quote:Cindy Snelders komt aan het woord
Snelders komt aan het woord, zij is advocaat namens de achterban (De supporters, ondernemers, horeca en anderen).
Snelders: ,,Ik sta hier voor de toekomst en het verleden. Misschien hoort u een kleine trilling in mijn stem. Dit pleidooi doe ik rechtstreeks uit mijn hart. Ik ben ook supporter. Ik sta hier voor mezelf en voor mijn dochter."
,,En ik sta hier voor alle tieners die een nieuw sociaal leven willen opbouwen, vrienden maken op de tribune bij Vitesse", zegt Snelders. Ze somt op dat horeca-ondernemers in Arnhem omzetverlies gaan draaien van paar miljoen.
,,Mijn man moet straks uitleggen aan zijn kleinkinderen waarom hij 1892 op zijn lichaam heeft getatoeëerd."
Tegen dit argument kan de KNVB echt niet op!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:38 schreef Szura het volgende:
Dit argument had ik nog even gemist
[..]
Gewoon zeggen dat je heel erg fan bent van wielrennen en LBL in het bijzonder!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:38 schreef Szura het volgende:
Dit argument had ik nog even gemist
[..]
"Conflict met Hamas".quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Ondertussen is de grote baas de frontpage aan het vol diareren met nieuwsberichten vol genocide propaganda én voert hij een dappere strijd tegen zijn zelfverzonnen tegenstander de Woke agenda.
Wat een mafklapper is me dat zeg.
Hamasstaat Palestina juist jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Ondertussen is de grote baas de frontpage aan het vol diareren met nieuwsberichten vol genocide propaganda én voert hij een dappere strijd tegen zijn zelfverzonnen tegenstander de Woke agenda.
Wat een mafklapper is me dat zeg.
Tot en met 2018 was er eigenlijk ook niks positiefs te melden. Het is, vooral dankzij de goede prestaties van Ajax die jaren en dankzij Arne Slot, heel snel gegaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:33 schreef Remco het volgende:
Alsof iemand hier ooit iets niet cynisch over Nederlandse clubs in Europese competities heeft geschreven.
Pas nou op, anders ben je er weer maanden uit.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hamasstaat Palestina juist ja
@:Danny gaat nog dieper de krochten in. Dit is niet best. Ene kant wel benoemen en andere kant niet durven zeggen fascistische genocidale staat Israël
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Ach Vlap. Van de ene shithole naar de andere.
Het niets ontziende WLR haalt keihard uit deze ochtend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach Vlap. Hopelijk pakken ze je paspoort af.
Ach, Vitesse-fans zitten midden in de rouwontkenningsfase. Die mensen moet je even laten uitrazen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[..]
Het niets ontziende WLR haalt keihard uit deze ochtend.
Irsrahel-aids.
Vitesse-troep.
Het wordt wel weer een dagje.
Als dit al een ban isquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas nou op, anders ben je er weer maanden uit.
Ik zou er gewoon voor uitkijken. Je zegt er per ongeluk een woordje te veel over en uiteindelijk lig je er weer uit. Je weet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als dit al een ban isJeetje
Mensen die bij het XXL-WK verstek laten gaan, zijn geen knip voor de neus waard.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon voor uitkijken. Je zegt er per ongeluk een woordje te veel over en uiteindelijk lig je er weer uit. Je weet hoe het werkt.
Met het WK Darts over enkele maanden hebben we alle manschappen nodig.
JR troep, Poepzor rommelquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die bij het XXL-WK verstek laten gaan, zijn geen knip voor de neus waard.
Vier extra dagen feest.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die bij het XXL-WK verstek laten gaan, zijn geen knip voor de neus waard.
Als we de lijn van de Matchplay doortrekken, wordt het een verrukkelijk WK. Ik denk dat ik net niet emotioneel word bij het WK-debuut van Harrysson.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vier extra dagen feest.
Ik weet echter nog steeds niet of ik in Trumpland ga zijn die periode. En volgens mij werkt Viaplay niet met een VPN
Dat lijkt me een hele simpele keusquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik weet echter nog steeds niet of ik in Trumpland ga zijn die periode.
Gaan we binnenkort ook een ach, Telstar krijgen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:05 schreef Pino112 het volgende:
Ach FC Volendam
Kijk eens dom, ja ho maar
quote:"Israel hat das Recht, sich gegen den Terror der Hamas zu verteidigen. Die Freilassung der Geiseln und zielstrebige Verhandlungen über einen Waffenstillstand haben für uns oberste Priorität. Die Entwaffnung der Hamas ist unerlässlich. Die Hamas darf in der Zukunft von Gaza keine Rolle spielen.
Das in der vergangenen Nacht vom israelischen Sicherheitskabinett beschlossene, noch härtere militärische Vorgehen der israelischen Armee im Gazastreifen lässt aus Sicht der Bundesregierung immer weniger erkennen, wie diese Ziele erreicht werden sollen. Unter diesen Umständen genehmigt die Bundesregierung bis auf Weiteres keine Ausfuhren von Rüstungsgütern, die im Gazastreifen zum Einsatz kommen können.
Die Bundesregierung bleibt zutiefst besorgt über das fortdauernde Leid der Zivilbevölkerung im Gazastreifen. Mit der geplanten Offensive trägt die israelische Regierung noch stärker als bisher Verantwortung für deren Versorgung. Sie muss einen umfassenden Zugang für Hilfslieferungen ermöglichen, auch für UN-Organisationen und andere nicht-staatliche Institutionen. Israel muss nach den richtigen Schritten der letzten Tage die humanitäre Lage in Gaza weiter umfassend und nachhaltig verbessern.
Außerdem fordert die Bundesregierung die israelische Regierung dringend auf, keine weiteren Schritte hin zu einer Annexion des Westjordanlands zu unternehmen."
Nederland schrapt marineleveringen aan Israël, 'risico op ongewenst eindgebruik' - https://nos.nl/l/2577921quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:37 schreef Szura het volgende:
Gefeliciteerd, we zijn officieel nog slapper dan de Duitsers
[..]
Ondertussen loopt nog steeds het hoger beroep tegen het verbod op de export van F35-onderdelen. Genocide moet weer gaaf worden, aldus dit tyfuskabinet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nederland schrapt marineleveringen aan Israël, 'risico op ongewenst eindgebruik' - https://nos.nl/l/2577921
Natte wind Veldkamp was zich alweer op de borst aan het kloppen hoe goed WIJ zijn
Kutkabinet
https://www.nd.nl/nieuws/(...)g-van-bezetting-gazaquote:Gisteren vroeg een deel van de Tweede Kamer in een debat over Gaza om méér sancties als Netanyahu de bezetting zou uitbreiden. ‘Maar ik kan niet bij ieder schot dat wordt gelost meteen nieuwe maatregelen treffen.’
FTMGodenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is de Ach, Wiersma al langsgekomen?
Hier gaat heel veel fout, maar ik weet niet wat er allemaal precies fout gaat. Wat is de context van deze foto?quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:02 schreef hhh38 het volgende:
#WerkenbijdeNOS
[ afbeelding ]
Gerets, Koeman en Hiddink als spelers en trainer bij PSV in 1988
Je zou denken dat er ook al een kort bericht op Twitter kan worden gepubliceerd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:23 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Nederland is echt een bananenrepubliek.
Gezien het shirt is dit in 2001/02, waarschijnlijk een benefietwedstrijd oid. Ik vind het vooral hilarisch dat je kan denken dat dit in 1988 is, Gerets ziet er hier ouder uit dan Guusquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hier gaat heel veel fout, maar ik weet niet wat er allemaal precies fout gaat. Wat is de context van deze foto?
De Dilantrein blijft dus gestaag op een muur afrijden.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De VVD-kandidatenlijst is een grote simulatie van thispersondoesnotexist.com
https://www.vvd.nl/nieuws/onze-kandidatenlijst-is-bekend/
Er is geen sprake van leedvermaakquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er is helemaal geen sprake van leedvermaak. Waar het om gaat is dat een club zich te houden heeft aan een set regels en dat Vitesse daar keer op keer lak aan heeft gehad. Ik gun de supporters in Arnhem een mooie profclub maar Vitesse heeft het compleet verbruid. Misschien is het beter deze rechtspersoon op te heffen en helemaal op nieuw te beginnen.
Nee absoluut geen fan, maar woon wel in de regio dus ja ik vind het wel tragisch als ik vandaag de kindertjes in Vitesse-shirts door de Burgers' Zoo zie lopen. En ik ben ook een romanticus, ik heb liever een club als Vitesse met al haar mankementen dan een hele trits aan clubs die nu wel actief is in de Eredivisie/KKD.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Vitesse supporter was.
