abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218461978
Tien van wil leuke vrouw maar is zichzelf wel een beetje aan het verliezen in mannen heb ik het idee
pi_218462044
De familie Geerts eet in de winter watermeloen. Maar in Spanje, waar het zomerfruit zo heerlijk is, eten ze banaan.
8)7
En weer 5 (!!) zakken chips als avondeten?
pi_218462060
En ik snap het niet: deze camping is net een stapje te ver voor hun?
Maar ze zitten er nu toch? En ja, ik was best verbaasd dat ze na de eerste stop nog eens 5 uur gingen rijden naar Spanje, maar dat weet je voor je boekt neem ik aan?
pi_218462068
Waarom staat AM zo gek op die foto? Het is net of ze geen onderdeel is van de groep ofzo ondanks dat ze er midden tussen staat. Ik kan het niet goed uitleggen.
:)
pi_218462101
En Lot, met verbrande wangen, steeds in die bolderkar. Alsof ze 2 jaar is.
pi_218462124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:10 schreef Harper het volgende:
Plots kan ze niet meer lopen, volgens mij valt het AM enorm tegen op deze locatie.
pi_218462133
quote:
Ik wilde net zeggen, hoe oud is Lot helemaal omdat ze in de Veer moet zitten?
pi_218462173
Het zou mijn camping ook niet zijn.
Maar daarom kijk ik altijd de plattegrond en lees de reviews. Een afgescheiden plek zoals ze op de vorige camping hadden zou ook mijn voorkeur hebben. Maar daarom gok ik toch op een soort samenwerking van de organisatie waar die 2 campings onder vallen
pi_218462194
Had ze nou maar de reismevrouw betaald.. 😁
pi_218462226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:16 schreef Earring het volgende:
Het zou mijn camping ook niet zijn.
Maar daarom kijk ik altijd de plattegrond en lees de reviews. Een afgescheiden plek zoals ze op de vorige camping hadden zou ook mijn voorkeur hebben. Maar daarom gok ik toch op een soort samenwerking van de organisatie waar die 2 campings onder vallen
Dat vermoed ik nu ook.
pi_218462385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:07 schreef mignonne het volgende:
Waarom staat AM zo gek op die foto? Het is net of ze geen onderdeel is van de groep ofzo ondanks dat ze er midden tussen staat. Ik kan het niet goed uitleggen.
Zij staat een stap naar voren. Ze is vrijwel de langste en iedereen die achter haar staat is kleiner dan zij is.
pi_218462405
quote:
Am heeft het allemaal niet zo goed onder controle. Eerst hield ze nog een hele preek dat ze elkaar goed in de gaten hielden omdat het zo warm was.
Maar Lot is gewoon verbrand.

En juist met deze warmte zou ik mijn kinderen goed te eten geven. Ipv chips.
pi_218462411
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'

Aldus MB. Is die even de weg kwijt, zeg.
pi_218462434
O, en ze schrijft onderaan het bericht ook nog even:
#nergenslieverdanhier

Die mist het thuisfront dus echt niet.
pi_218462450
En Jet is ook verbrand.

Kan gebeuren hè, was hier ook.
Maar predik dan niet zo van te voren.

En dan dat 'nu zwembad, straks fruit en dan naar het strand'
Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
pi_218462466
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:39 schreef lila01 het volgende:
'Drie zoons baarde ik. Twee op een leeftijd dat ze inmiddels voelen als mijn vrienden.'

Aldus MB. Is die even de weg kwijt, zeg.
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.

MB voelt zich 15 denk ik. Ze komt bipolair over.
pi_218462486
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:
En Jet is ook verbrand.

Kan gebeuren hè, was hier ook.
Maar predik dan niet zo van te voren.

Wat als iemand gewoon lekker in het zwembad wil blijven en niet naar het strand? Is dat überhaupt een optie?
Nee dat is geen optie daar. Een middag rond de tent hangen is er niet bij. Mijn dochter van 13 zou hier ook doodongelukkig van worden. Die heeft echt dr moment alleen/ zelf op pad gaan "nodig".
pi_218462489
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:42 schreef Toedeledoki36 het volgende:

Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.
Totale paniek. Ik denk dat AM echt helemaal over de kook gaat als iemand iets niet wil.

Vind het van zoon G ook bijzonder dat hij zo meegaand is. Hij is al 16. Dit is toch een oer saaie vakantie voor hem
pi_218462491
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:43 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Wat een rare uitspraak. Zo ongezond als je zo in de relatie tot je kind staat. Een enorme belasting voor twee jochies van 9 en 7 jaar. Ik was erg jong toen ik moeder werd voor het eerst. Jonger nog dan MB. Maar ik herken dit helemaal niet.

MB voelt zich 15 denk ik. Ze komt bipolair over.
Zoals ze die jongens claimt vind ik niet normaal. Ik vond haar voorheen wel een leuke vrouw. Nu zie ik iemand die zo self- absorbed is dat ze volledig los is van de realiteit. Die kwijlende reacties eronder van mede-influencers helpen ook niet echt.
pi_218462515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 20:46 schreef Kletsdoos165 het volgende:

[..]
Of dat iemand het fruit moment besluit over te slaan.
Totale paniek. Ik denk dat AM echt helemaal over de kook gaat als iemand iets niet wil.

Vind het van zoon G ook bijzonder dat hij zo meegaand is. Hij is al 16. Dit is toch een oer saaie vakantie voor hem
Mijn zoon is even oud en die zou doodongelukkig worden van zo'n vakantie. Ik ook, dus hij heeft geluk haha.

G heeft de pech dat hij er net tussen in valt, tussen de groten en de kleintjes. Ik vind dat wel sneu voor hem.
pi_218462519
Onveilig ook. Je verwacht van je moeder dat ze je moeder is. Niet een BFF die ook van jou steun verwacht.
pi_218462528
Wat ik mij al een paar keer afgevraagd hebt: waarom gebruik je je kinderen om een punt te maken naar opmerkingen, die je kennelijk krijgt. Nu ook weer naar Jet: "We gaan naar de minidisco, dan kan je vriendjes maken". Daar gebruik je je jongere kinderen toch niet voor, die snappen daar helemaal niets van?

Ik weet nu wel bijna zeker dat ze een samenwerking hebben met Yelloh: ik vraag mij af of ze deze camping zelf hadden gekozen anders. Wel leuk dat ze een keer een ander land dan Frankrijk kiezen en ik hoop dat ze nog een leuke week hebben. De ingerichte tenten zien er bij deze camping veel mooier uit dan de staanplaatsen.

Ik hoop dat ze dan nog wel een keer ergens naar een lekker Spaans restaurant gaan. En dan lekker over het strand wandelen in het donker.
pi_218462563
Die kinderen van MB krijgen bij een scheiding (mochten de geruchten waar zijn) toch een vreselijk loyaliteitsprobleem?
Ze voelen zich nu al zo verantwoordelijk voor het welzijn van hun moeder.
pi_218462577
Milou in bikini vanaf de zijkant gefilmd. Iemand die daar wel op zit te wachten?
pi_218462623
Leuk dat Maarten ook een poging doet bij de minidisco. AM heeft zo’n beetje dezelfde outfit aan als 1 van de tweeling. Ik vind het totaal niet bij AM passen 😅.

Ik denk ook niet dat het hun vakantieplek is. Ik zou me er best kunnen vermaken denk ik. Maar dan wel in n huisje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')