Tja, tot nu toe hebben we de VAR niet mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig.
Dit zou wel weer typisch Mourinho zijn geweest
Snap ik ook wel. Had de eerste 40 minuten vrijwel niks in te brengen.quote:
Zal wel des Feyenoords zijn iddquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Had de eerste 40 minuten vrijwel niks in te brengen.
Dus het wordt nog wel 1-1.
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Jammer dat ons aanvalsspel nog niet gepolijst is, genoeg mogelijkheden om er meer uit te halen.
Nou, meer des Mourinho’squote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zal wel des Feyenoords zijn idd
Stukje Younes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.
Eens, Moussa drijf t het nog veel te ver door allemaal. Sauer komt in het eind duel vaak nog net tekort.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.
Europees altijd geel geloof ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Rare aanvoerdersband trouwens, waar is het groen-wit gebleven?
Vanaf het eerste moment dat hij bij Feyenoord speelde verbaasde ik me over het feit dat hij tot zn 27e in Tsjechie speelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede vraag en goed punt.
Hwang veruit de beste.
Borges mag vanaf de 70e minuut schroeien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, Moussa drijf t het nog veel te ver door allemaal. Sauer komt in het eind duel vaak nog net tekort.
Verrek, klopt ja, nooit opgevallen.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat dat Fener een luizenploeg is he... Ze laten de tegenstander spelen en denken dat ze goed zijn en dan scoren ze in een schijt-counter... Mourinho-aanpak...
Precies. We worden dit jaar kampioenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:52 schreef PollosHermanos het volgende:
Laat dit team meer op elkaar ingespeeld raken en je hebt echt een goede ploeg. Met nog hele leuke spelers om in te brengen ook.
Tsjechië?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment dat hij bij Feyenoord speelde verbaasde ik me over het feit dat hij tot zn 27e in Tsjechie speelde.
Toch wel lekker dat je wat te kiezen hebt nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Borges mag vanaf de 70e minuut schroeien.
Enorm overdreven. Ja hij speelt prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede vraag en goed punt.
Hwang veruit de beste.
Aanvallend is Read wel beter. Gaat ook vaker over Moussa heen. Maar denk dat RvP vooral voor de defensieve zekerheid heeft gekozen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Lottomba niet zo goed... loopt te slapen en teveel met de bal..
Even opgezocht;quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dacht dat ie van Sparta Praag kwam.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hwang_In-beomquote:Hwang speelde voor Daejeon Hana Citizen, Asan Mugunghwa, Vancouver Whitecaps, Roebin Kazan, FC Seoul en Olympiakos Piraeus voordat hij in september 2023 voor naar verluidt ¤ 5 miljoen de overstap maakte naar Rode Ster Belgrado, waarmee hij in zijn enige seizoen de dubbel won. In september 2024 ondertekende hij een vierjarig contract bij Feyenoord.
Die speelt voor het eerst in 8 maanden of zo? Read is nog niet volledig fit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als jij net zo snel kan denken als dat je kan zeiken, stond je zelf in Oranjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies. We worden dit jaar kampioenEn Steijn in Oranje
of zow
Nah ja, dit is een team wat totaal niet is ingespeeld op elkaar. Is zeker een goed uitgangspunt, imoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Fair is fair, dit valt alles mee. Nog geen potje om kampioenskoorts van te krijgen, maar het is alleraardigst, zeker als je alle (last minute) mutaties meetelt.
Degelijk centrum, mooi dat je Ahmed last minute nog hebt kunnen binnenhengelen, Watanabe ook prima.
Lotomba is terug en alleraardigst, sluit goed aan zonder z'n taak uit het oog te verliezen, maar zal zijn plek snel kwijtraken aan Read, vooral omdat hij af en toe teveel ruimte weggeeft.
Hwang en Timber spelen op wat kleine momentjes na een prima pot. Ik ben fan van Hwang.
Steijn doet precies wat je verwacht - kan er zo een inrammen, maar voegt voetballend weinig toe.
Ueda voetbalt redelijk maar gaat op deze manier 1 op 10 lopen.
Leo heeft ontzettend veel potentie, maar het is eigenlijk net nog te vroeg voor een onvoorwaardelijke basisplaats, loopt zich vaak vast, verspeelt vaak de bal.
Hasj Moussa is technisch een geweldenaar, maar mist echt wat overzicht. Maargoed, anders zou hij nu ook niet bij ons spelen, maar bij ManCity.
Ik krijg alleen structureel hartkloppingen als ik de bal op <25m van die mafklapper in het paars zie.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
https://www.feyenoord.com/nl/teams/feyenoord-1/selectiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.feyenoord.com/en/feyenoord-1/squad
De webmaster leg te slapen.
Inderdaad echt een Mourinho-ploeg. Continu huilen en drammen. Fysiek ook gewoon een maatje groter. Loeren op het moment. Uitkijken dat je niet weer in het mes loopt. Hopen dat je nog een 2e kan maken, want in Constantinopel wordt het een stuk lastiger.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat dat Fener een luizenploeg is he... Ze laten de tegenstander spelen en denken dat ze goed zijn en dan scoren ze in een schijt-counter... Mourinho-aanpak...
Eens. Eigenlijk wel blij dat we eerst thuis spelen, volgende week ben je toch weer iets verder.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, dit is een team wat totaal niet is ingespeeld op elkaar. Is zeker een goed uitgangspunt, imo
Ik vond het ook wat overdreven hoe goed hij was afgelopen zaterdag. Aanvallend was het prima, maar verdedigend vond ik hem niet geweldig. Heb liever Read, maar hij is wel een prima back-up. Zal niet zo snel volledig door het ijs zakken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Haha, nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn ze nu wel Slotfit? Anders wordt het een kuteinde.
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Geeft de burger toch wel moed voor het seizoen. Kan een leuk team worden.
Wel benieuwd naar de uitleg omtrent Timber die in de voorbereiding wel aanvoerder was als hij speelde. Denk dat het daarom ook in onderling overleg is geweest, iets in de trant van "ik heb tijdens de voorbereiding gemerkt dat ik na zo'n lange blessure toch vooral met mezelf bezig moet zijn en de band teveel een afleiding is". Anders had ie toch zeker tweede aanvoerder geweest zou je zeggen.
Je bent de huisregels vergeten...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Zo ik was genoodzaakt om wat wijzigingen door te voeren in de OP
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Feyenoord speelt mee om de titel.
Ik heb me eigen huisregels.....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je bent de huisregels vergeten...
Eerst maar eens de uitleg afwachten, wellicht wilde Timber zelf niet meer? Kan ook. Hoe dan ook, je moet geen ruimte laten voor speculatie, meteen uitleggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb me eigen huisregels.....
Nee, natuurlijk niet. Maar met bijv. Taghi en Borges op de bank heb je nog wel de nodige wapens om dat door te komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn ze nu wel Slotfit? Anders wordt het een kuteinde.
Daarom is het voor mij het meest logisch dat hij het zelf niet meer wilde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.
Hoezo natuurlijk niet? Over 3 dagen begint de competitie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar met bijv. Taghi en Borges op de bank heb je nog wel de nodige wapens om dat door te komen.
Is Derk wel bolt ?quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Klopt, dat vind ik de slechtstequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over 10 minuten dan weer de controle.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
We beginnen de tweede helft zoals we de eerste zijn geëindigd.
Ik heb bij Derk Bolt als producer aan een kwis mee gedaan, en ben al vanaf zijn schrijven in de Revu fan van Derk Sauer.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb bij Derk Bolt als producer aan een kwis mee gedaan, en ben al vanaf zijn schrijven in de Revu fan van Derk Sauer.
amenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
Verder hier ook even melden dat het weer gruwelijk is met Sam en Joep als verslaggevers.![]()
Dennis & Dennis doen het nochtans weer ouderwets goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
Verder hier ook even melden dat het weer gruwelijk is met Sam en Joep als verslaggevers.![]()
Deze begrijp ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dennis & Dennis doen het nochtans weer ouderwets goed
Niet schrikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Ik begrijp nooit waarom je naar chauvinisten gaat luisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn de verslaggevers van Radio Rijnmond
Pauze knop, doet wonderen. Ik heb 'm nu binnen de seconde synchroonquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
het lastige is alleen het geluid van radio rijnmond te syncen op het beeld van ziggo
Tja, ik heb zelden te klagen over het commentaar, jij klaagt daar met grote regelmaat over. Ik begrijp niet waarom jij blijft luisteren naar mensen waar je een grafhekel aan hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waarom je naar chauvinisten gaat luisteren.
Simpel voetballen is het moeilijkste wat er isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ga is gewoon simpel die bal naar elkaar tikken....
Ik klaag daar zelden over. Ik ben juist fan van Leo, Wietse of Frank etc..... Verder weet ik niet hoe ik commentaren moet omzeilen tijdens live-tv wedstrijden. Zelfde als de TOP-2000 dat vervuild wordt door 40 keer Blöff. "Dan luister je toch niet."quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, ik heb zelden te klagen over het commentaar, jij klaagt daar met grote regelmaat over. Ik begrijp niet waarom jij blijft luisteren naar mensen waar je een grafhekel aan hebt.
Hoofdverantwoordelijke voor de 2 grote kansen tegen eind eerste helft ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik de slechtste
Simpel. RRijnmond aan, geluid van de TV/stream uit, syncen met pauze => Genieten met de hoofdletter Gquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik klaag daar zelden over. Ik ben juist fan van Leo, Wietse of Frank etc..... Verder weet ik niet hoe ik commentaren moet omzeilen tijdens live-tv wedstrijden. Zelfde als de TOP-2000 dat vervuild wordt door 40 keer Blöff. "Dan luister je toch niet."
Diarree er in om het initiatief terug te grijpenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sauer is rijp voor een wissel
Dat doe ik al in de overmodule in de sec. print. Dan gruist ie steeds over het finetune contact. Dus geen optie voor mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Simpel. RRijnmond aan, geluid van de TV/stream uit, syncen met pauze => Genieten met de hoofdletter G
Vorig jaar hebben ze het hele jaar blessures gehad door twee weken verkeerd te trainenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hard trainen is altijd lastig voor oud-voetballers als trainer. Dus inhoud is een probleem.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Binge-watch het volgende:
Tijd voor wat verse benen, Robin.
M'n frietjes ookquote:
Twee weken? Twee dagenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze het hele jaar blessures gehad door twee weken verkeerd te trainen
Ik snap de voorzichtigheid wel
vind ik ook opvallend, kan me alleen voorstellen dat het aan fitheid moet liggen om blessures te voorkomen.quote:
Valente voor Quinten vind ik minder logisch dan deze.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Diarree er in om het initiatief terug te grijpen
Is ie al 100% fit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:25 schreef Haringkop het volgende:
De wissel van Timber moet haast wel vooraf gesproken werk zijn.
Hij mist wedstrijdritmequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij ook. Zat er toch steeds heel krachtig tussen.
Lolquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Gooi die Deen er maar in, je hebt geen reet aan die Jap.
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ueda lijkt inmiddels wel een beetje op. Lekker wisselen, zodat hij zaterdag & volgende week weer kan startenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.
Goede eerste helft, mindere tweede helft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.
Geldt voor de hele ploeg, dus da's geen argument imoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede eerste helft, mindere tweede helft.
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.quote:
Ueda speelde prima vandaag hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht eerder aan John de Wolf.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.
Dat was anders een heel lief lachjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ueda is een schatje en hij is absoluut nuttig vandaag, maar mijn hemel, wat een dooie.
Geef mij dan maar Dessers.
Like gegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.
Ik help het hopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doet hij al de hele voorbereiding.
Dit wordt zijn seizoen.
Gebakken vleermuis staat klaar.quote:
Dat was qua druk zetten de eerste helft uitstekend, en ook wel de reden dat we zo veel beter waren. Maar de tweede helft was het op.quote:
Ozzy is dood, vleermuis zat beschikbaar iddquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gebakken vleermuis staat klaar.
Beter dan 1-1quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
Met 1-0 naar Istanbul is niet geheel ideaal.
Orgineel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gebakken vleermuis staat klaar.
Die ken er niks van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor wat MoussaMagic.
2 goals verschil is wel fijner jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
opgefokte turken kapoet counteren gg ezquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
De selectie voelt momenteel idd best wel lekker... Hopelijk gaat dat een enorm luxe probleem worden voor vPersiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:47 schreef fetX het volgende:
Stengs is tegenwoordig onze B-garnituur. Genot.
Allemaal sinds de wissel van Ueda.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, terecht, we lopen alleen maar achteruit.
Joh, de hele 2e helft wat aanzienlijk minder goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Allemaal sinds de wissel van Ueda.
Misschien had RvP eerder met de B-keus moeten gaan spelen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
De selectie voelt momenteel idd best wel lekker... Hopelijk gaat dat een enorm luxe probleem worden voor vPersie
Is nu even niet het moment om genuanceerd te doenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, terecht, we lopen alleen maar achteruit.
Ze creëerden echter niks.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:50 schreef Haringkop het volgende:
Maar goed zat er heel de tweede helft al in. De meeste tweede ballen waren van hun.
Eerlijk; 1-1 is wel terechtquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze creëerden echter niks.
Maar goed, wij ook niet de eerste helft. Ondanks het overwicht.
Ik wilde het topic afsluiten met 1-0 gewonnen, niks weggegeven…..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze creëerden echter niks.
Maar goed, wij ook niet de eerste helft. Ondanks het overwicht.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:51 schreef De_Pel het volgende:
Dit eindigt weer precies zoals verwacht. Anticlimax.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Haringkop het volgende:
Wij creëren overigens de tweede helft ook niks. Rendement op de flanken moet in dit soort wedstrijden omhoog.
Gohquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User De_Pel zit er wel vaker naast
Op je wenken bediend.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Haringkop het volgende:
Wij creëren overigens de tweede helft ook niks. Rendement op de flanken moet in dit soort wedstrijden omhoog.
Direct mee laten kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAA GENOT![]()
wel jammer dat m'n baby nu wakker is
Ik zit m'n oppashond te knuffelen nuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAA GENOT![]()
wel jammer dat m'n baby nu wakker is
Bosnaldo?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos zit ook al op SmalBall.
Goed zo, da's een goede opvoeding.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft ze al genoeg gedaan hoor(ze is eigenlijk stiekem ook al 1)
Hontquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zit m'n oppashond te knuffelen nuschrok zich de pleuris
Dan is ze nuttiger dan mijn kat. Die weigert mijn emotional support animal te zijn en ik mag haar ook al niet half rood vervenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft ze al genoeg gedaan hoor(ze is eigenlijk stiekem ook al 1)
Er kan eigenlijk geen voetbal op tv zijn, zodra er zo'n veld op de tv te zien is doet ze niks anders meerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan is ze nuttiger dan mijn kat. Die weigert mijn emotional support animal te zijn en ik mag haar ook al niet half rood verven
Bedankt vriend.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd beste Feyenoord vrienden![]()
Jullie weten wie jullie zijn.
Bedankt makkerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd beste Feyenoord vrienden![]()
Jullie weten wie jullie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |