abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218458832
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
Ze hebben deze auto net, dan zou je denken dat ie wel goed zou zijn.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
Er stond een 2e auto op de sleepauto. Ik denk dat er dan een ongeluk(je) is gebeurd?
pi_218458835
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Kan toch altijd gebeuren of niet?
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Maar goed, betekent niet dat het niet kan gebeuren natuurlijk.
pi_218458838
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.
pi_218458839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet dat het geen nieuwe was. Ik bedoel te zeggen: als wij een tweedehands auto kopen zorgen we dat ie helemaal gecheckt is. En ook voor een lange reis.
Ze hebben deze auto net, dan zou je denken dat ie wel goed zou zijn.
En misschien zijn ze ergens doorheen gereden en had de auto een lekke band, kan gebeuren natuurlijk. Maar AM verteld dat er denk ik bewust (nog) niet bij.
De familie Geerts koopt alleen wrakken want dan kunnen de mannen weer lekker knutselen.
pi_218458861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:11 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Letterlijk water bij de wijn doen! 😆 Officieel mag je met ongeveer 2 consumpties nog rijden, maar soms voel ik me na een half glas al niet meer in staat om te rijden, dus doe ik dat dan ook niet.
Maar door het beeld wat MB neerzet snap ik dat mensen daar vraagtekens bij hebben. Maar nogmaals; zoals zij (maar bijvoorbeeld ook die van Bzzzzonder) alcohol normaliseert vind ik niet nodig. Alcohol maakt echt meer kapot dan je lief is. Dus om daar nou ‘stoer’ over te doen 🤷🏼♀.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:01 schreef Tarantelle het volgende:
Ik schrik mij gewoon kapot bij dat programma van de middelste dochter bij Minibelle. Natuurlijk is het goed om buitenschoolse activiteiten te hebben, maar bij dit meisje is de vrije tijd volledig dichtgesmeerd met activiteiten. Waar is de tijd voor dit kind om haar eigen interesses en passies te vinden en zich op sociaal gebied te ontwikkelen? Want hoe kun ie jezelf vinden en een eigen identiteit ontwikkelen als alles voor je gepland wordt? Ik heb een beetje medelijden met dit meisje, dit lijkt volkomen doorgeslagen en ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een professional dit voor zou stellen.

Datzelfde ook met een portfolio opstellen. Dat kind is 9 of 10? Die moet gewoon lekker zelf als hobby bezig zijn met tekenen en zichzelf ontwikkelen.

Moeder lijkt zelf een probleem te hebben met vrije tijd en aanlummelen en projecteert dat naadloos op haar kinderen. Er lijkt vooralsnog weinig ruimte voor de kinderen om hun identiteit te ontwikkelen.

Niet mijn opvoedstijl.
Denk dat het bij haar ook te maken heeft met haar Russische achtergrond?
Zo'n prestatiedrsng
Kinderen moeten al
Zoveel , dat ze ze niet gewoon lekker kind laat zijn.
pi_218458870
Onze auto, goed gecheckt voor de vakantie, stond 2x bij de garage in Italië. 1x kapotte bougie, 1x kapotte koplamp. Dus het kan echt zomaar gebeuren.
pi_218458882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Kan toch altijd gebeuren of niet?
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zit
pi_218458885
Geen idee wat er met de auto Geerts was, maar fijn dat iedereen weer thuis is. Het lijkt mij toch best wel stress geven als er zoiets is met de kinderen.
pi_218458893
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het is mij nog nooit gebeurd dat ik zomaar stilstond langs de kant van de weg🙈, heb 1x een lekke band gehad. En rijd nog toch al een aantal jaren auto.
Het is mij al best vaak overkomen, dat ik stil stond. 2 keer ook met een leaseauto van mijn werk van nog geen jaar oud (sindsdien nooit meer Fiat voor mij).
pi_218458940
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Vader lijkt er gewoon helemaal in mee te gaan. Ik vind die drang op presteren echt heel schadelijk voor jonge kinderen. Man en ik hebben zelf een (top)sportverleden, maar onze ouders waren daar juist remmend in. Dat lijkt mij ook veel fijner. Een vriendin van mij had ook een kind met tennistalent en ze heeft het een jaar volgehouden, daarna waren kind en zij volledig afgeknapt/opgebrand en is kind gaan hockeyen voor de lol en gezelligheid 😁. Ik weet niet hoe de tenniscultuur nu (meer dan 10 jaar later is), maar destijds was het echt niet oké, zeker niet voor kinderen, die als high potential werden gezien door de bond.
Ik heb ook een top sport verleden, maar ben daar ook wel van genezen.
Zal mijn kinderen altijd steunen, maar nooit zo pushen zoals minibelle.
pi_218459044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
wees dan maar blij!
pi_218459050
Janneke met haar nepwimpers, ik vind het heel erg lelijk!
Bij haar zus vind ik ook altijd zo zonde.
Overduidelijk nep en waarom? Evert vind het sexy, echt hou op hoor
pi_218459189
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe getalenteerd moeder zelf is, maar ze lijkt haar eigen ambities door te drukken in haar dochters. Maar er is ook nog een vader, die lijkt het ook wel prima te vinden.
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.
Nu is ze dus de kinderen klaar aan het stomen voor de kunstacademie?

No offense, maar wat als de wondertjes straks iets anders willen. Kind van 4 jaar en 8 maanden ballet EN tennisles?
Voor vormgeven

Bijna 10-
- "Conservatorium" kinderkoor ( waarom geen "gewoon?"
- "prive" tekenles
- "kunstacademie" kunstles
- moderne dans (toch nog iets normaals)
- tennisles
- "rabarber musical les?"

En dan nog plusklassen en dergelijke.
Is dit de Russische mentaliteit?

Sta echt met open mond te lezen.
En dan nog van pgb...
pi_218459271
Dat er altijd alcohol bij moet zijn en het zo wordt genormaliseerd vind ik niet oké. Het heeft ook iets treurigs. Zonde alcohol voelt ze zich blijkbaar niet comfortabel
pi_218459284
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kans word natuurlijk ook groter wanneer je met 3 auto's reist dat er een keer een pechgeval tussen zit
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.
pi_218459318
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:13 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Maar de frequentie waarmee de Geertsen pech hebben met hun voertuigen is wel bizar hoog! Ook altijd dat gedoe met die kapotte motoren. Fijn dat ze iig ongedeerd thuis zijn gekomen.
Tsja, misschien iemand laten sleutelen die er verstand van heeft.
Ik wou het risico niet lopen op zo'n eind naar Frankrijk/Spanje.
Ik vind het daar toch altijd al een werkplaats van motoren idd.
Fijn als je er naast woont
pi_218459324
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Mee eens, echt niet mooi
pi_218459403
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:03 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ja insane. Gisteren postte ze idd dat ze zelf kunstacademie heeft gedaan.
Nu is ze dus de kinderen klaar aan het stomen voor de kunstacademie?

No offense, maar wat als de wondertjes straks iets anders willen. Kind van 4 jaar en 8 maanden ballet EN tennisles?
Voor vormgeven

Bijna 10-
- "Conservatorium" kinderkoor ( waarom geen "gewoon?"
- "prive" tekenles
- "kunstacademie" kunstles
- moderne dans (toch nog iets normaals)
- tennisles
- "rabarber musical les?"

En dan nog plusklassen en dergelijke.
Is dit de Russische mentaliteit?

Sta echt met open mond te lezen.
En dan nog van pgb...
Volgens mij heeft zij zelf ook een hoog niveau tennis verleden. Laatst postte ze dat de oudste haar nu voorbij was qua niveau
pi_218459491
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 13:54 schreef Earring het volgende:
Ik vind het bij niemand mooi. Het geeft zo’n onnozele uitkijk, het is gewoon too much.
pi_218459514
En Judith is weer eens aan het filmen op de fiets. Ik gun haar echt een bekeuring. Of dat ze tegen een muur fietst. In elk geval iets waardoor een ander geen schade heeft maar haar fiets wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 09-08-2025 14:42:09 ]
pi_218459679
Peppie zit echt droog te kijken achter Sanneke terwijl ze reclame maakt voor yfood 😆 echt enthousiast
pi_218459683
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:36 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith is weer eens aan het filmen op de fiets. Ik gun haar echt een bekeuring. Of dat ze tegen een muur fietst. In elk geval iets waardoor een ander geen schade heeft maar haar fiets wel.
En zo oninteressant ook he. Ik bedoel dat je schoenen gaat ruilen, moet dat echt nu opgenomen worden terwijl je aan het verkeer deelneemt? Straks schep je een kind op een stepje ofzo die ineens om een hoek schiet. Doe gewoon niks.

Niets is zo belangrijk dat het NU in het verkeer gefilmd én gepost moet worden.
:)
pi_218459711
Ik snap ook niet dat Dolly bakfiets hier niets over zegt. Zij heeft als samenwerking toen die bakfiets gehad, maar vind dit echt hele slechte reclame.
pi_218459724
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
Peppie zit echt droog te kijken achter Sanneke terwijl ze reclame maakt voor yfood 😆 echt enthousiast
Hij lijkt wel niet helemaal goed. Zou iemand ooit iets aanschaffen wat die twee aanprijzen?
pi_218459729
Jezus bij die advertentie bij Sanneke is het licht aan maar niemand thuis bij Peppie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')