van 5 jaar geleden. Corona zat er tussen, jonge kinderen en dan verschuvien vriendschappen wel eens.
De laatste 5 jaar zijn mijn beste vrienden wel redelijk stabiel, maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Michelle.
En het mooiste is dat het stel waar ze mee uit eten was al sinds 2019 op haar insta voorkomt, dus ze kent ze langer dan 5 min.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn rij 5 beste vrienden verandert ook nog wel eens. Zeker toen ik jonger was. Ik snap niet zo goed dat ergerefereerd wordt aan een artikel van 5 jaar geleden. Corona zat er tussen, jonge kinderen en dan verschuvien vriendschappen wel eens.
De laatste 5 jaar zijn mijn beste vrienden wel redelijk stabiel, maar ik ben dan ook een stuk ouder dan Michelle.
Dus jij koopt dan een nieuw bed omdat je dat zelf wil (waar je partner ook in slaapt neem ik aan) zonder dat even te bespreken met diegene maar meer als mededeling?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik een ander bed wil, koop ik die.
Ik doe vast wel een attente mededeling waarop hij een waarvan akte kan geven. Kweenie hoor, maar verdienen jullie geen geld? Ik verdien meer dan hij. Ik werk voor wat ik wil, de rekeningen etc. Ik ben capabel genoeg om beslissingen te nemen zonder een akkoord.
Met je happy wife, happy life. Ga je lekker? Je bent meer dan een wife.
Het valt me op dat je sinds je hier bent voortdurend andere schrijvers wijst om wat te zeggen en te denken. Volgens mij is de regel dat we dat niet doen?! Geef gewoon je mening op wat jij ziet bij en vindt van de fluflu, maar stop met oordelen over wat anderen vinden. Het beïnvloedt behoorlijk de sfeer de laatste topics.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 01:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou nou, het taalgebruik mag ook wel wat minder, sorry hoor maar vind dit niet echt normaal
Ben je dit serieus uit gaan zoeken? Even 6 jaar insta terug scrollen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
En het mooiste is dat het stel waar ze mee uit eten was al sinds 2019 op haar insta voorkomt, dus ze kent ze langer dan 5 min.
Hoe vaak ze ze daadwerkelijk ziet kan ik natuurlijk niet over oordelen.
Ik vroeg het me ook al afquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt? Of zou ze hier de Middellandse Zee bedoelen denkend we zijn in Spanje dus het zal wel een Spaanse zee zijn?
In de regels staat ook; houd het netjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:36 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Het valt me op dat je sinds je hier bent voortdurend andere schrijvers wijst om wat te zeggen en te denken. Volgens mij is de regel dat we dat niet doen?! Geef gewoon je mening op wat jij ziet bij en vindt van de fluflu, maar stop met oordelen over wat anderen vinden. Het beïnvloedt behoorlijk de sfeer de laatste topics.
@:mods? Het klopt toch dat dit niet mag?
Ze schreef zelf dat ze elkaar 4 jaar niet gezien haddenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
En het mooiste is dat het stel waar ze mee uit eten was al sinds 2019 op haar insta voorkomt, dus ze kent ze langer dan 5 min.
Bizar. Ik heb geweldige vrienden. Maar dat is gegroeid. En het zijn er ook geen tientallen, ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De familie Nagelkerke net zo, iedereen is ineens een lieve vriend, zweedse buren (in Spanje) en mensen die hij heeft leren kennen bij het laden van de auto. Na 1 ontmoeting zijn ze meteen lieve vrienden.
Je hebt gelijk,quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:48 schreef funkyfabulous het volgende:
Opvallend is vooral dat users elkaar blijven aanvallen. Ja een forum is voor discussie, maar het haalt niets uit om herhaaldelijk je gelijk te willen halen via een scherm. Agree to disagree maar stop aub met steeds lichtgeraakt op elkaar te reageren. Maakt dit topic er niet leuker op.
Wij overleggen eigenlijk ook nooit over aankopen. Of het nu gaat om een bijzettafeltje of een auto, als één van ons het nodig vindt om dat te kopen dan doen we dat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik doe vast wel een attente mededeling waarop hij een waarvan akte kan geven. Kweenie hoor, maar verdienen jullie geen geld? Ik verdien meer dan hij. Ik werk voor wat ik wil, de rekeningen etc. Ik ben capabel genoeg om beslissingen te nemen zonder een akkoord.
Stop er dan zelf ook even meequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Je hebt gelijk,
Fijn dat jij het netjes verwoord.
Ik ben het deels wel met je eens, ik werk hard genoeg voor de (gezamenlijke) centen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom doe je zo aangebrand? Ik reageer volgens mij normaal op iets wat jij vindt. En dat is een andere mening dan jij hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is dan toevallig bij deze mensen zo. Feit blijft dat vrijwel iedereen die MB haar leven binnen wandelt binnen 1,5minuut de liefste of de BFF is. Maximaal genieten van elkaars gezelschap, waar ze een aantal jaar geleden zichzelf kennelijk nog een Toos vriendloos noemde.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:32 schreef Henrike het volgende:
[..]
En dan ineens verdwijnen ze weer uit beeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:13 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De familie Nagelkerke net zo, iedereen is ineens een lieve vriend, zweedse buren (in Spanje) en mensen die hij heeft leren kennen bij het laden van de auto. Na 1 ontmoeting zijn ze meteen lieve vrienden.
Denk ook stuk onzekerheid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat is dan toevallig bij deze mensen zo. Feit blijft dat vrijwel iedereen die MB haar leven binnen wandelt binnen 1,5minuut de liefste of de BFF is. Maximaal genieten van elkaars gezelschap, waar ze een aantal jaar geleden zichzelf kennelijk nog een Toos vriendloos noemde.
Prima dat dat veranderd is en dat ze nu meer behoefte heeft aan sociale contacten, maar dit is gewoon doorgeslagen naar de andere kant. Van Toos vriendloos naar iedereen is maar de liefste en de BFF, zoals iemand zei ook diegene die voor de kinderen komt zorgen, de manicure, de kapster. Ik geloof niet dat die al voordat ze deze diensten uitvoerde allemaal BFF's waren.
Ja niet handigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:08 schreef Post-its het volgende:
Dat meisje van dbm heeft toch vaak last van haar longen? Waarom ga je dan bij een rokerige vuurschaal met haar zitten?
