Er zal vast wel iemand geblesseerd zijn die dan net het verschil zou hebben gemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar zal de Telegraaf als eerst op inhakken om Sjonnie te ontzien?
quote:
Justin Hoogma past ook in het rijtje van onbegrijpelijk omhoog gevallen verdedigers.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Speciaal voor @:Wimderon .
https://sporza.be/nl/2025(...)-goal~1754850962920/
Hebben jullie bij mij ook wel eens een vibe gehad qua aantrekkingskracht?quote:
Een zeer slechte vibequote:Op zondag 10 augustus 2025 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hebben jullie bij mij ook wel eens een vibe gehad qua aantrekkingskracht?
Niet. Dan moeten ze ook Kroes aanvallen en dat gaat helaas nooit gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar zal de Telegraaf als eerst op inhakken om Sjonnie te ontzien?
Een grondige reconstructie van deze aanstelling lijkt me vooral verstandig, voor we meteen naar Kroes vingerwijzen.quote:Op zondag 10 augustus 2025 23:44 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet. Dan moeten ze ook Kroes aanvallen en dat gaat helaas nooit gebeuren.
Die wordt compleet gesloopt in de debattenquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Excuses en gezamenlijke verklaring
Ik geloof dat jij het memo nog moet krijgen maar Dilan zit op een glijbaan waar ze niet meer vanaf komt. De VVD wordt een prachtige rubriek tot 29 oktober.quote:
Er zal mij echt niets beters smaken dan een ontzettend dikke nederlaag voor Dilan Yesilgoz en haar rechts-populistische afbraakkoers.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:39 schreef hhh38 het volgende:
Erg mooi dat Ieniemienie is ontmaskerd als neppe ophitser en dat ook VVD kiezers klaar met haar zijn. Gelukkig de partij nog niet.
Een dikke nederlaag voor Wilders?quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Er zal mij echt niets beters smaken dan een ontzettend dikke nederlaag voor Dilan Yesilgoz en haar rechts-populistische afbraakkoers.
Si. Dilan konkelt en zigzagt al twee jaar in haar gepeperde woorden. Dat is voor de kiezer onnavolgbaar. Met haar uitspraken zorgt ze voor een negatieve beeldvorming waar alleen Houdini met pijn en moeite aan kan ontsnappen. Totaal ander karakter dan Rutte, om een open deur heel stevig in te trappen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het memo nog moet krijgen maar Dilan zit op een glijbaan waar ze niet meer vanaf komt. De VVD wordt een prachtige rubriek tot 29 oktober.
Met een beetje mazzel gaat dat gelijk op. Zijn winst de vorige keer kwam ook door de liefdesverklaring van de VVD. Als er geen perspectief op regeringsdeelname is, zakt ook zijn aanhang weer in.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een dikke nederlaag voor Wilders?
Nee, bij PVV/Wilders weet je al 25 jaar wat je kan verwachten. Yesilgoz is een manipulatieve heks die zich bedient van rechts-populistische ‘stevige’ retoriek maar tegelijkertijd mainstream wil zijn. Het is van alles niks. Bovendien is de VVD al bijna deze hele eeuw verantwoordelijk voor afbraakbeleid, in de kliko met die partij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:01 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Een dikke nederlaag voor Wilders?
In NWS vinden ze het allemaal wel prima.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, we zijn weer journalisten aan het vermoorden begrijp ik.
Maar, uiteraard wel journalisten die lid waren van Hamas!
Voor je bloeddruk moet je absoluut geen NWS-topic aanklikken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
In NWS vinden ze het allemaal wel prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |