abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218460352
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:13 schreef Clavis het volgende:
Jee dan heb je de hele week niks te doen, het hangt maar op die bank en dan heb je je tuin zo verwaarloosd. Hij werkt in ieder geval nog, hoezo doet zij niks aan die tuin?
Zij heeft autisme he
Daarom zijn die drinkmaaltijden ook zo ideaal😂
Waarvan ze er vervolgens al 3 half leeg gelurkt hebben
pi_218460402
Wat zonde van die tuin zeg! Juist zo fijn om dan lekker buiten te kunnen zijn.
Maar ik snap die bende in huis ook nooit zo. T is niet vies op zich maar gewoon rommelig en chaotisch. Net als bij Debbie. Ik zou daar erg onrustig en ongelukkig van worden.
:)
pi_218460424
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Sanneke het wel heel rustig uit vind leggen, ze moet alleen iets meer doen aan de presentatie, zet het op een tafel en film jezelf vanuit een andere hoek zodat je buik niet zo in beeld is.
En , laat Dion achterwege, dat voegt niet veel toe.
Het totaalplaatje lijkt mij heel belangrijk bij het maken van reclame. Kan ze het nog zo rustig vertellen, het straalt niks uit.
pi_218460455
Ik kan me bijna niet voorstellen van AM dat dit een samenwerking is. Echt, als dat het is dan brengt ze het wel echt héél beroerd in beeld allemaal. Ik zet in de spoiler wat plaatjes die ik zelf gemaakt heb van onze vakantie daar. Geeft toch een beetje ander beeld van precies dezelfde camping :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja toegegeven die kampeerplaatsen waar zij staan zijn wel echt veel minder qua hoe ze zijn aangelegd.
Er is overigens ook echt de hele dag door een heel leuk animatieprogramma waar ze gewoon bij kunnen aanschuiven met activiteiten voor kinderen tot 12 jaar maar ook sport en activiteiten voor 12 tot 18.
pi_218460464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:06 schreef Fenne het volgende:
Wij doen ook elke dag of om de dag boodschappen op de camping hoor. Dan gaan we vaak zelfs met het hele gezin naar de supermarkt. In de gemiddelde campingwinkel die ik tegenkom kun je vrijwel niks kopen, hoogstens een fles wijn en een pak maandverband. En broodjes in de ochtend.

Zo’n camping koelkast is geen echte koelkast, die koelt niet tot een bepaalde temperatuur maar koelt een aantal graden onder de buitentemperatuur.
Vakantie vieren is voor mij niet elke dag in de auto stappen en een drukke supermarkt in gaan. Ik moet er niet aan denken 😁. In NL heb ik altijd een fiets bij mij en zonder fiets gewoon de supermarkt op de camping, daar redden we ons prima mee (je betaalt het dubbele, maar ja, vakantie is duur).
pi_218460465
We weten wel dat ze niet op de beste plek van de camping liggen
pi_218460477
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:28 schreef mignonne het volgende:
Wat zonde van die tuin zeg! Juist zo fijn om dan lekker buiten te kunnen zijn.
Maar ik snap die bende in huis ook nooit zo. T is niet vies op zich maar gewoon rommelig en chaotisch. Net als bij Debbie. Ik zou daar erg onrustig en ongelukkig van worden.
Ja en dan kunnen ze niet tegen prikkels
pi_218460482
En ik kijk dus nu pas de beelden van Annemarie. Maar hoe eten zij met 7 personen van 3 pizza's? Ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen.
pi_218460503
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Vakantie vieren is voor mij niet elke dag in de auto stappen en een drukke supermarkt in gaan. Ik moet er niet aan denken 😁. In NL heb ik altijd een fiets bij mij en zonder fiets gewoon de supermarkt op de camping, daar redden we ons prima mee (je betaalt het dubbele, maar ja, vakantie is duur).
En dan vooral
Niet met zijn allen, de tweeling en Guus kunnen toch wel even alleen daar blijven.
pi_218460516
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:54 schreef miep123456 het volgende:
Platte band en dus een leermomentje, voor wie?
Hoe ze hem moeten vervangen... lijkt mij meer dan duidelijk dat ze dat bedoelde
pi_218460557
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:33 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...
O en bier in vele vormen en maten...
Ik heb toch iets meer culinaire wensen 🤣
Wij gaan om de dag naar de winkel gecombineerd met de reis of een andere activiteit! Dus wel met zijn alle
pi_218460620
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 15:31 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?

Ook AM: continu de naam van de camping filmen .

Is ze dom is is dit tactiek?

Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
Ooit 1 keer gedaan. Eind Juni begin Juli in Spanje met de tent. Mijn hemel wat een ellende. Bloedje heet. Ik dacht toen ook, waarom heeft niemand mij hiervoor gewaarschuwd 😂. Daarna gingen we altijd in september. Was veel beter te doen 😅

Maar goed, aan de andere kant. Er zijn genoeg mensen die met de tent kamperen in de zomer. Ook in Spanje.

AM was toch zo toe aan de warmte? Zie haar nu in bijna alle stories klagen dat het zo warm is. Ook weer zo typisch. En hoezo moet ze benoemen dat Saar haar draai nog niet gevonden heeft? Ze zijn er amper 24 uur. Mag een kind even landen?
pi_218460639
quote:
Camping mag nog niet bekend worden. Uit angst voor groupies die nu ook massaal naar de willen gaan om de enige echte “de mamma van” te ontmoeten?

Wat ik en ook serieus af vraag. Ik ken werkelijk niemand die met een tent naar Spanje gaat hartje zomer. Hoe houden ze de tent koel?
Wij hebben jaren gekampeerd met een tent in de warme landen binnen Europa (Kroatië, Italië, Zuid-Frankrijk en Spanje) en daar echt geen problemen met slapen gehad.
pi_218460648
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:51 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Wij hebben jaren gekampeerd met een tent in de warme landen binnen Europa (Kroatië, Italië, Zuid-Frankrijk en Spanje) en daar echt geen problemen met slapen gehad.
Ik ook altijd gedaan, ook nooit problemen mee gehad. Vaak koelt het ook best snel af in de avond/nacht en dan is het in de tent als je die een beetje behoorlijk door lucht ook snel koeler.
pi_218460652
@mignonne: wat een leuke foto’s
Veel mooier dan wat zij laten zien
Maar de drone beelden van die vorige camping zullen wel wat opleveren misschien
pi_218460668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:36 schreef Tarantelle het volgende:
En ik kijk dus nu pas de beelden van Annemarie. Maar hoe eten zij met 7 personen van 3 pizza's? Ik kan mij daar zo weinig bij voorstellen.
Ze hadden ook porties kip ofzo in die ronde bakjes
pi_218460703
Vergeleken met het “zwembad” bij AM thuis is het zwembad in Spanje groot.

Het zal wel afwachten zijn tot na de vakantie voor een kortingscode die ze “losgepeuterd” heeft na alle vragen die ze in haar dm kreeg.
pi_218460724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:52 schreef Earring het volgende:
@:mignonne: wat een leuke foto’s
Veel mooier dan wat zij laten zien
Maar de drone beelden van die vorige camping zullen wel wat opleveren misschien
Ja wellicht dat ze daar nog wat leuks mee kunnen tot nu toe vind ik het niet veel soeps haha.
pi_218460819
quote:
Er is overigens ook echt de hele dag door een heel leuk animatieprogramma waar ze gewoon bij kunnen aanschuiven met activiteiten voor kinderen tot 12 jaar maar ook sport en activiteiten voor 12 tot 18.
Zouden de kinderen daar aan mee mogen doen? Of kan AM niet tegen de drukte dus mag dat niet? Moeten ze verplicht mee naar de supermarkt en de Decathlon voor nog meer handdoeken en handige dingen?
pi_218460831
Ik verwacht ook nog wel dat ze een dag naar Barcelona gaan. De koffietentjes zijn al uitgezocht.
pi_218460876
quote:

Nee ze is echt zo dom. Met haar Spaanse zee🙈 Maar zo zijn er nog talloze voorbeelden.
pi_218460900
De familie G staat op de slechtste plek. Kun je zoiets niet zelf reserveren? Krijg je een plek toegewezen?

En ik moet er niet aan denken, je kijkt zo bij de buren op tafel, aan 3 kanten. Geen enkele afscheiding, zoals bij de vorige camping.

Maar ik ga dan ook niet kamperen. In het hoogseizoen. In Spanje.
pi_218460932
Wat een dramatische posts weer van AM: het is warm...joh!!! in Spanje?
En opnieuw het ritme moeten vinden??
Nou volgens mij vervelen die kinderen zich inmiddels de pleuris. Doen al een week echt helemaal niks!
Ga een uitstapje doen, zoek iets actiefs voor de tweeling.
pi_218460990
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
pi_218461003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef Lodelie het volgende:
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
Jaja ritme he? Dat hebben de Geertsen nodig, ook al is het mega warm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')