Wel weer lekker meer zooi in huis, het moet toch zo onderhand wel uit zijn voegen barsten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:08 schreef Huisopdehoek het volgende:
Zou Debbie ook #Barnevelder zetten als haar jongens jarig zijn?
Of #Kiependarper, wat de bijnaam voor Barneveld is met carnaval?
Nou ik wou het niet gelijk zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wel weer lekker meer zooi in huis, het moet toch zo onderhand wel uit zijn voegen barsten?
Er is in de stories wel wat veranderd in die zin dat ze elkaar veel minder in beeld brengen en ze reageren niet (meer) veelvuldig op elkaar onder de posts.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:14 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik heb nu een aantal.dagen af en toe gekeken op de Insta van dat hele poly-gebeuren.
Ik zie niet wat een aantal van jullie zien over het uit elkaar gaan eigenlijk.
Ik zie vooral veel te gelikte beelden. Het is allemaal net even over de top en te gemaakt. Vreselijk!
En daarnaast heb ik terug gescrold, en zie ik vooral 2 vrouwen geel klef met elkaar zijn, waarbij ik me afvroeg of die man überhaupt in beeld was.
Snap ik ook niet, en zij had toch ook astma?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:08 schreef Post-its het volgende:
Dat meisje van dbm heeft toch vaak last van haar longen? Waarom ga je dan bij een rokerige vuurschaal met haar zitten?
Kijk, die verandering heb ik natuurlijk niet gezien, want toen keek ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Er is in de stories wel wat veranderd in die zin dat ze elkaar veel minder in beeld brengen en ze reageren niet (meer) veelvuldig op elkaar onder de posts.
Mijn inziens zijn de vele speculaties begonnen nadat een juicekanaal iets naar buiten bracht (maar die mening deelt niet iedereen 😉) over dat ze uit elkaar zouden gaan of dat MB wen affaire zou hebben gehad (wat ik met haar leven echt weer lastig te geloven vind, waar haalt ze de tijd vandaan?).
Kennelijk geven 'vrienden' steeds info door aan een juice kanaal met dat ze uit elkaar gaan.
Omdat je too late at the party bentquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:14 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik heb nu een aantal.dagen af en toe gekeken op de Insta van dat hele poly-gebeuren.
Ik zie niet wat een aantal van jullie zien over het uit elkaar gaan eigenlijk.
I
Wat een berg cadeaus ook itt de jongens. Zo'n turnmat kost al meer dan 100 euro en dan nog een hoop cadeaus erbij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Echt Debbie weer... jongens jarig en klein beperkt feestje want o zo ziekjes...
Zoe jarig en uitbundig groot uitgepakt feestje 🥳 leuk hoor... maar wel weer opvallend contrast
Het is ook allemaal heel gelikt en picture perfect.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 10:35 schreef Toedeledoki36 het volgende:
[..]
Kijk, die verandering heb ik natuurlijk niet gezien, want toen keek ik nog niet.
We wachten in spanning af dan maar 😆.
Ik vind het allemaal wel veel te gelikt.
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie moet even vermelden dat ze zich niet goed voelt en weer naar bed gaat. het is tenslotte weer weekend
Maar wat maakt dat uit? Zou ze commentaar van volgers krijgen als ze tussen 11.00 en 15.00 niets post? 🙄
De instanties die er toe doen kennelijk 😅.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:16 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
[..]
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡
Ze hebben natuurlijk visite van de buren vanmiddag en tante saraaaaaaa en de voorbereidingen moeten door Roy gedaan worden terwijl zij lekker ligt te scrollen in bed 👌 net als na het feestje dat ze weer moe is en Roy en de buurman op kunnen ruimenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie moet even vermelden dat ze zich niet goed voelt en weer naar bed gaat. het is tenslotte weer weekend
Maar wat maakt dat uit? Zou ze commentaar van volgers krijgen als ze tussen 11.00 en 15.00 niets post? 🙄
Maar gelukkig begon Maarten optijd met inpakken zodat ze optijd konden vertrekken. Wat een licht is het toch he?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
Het is idd maar net wat je wil zien. Als ik voor mezelf spreek, ik heb altijd een wijntje voor me staan maar ik drink heel langzaam en ik gooi altijd een flinke mik water door het glas. Zou het in story's ook kunnen lijken of ben ik alci. En daarna rij ik ook nog want amper 1 wijntje gehad. Noem het tactiek 😇quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Jemig mensen, schakel een detective in. Nee, we weten niet of ze met een drankje (of meer dan 1) in de auto stapt. Maar ik snap de bedenkingen daarover. Het beeld wat ze neerzet is dat er met grote regelmaat alcohol genuttigd wordt, ook in het bijzijn van de kinderen. Als ik dan zie hoe makkelijk dat gaat, kan ik me ook zo maar voorstellen dat ze ook makkelijk nog even in de auto stapt.
En ik doe zelf best eens een drankje, maar zoals het de Bollens genormaliseerd lijkt te worden vind ik wat van.
De Spaanse zee, deze vrouw🙄quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
Ze vraagt altijd advies en vervolgens doet ze toch weer wat anders. Ik vind er weinig leuks meer aan bij haar eigenlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had gisteren/van de week kleding gekocht voor Dance Valley, en nu toch weer keuzestress wat ze aan moet trekken 😁
Max 21 graden daar zie ik. En ‘door de wind voelt het koeler aan’ Dat wordt veel drinken dansen om warm te blijven.
Nahhh ik ken nog iemand die dat veelvuldig doet over Debbie. Jij ook?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee dat was mij ook al opgevallen.
En ergens anders over denken dat mag. Maar om iemand zomaar zonder dat de feiten bekent zijn ergens van te beschuldigen vind ik te ver gaan.
Het was maar 5 uur rijden. Zouden ze nog een omweg van 5 uur erbij hebben gemaakt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:36 schreef Snaky het volgende:
[..]
Maar gelukkig begon Maarten optijd met inpakken zodat ze optijd konden vertrekken. Wat een licht is het toch he?
Typisch ook, ze hebben die auto net.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De gele auto heeft het begeven? Ongeluk gehad?
Waarom houd zij toch zo vast aan gebruiken? Controle? Een diagnose?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bij AM moeten ze een nieuw ritme vinden.
Het nieuwe ritme; naar de supermarkt in de ochtend.
Net als in Frankrijk. Maar dit is natuurlijk een Spaanse supermarkt, dus toch weer anders...
?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nahhh ik ken nog iemand die dat veelvuldig doet over Debbie. Jij ook?
Bijgelezen.
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Typisch ook, ze hebben die auto net.
Hopelijk is er geen ongeluk gebeurd en is iedereen ongedeerd
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.
Ja en er werd alquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
En het is heet in Spanje. Je verwacht het niet hè, hoogzomer.
Net als de nodige jaren hiervoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en er werd al
Weken voor gewaarschuwd dat Spanje mega warm was.
Die branden de tent uit
Dat kunnen de sleutelmannen uiteraard zelf wel. 🙄quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.
AM wil weer veel DM’s ontvangen denkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De gele auto heeft het begeven? Ongeluk gehad?
Ja, en dan weer 15 posts er uit persen want anders komt ze niet aan haar quotum.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:43 schreef Earring het volgende:
[..]
AM wil weer veel DM’s ontvangen denk
En ze was zo toe aan de warmte toch? Na al die 'kou' hier in NL?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en er werd al
Weken voor gewaarschuwd dat Spanje mega warm was.
Die branden de tent uit
Wel fijn dat ze dit toneelspel ook opvoert op de verjaardag van haar mooie meisje en niet alleen bij haar jongens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:16 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
[..]
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡
Henrike je blijft maar doorgaan.quote:
Zielig voor Zoëquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze dit toneelspel ook opvoert op de verjaardag van haar mooie meisje en niet alleen bij haar jongens.
Ik verwacht wel weer 1,5 week bijkomen.
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef Tarantelle het volgende:
Ik schrik mij gewoon kapot bij dat programma van de middelste dochter bij Minibelle. Natuurlijk is het goed om buitenschoolse activiteiten te hebben, maar bij dit meisje is de vrije tijd volledig dichtgesmeerd met activiteiten. Waar is de tijd voor dit kind om haar eigen interesses en passies te vinden en zich op sociaal gebied te ontwikkelen? Want hoe kun ie jezelf vinden en een eigen identiteit ontwikkelen als alles voor je gepland wordt? Ik heb een beetje medelijden met dit meisje, dit lijkt volkomen doorgeslagen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een professional dit voor zou stellen.
Datzelfde ook met een portfolio opstellen. Dat kind is 9 of 10? Die moet gewoon lekker zelf als hobby bezig zijn met tekenen en zichzelf ontwikkelen.
Moeder lijkt zelf een probleem te hebben met vrije tijd en aanlummelen en projecteert dat naadloos op haar kinderen. Er lijkt vooralsnog weinig ruimte voor de kinderen om hun identiteit te ontwikkelen.
Niet mijn opvoedstijl.
Kan toch altijd gebeuren of niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af wat ze bedoelde met bijgelezen, dus ik begrijp je boze reactie niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:59 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Henrike je blijft maar doorgaan.
Hou er mee op!
Mods kan deze persoon geen waarschuwing krijgen door constant users met een andere mening uit de tent te lokken?
Dit doet ze ook bij haar zoons en omdat ze altijd duidelijk laat merken dat haar dochter favoriet is vind ik dit dus fijn voor haar zoons. Dat deze kinderen moeten dealen met de aandachttrekkerij van hun moeder, daar vind ik van alles van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zielig voor Zoë
Kind straks weer een schuldgevoel .
En tot 15:00 in bed, dan is de dag haast voorbij.
Wat deed ze voorgaande dagen? Zou toch denken dat je dat dan incalculeert
Letterlijk water bij de wijn doen! 😆 Officieel mag je met ongeveer 2 consumpties nog rijden, maar soms voel ik me na een half glas al niet meer in staat om te rijden, dus doe ik dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:37 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Het is idd maar net wat je wil zien. Als ik voor mezelf spreek, ik heb altijd een wijntje voor me staan maar ik drink heel langzaam en ik gooi altijd een flinke mik water door het glas. Zou het in story's ook kunnen lijken of ben ik alci. En daarna rij ik ook nog want amper 1 wijntje gehad. Noem het tactiek 😇
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
Ze hebben deze auto net, dan zou je denken dat ie wel goed zou zijn.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Kan toch altijd gebeuren of niet?
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
De familie Geerts koopt alleen wrakken want dan kunnen de mannen weer lekker knutselen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
Ze hebben deze auto net, dan zou je denken dat ie wel goed zou zijn.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Letterlijk water bij de wijn doen! 😆 Officieel mag je met ongeveer 2 consumpties nog rijden, maar soms voel ik me na een half glas al niet meer in staat om te rijden, dus doe ik dat dan ook niet.
Maar door het beeld wat MB neerzet snap ik dat mensen daar vraagtekens bij hebben. Maar nogmaals; zoals zij (maar bijvoorbeeld ook die van Bzzzzonder) alcohol normaliseert vind ik niet nodig. Alcohol maakt echt meer kapot dan je lief is. Dus om daar nou ‘stoer’ over te doen 🤷🏼♀.
Denk dat het bij haar ook te maken heeft met haar Russische achtergrond?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef Tarantelle het volgende:
Ik schrik mij gewoon kapot bij dat programma van de middelste dochter bij Minibelle. Natuurlijk is het goed om buitenschoolse activiteiten te hebben, maar bij dit meisje is de vrije tijd volledig dichtgesmeerd met activiteiten. Waar is de tijd voor dit kind om haar eigen interesses en passies te vinden en zich op sociaal gebied te ontwikkelen? Want hoe kun ie jezelf vinden en een eigen identiteit ontwikkelen als alles voor je gepland wordt? Ik heb een beetje medelijden met dit meisje, dit lijkt volkomen doorgeslagen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een professional dit voor zou stellen.
Datzelfde ook met een portfolio opstellen. Dat kind is 9 of 10? Die moet gewoon lekker zelf als hobby bezig zijn met tekenen en zichzelf ontwikkelen.
Moeder lijkt zelf een probleem te hebben met vrije tijd en aanlummelen en projecteert dat naadloos op haar kinderen. Er lijkt vooralsnog weinig ruimte voor de kinderen om hun identiteit te ontwikkelen.
Niet mijn opvoedstijl.
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Kan toch altijd gebeuren of niet?
