HeatWave valt beschaafde mensen op schuimbekkende wijze aan. Jodenhater! Antisemiet! Hamaslover!quote:Op maandag 11 augustus 2025 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor je bloeddruk moet je absoluut geen NWS-topic aanklikken.
Ik wil verder geen ideeën geven, maar het schijnt dat de D66-rechters en Frans Timmermans ook lid zijn van Hamas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, we zijn weer journalisten aan het vermoorden begrijp ik.
Maar, uiteraard wel journalisten die lid waren van Hamas!
Software engineers pesten zouden we hier nooit doen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
Deze hele website valt uit elkaarquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
Ondanks beide topics gelezen te hebben snap ik er helemaal niks van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
Ik denk dat het het beste is om geen vragen te stellen, anders beland je zelf in de doofpot.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie deelt er like-bans uit? En waarom? En waar is Bondage nu precies zo woest over? En wat probeert Danny nu precies in de doofpot te stoppen?
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Danny ooit openheid van zaken gegeven mbt de Israel-mevrouw die niet bleek te bestaan waar boomer golfer met open ogen intrapte?
We kunnen toch wel stellen dat jij een beetje dom bent toch? Het kindje dat altijd gestraft wordt in de klas.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is om geen vragen te stellen, anders beland je zelf in de doofpot.
@:frozen-assassin en ik weten hoe het werkt.
Dit pik ik echt niet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We kunnen toch wel stellen dat jij een beetje dom bent toch? Het kindje dat altijd gestraft wordt in de klas.
Aldus iemand met de naam van een darter die aan tafeltennis doet.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Deze hele website valt uit elkaar
Dit is niet goed. Ik ben gehecht geraakt aan jullie vrienden uit de WLR SC, maar ik weiger lid te worden van een wielrennerswebsite. Dan gaan mijn hardloopvrienden mij pesten.
Jouw mening over darters?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus iemand met de naam van een darter die aan tafeltennis doet.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jouw mening over darters?
[ x ]
Ik doe al een paar jaar niet meer aan pingpong, ik ben nu een echte hardloper.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aldus iemand met de naam van een darter die aan tafeltennis doet.
Persoonlijk vind ik bergwandelen echt heel nice.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:19 schreef franklop het volgende:
Dan is wandelen ook geen sport zeker?
Hardlopen is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de hardloopwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dunne mensen tijdens de marathon die wat rennen. Jaaaa wat kilometertjes rennen en zo vies dun zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Je moet uitkijken alleen dat je niet door een rotsbloklawine wordt overvallenquote:Op maandag 11 augustus 2025 19:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik bergwandelen echt heel nice.
Je moet ook niet te extreem willen. Gewoon normale paden is mooi zat.quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet uitkijken alleen dat je niet door een rotsbloklawine wordt overvallen
Noem je nu @maxi-mus een gek?quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe al een paar jaar niet meer aan pingpong, ik ben nu een echte hardloper.
En ik ben dus niet zo’n walgelijke triatlonner die ook nog zwemt (dat vindt echt niemand leuk) en fietst. Trailrunners zijn nog de ergste mensen, die heb je ook in mijn hardloopgroep. Ik ren op asfalt en op de atletiekbaan en daarmee basta.
Inmiddels vind ik Gurney ook niet meer zo oké @:maxi-mus (wel een vermakelijke gek overigens)
Zijn er nog mensen die op zulke kleine rechtse partijen stemmen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:10 schreef Szura het volgende:
[..]
VVD-stemmer dus lijkt me geheel terecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 19:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Je moet uitkijken alleen dat je niet door een rotsbloklawine wordt overvallen
Ik heb al lang geleden gekozen dit soort gedoe te negeren. Maakt je tijd op het forum een stuk aangenamer.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
Ik snap er ook niets van de rel, er worden like-stops uitgedeeld en daar is bondage boos over?
Je kunt je maar ergens druk om makenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
Ik snap er ook niets van de rel, er worden like-stops uitgedeeld en daar is bondage boos over?
Je zet twee software dudes naast elkaar en ze vinden altijd wel wat waar ze het niet over eens zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt je maar ergens druk om maken
Jij hebt zeker al lang wlr.pino112.nl draaien op een back-up serverquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach weer een rel op FOK!
Op naar wlr.nl
quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:33 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb al lang geleden gekozen dit soort gedoe te negeren. Maakt je tijd op het forum een stuk aangenamer.
Dat doe ik ook, maar ik ben wel nieuwsgierig nu. Waar je idd al niet druk om kan maken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 20:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Je kunt je maar ergens druk om maken
Hopelijk dat we het dan ook over andere sporten mogen hebbenquote:Op maandag 11 augustus 2025 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij hebt zeker al lang wlr.pino112.nl draaien op een back-up server![]()
Pino kan dan vast ook wel spt, os, ows en tdf regelenquote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk dat we het dan ook over andere sporten mogen hebben
Er is maar 1 sport toch? Maar er is vast wel een spelletjesdeel aanwezig.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk dat we het dan ook over andere sporten mogen hebben
Alleen darts inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is maar 1 sport toch? Maar er is vast wel een spelletjesdeel aanwezig.
quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wielrennen vanaf half januari tot eind november en veldrijden van december tot begin januari
F1 ook toch? Dat zegt niet veel dus.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:32 schreef wimderon het volgende:
DRT was eerder een SPT-subforum dan WLR
Wie zegt dit?quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
De wielrengroep van fok haat daarentegen letterlijk alles.
Als oplichting en voorliegen failliet verklaren inhield bestond dat subforum geeneens meer.
In VBL (geen sport overigens) snappen ze niets van sarcasme.quote:Op maandag 11 augustus 2025 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
De wielrengroep van fok haat daarentegen letterlijk alles.
Als oplichting en voorliegen failliet verklaren inhield bestond dat subforum geeneens meer.
Alleen voetbalhumor toegestaanquote:Op maandag 11 augustus 2025 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
In VBL (geen sport overigens) snappen ze niets van sarcasme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |