abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218461031
En ja, ik vind ook dat hipenhot asociaal veel vliegt en dat haar vakantieprogramma's vaak behoorlijk vol zitten.
Maar 1000x liever haar vakantie dan die geestdodende van de fam Geerts.
pi_218461100
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:26 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Jaja ritme he? Dat hebben de Geertsen heeft AM nodig, ook al is het mega warm.
pi_218461117
Kan sanneke ook niet helpen in de tuin door haar autisme?
pi_218461127
En nog iets wat me opviel: wat moet het bedrijf denken die Sanneke gevraagd heeft om reclame te maken😳
Bij beiden is er toch werkelijk niemand thuis daarboven?
pi_218461133
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...
O en bier in vele vormen en maten...
Ik heb toch iets meer culinaire wensen 🤣
Wij gaan om de dag naar de winkel gecombineerd met de reis of een andere activiteit! Dus wel met zijn alle
Precies dit ja!
pi_218461168
Ik vind het altijd zo gek als kampeerders met de kont van de tent/caravan/vouwwagen naar het laantje gaan staan. Kijken ze zelf ook tegen de achterkant van een caravan aan. Zo’n opgesloten gevoel.
pi_218461199
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣 de camping waar wij vandaag staan heeft alleen ijs.. de camping van gisteren had een blik doperwten en een doosje aardappel puree...
O en bier in vele vormen en maten...
Ik heb toch iets meer culinaire wensen 🤣
Wij gaan om de dag naar de winkel gecombineerd met de reis of een andere activiteit! Dus wel met zijn alle
Gecombineerd met een andere activiteit idd. Voor de Geertsen is dit de activiteit.
pi_218461218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:49 schreef Fenne het volgende:
Ik vind het altijd zo gek als kampeerders met de kont van de tent/caravan/vouwwagen naar het laantje gaan staan. Kijken ze zelf ook tegen de achterkant van een caravan aan. Zo’n opgesloten gevoel.
Wij kamperen niet maar als ik dat zou doen zou ik ook zo gaan staan. Totaal geen behoefte aan voorbijgangers. Daarom kamperen wij ook niet😂
pi_218461247
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wij kamperen niet maar als ik dat zou doen zou ik ook zo gaan staan. Totaal geen behoefte aan voorbijgangers. Daarom kamperen wij ook niet😂
Dan kun je beter idd niet kamperen, want ik vind het echt heel vervelend als ik tegen de achterkant van iemands tent of caravan aan moet kijken. Kamperen is een sociaal gebeuren. En ik zit ook echt niet te wachten om bij de buren op het bord te kunnen kijken, daarom gaan wij naar campings waar je niet hutjemutje staat.
pi_218461268
Ach alleen al aan de staat en hoe ze praat over die tuin zegt genoeg. Met haar zogenaamde wandelen met Mijan ( oh ik ben erachter als ik met hem wandel dan slaapt hij! )
En met haar zogenaamde we zitten samen in de tuin. Echt Sanneke is ook lid van firma list en bedrog hoor. Die komt alleen maar zoals iemand hier al zei van haar bed naar de bank en als ze ergens gaan eten dan zit ze in de auto en filmt ze altijd de 1 minuut die ze maximaal loopt naar het eettentje.
En inderdaad, als gezonde vrouw kan je je man toch gewoon helpen? Wat is dat nou toch.
pi_218461359
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:09 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ach alleen al aan de staat en hoe ze praat over die tuin zegt genoeg. Met haar zogenaamde wandelen met Mijan ( oh ik ben erachter als ik met hem wandel dan slaapt hij! )
En met haar zogenaamde we zitten samen in de tuin. Echt Sanneke is ook lid van firma list en bedrog hoor. Die komt alleen maar zoals iemand hier al zei van haar bed naar de bank en als ze ergens gaan eten dan zit ze in de auto en filmt ze altijd de 1 minuut die ze maximaal loopt naar het eettentje.
En inderdaad, als gezonde vrouw kan je je man toch gewoon helpen? Wat is dat nou toch.
Sanneke is veel, maar, mijns inziens, niet gezond.
pi_218461362
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 16:03 schreef Henrike het volgende:
Am; het heeft een groot zwembad
Reviews zover; het zwembad is klein
Maar AM is wereldvreemd he? Kwam alleen maar in het huisje van haar ouders met opzetzwembad. En gaat thuis in Nederland überhaupt nooit naar een zwembad.
pi_218461373
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 14:55 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik snap ook niet dat Dolly bakfiets hier niets over zegt. Zij heeft als samenwerking toen die bakfiets gehad, maar vind dit echt hele slechte reclame.
Dolly blokkeert je als je ze erop wijst. Die willen gewoon reclame, ongeacht of het veilig is of niet.
pi_218461396
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als je vergeet te eten, je toch fors overgewicht kunt hebben? Of hoort dat ook bij autisme?
pi_218461423
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:25 schreef Johanna38 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat als je vergeet te eten, je toch fors overgewicht kunt hebben? Of hoort dat ook bij autisme?
Er was ooit zo’n tv-programma: secret eaters
pi_218461464
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:25 schreef Johanna38 het volgende:
Het overgewicht kan natuurlijk ook los staan van dat je NU vergeet te eten.

Ik heb ook vroeger door de jaren heen flink overgewicht ontwikkeld en daarna een periode gehad dat ik slecht at en het soms vergat, maar die periode was niet de reden van mijn overgewicht.

Dus het een kan los staan van het ander.
pi_218461476
Er zijn ook campings waarbij het niet mag. Daarbij ben je verplicht de zij- of vooringang aan het laantje te zetten. Of je nu in Zuid-Frankrijk zit of in Spanje: warm is het er toch vaak wel.
pi_218461498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 18:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Er zijn ook campings waarbij het niet mag. Daarbij ben je verplicht de zij- of vooringang aan het laantje te zetten. Of je nu in Zuid-Frankrijk zit of in Spanje: warm is het er toch vaak wel.
Ik ken eigenlijk vooral campings waar het niet mag. En ik snap dat wel, want het ziet er heel ongezellig uit. Maar goed, wij kamperen vrijwel alleen in NL (en een heel enkele keer in de Alpen). Nederland heeft gewoon geweldige campings.

Qua hitte en tent: 's nachts koelt het meestal snel af in een tent (vooral als je katoen hebt), maar je nachten zijn kort omdat je in de ochtend je tent uitzweet.
pi_218461554
Ik kan me er niet aan storen als een gezin de andere kant op zit.
pi_218461562
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef Lodelie het volgende:
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
Echt hè, haal dat fruit op
pi_218461642
En dan trekt ze de boel uit het zwembad.
Lot heeft de bandjes nog om en dan eet ze een banaan, die kun je toch ook aan het zwembad opeten, leg het fruit in de bolderkar.
Jet droeg vorige week een uv pak maar nu aan de zee waar het dubbel zo hard gaat laten ze haar schouders verbranden.
Deze snap ik toch echt niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 09-08-2025 19:06:34 (Typefout) ]
pi_218461821
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 17:24 schreef Lodelie het volgende:
Sleept Am nou iedereen het zwembad uit, om weg te gaan zitten fikken onder een luifel voor HET FRUIT MOMENT?
Bizar die starheid
pi_218461897
In haar defense, in alle eerlijkheid, in dat zwembad mag geen eigen meegebracht eten en drinken worden gegeten of gedronken. En het zwembad is dusdanig klein en rustig dat je dat ook niet ongezien toch stiekem wel kan doen. En het gaat dicht tussen 14 en 15. Weet niet hoe laat dit was maar het zou daarmee samen kunnen vallen.

Maar goed dan nog is het lachwekkend hoe "flexibel" ze om gaat met haar planning.
:)
pi_218461898
Als je een maaltijd vergeet maar dat compenseert met door de hele dag heen ongezond te eten dan vliegt het er wel aan natuurlijk
pi_218461933
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2025 19:49 schreef mignonne het volgende:
In haar defense, in alle eerlijkheid, in dat zwembad mag geen eigen meegebracht eten en drinken worden gegeten of gedronken. En het zwembad is dusdanig klein en rustig dat je dat ook niet ongezien toch stiekem wel kan doen. En het gaat dicht tussen 14 en 15. Weet niet hoe laat dit was maar het zou daarmee samen kunnen vallen.

Maar goed dan nog is het lachwekkend hoe "flexibel" ze om gaat met haar planning.
O ja dat kan natuurlijk ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')