Het is mij al best vaak overkomen, dat ik stil stond. 2 keer ook met een leaseauto van mijn werk van nog geen jaar oud (sindsdien nooit meer Fiat voor mij).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Maar goed, betekent niet dat het niet kan gebeuren natuurlijk.
Ik heb ook een top sport verleden, maar ben daar ook wel van genezen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.
wees dan maar blij!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Maar goed, betekent niet dat het niet kan gebeuren natuurlijk.
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zit
Tsja, misschien iemand laten sleutelen die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:13 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.
Mee eens, echt niet mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Janneke met haar nepwimpers, ik vind het heel erg lelijk!
Bij haar zus vind ik ook altijd zo zonde.
Overduidelijk nep en waarom? Evert vind het sexy, echt hou op hoor
Volgens mij heeft zij zelf ook een hoog niveau tennis verleden. Laatst postte ze dat de oudste haar nu voorbij was qua niveauquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.
Nu is ze dus de kinderen klaar aan het stomen voor de kunstacademie?
No offense, maar wat als de wondertjes straks iets anders willen. Kind van 4 jaar en 8 maanden ballet EN tennisles?
Voor vormgeven
Bijna 10-
- "Conservatorium" kinderkoor ( waarom geen "gewoon?"
- "prive" tekenles
- "kunstacademie" kunstles
- moderne dans (toch nog iets normaals)
- tennisles
- "rabarber musical les?"
En dan nog plusklassen en dergelijke.
Is dit de Russische mentaliteit?
Sta echt met open mond te lezen.
En dan nog van pgb...
Ik vind het bij niemand mooi. Het geeft zo’n onnozele uitkijk, het is gewoon too much.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Janneke met haar nepwimpers, ik vind het heel erg lelijk!
Bij haar zus vind ik ook altijd zo zonde.
Overduidelijk nep en waarom? Evert vind het sexy, echt hou op hoor
En zo oninteressant ook he. Ik bedoel dat je schoenen gaat ruilen, moet dat echt nu opgenomen worden terwijl je aan het verkeer deelneemt? Straks schep je een kind op een stepje ofzo die ineens om een hoek schiet. Doe gewoon niks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:36 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith is weer eens aan het filmen op de fiets. Ik gun haar echt een bekeuring. Of dat ze tegen een muur fietst. In elk geval iets waardoor een ander geen schade heeft maar haar fiets wel.
Hij lijkt wel niet helemaal goed. Zou iemand ooit iets aanschaffen wat die twee aanprijzen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Peppie zit echt droog te kijken achter Sanneke terwijl ze reclame maakt voor yfood 😆 echt enthousiast
nee hoor hoeft niet, kan ook zijn dat ze al 1 auto met pech hebben opgehaald onderwegquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?
Ik vind haar behoefte om werkelijk alles op ieder moment te delen echt heel vreemd..quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
En zo oninteressant ook he. Ik bedoel dat je schoenen gaat ruilen, moet dat echt nu opgenomen worden terwijl je aan het verkeer deelneemt? Straks schep je een kind op een stepje ofzo die ineens om een hoek schiet. Doe gewoon niks.
Niets is zo belangrijk dat het NU in het verkeer gefilmd én gepost moet worden.
De smaak fudge brownie smaakt naar brownie maar dan fudge. Heel gek volgens Sanneke, want je verwacht dat het smaakt naar chocomelk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus bij die advertentie bij Sanneke is het licht aan maar niemand thuis bij Peppie.
Zij deelt dingen die ik niet eens deel met mijn man omdat ze gewoon niet belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:04 schreef Nieve het volgende:
[..]
Ik vind haar behoefte om werkelijk alles op ieder moment te delen echt heel vreemd..
Hoeft niet kan ook een ander pech geval op de route zijn. Hebben wij ook wel eens gehadquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?
Idem alleen niet in Italy 🤣 wel goed gecheckt en toch stil gestaan op vakantie 🤷 kan gewoon gebeurenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:16 schreef Liesv88 het volgende:
Onze auto, goed gecheckt voor de vakantie, stond 2x bij de garage in Italië. 1x kapotte bougie, 1x kapotte koplamp. Dus het kan echt zomaar gebeuren.
L🤣😂quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Jezus bij die advertentie bij Sanneke is het licht aan maar niemand thuis bij Peppie.
Ze zat toch regelmatig met M. in de tuin? Dat is dus pure onzin. Echt schandalig om het zo te verwaarlozen. En laat Sanneke ook nog haar handen wapperen of is ze Peppie alleen maar commando’s aan het geven?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Die tuin bij Sanneke, dat had ze toch zelf ook een beetje bij kunnen houden? Olé, ze moeten uit dat chalet maar ze wonen er toch nog? Zou ze binnen ook niet meer schoonmaken omdat er toch uit moeten? Dit vind ik dus echt tokkie. Zou er op zo’n park ook niet een regel/richtlijn zijn voor het onderhoud van de tuinen?
Ik vermoed dat de camping gewoon een samenwerking is, vandaar dat alles af en toe subtiel in beeld gebracht wordt 🤪. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon ergens een huisje op de berg regelen. Voor hoe zij vakantie vieren biedt een camping geen enkele meerwaarde. En ik moet er niet aan denken om elke dag met het hele gezin in de auto te stappen om een eind naar een supermarkt te rijden. Op de camping laat ik de kinderen gewoon boodschappen en broodjes halen in de campingshop (maar goed, drukke supermarkten zijn niet per se mijn hobby).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?
Ook AM: continu de naam van de camping filmen .
Is ze dom is is dit tactiek?
Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
Door geregeld te gaan douchen samen vrees ik, maar goed dan krijgen ze het juist warm.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?
Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
Ik heb het idee dat Sanneke zich verplaatst van bed naar bank en terug. Meer zit er niet in volgens mij. Nou, heel af en toe met de auto op pad om te lunchen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:43 schreef LALAA het volgende:
[..]
Ze zat toch regelmatig met M. in de tuin? Dat is dus pure onzin. Echt schandalig om het zo te verwaarlozen. En laat Sanneke ook nog haar handen wapperen of is ze Peppie alleen maar commando’s aan het geven?
Precies,quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:43 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de camping gewoon een samenwerking is, vandaar dat alles af en toe subtiel in beeld gebracht wordt 🤪. Ik snap nog steeds niet waarom ze niet gewoon ergens een huisje op de berg regelen. Voor hoe zij vakantie vieren biedt een camping geen enkele meerwaarde. En ik moet er niet aan denken om elke dag met het hele gezin in de auto te stappen om een eind naar een supermarkt te rijden. Op de camping laat ik de kinderen gewoon boodschappen en broodjes halen in de campingshop (maar goed, drukke supermarkten zijn niet per se mijn hobby).
En Vintedpakketjes wegbrengenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Sanneke zich verplaatst van bed naar bank en terug. Meer zit er niet in volgens mij. Nou, heel af en toe met de auto op pad om te lunchen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Sanneke het wel heel rustig uit vind leggen, ze moet alleen iets meer doen aan de presentatie, zet het op een tafel en film jezelf vanuit een andere hoek zodat je buik niet zo in beeld is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De smaak fudge brownie smaakt naar brownie maar dan fudge. Heel gek volgens Sanneke, want je verwacht dat het smaakt naar chocomelk.
Error hier. Als ik aardbeien koop verwacht ik dat ze smaken naar aardbeien en niet naar een pizza salami.
Ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:55 schreef Earring het volgende:
[..]
En Vintedpakketjes wegbrengen
Linkjes delen van opblaasbadjes maar voor Mijan hoeft dat niet?
Zoals ze de tuin heeft laten verslonzen, bizar!
Dit had ze gelijk bij die foto kunnen zetten maar nu was het natuurlijk weer reacties oproepenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:54 schreef miep123456 het volgende:
Platte band en dus een leermomentje, voor wie?
Je tagt de mods hier niet mee hoor. Je tagt een user die dat als gebruikersnaam heeft. 😅😅quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:36 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Het valt me op dat je sinds je hier bent voortdurend andere schrijvers wijst om wat te zeggen en te denken. Volgens mij is de regel dat we dat niet doen?! Geef gewoon je mening op wat jij ziet bij en vindt van de fluflu, maar stop met oordelen over wat anderen vinden. Het beïnvloedt behoorlijk de sfeer de laatste topics.
@:mods? Het klopt toch dat dit niet mag?
Maar met zo'n klein menneke wil je toch juist lekker buiten zitten, opblaasbadje, kleedje op de grond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef Clavis het volgende:
Jee dan heb je de hele week niks te doen, het hangt maar op die bank en dan heb je je tuin zo verwaarloosd. Hij werkt in ieder geval nog, hoezo doet zij niks aan die tuin?
Zij heeft autisme hequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef Clavis het volgende:
Jee dan heb je de hele week niks te doen, het hangt maar op die bank en dan heb je je tuin zo verwaarloosd. Hij werkt in ieder geval nog, hoezo doet zij niks aan die tuin?
Het totaalplaatje lijkt mij heel belangrijk bij het maken van reclame. Kan ze het nog zo rustig vertellen, het straalt niks uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Sanneke het wel heel rustig uit vind leggen, ze moet alleen iets meer doen aan de presentatie, zet het op een tafel en film jezelf vanuit een andere hoek zodat je buik niet zo in beeld is.
En , laat Dion achterwege, dat voegt niet veel toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja toegegeven die kampeerplaatsen waar zij staan zijn wel echt veel minder qua hoe ze zijn aangelegd.
Er is overigens ook echt de hele dag door een heel leuk animatieprogramma waar ze gewoon bij kunnen aanschuiven met activiteiten voor kinderen tot 12 jaar maar ook sport en activiteiten voor 12 tot 18.:)
Vakantie vieren is voor mij niet elke dag in de auto stappen en een drukke supermarkt in gaan. Ik moet er niet aan denken 😁. In NL heb ik altijd een fiets bij mij en zonder fiets gewoon de supermarkt op de camping, daar redden we ons prima mee (je betaalt het dubbele, maar ja, vakantie is duur).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:06 schreef Fenne het volgende:
Wij doen ook elke dag of om de dag boodschappen op de camping hoor. Dan gaan we vaak zelfs met het hele gezin naar de supermarkt. In de gemiddelde campingwinkel die ik tegenkom kun je vrijwel niks kopen, hoogstens een fles wijn en een pak maandverband. En broodjes in de ochtend.
Zo’n camping koelkast is geen echte koelkast, die koelt niet tot een bepaalde temperatuur maar koelt een aantal graden onder de buitentemperatuur.
Ja en dan kunnen ze niet tegen prikkelsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:28 schreef mignonne het volgende:
Wat zonde van die tuin zeg! Juist zo fijn om dan lekker buiten te kunnen zijn.
Maar ik snap die bende in huis ook nooit zo. T is niet vies op zich maar gewoon rommelig en chaotisch. Net als bij Debbie. Ik zou daar erg onrustig en ongelukkig van worden.
En dan vooralquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Vakantie vieren is voor mij niet elke dag in de auto stappen en een drukke supermarkt in gaan. Ik moet er niet aan denken 😁. In NL heb ik altijd een fiets bij mij en zonder fiets gewoon de supermarkt op de camping, daar redden we ons prima mee (je betaalt het dubbele, maar ja, vakantie is duur).
Hoe ze hem moeten vervangen... lijkt mij meer dan duidelijk dat ze dat bedoeldequote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:54 schreef miep123456 het volgende:
Platte band en dus een leermomentje, voor wie?
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:33 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Vakantie vieren is voor mij niet elke dag in de auto stappen en een drukke supermarkt in gaan. Ik moet er niet aan denken 😁. In NL heb ik altijd een fiets bij mij en zonder fiets gewoon de supermarkt op de camping, daar redden we ons prima mee (je betaalt het dubbele, maar ja, vakantie is duur).
Ooit 1 keer gedaan. Eind Juni begin Juli in Spanje met de tent. Mijn hemel wat een ellende. Bloedje heet. Ik dacht toen ook, waarom heeft niemand mij hiervoor gewaarschuwd 😂. Daarna gingen we altijd in september. Was veel beter te doen 😅quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Wij hebben jaren gekampeerd met een tent in de warme landen binnen Europa (Kroatië, Italië, Zuid-Frankrijk en Spanje) en daar echt geen problemen met slapen gehad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik ook altijd gedaan, ook nooit problemen mee gehad. Vaak koelt het ook best snel af in de avond/nacht en dan is het in de tent als je die een beetje behoorlijk door lucht ook snel koeler.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Wij hebben jaren gekampeerd met een tent in de warme landen binnen Europa (Kroatië, Italië, Zuid-Frankrijk en Spanje) en daar echt geen problemen met slapen gehad.
Ze hadden ook porties kip ofzo in die ronde bakjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef Tarantelle het volgende:
En ik kijk dus nu pas de beelden van Annemarie. Maar hoe eten zij met 7 personen van 3 pizza's? Ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen.
Ja wellicht dat ze daar nog wat leuks mee kunnen tot nu toe vind ik het niet veel soeps haha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:52 schreef Earring het volgende:
@:mignonne: wat een leuke foto’s
Veel mooier dan wat zij laten zien
Maar de drone beelden van die vorige camping zullen wel wat opleveren misschien
Zouden de kinderen daar aan mee mogen doen? Of kan AM niet tegen de drukte dus mag dat niet? Moeten ze verplicht mee naar de supermarkt en de Decathlon voor nog meer handdoeken en handige dingen?quote:Er is overigens ook echt de hele dag door een heel leuk animatieprogramma waar ze gewoon bij kunnen aanschuiven met activiteiten voor kinderen tot 12 jaar maar ook sport en activiteiten voor 12 tot 18.
Nee ze is echt zo dom. Met haar Spaanse zee🙈 Maar zo zijn er nog talloze voorbeelden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Jaja ritme he? Dat hebben de Geertsen nodig, ook al is het mega warm.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef Lodelie het volgende:
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:26 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Jaja ritme he? Dat hebben de Geertsen heeft AM nodig, ook al is het mega warm.
Precies dit ja!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...
O en bier in vele vormen en maten...
Ik heb toch iets meer culinaire wensen 🤣
Wij gaan om de dag naar de winkel gecombineerd met de reis of een andere activiteit! Dus wel met zijn alle
Gecombineerd met een andere activiteit idd. Voor de Geertsen is dit de activiteit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...
O en bier in vele vormen en maten...
Ik heb toch iets meer culinaire wensen 🤣
Wij gaan om de dag naar de winkel gecombineerd met de reis of een andere activiteit! Dus wel met zijn alle
Wij kamperen niet maar als ik dat zou doen zou ik ook zo gaan staan. Totaal geen behoefte aan voorbijgangers. Daarom kamperen wij ook niet😂quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:49 schreef Fenne het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als kampeerders met de kont van de tent/caravan/vouwwagen naar het laantje gaan staan. Kijken ze zelf ook tegen de achterkant van een caravan aan. Zo’n opgesloten gevoel.
Dan kun je beter idd niet kamperen, want ik vind het echt heel vervelend als ik tegen de achterkant van iemands tent of caravan aan moet kijken. Kamperen is een sociaal gebeuren. En ik zit ook echt niet te wachten om bij de buren op het bord te kunnen kijken, daarom gaan wij naar campings waar je niet hutjemutje staat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij kamperen niet maar als ik dat zou doen zou ik ook zo gaan staan. Totaal geen behoefte aan voorbijgangers. Daarom kamperen wij ook niet😂
Sanneke is veel, maar, mijns inziens, niet gezond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach alleen al aan de staat en hoe ze praat over die tuin zegt genoeg. Met haar zogenaamde wandelen met Mijan ( oh ik ben erachter als ik met hem wandel dan slaapt hij! )
En met haar zogenaamde we zitten samen in de tuin. Echt Sanneke is ook lid van firma list en bedrog hoor. Die komt alleen maar zoals iemand hier al zei van haar bed naar de bank en als ze ergens gaan eten dan zit ze in de auto en filmt ze altijd de 1 minuut die ze maximaal loopt naar het eettentje.
En inderdaad, als gezonde vrouw kan je je man toch gewoon helpen? Wat is dat nou toch.
Maar AM is wereldvreemd he? Kwam alleen maar in het huisje van haar ouders met opzetzwembad. En gaat thuis in Nederland überhaupt nooit naar een zwembad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:03 schreef Henrike het volgende:
Am; het heeft een groot zwembad
Reviews zover; het zwembad is klein
Dolly blokkeert je als je ze erop wijst. Die willen gewoon reclame, ongeacht of het veilig is of niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:55 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap ook niet dat Dolly bakfiets hier niets over zegt. Zij heeft als samenwerking toen die bakfiets gehad, maar vind dit echt hele slechte reclame.
Er was ooit zo’n tv-programma: secret eatersquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:25 schreef Johanna38 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als je vergeet te eten, je toch fors overgewicht kunt hebben? Of hoort dat ook bij autisme?
Het overgewicht kan natuurlijk ook los staan van dat je NU vergeet te eten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:25 schreef Johanna38 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als je vergeet te eten, je toch fors overgewicht kunt hebben? Of hoort dat ook bij autisme?
Ik ken eigenlijk vooral campings waar het niet mag. En ik snap dat wel, want het ziet er heel ongezellig uit. Maar goed, wij kamperen vrijwel alleen in NL (en een heel enkele keer in de Alpen). Nederland heeft gewoon geweldige campings.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er zijn ook campings waarbij het niet mag. Daarbij ben je verplicht de zij- of vooringang aan het laantje te zetten. Of je nu in Zuid-Frankrijk zit of in Spanje: warm is het er toch vaak wel.
Echt hè, haal dat fruit opquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef Lodelie het volgende:
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
Bizar die starheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef Lodelie het volgende:
O ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:49 schreef mignonne het volgende:
In haar defense, in alle eerlijkheid, in dat zwembad mag geen eigen meegebracht eten en drinken worden gegeten of gedronken. En het zwembad is dusdanig klein en rustig dat je dat ook niet ongezien toch stiekem wel kan doen. En het gaat dicht tussen 14 en 15. Weet niet hoe laat dit was maar het zou daarmee samen kunnen vallen.
Maar goed dan nog is het lachwekkend hoe "flexibel" ze om gaat met haar planning.
Plots kan ze niet meer lopen, volgens mij valt het AM enorm tegen op deze locatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
En Lot, met verbrande wangen, steeds in die bolderkar. Alsof ze 2 jaar is.
Ik wilde net zeggen, hoe oud is Lot helemaal omdat ze in de Veer moet zitten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
Dat vermoed ik nu ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef Earring het volgende:
Het zou mijn camping ook niet zijn.