Uiteindelijk is het voor fans natuurlijk bijzonder klotenieuws en voor het Nederlandse voetbal is het toch ook wel jammer dat er een club van de grootte van Vitesse verloren gaat. Wat dat betreft heb ik altijd wel begrepen dat de KNVB zo lang mogelijk heeft geprobeerd met Vitesse toch een uitweg te vinden. Maar ook dat kan niet oneindig door blijven gaan en Vitesse maakte gewoon consequent misbruik van de ruimte die ze kregen van de KNVB. En dan moet ik wel een beetje lachen hoe ze alles bij Zeist in de schoenen willen schuiven en er wat advocaatjes staan te stuntelen in de rechtszaal gisterenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee absoluut geen fan, maar woon wel in de regio dus ja ik vind het wel tragisch als ik vandaag de kindertjes in Vitesse-shirts door de Burgers' Zoo zie lopen. En ik ben ook een romanticus, ik heb liever een club als Vitesse met al haar mankementen dan een hele trits aan clubs die nu wel actief is in de Eredivisie/KKD.
In mijn natte haartjes herinnering aan Studio Sport samenvattingen speelt Vitesse wel een centrale rol, ik vond hun logo altijd heel gaaf. Destijds wist ik natuurlijk niet dat Vitesse pas in de jaren '90 relevant is geworden. Voelt toch als een onderdeel van het meubilair, dat had ik bij Haarlem, Veendam, AGOVV en zelfs RBC helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vitesse is natuurlijk niet een klassieke subtopper, zoals AZ, Utrecht, Sparta en Twente dat zijn. Voor de jaren 90 gewoon een eerste divisie clubje zoals zovelen waar plots veel geld gepompt in werd, waarna het sinds het afzetten van Aalbers eigenlijk altijd achtervolgd werd door fraude, louche eigenaren en sportieve wisselvalligheid. De potentie tot een echte (sub)topclub was er nooit, ook al hebben ze dat wel heel lang geprobeerd.
Ik gun het de supporters natuurlijk niet, zeker niet uit de regio, maar het is om bovenstaande redenen wel altijd mijn minst favoriete betaald voetbal club geweest in Nederland. Ik zou het geen leedvermaak noemen in mijn geval, maar ik ga ze ook niet missen.
Het grote probleem gaat het stadion zijn. RBC heeft geluk dat ze een stadion van niks hadden waar ze nu bijna gratis weer in kunnen spelen. Dat voordeel heeft Vitesse niet.quote:Het enige mooie zou zijn als er hieruit een Vitesse geboren wordt zonder alle foute zaken om de club heen, maar ik vraag mij af hoe levensvatbaar dat gaat zijn.
Wat anderen roepen daar kan ik niets mee, het gaat om een objectieve beoordeling van de licentievoorwaarden. Gegokt en uiteindelijk verloren. Dus uithuilen en opnieuw beginnen als amateurclub.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Er is geen sprake van leedvermaak. Bij jou persoonlijk misschien niet, kan ik niet over oordelen, maar er is natuurlijk overduidelijk leedvermaak en een positief gevoel over het failliet gaan van Vitesse. Dat valt hier en elders op FOK! letterlijk te lezen.
Maarre, protocollair zal het allemaal heus wel kloppen, ik word er alleen niet blij van.
Een oud klasgenoot staat in de top 10. Verschrikkelijke kwal is het ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 15:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De VVD-kandidatenlijst is een grote simulatie van thispersondoesnotexist.com
https://www.vvd.nl/nieuws/onze-kandidatenlijst-is-bekend/
Jurgen Nobel is een racistische teringhond jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een oud klasgenoot staat in de top 10. Verschrikkelijke kwal is het ook
PVV + 36 zetelsquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:26 schreef Szura het volgende:
80 man op de lijst ook, hopelijk heeft die walgelijke afbraakpartij er maar een stuk of 13 nodig!
Wees nou eens een keertje pragmatisch, vriend Pistolero.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Henri is een wolf in schaapskleren.
Trap. er. niet. in.
Ik zou niet op hem stemmen, maar ik ga er niet in meequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Henri is een wolf in schaapskleren.
Trap. er. niet. in.
Henri is een fatsoenlijke gast, maar het CDA blijft wel het CDA natuurlijk. Nooit een partij waar ik op zou stemmen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik zou niet op hem stemmen, maar ik ga er niet in mee
Vergeet Ma Flodder nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wees nou eens een keertje pragmatisch, vriend Pistolero.
Het is kiezen tussen kwaden in dat segment. Iedere zetel voor Henri, is er een minder voor de kwaaie heks, de blonde fascist of het vermoeiende glibberaaltje.
Als je lid bent van een Christelijke partij kan je onmogelijk een fatsoenlijke gast zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Henri is een fatsoenlijke gast, maar het CDA blijft wel het CDA natuurlijk. Nooit een partij waar ik op zou stemmen.
Maar dit type persoonlijkheid bij een D66, Volt of Groenlinks/PvdA zou mij wellicht over de streep trekken. Alhoewel ik uiteraard altijd op een vrouw stem.
Als je een politicus bent kan je onmogelijk een fatsoenlijke gast zijn. Dat ten eerste. Het gaat erom wat je UITSTRAALT.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je lid bent van een Christelijke partij kan je onmogelijk een fatsoenlijke gast zijn.
Ik gedoog Bontenbal. Belezen man.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:09 schreef Szura het volgende:
Van al die christelijke partijen is CDA overigens verreweg het meest kritisch op fascistraël, ze rammelen al langer aan de boom en gaan verder dan een CU en NSC (om nog maar te zwijgen over SGP, laat staan partijen die zich in de centrumrechtse hoek willen propageren zoals VVD en JA21).
Je moet ook niet onderschatten hoe lastig het is om binnen die kringen een punt te maken over Israël. Je wordt daar harder weggepest dan de Mislintat-aankopen bij Kroes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:09 schreef Szura het volgende:
Van al die christelijke partijen is CDA overigens verreweg het meest kritisch op fascistraël, ze rammelen al langer aan de boom en gaan verder dan een CU en NSC (om nog maar te zwijgen over SGP, laat staan partijen die zich in de centrumrechtse hoek willen propageren zoals VVD en JA21).
Context?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 09:58 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Decathlon
Reed de profploeg ook met die wielen?
Ik geniet hiervan. Hopelijk houdt de VVD aan haar vast tot de verkiezingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:16 schreef Szura het volgende:
Ach Dilan, zelfs in het extreemrechts clubhuis pruimen ze haar niet meer
https://www.mediacourant.(...)anjezomer-averechts/
Ik blijf vasthouden aan mijn droomscenario:quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geniet hiervan. Hopelijk houdt de VVD aan haar vast tot de verkiezingen
quote:Op maandag 23 juni 2025 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na de verkiezingen VVD met tien zetels, evenveel als Eerdmans zijn slijmerige clubje. Staat Ieniemienie met haar irritante stemmetje in de microfoon te waarschuwen dat absolute winnaar Bontenbal écht niet met links moet gaan regeren, in haar laatste wanhoopspoging nog iets te betekenen. Maar niemand luistert nog naar haar. Ze is klaar.
Binnen een maand is de formatie compleet, en VVD doet niet meer mee.
Het moet toch heel gek lopen voor een meerderheid van CDA, PvdA en D66. Er is beperkt overloop van de VVD naar deze partijen. Kan me niet voorstellen dat die tot 76+ zetels komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik blijf vasthouden aan mijn droomscenario:
[..]
Die ineenstorting naar 10 zetels (waarbij die vooral naar CDA en D66 moeten gaan) is dan inderdaad wel nodig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het moet toch heel gek lopen voor een meerderheid van CDA, PvdA en D66. Er is beperkt overloop van de VVD naar deze partijen. Kan me niet voorstellen dat die tot 76+ zetels komen.
Ik reken Volt nog wel mee, maar ik vrees er ook voor. Momenteel is dat zo’n 63 zetels. D66 en CDA kunnen nog wat snaaien bij VVD. Groenlinks/PvdA wellicht nog wat bij SP en PvdD. Maar dat is niet genoeg voor dertien zetels, denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het moet toch heel gek lopen voor een meerderheid van CDA, PvdA en D66. Er is beperkt overloop van de VVD naar deze partijen. Kan me niet voorstellen dat die tot 76+ zetels komen.
CU wil misschien ook nog wel meeregeren als dit het scenario wordt, scheelt ook weer een paar zetels.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik reken Volt nog wel mee, maar ik vrees er ook voor. Momenteel is dat zo’n 63 zetels. D66 en CDA kunnen nog wat snaaien bij VVD. Groenlinks/PvdA wellicht nog wat bij SP en PvdD. Maar dat is niet genoeg voor dertien zetels, denk ik.
Dan moet er dus een moment komen in de campagne (zoals: Wilders met eigen risico) waar het domme veevolk wat nu naar PVV/JA21 gaat overtuigd raakt van het CDA, en dat wordt moeilijk.
Verder geef ik SP nog een klein kansje om momentum op te bouwen, maar dat gaat pas later gebeuren denk ik (dus nog niet deze verkiezingen)
En intussen loopt de boerenaids weer lekker te stijgen. Lood om oud ijzer allemaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In de peilingen van lasteraar, complotdenker en klootzak Maurice de Hond staat de Yesildük-bandwagon op slechts 16 zetels.
Terechte beslissing, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de licentiecommissie na vorig seizoen op haar pik getrapt was en als ze gewild hadden de stekker er niet uit hadden hoeven trekken. Dat emotionele geneuzel voor de rechter sloeg dan weer nergens op, want daar toetste die helemaal niet op.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat anderen roepen daar kan ik niets mee, het gaat om een objectieve beoordeling van de licentievoorwaarden. Gegokt en uiteindelijk verloren. Dus uithuilen en opnieuw beginnen als amateurclub.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg niets, voor ik door @:wimderon met het archief om m'n oren wordt geslagen
Maar de laatste jaren ben ik vrij positief geweest.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Differdange en Trencin zijn het hiermee eens
Dat vind ik lastig te zeggen. Als je de lijst van overtredingen van het reglement leest in de uitspraak in kort geding was het een flinke bende daar. En ergens komt het punt dat je in moet grijpen want als je dit laat passeren creëer je een situatie dat andere clubs het ook niet meer zo nauw nemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Terechte beslissing, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de licentiecommissie na vorig seizoen op haar pik getrapt was en als ze gewild hadden de stekker er niet uit hadden hoeven trekken. Dat emotionele geneuzel voor de rechter sloeg dan weer nergens op, want daar toetste die helemaal niet op.
Daarom ook dat het terecht is, maar juist nu hadden ze het eigenlijk beter voor elkaar dan de laatste jaren. Dan was er vast wel wat te bedenken geweest.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat vind ik lastig te zeggen. Als je de lijst van overtredingen van het reglement las in de uitspraak in kort geding was het een flinke bende daar. En ergens komt het punt dat je in moet grijpen want als je dit laat passeren creëer je een situatie dat andere clubs het ook niet meer zo nauw nemen.
En dat is pas gebeurt op het moment dat de situatie heel erg penibel was geworden. Ze hebben eigenlijk elke keer het minimale en vaak nog iets minder gedaan om aan de licentie eisen te voldoen, of beter om de zaak te vertragen. Als ze zoals Twente op een moment dat het kritisch werd schoon schip hadden gemaakt en samen waren gaan werken met de licentiecommissie was het mogelijk anders afgelopen. Als je alleen geen zeggenschap meer hebt over je eigen club en van Russen, Amerikanen en zulks afhankelijk bent geworden, krijg je deze ellende.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daarom ook dat het terecht is, maar juist nu hadden ze het eigenlijk beter voor elkaar dan de laatste jaren. Dan was er vast wel wat te bedenken geweest.
SalahGOD.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 18:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/MoSalah/status/1954215423861240020
De andere Gelderse clubs staan wel op punt dit weekend.quote:
De Graafschap staat al 10 jaar niet op punt. Soms winnen ze toevallig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 19:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
De andere Gelderse clubs staan wel op punt dit weekend.
Drommel kan er simpelweg helemaal niets van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:23 schreef franklop het volgende:
Drommel is wel erg opzichtig bezig vanavond begrijp ik
Ik heb er wel vertrouwen in voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Graafschap staat al 10 jaar niet op punt. Soms winnen ze toevallig.
Het was vanavond zelfs voor een matige keeper erg slechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Drommel kan er simpelweg helemaal niets van.
Gaat mokerdomme Sjon de kerst halen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:53 schreef Szura het volgende:
De eerste wedstrijd onder tokkiedebiel Sjonnie Heitinga voldoet precies aan de verwachtingen, wat een totaal gebrek aan organisatie. Het is dat die van Telstar niet willen scoren tot nu toe.
Hopelijk haalt hij de herfst niet eensquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat mokerdomme Sjon de kerst halen?
Dit kan een hele leuke rubriek worden in de CL als je wat pech hebt met de loting.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk haalt hij de herfst niet eens
Bizarre aanstelling. Verder gaat het een heel lang seizoen worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:08 schreef franklop het volgende:
Ik durf te zeggen dat we met Sjon geen kampioen worden
Is Arne een fraud?quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:30 schreef Pistolero het volgende:
Je zou maar 300 miljoen uitgeven aan spelers en vervolgens niet kunnen winnen van een ploeg waar Borna Sosa en een transfervrije Walter Benitez de topaanwinsten zijn.
Was Sjon dan toch de kampioenenmaker?
Weet je met welke Sjon we ook geen kampioen gaan worden?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:08 schreef franklop het volgende:
Ik durf te zeggen dat we met Sjon geen kampioen worden
Laten we een shitlist met moedwillige analistendomheid maken, wat John Heitinga aangaat.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar zal de Telegraaf als eerst op inhakken om Sjonnie te ontzien?
Sjon Stegeman?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je met welke Sjon we ook geen kampioen gaan worden?
Henderson?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je met welke Sjon we ook geen kampioen gaan worden?
Er zal vast wel iemand geblesseerd zijn die dan net het verschil zou hebben gemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:
Justin Hoogma past ook in het rijtje van onbegrijpelijk omhoog gevallen verdedigers.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Speciaal voor @:Wimderon .
https://sporza.be/nl/2025(...)-goal~1754850962920/
Hebben jullie bij mij ook wel eens een vibe gehad qua aantrekkingskracht?quote:
Een zeer slechte vibequote:Op zondag 10 augustus 2025 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben jullie bij mij ook wel eens een vibe gehad qua aantrekkingskracht?
Niet. Dan moeten ze ook Kroes aanvallen en dat gaat helaas nooit gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een grondige reconstructie van deze aanstelling lijkt me vooral verstandig, voor we meteen naar Kroes vingerwijzen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet. Dan moeten ze ook Kroes aanvallen en dat gaat helaas nooit gebeuren.
Die wordt compleet gesloopt in de debattenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Excuses en gezamenlijke verklaring
Ik geloof dat jij het memo nog moet krijgen maar Dilan zit op een glijbaan waar ze niet meer vanaf komt. De VVD wordt een prachtige rubriek tot 29 oktober.quote:
Er zal mij echt niets beters smaken dan een ontzettend dikke nederlaag voor Dilan Yesilgoz en haar rechts-populistische afbraakkoers.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:39 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi dat Ieniemienie is ontmaskerd als neppe ophitser en dat ook VVD kiezers klaar met haar zijn. Gelukkig de partij nog niet.
Een dikke nederlaag voor Wilders?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zal mij echt niets beters smaken dan een ontzettend dikke nederlaag voor Dilan Yesilgoz en haar rechts-populistische afbraakkoers.
Si. Dilan konkelt en zigzagt al twee jaar in haar gepeperde woorden. Dat is voor de kiezer onnavolgbaar. Met haar uitspraken zorgt ze voor een negatieve beeldvorming waar alleen Houdini met pijn en moeite aan kan ontsnappen. Totaal ander karakter dan Rutte, om een open deur heel stevig in te trappen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het memo nog moet krijgen maar Dilan zit op een glijbaan waar ze niet meer vanaf komt. De VVD wordt een prachtige rubriek tot 29 oktober.
Met een beetje mazzel gaat dat gelijk op. Zijn winst de vorige keer kwam ook door de liefdesverklaring van de VVD. Als er geen perspectief op regeringsdeelname is, zakt ook zijn aanhang weer in.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een dikke nederlaag voor Wilders?
Nee, bij PVV/Wilders weet je al 25 jaar wat je kan verwachten. Yesilgoz is een manipulatieve heks die zich bedient van rechts-populistische ‘stevige’ retoriek maar tegelijkertijd mainstream wil zijn. Het is van alles niks. Bovendien is de VVD al bijna deze hele eeuw verantwoordelijk voor afbraakbeleid, in de kliko met die partij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een dikke nederlaag voor Wilders?
In NWS vinden ze het allemaal wel prima.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, we zijn weer journalisten aan het vermoorden begrijp ik.
Maar, uiteraard wel journalisten die lid waren van Hamas!
Voor je bloeddruk moet je absoluut geen NWS-topic aanklikken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
In NWS vinden ze het allemaal wel prima.
HeatWave valt beschaafde mensen op schuimbekkende wijze aan. Jodenhater! Antisemiet! Hamaslover!quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor je bloeddruk moet je absoluut geen NWS-topic aanklikken.
Ik wil verder geen ideeën geven, maar het schijnt dat de D66-rechters en Frans Timmermans ook lid zijn van Hamas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, we zijn weer journalisten aan het vermoorden begrijp ik.
Maar, uiteraard wel journalisten die lid waren van Hamas!
Software engineers pesten zouden we hier nooit doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
Deze hele website valt uit elkaarquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
Ondanks beide topics gelezen te hebben snap ik er helemaal niks van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
Ik denk dat het het beste is om geen vragen te stellen, anders beland je zelf in de doofpot.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie deelt er like-bans uit? En waarom? En waar is Bondage nu precies zo woest over? En wat probeert Danny nu precies in de doofpot te stoppen?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Danny ooit openheid van zaken gegeven mbt de Israel-mevrouw die niet bleek te bestaan waar boomer golfer met open ogen intrapte?
We kunnen toch wel stellen dat jij een beetje dom bent toch? Het kindje dat altijd gestraft wordt in de klas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is om geen vragen te stellen, anders beland je zelf in de doofpot.
@:frozen-assassin en ik weten hoe het werkt.
Dit pik ik echt niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen toch wel stellen dat jij een beetje dom bent toch? Het kindje dat altijd gestraft wordt in de klas.
Aldus iemand met de naam van een darter die aan tafeltennis doet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze hele website valt uit elkaar
Dit is niet goed. Ik ben gehecht geraakt aan jullie vrienden uit de WLR SC, maar ik weiger lid te worden van een wielrennerswebsite. Dan gaan mijn hardloopvrienden mij pesten.
Jouw mening over darters?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus iemand met de naam van een darter die aan tafeltennis doet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jouw mening over darters?
[ x ]
Ik doe al een paar jaar niet meer aan pingpong, ik ben nu een echte hardloper.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus iemand met de naam van een darter die aan tafeltennis doet.
Persoonlijk vind ik bergwandelen echt heel nice.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:19 schreef franklop het volgende:
Dan is wandelen ook geen sport zeker?
Hardlopen is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de hardloopwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dunne mensen tijdens de marathon die wat rennen. Jaaaa wat kilometertjes rennen en zo vies dun zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Je moet uitkijken alleen dat je niet door een rotsbloklawine wordt overvallenquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik bergwandelen echt heel nice.
Je moet ook niet te extreem willen. Gewoon normale paden is mooi zat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet uitkijken alleen dat je niet door een rotsbloklawine wordt overvallen
Noem je nu @maxi-mus een gek?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe al een paar jaar niet meer aan pingpong, ik ben nu een echte hardloper.
En ik ben dus niet zo’n walgelijke triatlonner die ook nog zwemt (dat vindt echt niemand leuk) en fietst. Trailrunners zijn nog de ergste mensen, die heb je ook in mijn hardloopgroep. Ik ren op asfalt en op de atletiekbaan en daarmee basta.
Inmiddels vind ik Gurney ook niet meer zo oké @:maxi-mus (wel een vermakelijke gek overigens)
Zijn er nog mensen die op zulke kleine rechtse partijen stemmen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
VVD-stemmer dus lijkt me geheel terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet uitkijken alleen dat je niet door een rotsbloklawine wordt overvallen
Ik heb al lang geleden gekozen dit soort gedoe te negeren. Maakt je tijd op het forum een stuk aangenamer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
Ik snap er ook niets van de rel, er worden like-stops uitgedeeld en daar is bondage boos over?
Je kunt je maar ergens druk om makenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
Ik snap er ook niets van de rel, er worden like-stops uitgedeeld en daar is bondage boos over?
Je zet twee software dudes naast elkaar en ze vinden altijd wel wat waar ze het niet over eens zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt je maar ergens druk om maken
Jij hebt zeker al lang wlr.pino112.nl draaien op een back-up serverquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb al lang geleden gekozen dit soort gedoe te negeren. Maakt je tijd op het forum een stuk aangenamer.
Dat doe ik ook, maar ik ben wel nieuwsgierig nu. Waar je idd al niet druk om kan maken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt je maar ergens druk om maken
Hopelijk dat we het dan ook over andere sporten mogen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al lang wlr.pino112.nl draaien op een back-up server![]()
Pino kan dan vast ook wel spt, os, ows en tdf regelenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk dat we het dan ook over andere sporten mogen hebben
Er is maar 1 sport toch? Maar er is vast wel een spelletjesdeel aanwezig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk dat we het dan ook over andere sporten mogen hebben
Alleen darts inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is maar 1 sport toch? Maar er is vast wel een spelletjesdeel aanwezig.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielrennen vanaf half januari tot eind november en veldrijden van december tot begin januari
F1 ook toch? Dat zegt niet veel dus.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:32 schreef wimderon het volgende:
DRT was eerder een SPT-subforum dan WLR
Wie zegt dit?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
De wielrengroep van fok haat daarentegen letterlijk alles.
Als oplichting en voorliegen failliet verklaren inhield bestond dat subforum geeneens meer.
In VBL (geen sport overigens) snappen ze niets van sarcasme.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
De wielrengroep van fok haat daarentegen letterlijk alles.
Als oplichting en voorliegen failliet verklaren inhield bestond dat subforum geeneens meer.
Alleen voetbalhumor toegestaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
In VBL (geen sport overigens) snappen ze niets van sarcasme.
Wat een bullshit, waarom is de leider van de 4e partij in de peilingen per se nodig om een lijsttrekkersdebat te hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:58 schreef Pistolero het volgende:
Ach, laffe honden van Lowlands.
Context: https://www.parool.nl/ned(...)an-yesilgoz~b3818d9b
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Ieniemienie is geen probleem
Pollesie boys.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:04 schreef capricia het volgende:
[info]
Ophouden met name calling en naamsverbasteringen.
Dilan Yeşilgöz heet niet Swiftie.
Dit is de zoveelste waarschuwing. Binnenkort gaan dat soort posts gewoon direct de kliko in.
[/Info]
Bij ons zijn naamsverbasteringen verplicht. Veel betere policy.quote:
Gemod.quote:
Ik riep voor de eerste wedstrijd al zo'n beetje als enige dat Feyenoord vrijwel kansloos was over 2 wedstrijden tegen Fenerbahce. Die eeuwige onderschatting van Europese tegenstanders blijft een hele bijzondere rubriek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:15 schreef Szura het volgende:
@:pistolero kom er maar in
Lotomba is een parodie op een voetballer
De Ben Healy look.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik dat dit nog niet gezien, maar deze helm kan toch niet jongens.
https://www.instagram.com/p/DMfTb3FIsbW/?igsh=cGl2Yng5YWFqOTMw
Leuk die dure termen gebruiken. Enige dure dingen die hij nog kan betalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef Szura het volgende:
Sywierd is kennelijk recentelijk gedumpt en weer aan het daten:
[ x ]
Wat is dat? Metal load en emotional labour.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef Szura het volgende:
Sywierd is kennelijk recentelijk gedumpt en weer aan het daten:
[ x ]
Samen met Drommel in de XI.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jordan Lotomba.
Bekijk deze YouTube-video
Ik weet opeens weer waarom ik een jaar lang niet meer in het Feyenoordtopic kwam. Ik dacht, ik probeer het dit seizoen maar weer eens even, maar wat een ongekende hoeveelheid meltdowns en totaaldebiele takes weer de afgelopen 2 uur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jordan Lotomba.
Bekijk deze YouTube-video
Allemaal de schuld van Frans van Seumeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat we ooit de Koersk omhoog hebben gehaald.
Ah, je bent nog steeds de enige die verstand heeft van voetbal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik weet opeens weer waarom ik een jaar lang niet meer in het Feyenoordtopic kwam. Ik dacht, ik probeer het dit seizoen maar weer eens even, maar wat een ongekende hoeveelheid meltdowns en totaaldebiele takes weer de afgelopen 2 uur.
En dan beweren ze dat Turkjes hoog in de emotie zitten.
Klaas niet erkennenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, je bent nog steeds de enige die verstand heeft van voetbal.
Uiteraard, had jij iets anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, je bent nog steeds de enige die verstand heeft van voetbal.
Pistoleroweetmeerdanklaasweetallesquote:
Gehoopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteraard, had jij iets anders verwacht dan?
Ik maak ten minste gaan rare crypto kloonaccounts aan waarin ik doe alsof ik ineens voor Ajax ben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pistoleroweetmeerdanklaasweetalles
Was dat Klaas?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik maak ten minste gaan rare crypto kloonaccounts aan waarin ik doe alsof ik ineens voor Ajax ben.
Er is maar één iemand die Hancko schrijft als Hansco.Toevallig ook gestopt met posten precies op het moment dat Klaas weer terug was.quote:
Jij vond ze vorig jaar vast ook kansloos tegen AC Milanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik riep voor de eerste wedstrijd al zo'n beetje als enige dat Feyenoord vrijwel kansloos was over 2 wedstrijden tegen Fenerbahce. Die eeuwige onderschatting van Europese tegenstanders blijft een hele bijzondere rubriek.
Pisto vindt ze ook kansloos tegen FC Bal op het dak 9. Zeker toen Slot er nog was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij vond ze vorig jaar vast ook kansloos tegen AC Milan
Dat was één van de grootste stunts uit de clubgeschiedenis. Speel dat tweeluik nog 10x en je gaat er 10x kansloos af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is wat wisselvallig, lees ik net.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:15 schreef Szura het volgende:
@:pistolero kom er maar in
Lotomba is een parodie op een voetballer
Dit Feyenoord was gewoon favoriet tegen een matig Fener. Dit tweeluik had weer een hoog TYPISCH NEDERLANDS gehalte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja, als je geen rechtsback op de bank hebt en dus Lotomba tegen wil en dank 90 minuten moet laten staan kan je eigenlijk geen favoriet zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit Feyenoord was gewoon favoriet tegen een matig Fener. Dit tweeluik had weer een hoog TYPISCH NEDERLANDS gehalte.
Beetje achteraf gelul maar had de wissel Nieuwkoop zaterdag enig nut dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja, als je geen rechtsback op de bank hebt en dus Lotomba tegen wil en dank 90 minuten moet laten staan kan je eigenlijk geen favoriet zijn.
Frans heeft het niet getroffen met zijn stem/intonatie. Vanochtend om 7.30 klonk ie alweer straalbezopen op de radioquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Frans van Seumeren.
Laat mij gewoon met rust.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is wat wisselvallig, lees ik net.
(lol)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |