Het was maar 5 uur rijden. Zouden ze nog een omweg van 5 uur erbij hebben gemaakt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:36 schreef Snaky het volgende:
[..]
Maar gelukkig begon Maarten optijd met inpakken zodat ze optijd konden vertrekken. Wat een licht is het toch he?
Typisch ook, ze hebben die auto net.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De gele auto heeft het begeven? Ongeluk gehad?
Waarom houd zij toch zo vast aan gebruiken? Controle? Een diagnose?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Bij AM moeten ze een nieuw ritme vinden.
Het nieuwe ritme; naar de supermarkt in de ochtend.
Net als in Frankrijk. Maar dit is natuurlijk een Spaanse supermarkt, dus toch weer anders...
?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:13 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nahhh ik ken nog iemand die dat veelvuldig doet over Debbie. Jij ook?
Bijgelezen.
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:31 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Typisch ook, ze hebben die auto net.
Hopelijk is er geen ongeluk gebeurd en is iedereen ongedeerd
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.
Ja en er werd alquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
En het is heet in Spanje. Je verwacht het niet hè, hoogzomer.
Net als de nodige jaren hiervoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en er werd al
Weken voor gewaarschuwd dat Spanje mega warm was.
Die branden de tent uit
Dat kunnen de sleutelmannen uiteraard zelf wel. 🙄quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Was geen nieuwe, en met zo'n eind rijden voor de boeg hoop ik wel dat ze m na hebben laten kijken voor vertrek.
AM wil weer veel DM’s ontvangen denkquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
De gele auto heeft het begeven? Ongeluk gehad?
Ja, en dan weer 15 posts er uit persen want anders komt ze niet aan haar quotum.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:43 schreef Earring het volgende:
[..]
AM wil weer veel DM’s ontvangen denk
En ze was zo toe aan de warmte toch? Na al die 'kou' hier in NL?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:39 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en er werd al
Weken voor gewaarschuwd dat Spanje mega warm was.
Die branden de tent uit
Wel fijn dat ze dit toneelspel ook opvoert op de verjaardag van haar mooie meisje en niet alleen bij haar jongens.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:16 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
[..]
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡
Henrike je blijft maar doorgaan.quote:
Zielig voor Zoëquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze dit toneelspel ook opvoert op de verjaardag van haar mooie meisje en niet alleen bij haar jongens.
Ik verwacht wel weer 1,5 week bijkomen.
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef Tarantelle het volgende:
Ik schrik mij gewoon kapot bij dat programma van de middelste dochter bij Minibelle. Natuurlijk is het goed om buitenschoolse activiteiten te hebben, maar bij dit meisje is de vrije tijd volledig dichtgesmeerd met activiteiten. Waar is de tijd voor dit kind om haar eigen interesses en passies te vinden en zich op sociaal gebied te ontwikkelen? Want hoe kun ie jezelf vinden en een eigen identiteit ontwikkelen als alles voor je gepland wordt? Ik heb een beetje medelijden met dit meisje, dit lijkt volkomen doorgeslagen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een professional dit voor zou stellen.
Datzelfde ook met een portfolio opstellen. Dat kind is 9 of 10? Die moet gewoon lekker zelf als hobby bezig zijn met tekenen en zichzelf ontwikkelen.
Moeder lijkt zelf een probleem te hebben met vrije tijd en aanlummelen en projecteert dat naadloos op haar kinderen. Er lijkt vooralsnog weinig ruimte voor de kinderen om hun identiteit te ontwikkelen.
Niet mijn opvoedstijl.
Kan toch altijd gebeuren of niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:35 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vroeg me alleen af wat ze bedoelde met bijgelezen, dus ik begrijp je boze reactie niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:59 schreef Annika2016 het volgende:
[..]
Henrike je blijft maar doorgaan.
Hou er mee op!
Mods kan deze persoon geen waarschuwing krijgen door constant users met een andere mening uit de tent te lokken?
Dit doet ze ook bij haar zoons en omdat ze altijd duidelijk laat merken dat haar dochter favoriet is vind ik dit dus fijn voor haar zoons. Dat deze kinderen moeten dealen met de aandachttrekkerij van hun moeder, daar vind ik van alles van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:03 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zielig voor Zoë
Kind straks weer een schuldgevoel .
En tot 15:00 in bed, dan is de dag haast voorbij.
Wat deed ze voorgaande dagen? Zou toch denken dat je dat dan incalculeert
Letterlijk water bij de wijn doen! 😆 Officieel mag je met ongeveer 2 consumpties nog rijden, maar soms voel ik me na een half glas al niet meer in staat om te rijden, dus doe ik dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:37 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Het is idd maar net wat je wil zien. Als ik voor mezelf spreek, ik heb altijd een wijntje voor me staan maar ik drink heel langzaam en ik gooi altijd een flinke mik water door het glas. Zou het in story's ook kunnen lijken of ben ik alci. En daarna rij ik ook nog want amper 1 wijntje gehad. Noem het tactiek 😇
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |