Gehoopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteraard, had jij iets anders verwacht dan?
Ik maak ten minste gaan rare crypto kloonaccounts aan waarin ik doe alsof ik ineens voor Ajax ben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pistoleroweetmeerdanklaasweetalles
Was dat Klaas?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik maak ten minste gaan rare crypto kloonaccounts aan waarin ik doe alsof ik ineens voor Ajax ben.
Er is maar één iemand die Hancko schrijft als Hansco.Toevallig ook gestopt met posten precies op het moment dat Klaas weer terug was.quote:
Jij vond ze vorig jaar vast ook kansloos tegen AC Milanquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik riep voor de eerste wedstrijd al zo'n beetje als enige dat Feyenoord vrijwel kansloos was over 2 wedstrijden tegen Fenerbahce. Die eeuwige onderschatting van Europese tegenstanders blijft een hele bijzondere rubriek.
Pisto vindt ze ook kansloos tegen FC Bal op het dak 9. Zeker toen Slot er nog was.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij vond ze vorig jaar vast ook kansloos tegen AC Milan
Dat was één van de grootste stunts uit de clubgeschiedenis. Speel dat tweeluik nog 10x en je gaat er 10x kansloos af.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij is wat wisselvallig, lees ik net.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:15 schreef Szura het volgende:
@:pistolero kom er maar in
Lotomba is een parodie op een voetballer
Dit Feyenoord was gewoon favoriet tegen een matig Fener. Dit tweeluik had weer een hoog TYPISCH NEDERLANDS gehalte.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja, als je geen rechtsback op de bank hebt en dus Lotomba tegen wil en dank 90 minuten moet laten staan kan je eigenlijk geen favoriet zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit Feyenoord was gewoon favoriet tegen een matig Fener. Dit tweeluik had weer een hoog TYPISCH NEDERLANDS gehalte.
Beetje achteraf gelul maar had de wissel Nieuwkoop zaterdag enig nut dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja, als je geen rechtsback op de bank hebt en dus Lotomba tegen wil en dank 90 minuten moet laten staan kan je eigenlijk geen favoriet zijn.
Frans heeft het niet getroffen met zijn stem/intonatie. Vanochtend om 7.30 klonk ie alweer straalbezopen op de radioquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Frans van Seumeren.
Laat mij gewoon met rust.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is wat wisselvallig, lees ik net.
(lol)
Weet je wie ook wisselvallig was?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laat mij gewoon met rust.
Één van mijn collega’s is ook ‘wat wisselvallig’, maar dat is een gestoorde borderliner die prima kan werken als ze niet haar gekke momentjes heeft, dan is het alle hens aan dek. Zo zie ik Lotomba ook.
Ik dacht: ‘even opfrissen wie dat is’ en las wat oude posts.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Klopkoek is terug in VBL. Dat ik dit mee mag maken.
Vertel me meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht: ‘even opfrissen wie dat is’ en las wat oude posts.
Ik heb heel hard gelachen.
Ze gaan het verkiezingsprogramma door laten rekenen, dat kan nog interessant worden. Ze hebben al afscheid genomen van een aantal totaal onhaalbare plannen uit het vorige programma.quote:
Ze waren al niet eens relevant.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze gaan het verkiezingsprogramma door laten rekenen, dat kan nog interessant worden. Ze hebben al afscheid genomen van een aantal totaal onhaalbare plannen uit het vorige programma.
Niet dat het veel uit maakt want ze zijn binnenkort niet erg relevant meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |