Wat een bullshit, waarom is de leider van de 4e partij in de peilingen per se nodig om een lijsttrekkersdebat te hebben?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 15:58 schreef Pistolero het volgende:
Ach, laffe honden van Lowlands.
Context: https://www.parool.nl/ned(...)an-yesilgoz~b3818d9b
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar Ieniemienie is geen probleem
Pollesie boys.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 13:04 schreef capricia het volgende:
[info]
Ophouden met name calling en naamsverbasteringen.
Dilan Yeşilgöz heet niet Swiftie.
Dit is de zoveelste waarschuwing. Binnenkort gaan dat soort posts gewoon direct de kliko in.
[/Info]
Bij ons zijn naamsverbasteringen verplicht. Veel betere policy.quote:
Gemod.quote:
Ik riep voor de eerste wedstrijd al zo'n beetje als enige dat Feyenoord vrijwel kansloos was over 2 wedstrijden tegen Fenerbahce. Die eeuwige onderschatting van Europese tegenstanders blijft een hele bijzondere rubriek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:15 schreef Szura het volgende:
@:pistolero kom er maar in
Lotomba is een parodie op een voetballer
De Ben Healy look.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Ik dat dit nog niet gezien, maar deze helm kan toch niet jongens.
https://www.instagram.com/p/DMfTb3FIsbW/?igsh=cGl2Yng5YWFqOTMw
Leuk die dure termen gebruiken. Enige dure dingen die hij nog kan betalenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef Szura het volgende:
Sywierd is kennelijk recentelijk gedumpt en weer aan het daten:
[ x ]
Wat is dat? Metal load en emotional labour.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:38 schreef Szura het volgende:
Sywierd is kennelijk recentelijk gedumpt en weer aan het daten:
[ x ]
Samen met Drommel in de XI.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jordan Lotomba.
Bekijk deze YouTube-video
Ik weet opeens weer waarom ik een jaar lang niet meer in het Feyenoordtopic kwam. Ik dacht, ik probeer het dit seizoen maar weer eens even, maar wat een ongekende hoeveelheid meltdowns en totaaldebiele takes weer de afgelopen 2 uur.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jordan Lotomba.
Bekijk deze YouTube-video
Allemaal de schuld van Frans van Seumeren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jammer dat we ooit de Koersk omhoog hebben gehaald.
Ah, je bent nog steeds de enige die verstand heeft van voetbal.quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik weet opeens weer waarom ik een jaar lang niet meer in het Feyenoordtopic kwam. Ik dacht, ik probeer het dit seizoen maar weer eens even, maar wat een ongekende hoeveelheid meltdowns en totaaldebiele takes weer de afgelopen 2 uur.
En dan beweren ze dat Turkjes hoog in de emotie zitten.
Klaas niet erkennenquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, je bent nog steeds de enige die verstand heeft van voetbal.
Uiteraard, had jij iets anders verwacht dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, je bent nog steeds de enige die verstand heeft van voetbal.
Pistoleroweetmeerdanklaasweetallesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |