Plots kan ze niet meer lopen, volgens mij valt het AM enorm tegen op deze locatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
En Lot, met verbrande wangen, steeds in die bolderkar. Alsof ze 2 jaar is.
Ik wilde net zeggen, hoe oud is Lot helemaal omdat ze in de Veer moet zitten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
Dat vermoed ik nu ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef Earring het volgende:
Het zou mijn camping ook niet zijn.
Maar daarom kijk ik altijd de plattegrond en lees de reviews. Een afgescheiden plek zoals ze op de vorige camping hadden zou ook mijn voorkeur hebben. Maar daarom gok ik toch op een soort samenwerking van de organisatie waar die 2 campings onder vallen
Zij staat een stap naar voren. Ze is vrijwel de langste en iedereen die achter haar staat is kleiner dan zij is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef mignonne het volgende:
Waarom staat AM zo gek op die foto? Het is net of ze geen onderdeel is van de groep ofzo ondanks dat ze er midden tussen staat. Ik kan het niet goed uitleggen.
Am heeft het allemaal niet zo goed onder controle. Eerst hield ze nog een hele preek dat ze elkaar goed in de gaten hielden omdat het zo warm was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'
Aldus MB. Is die even de weg kwijt, zeg.
Nee dat is geen optie daar. Een middag rond de tent hangen is er niet bij. Mijn dochter van 13 zou hier ook doodongelukkig van worden. Die heeft echt dr moment alleen/ zelf op pad gaan "nodig".quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En Jet is ook verbrand.
Kan gebeuren hè, was hier ook.
Maar predik dan niet zo van te voren.
En dan dat 'nu zwembad, straks fruit en dan naar het strand'
Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En dan dat 'nu zwembad, straks fruit en dan naar het strand'
Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
Zoals ze die jongens claimt vind ik niet normaal. Ik vond haar voorheen wel een leuke vrouw. Nu zie ik iemand die zo self- absorbed is dat ze volledig los is van de realiteit. Die kwijlende reacties eronder van mede-influencers helpen ook niet echt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.
MB voelt zich 15 denk ik. Ze komt bipolair over.
Mijn zoon is even oud en die zou doodongelukkig worden van zo'n vakantie. Ik ook, dus hij heeft geluk haha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.
Totale paniek. Ik denk dat AM echt helemaal over de kook gaat als iemand iets niet wil.
Vind het van zoon G ook bijzonder dat hij zo meegaand is. Hij is al 16. Dit is toch een oer saaie vakantie voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |