Drommel kan er simpelweg helemaal niets van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:23 schreef franklop het volgende:
Drommel is wel erg opzichtig bezig vanavond begrijp ik
Ik heb er wel vertrouwen in voor dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 20:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Graafschap staat al 10 jaar niet op punt. Soms winnen ze toevallig.
Het was vanavond zelfs voor een matige keeper erg slechtquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 22:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Drommel kan er simpelweg helemaal niets van.
Gaat mokerdomme Sjon de kerst halen?quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:53 schreef Szura het volgende:
De eerste wedstrijd onder tokkiedebiel Sjonnie Heitinga voldoet precies aan de verwachtingen, wat een totaal gebrek aan organisatie. Het is dat die van Telstar niet willen scoren tot nu toe.
Hopelijk haalt hij de herfst niet eensquote:Op zondag 10 augustus 2025 15:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaat mokerdomme Sjon de kerst halen?
Dit kan een hele leuke rubriek worden in de CL als je wat pech hebt met de loting.quote:Op zondag 10 augustus 2025 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk haalt hij de herfst niet eens
Bizarre aanstelling. Verder gaat het een heel lang seizoen worden.quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:08 schreef franklop het volgende:
Ik durf te zeggen dat we met Sjon geen kampioen worden
Is Arne een fraud?quote:Op zondag 10 augustus 2025 18:30 schreef Pistolero het volgende:
Je zou maar 300 miljoen uitgeven aan spelers en vervolgens niet kunnen winnen van een ploeg waar Borna Sosa en een transfervrije Walter Benitez de topaanwinsten zijn.
Was Sjon dan toch de kampioenenmaker?
Weet je met welke Sjon we ook geen kampioen gaan worden?quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:08 schreef franklop het volgende:
Ik durf te zeggen dat we met Sjon geen kampioen worden
Laten we een shitlist met moedwillige analistendomheid maken, wat John Heitinga aangaat.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar zal de Telegraaf als eerst op inhakken om Sjonnie te ontzien?
Sjon Stegeman?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je met welke Sjon we ook geen kampioen gaan worden?
Henderson?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet je met welke Sjon we ook geen kampioen gaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |