Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
Ze hebben deze auto net, dan zou je denken dat ie wel goed zou zijn.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Kan toch altijd gebeuren of niet?
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
De familie Geerts koopt alleen wrakken want dan kunnen de mannen weer lekker knutselen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
Ze hebben deze auto net, dan zou je denken dat ie wel goed zou zijn.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Letterlijk water bij de wijn doen! 😆 Officieel mag je met ongeveer 2 consumpties nog rijden, maar soms voel ik me na een half glas al niet meer in staat om te rijden, dus doe ik dat dan ook niet.
Maar door het beeld wat MB neerzet snap ik dat mensen daar vraagtekens bij hebben. Maar nogmaals; zoals zij (maar bijvoorbeeld ook die van Bzzzzonder) alcohol normaliseert vind ik niet nodig. Alcohol maakt echt meer kapot dan je lief is. Dus om daar nou ‘stoer’ over te doen 🤷🏼♀.
Denk dat het bij haar ook te maken heeft met haar Russische achtergrond?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef Tarantelle het volgende:
Ik schrik mij gewoon kapot bij dat programma van de middelste dochter bij Minibelle. Natuurlijk is het goed om buitenschoolse activiteiten te hebben, maar bij dit meisje is de vrije tijd volledig dichtgesmeerd met activiteiten. Waar is de tijd voor dit kind om haar eigen interesses en passies te vinden en zich op sociaal gebied te ontwikkelen? Want hoe kun ie jezelf vinden en een eigen identiteit ontwikkelen als alles voor je gepland wordt? Ik heb een beetje medelijden met dit meisje, dit lijkt volkomen doorgeslagen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een professional dit voor zou stellen.
Datzelfde ook met een portfolio opstellen. Dat kind is 9 of 10? Die moet gewoon lekker zelf als hobby bezig zijn met tekenen en zichzelf ontwikkelen.
Moeder lijkt zelf een probleem te hebben met vrije tijd en aanlummelen en projecteert dat naadloos op haar kinderen. Er lijkt vooralsnog weinig ruimte voor de kinderen om hun identiteit te ontwikkelen.
Niet mijn opvoedstijl.
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zitquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Kan toch altijd gebeuren of niet?
Het is mij al best vaak overkomen, dat ik stil stond. 2 keer ook met een leaseauto van mijn werk van nog geen jaar oud (sindsdien nooit meer Fiat voor mij).quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Maar goed, betekent niet dat het niet kan gebeuren natuurlijk.
Ik heb ook een top sport verleden, maar ben daar ook wel van genezen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.
wees dan maar blij!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Maar goed, betekent niet dat het niet kan gebeuren natuurlijk.
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zit
Tsja, misschien iemand laten sleutelen die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:13 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.
Mee eens, echt niet mooiquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Janneke met haar nepwimpers, ik vind het heel erg lelijk!
Bij haar zus vind ik ook altijd zo zonde.
Overduidelijk nep en waarom? Evert vind het sexy, echt hou op hoor
Volgens mij heeft zij zelf ook een hoog niveau tennis verleden. Laatst postte ze dat de oudste haar nu voorbij was qua niveauquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.
Nu is ze dus de kinderen klaar aan het stomen voor de kunstacademie?
No offense, maar wat als de wondertjes straks iets anders willen. Kind van 4 jaar en 8 maanden ballet EN tennisles?
Voor vormgeven
Bijna 10-
- "Conservatorium" kinderkoor ( waarom geen "gewoon?"
- "prive" tekenles
- "kunstacademie" kunstles
- moderne dans (toch nog iets normaals)
- tennisles
- "rabarber musical les?"
En dan nog plusklassen en dergelijke.
Is dit de Russische mentaliteit?
Sta echt met open mond te lezen.
En dan nog van pgb...
Ik vind het bij niemand mooi. Het geeft zo’n onnozele uitkijk, het is gewoon too much.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Janneke met haar nepwimpers, ik vind het heel erg lelijk!
Bij haar zus vind ik ook altijd zo zonde.
Overduidelijk nep en waarom? Evert vind het sexy, echt hou op hoor
En zo oninteressant ook he. Ik bedoel dat je schoenen gaat ruilen, moet dat echt nu opgenomen worden terwijl je aan het verkeer deelneemt? Straks schep je een kind op een stepje ofzo die ineens om een hoek schiet. Doe gewoon niks.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:36 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith is weer eens aan het filmen op de fiets. Ik gun haar echt een bekeuring. Of dat ze tegen een muur fietst. In elk geval iets waardoor een ander geen schade heeft maar haar fiets wel.
Hij lijkt wel niet helemaal goed. Zou iemand ooit iets aanschaffen wat die twee aanprijzen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Peppie zit echt droog te kijken achter Sanneke terwijl ze reclame maakt voor yfood 😆 echt enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |