abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218457411
Ik heb nu een aantal.dagen af en toe gekeken op de Insta van dat hele poly-gebeuren.

Ik zie niet wat een aantal van jullie zien over het uit elkaar gaan eigenlijk.

Ik zie vooral veel te gelikte beelden. Het is allemaal net even over de top en te gemaakt. Vreselijk!

En daarnaast heb ik terug gescrold, en zie ik vooral 2 vrouwen geel klef met elkaar zijn, waarbij ik me afvroeg of die man überhaupt in beeld was.
pi_218457413
En bij Zoë de #scouser erbij 😂🤦♀
pi_218457432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wel weer lekker meer zooi in huis, het moet toch zo onderhand wel uit zijn voegen barsten?
Nou ik wou het niet gelijk zeggen.
Maar zag net het filmpje en dacht: waar is die opruimcoach?
Wat een bende en wat een prikkels.
Snap dat het vakantie is maar je kunt het toch wel beetje opruimen?
pi_218457463
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:14 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik heb nu een aantal.dagen af en toe gekeken op de Insta van dat hele poly-gebeuren.

Ik zie vooral veel te gelikte beelden. Het is allemaal net even over de top en te gemaakt. Vreselijk!

En daarnaast heb ik terug gescrold, en zie ik vooral 2 vrouwen geel klef met elkaar zijn, waarbij ik me afvroeg of die man überhaupt in beeld was.
Er is in de stories wel wat veranderd in die zin dat ze elkaar veel minder in beeld brengen en ze reageren niet (meer) veelvuldig op elkaar onder de posts.
Mijn inziens zijn de vele speculaties begonnen nadat een juicekanaal iets naar buiten bracht (maar die mening deelt niet iedereen 😉) over dat ze uit elkaar zouden gaan of dat MB wen affaire zou hebben gehad (wat ik met haar leven echt weer lastig te geloven vind, waar haalt ze de tijd vandaan?).
Kennelijk geven 'vrienden' steeds info door aan een juice kanaal met dat ze uit elkaar gaan.
pi_218457511
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:08 schreef Post-its het volgende:
Dat meisje van dbm heeft toch vaak last van haar longen? Waarom ga je dan bij een rokerige vuurschaal met haar zitten?
Snap ik ook niet, en zij had toch ook astma?
pi_218457527
Echt Debbie weer... jongens jarig en klein beperkt feestje want o zo ziekjes...
Zoe jarig en uitbundig groot uitgepakt feestje 🥳 leuk hoor... maar wel weer opvallend contrast
pi_218457547
Vertellen hoe jouw huishouden met geld om gaat mag in de SC.
Danku!

[ Bericht 89% gewijzigd door Donna op 09-08-2025 16:14:21 ]
pi_218457557
Vuurkorf bij astmatische mensen begrijp ik niet.
pi_218457573
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er is in de stories wel wat veranderd in die zin dat ze elkaar veel minder in beeld brengen en ze reageren niet (meer) veelvuldig op elkaar onder de posts.
Mijn inziens zijn de vele speculaties begonnen nadat een juicekanaal iets naar buiten bracht (maar die mening deelt niet iedereen 😉) over dat ze uit elkaar zouden gaan of dat MB wen affaire zou hebben gehad (wat ik met haar leven echt weer lastig te geloven vind, waar haalt ze de tijd vandaan?).
Kennelijk geven 'vrienden' steeds info door aan een juice kanaal met dat ze uit elkaar gaan.
Kijk, die verandering heb ik natuurlijk niet gezien, want toen keek ik nog niet.

We wachten in spanning af dan maar 😆.

Ik vind het allemaal wel veel te gelikt.
pi_218457592
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:14 schreef Toedeledoki36 het volgende:

I
Omdat je too late at the party bent
:P
pi_218457598
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Echt Debbie weer... jongens jarig en klein beperkt feestje want o zo ziekjes...
Zoe jarig en uitbundig groot uitgepakt feestje 🥳 leuk hoor... maar wel weer opvallend contrast
Wat een berg cadeaus ook itt de jongens. Zo'n turnmat kost al meer dan 100 euro en dan nog een hoop cadeaus erbij.
pi_218457611
Die turnmat voor Z lijkt me ook vrij klein en onhandig zo in de tuin? Met die palen van de pergola en andere dingen in de buurt?
pi_218457641
Dat beslissen over wat je met geld doet zonder overleg....hangt er natuurlijk helemaal vanaf hoe je met de financiële situatie omgaat. Komt alles in 1 pot, gaat alles apart van elkaar, gaat er gedeeltelijk iets in een gezamenlijke pot etc. Die beslissing hangt samen met hoe je geld uitgeeft. Iedereen kiest wat past in deze.
Geheel offtopic, sorry.
pi_218457665
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 10:35 schreef Toedeledoki36 het volgende:

[..]
Kijk, die verandering heb ik natuurlijk niet gezien, want toen keek ik nog niet.

We wachten in spanning af dan maar 😆.

Ik vind het allemaal wel veel te gelikt.
Het is ook allemaal heel gelikt en picture perfect.
pi_218457817
Debbie moet even vermelden dat ze zich niet goed voelt en weer naar bed gaat. het is tenslotte weer weekend

Maar wat maakt dat uit? Zou ze commentaar van volgers krijgen als ze tussen 11.00 en 15.00 niets post? 🙄
pi_218457881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie moet even vermelden dat ze zich niet goed voelt en weer naar bed gaat. het is tenslotte weer weekend

Maar wat maakt dat uit? Zou ze commentaar van volgers krijgen als ze tussen 11.00 en 15.00 niets post? 🙄
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡
pi_218457918
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:16 schreef Huisjeaanderijn het volgende:

[..]
Het is tenslotte de verjaardag van haar dochter. Arm kind 🥹 het was gewoon te voorspellen dit. Wie gelooft haar nog 🤡
De instanties die er toe doen kennelijk 😅.

Maar ze zal eel ff voor gaan slapen dan kan ze er straks weer vol tegen aan.
Morgen PEM en de hele dag in bed. Met koorts waarschijnlijk
pi_218457944
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ze hebben natuurlijk visite van de buren vanmiddag en tante saraaaaaaa en de voorbereidingen moeten door Roy gedaan worden terwijl zij lekker ligt te scrollen in bed 👌 net als na het feestje dat ze weer moe is en Roy en de buurman op kunnen ruimen
pi_218457991
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt? Of zou ze hier de Middellandse Zee bedoelen denkend we zijn in Spanje dus het zal wel een Spaanse zee zijn?
Maar gelukkig begon Maarten optijd met inpakken zodat ze optijd konden vertrekken. Wat een licht is het toch he?
pi_218457994
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2025 23:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
Jemig mensen, schakel een detective in. Nee, we weten niet of ze met een drankje (of meer dan 1) in de auto stapt. Maar ik snap de bedenkingen daarover. Het beeld wat ze neerzet is dat er met grote regelmaat alcohol genuttigd wordt, ook in het bijzijn van de kinderen. Als ik dan zie hoe makkelijk dat gaat, kan ik me ook zo maar voorstellen dat ze ook makkelijk nog even in de auto stapt.
En ik doe zelf best eens een drankje, maar zoals het de Bollens genormaliseerd lijkt te worden vind ik wat van.
Het is idd maar net wat je wil zien. Als ik voor mezelf spreek, ik heb altijd een wijntje voor me staan maar ik drink heel langzaam en ik gooi altijd een flinke mik water door het glas. Zou het in story's ook kunnen lijken of ben ik alci. En daarna rij ik ook nog want amper 1 wijntje gehad. Noem het tactiek 😇
pi_218458005
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:16 schreef MissBaksel het volgende:
AM: onze camping ligt aan de Spaanse zee. Weet iemand aan welke kant van Spanje die Spaanse zee ligt? Of zou ze hier de Middellandse Zee bedoelen denkend we zijn in Spanje dus het zal wel een Spaanse zee zijn?
De Spaanse zee, deze vrouw🙄

Topografie zal niet haar beste vak geweest zijn 🙈.
pi_218458140
Janneke had gisteren/van de week kleding gekocht voor Dance Valley, en nu toch weer keuzestress wat ze aan moet trekken 😁

Max 21 graden daar zie ik. En ‘door de wind voelt het koeler aan’ Dat wordt veel drinken dansen om warm te blijven.
pi_218458190
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 11:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
Janneke had gisteren/van de week kleding gekocht voor Dance Valley, en nu toch weer keuzestress wat ze aan moet trekken 😁

Max 21 graden daar zie ik. En ‘door de wind voelt het koeler aan’ Dat wordt veel drinken dansen om warm te blijven.
Ze vraagt altijd advies en vervolgens doet ze toch weer wat anders. Ik vind er weinig leuks meer aan bij haar eigenlijk
pi_218458377
Bij AM moeten ze een nieuw ritme vinden.
Het nieuwe ritme; naar de supermarkt in de ochtend.
Net als in Frankrijk. Maar dit is natuurlijk een Spaanse supermarkt, dus toch weer anders...
pi_218458382
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 08:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee dat was mij ook al opgevallen.
En ergens anders over denken dat mag. Maar om iemand zomaar zonder dat de feiten bekent zijn ergens van te beschuldigen vind ik te ver gaan.
Nahhh ik ken nog iemand die dat veelvuldig doet over Debbie. Jij ook?

Bijgelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')