Maar daarom kijk ik altijd de plattegrond en lees de reviews. Een afgescheiden plek zoals ze op de vorige camping hadden zou ook mijn voorkeur hebben. Maar daarom gok ik toch op een soort samenwerking van de organisatie waar die 2 campings onder vallen
Zij staat een stap naar voren. Ze is vrijwel de langste en iedereen die achter haar staat is kleiner dan zij is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef mignonne het volgende:
Waarom staat AM zo gek op die foto? Het is net of ze geen onderdeel is van de groep ofzo ondanks dat ze er midden tussen staat. Ik kan het niet goed uitleggen.
Am heeft het allemaal niet zo goed onder controle. Eerst hield ze nog een hele preek dat ze elkaar goed in de gaten hielden omdat het zo warm was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'
Aldus MB. Is die even de weg kwijt, zeg.
Nee dat is geen optie daar. Een middag rond de tent hangen is er niet bij. Mijn dochter van 13 zou hier ook doodongelukkig van worden. Die heeft echt dr moment alleen/ zelf op pad gaan "nodig".quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En Jet is ook verbrand.
Kan gebeuren hè, was hier ook.
Maar predik dan niet zo van te voren.
En dan dat 'nu zwembad, straks fruit en dan naar het strand'
Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En dan dat 'nu zwembad, straks fruit en dan naar het strand'
Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
Zoals ze die jongens claimt vind ik niet normaal. Ik vond haar voorheen wel een leuke vrouw. Nu zie ik iemand die zo self- absorbed is dat ze volledig los is van de realiteit. Die kwijlende reacties eronder van mede-influencers helpen ook niet echt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.
MB voelt zich 15 denk ik. Ze komt bipolair over.
Mijn zoon is even oud en die zou doodongelukkig worden van zo'n vakantie. Ik ook, dus hij heeft geluk haha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.
Totale paniek. Ik denk dat AM echt helemaal over de kook gaat als iemand iets niet wil.
Vind het van zoon G ook bijzonder dat hij zo meegaand is. Hij is al 16. Dit is toch een oer saaie vakantie voor hem
Brrr die kinderen zijn gewoon nog jonger dan 10 toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'
Wat is er precies mis mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:57 schreef Brioche2 het volgende:
Milou in bikini vanaf de zijkant gefilmd. Iemand die daar wel op zit te wachten?
Dat doen meisjes van 13 toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op TT zit te fangirlen op die vent waar ze die cd van heeft. Ze zet een foto van hem in een lijstje in de gang?!
😂quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie op TT zit te fangirlen op die vent waar ze die cd van heeft. Ze zet een foto van hem in een lijstje in de gang?!
Hij is wel écht een goeie zanger hahahquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Absoluut. Maar kom op, ze is 30. Haar dochter is sociaal emotioneel toe aan groep 6, gaat gewoon haar moeder voorbij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Hij is wel écht een goeie zanger hahah
Ja love it. Maar hem in berichten taggen in de hoop dat hij het ziet.. dat is wel puberaal hoor 🤪quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Ja idd! Ik weet niet of ik het goed interpreteer maar ik vond het overkomen alsof ze S een beetje te kakken zette omdat die de kinderdisco (nog) leuk vond. Geniet gewoon van je kind die het naar haar zin heeft. En als ze dat grappig vindt hoeft ze dat niet met iedereen te delen maar kan dat ook gewoon een geintje tussen haar en Maarten zijn ofzoquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:22 schreef Lodelie het volgende:
Hoe kan je nou lekker dansen en meedoen als je moeder met een camera op je gezicht staat!
Laat die kinderen toch met rust.
Doe lekker mee net zoals Maarten.
Ik vind trouwens dat hij er de hele vakantie uitgerust en ontspannen uitziet.
Dat zeker!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
Het was AM die zo stond te dansen. S stond compleet stil op het filmpje. Dat vond ze pubergedrag en daarom zette ze haar te kakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:29 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ja idd! Ik weet niet of ik het goed interpreteer maar ik vond het overkomen alsof ze S een beetje te kakken zette omdat die de kinderdisco (nog) leuk vond. Geniet gewoon van je kind die het naar haar zin heeft. En als ze dat grappig vindt hoeft ze dat niet met iedereen te delen maar kan dat ook gewoon een geintje tussen haar en Maarten zijn ofzo
Grijs haar zegt tegenwoordig toch niets meer over leeftijd? Er zijn mannen (ja, ook vrouwen) die in hun 30e al grijs worden. Ik vind Maarten er eigenlijk best goed uit zien voor zijn leeftijd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:33 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ja Maarten lijkt wel te genieten van de vakantie en van de kinderen. Leuk om te zien! Anderzijds voel ik voor hem ook altijd een beetje medelijden. Ben je de 50 inmiddels ruim gepasseerd, je oudste kind is inmiddels 25 jaar, maar zelf zit je nog steeds met een peuter in het peuterbad.
Op den duur ben je toch wel klaar met die fase. En Maarten, met z’n inmiddels grijze haar, had net zo goed opa kunnen zijn.
Hij lijkt wel echt van al z’n kinderen te genieten.
Laat de diagnoses maar achterwege.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.
MB voelt zich 15 denk ik. Ze komt bipolair over.
Ik ken hem niet 🫣quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:25 schreef AardappelPatatten het volgende:
[..]
AM is een verschrikkelijk mens!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het was AM die zo stond te dansen. S stond compleet stil op het filmpje. Dat vond ze pubergedrag en daarom zette ze haar te kakken.
Die heeft genoeg van al die fotoshootsquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
😂
Infantiel gedrag. Wilde Roy niet in het gras liggen voor een foto?
Puberaal? Gewoon wanhopigquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:27 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ja love it. Maar hem in berichten taggen in de hoop dat hij het ziet.. dat is wel puberaal hoor 🤪
Ik vind het wel leuk om AM eens mee te zien doen! Maar nee, de sneer naar S (nu ineens een bijna puber, maar als Wild en Snuggs in de reclame moeten dan zijn ze al volop puber met puberzweet en alle andere perikelen) was zeker niet nodig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:37 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Het was AM die zo stond te dansen. S stond compleet stil op het filmpje. Dat vond ze pubergedrag en daarom zette ze haar te kakken.
Speaking of tt... filmpje over de katten... "does his birthmom know she created the best part of my life" 🤔 Dus 3 kinderen maar de katten zijn nr1...quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gisteren nog één gehad😂quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die heeft genoeg van al die fotoshoots
"Houten grafkistjes"🤣🤣quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik geloof er niets van dat dit een samenwerking is. Dan had ze het allemaal veel meer opgehemeld. Net als die winkel vol troep te leuk, en de deo, die houten graf kistjes die blijkbaar onmisbaar zijn, de “hammen” broeken van the stone waarbij haar lichaam niet zo goed uit komt.
Ze is erg kritisch op de camping. Ik heb het idee dat het een tegenvaller is. Als dit een samenwerking was, had ze dit niet laten merken.
Nee, ze heeft er een disclaimer bij gezet, kinderen zijn natuurlijk belangrijker. Ik mis vooral de andere kat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Speaking of tt... filmpje over de katten... "does his birthmom know she created the best part of my life" 🤔 Dus 3 kinderen maar de katten zijn nr1...
Ik vraag me af of dat dan het totaal is voor 2 campingplekken in plaats van 1?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een geld voor een week op een camping die net een stap te ver is voor AM. (geen idee wat ze er mee bedoelt).
Aangezien het een samenwerking is, zal het met het geld wel meevallen. Voor mij zou ik het, met eigen kampeermiddel, echt te veel geld vinden. BIjna 200E per nacht voor 7 personen en 1 tent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Weer opgeëist door de buren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, ze heeft er een disclaimer bij gezet, kinderen zijn natuurlijk belangrijker. Ik mis vooral de andere kat.
Mijn man zou me voor gek verklarenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Gisteren nog één gehad😂
Alvast onder de kerstboom.
Dat denk ik niet maar volgens mij had ze gewoon haar zinnen gezet op die kat. En toen ze hem had was de lol er vanaf.quote:
Die van mij was niet meegegaan. Zijn geluk is dat ik zelf ook niet zou gaan😉quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mijn man zou me voor gek verklaren
Die heb ik trouwens al een tijdje niet voorbij zien komen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:56 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Ik geloof er niets van dat dit een samenwerking is. Dan had ze het allemaal veel meer opgehemeld. Net als die winkel vol troep te leuk, en de deo, die houten graf kistjes die blijkbaar onmisbaar zijn, de “hammen” broeken van the stone waarbij haar lichaam niet zo goed uit komt.
Ze is erg kritisch op de camping. Ik heb het idee dat het een tegenvaller is. Als dit een samenwerking was, had ze dit niet laten merken.
Dat is ook (een beetje) eng. Als die kinderen voelsprieten hebben, zoals zij het omschrijft, denk ik dat zij veel meer mee krijgen dan goed is voor hun leeftijd. Kleine potjes hebben grote oren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:05 schreef Ballerina888 het volgende:
Die opmerking van MB over haar zoons vind ik gewoon een beetje eng.
Maar dan ga je toch met gierende banden naar huis als je het niet leuk vindt.quote:
Ja jet ook vind ik. Dan zijn ze aan de zee en is het uv pak uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Am heeft het allemaal niet zo goed onder controle. Eerst hield ze nog een hele preek dat ze elkaar goed in de gaten hielden omdat het zo warm was.
Maar Lot is gewoon verbrand.
En juist met deze warmte zou ik mijn kinderen goed te eten geven. Ipv chips.
Ik heb altijd geleerd je kinderen niet als vrienden te zien, tuurlijk ben je er mega gek op maar als vader of moeder heb je een andere rol.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
Ik snap ook werkelijk niet dat ze de kids niet lekker over die camping laat struinenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:49 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Mijn zoon is even oud en die zou doodongelukkig worden van zo'n vakantie. Ik ook, dus hij heeft geluk haha.
G heeft de pech dat hij er net tussen in valt, tussen de groten en de kleintjes. Ik vind dat wel sneu voor hem.
Ligt ook nogal aan de plaatsen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik kan me er niet aan storen als een gezin de andere kant op zit.
De oudste is heel gevoelig, daarom ook echt zielig voor ze vind ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat is ook (een beetje) eng. Als die kinderen voelsprieten hebben, zoals zij het omschrijft, denk ik dat zij veel meer mee krijgen dan goed is voor hun leeftijd. Kleine potjes hebben grote oren.
Nog meer: ik heb dat zelf af en toe nodig. De mannen de hort op (met een bootje op het water of zoiets) en ik met een boek in stilte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:45 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Nee dat is geen optie daar. Een middag rond de tent hangen is er niet bij. Mijn dochter van 13 zou hier ook doodongelukkig van worden. Die heeft echt dr moment alleen/ zelf op pad gaan "nodig".
1 weekquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch met gierende banden naar huis als je het niet leuk vindt.
Hoe lang blijven ze hier?
Ouder zijn is inderdaad een andere rol dan vriend(in). Een kind moet lekker kind kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd je kinderen niet als vrienden te zien, tuurlijk ben je er mega gek op maar als vader of moeder heb je een andere rol.
En ik kan me voorstellen dat mb in moeilijke tijden zo denkt maar het blijven nog kinderen.
Dit denk ik ook. Hij leek de eerste dagen van de vakantie best wat gestresst als er eten geregeld moest worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
.......
Ik denk dat Maarten meer tot rust komt nu de groep is gehalveerd.
Dat is bij Debbie vaker. De pranamat, de bakfiets , de stempels, straks de rolstoelquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar volgens mij had ze gewoon haar zinnen gezet op die kat. En toen ze hem had was de lol er vanaf.
Ik vind het ook bizarre prijzen. Dat vond ik van de 300 euro in Frankrijk al. Maar dit is relatief nog duurder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een geld voor een week op een camping die net een stap te ver is voor AM. (geen idee wat ze er mee bedoelt).
Aangezien het een samenwerking is, zal het met het geld wel meevallen. Voor mij zou ik het, met eigen kampeermiddel, echt te veel geld vinden. BIjna 200E per nacht voor 7 personen en 1 tent.
Volledig van het padje. En heeeeel erg vol van zichzelf.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
Nee dat kan dus juist niet als het een samenwerking is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch met gierende banden naar huis als je het niet leuk vindt.
Hoe lang blijven ze hier?
Die check with reality wordt een hele harde, ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:41 schreef lila01 het volgende:
O, en ze schrijft onderaan het bericht ook nog even:
#nergenslieverdanhier
Die mist het thuisfront dus echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |